Missä olit silloin?

Anonyymi

Täällä elellään maalla nyt vielä jonkin aikaa. Aikaa on. Katselin vanhoja videoita tubesta urheilusta ja kaikesta muustakin. Tuli mieleen monet asiat ja fiilikset uudelleen.
Missä olit silloin kun Henkka Toivonen menehtyi rallissa? Keke voitti maailmanmestaruuden? Mikä muu urheilutapahtuma jäi mieleen? Entä Estonian uppoamisen aikaan tai kun Berliinin muuri kaadettiin, Neuvostoliitto loppui?
Prinsessa Dianan onnettomuus? WTC tornien romahtaminen, Saddamin kiinnisaaminen, Elviksen kuolema? Kekkosen aika? Irwin, Juice, Badding?

Oliko ajat parempia vai kultaako aika muistot? Oltiinko nuoria vain?

SS

42

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Missä olit silloin?
      Olin Hiekkaharjussa keräilemässä pulloja.

• Anonyymi

Voisiko vakihäirikkö poistua tältä palstalta?

• Anonyymi

Prinsessan kuolema, Irwin ja Estonian onnettomuus. Olin noiden aikaan töissä stadissa ja kuulin uutiset radiosta Lahti - Helsinki moottoritiellä.

Estonian onnettomuutta tosin en pidä kokonaan onnettomuutena, syystä että jälkipyykki kertoi salailusta selkeästi muun muassa löytyneine ja uudelleen kadonneiden henkilöiden muodossa.

Olin tosi harvoin pois töistä sairastelun vuoksi, mutta sattumalta olin juuri silloin kun WTC tornit sortui. Heräsin kuumetokkurassa ja avasin telkkarin juuri sillä hetkellä kun suorassa lähetyksessä toinen kone iskeytyi toiseen torniin.

Siitäkin riittäisi tarinaa kuinka se kokonaan tai osittain oli USA:n junailema juttu.

T 2010

• Anonyymi

Heh, minä tiedän nuo Lahtelaiset rakennusporukat, on joka lähtöön.
        En muista kahvilaa matkan varrella jonne aina välikaffit istahtivat.
        Ihan pimeetä porukkaa, mitään ammattitaitoo ja rahat handuun.
        Oli 700 sarjan osamaksubemua ja mitä kulloinkin repaleisin haalarein, kunnes Laakkonen haki pois.
        Kohdalle sattui yksi Lahtipäällikkö, jolla ryhmä näitä mitä milloinkin ja olivat niin rakentajaa niin rakentajaa että voi hyvänen aika sentään.

Mutta asiaan.

USA:n junailema juttu alusta loppuun 11. syyskuuta 2001.
        Neiti siis olikin junttilassa reissumiehenä eikä Pattayalla asuvana, no sattuuhan sitä.

Kun onnettomuuksista on kyse, niin kun helikopteri tippui mereen, oli kyseessä ammattiliiton porukkaa ja helin paikat täynnä.
        Yksi päällikkö tahtoi vaihtaa matkustustapaansa ja vaihtoi sihteerin kanssa laivalippuunsa.
        Ystäväni sihteeri elää vieläkin ja oli tuolloin hyvin hämillään onnekkaasta kohtalostaan.

S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, minä tiedän nuo Lahtelaiset rakennusporukat, on joka lähtöön.
        En muista kahvilaa matkan varrella jonne aina välikaffit istahtivat.
        Ihan pimeetä porukkaa, mitään ammattitaitoo ja rahat handuun.
        Oli 700 sarjan osamaksubemua ja mitä kulloinkin repaleisin haalarein, kunnes Laakkonen haki pois.
        Kohdalle sattui yksi Lahtipäällikkö, jolla ryhmä näitä mitä milloinkin ja olivat niin rakentajaa niin rakentajaa että voi hyvänen aika sentään.

Mutta asiaan.

USA:n junailema juttu alusta loppuun 11. syyskuuta 2001.
        Neiti siis olikin junttilassa reissumiehenä eikä Pattayalla asuvana, no sattuuhan sitä.

Kun onnettomuuksista on kyse, niin kun helikopteri tippui mereen, oli kyseessä ammattiliiton porukkaa ja helin paikat täynnä.
        Yksi päällikkö tahtoi vaihtaa matkustustapaansa ja vaihtoi sihteerin kanssa laivalippuunsa.
        Ystäväni sihteeri elää vieläkin ja oli tuolloin hyvin hämillään onnekkaasta kohtalostaan.

S

Niin se on rakennusalalla aina mennyt, että toiset tekee ne talot ja massit ja toiset soittaa kotona suutaan viisastellen.

• Anonyymi

Nukkumassa taisin olla lähes jokaisessa noista, ainakin Dianan kuoleman aikaan ja Estonian uppoamisen, molemmista kuulin aamu-uutisista

• Anonyymi

Työkaveri oli iso Irwin fani. Kimppakyydillä oltiin töihin menossa. Ajoi levähdysalueelle, poltteli pari tupakkia metsän laidalla yksikseen ja matka jatkui. Sanaakaan ei sanonut.

• Anonyymi

Pahin minua kohdannut ongelma Windows 95 julkaisu vuonna 1995, noin niinkuin ammatillisesti... Pahin ihmisen tekemä katastrofi oli vuonna 86, ydinvoimalan possahtaminen, vuonna 2004 Intian valtamerella tapahtunut tsunami, jolloin luonto näytti voimansa vuonna 2020 tapahtui sama hieman toisessa muodossa, vietin hiljaisen hetken uhrien kunniaksi joita on ollut jo nyt sama määrä kuin tsunamissa, ja niitä tulee vielä paljon lisää... By numball

• Anonyymi

Huomaatko tuossa jotain kaavaa..

• Anonyymi

Nykyinen pressamme piti tuohon aikaan vielä suomalaisten puolia. Oli tsunamin aikaan Phuketissa tolpan varassa poikansa kanssa. Sale raivosi Suomelle siitä miten huonosti Suomi hoiti asian, avun, etsinnät, kotiutuslennot ja tiedottamisen. Nykyään häntä ei suomalaiset enää kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyinen pressamme piti tuohon aikaan vielä suomalaisten puolia. Oli tsunamin aikaan Phuketissa tolpan varassa poikansa kanssa. Sale raivosi Suomelle siitä miten huonosti Suomi hoiti asian, avun, etsinnät, kotiutuslennot ja tiedottamisen. Nykyään häntä ei suomalaiset enää kiinnosta.

Olin tilannut vaimoni kanssa lentoliput phukettiin paria viikkoa ennen tuota jouluajan ongelmaa vaimollani tuli kuukausi ennen matkaa selkä kipeäsi, ja jouduimme perumaan matkan, suuresti oli onnea mukana, olimme varanneet huoneet siitä hotellista joka johti pelastustoimia, josta oli paljon kuvia olemme olleet alueella pari kertaa ennen ja sen jälkeen samassa hotellissa, nimeä en muista ihan eka hotelli kun lähdetään vuorille päin.
        Vuonna 2006 olin samassa hotellissa pomoni kanssa, olimme perhelomalla pomo perheineen ja minä perheineni, muistan kun istumme allasbaarissa yli sulkemisajan, taisi olla neljältä yöllä paikalle tule seurue russakoita, aloimme peleilemaan heidän kanssaan, baarimikko oli antanut meille avaimet, joten avasimme baarin ja jatkoimme russakoiden kanssa juhlia aamuun kunnes baarimikko palasi takaisin työhönsä, oli kuulemma paras myynti kuukausiin, eikä saatu edes provokoita. Mutta hauskaa oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin tilannut vaimoni kanssa lentoliput phukettiin paria viikkoa ennen tuota jouluajan ongelmaa vaimollani tuli kuukausi ennen matkaa selkä kipeäsi, ja jouduimme perumaan matkan, suuresti oli onnea mukana, olimme varanneet huoneet siitä hotellista joka johti pelastustoimia, josta oli paljon kuvia olemme olleet alueella pari kertaa ennen ja sen jälkeen samassa hotellissa, nimeä en muista ihan eka hotelli kun lähdetään vuorille päin.
        Vuonna 2006 olin samassa hotellissa pomoni kanssa, olimme perhelomalla pomo perheineen ja minä perheineni, muistan kun istumme allasbaarissa yli sulkemisajan, taisi olla neljältä yöllä paikalle tule seurue russakoita, aloimme peleilemaan heidän kanssaan, baarimikko oli antanut meille avaimet, joten avasimme baarin ja jatkoimme russakoiden kanssa juhlia aamuun kunnes baarimikko palasi takaisin työhönsä, oli kuulemma paras myynti kuukausiin, eikä saatu edes provokoita. Mutta hauskaa oli.

Sirkesalon rouvan kuolisyyksi ei merkitty hukkumista vaan se bungalowi sortui aallon voimasta heidän päälle.

Heillä oli huonoa tuuria, kun heidän piti olla sinä aamuna sisämaassa retkellä, mutta muistaakseni tytär oli saanut mahapöpön edellisenä iltana joten he peruivat retken. Oli se melkoinen määrä suomalaisia, jotka meni tsunamin vuoksi.

Lahtelaisen lakitoimisto Mäkisen pojalta meni vanhemmat, vaimo, 3 lasta, sisarukset ja niiden puolisot. Kirjoitti kirjan kokemuksistaan.

Niinistö oli soittanut Suomeen suurlähetystöön että hommatkaa tänne apua ja pian. Lähetystöstä oli vastattu että ei me olla sieltä kuultu että siellä olisi jokin hätänä. Niinistö sanoi että joo siksi ette ole kuulleet kun täällä ei ole enää mitään jäljellä. Puhelimet ja mastot tuhoutuneet ja ihmiset kuolleet.

Minulla oli ilo ja kunnia nähdä Aki Sirkesalo kahdesti hänen viimeisenä vuotenaan.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sirkesalon rouvan kuolisyyksi ei merkitty hukkumista vaan se bungalowi sortui aallon voimasta heidän päälle.

Heillä oli huonoa tuuria, kun heidän piti olla sinä aamuna sisämaassa retkellä, mutta muistaakseni tytär oli saanut mahapöpön edellisenä iltana joten he peruivat retken. Oli se melkoinen määrä suomalaisia, jotka meni tsunamin vuoksi.

Lahtelaisen lakitoimisto Mäkisen pojalta meni vanhemmat, vaimo, 3 lasta, sisarukset ja niiden puolisot. Kirjoitti kirjan kokemuksistaan.

Niinistö oli soittanut Suomeen suurlähetystöön että hommatkaa tänne apua ja pian. Lähetystöstä oli vastattu että ei me olla sieltä kuultu että siellä olisi jokin hätänä. Niinistö sanoi että joo siksi ette ole kuulleet kun täällä ei ole enää mitään jäljellä. Puhelimet ja mastot tuhoutuneet ja ihmiset kuolleet.

Minulla oli ilo ja kunnia nähdä Aki Sirkesalo kahdesti hänen viimeisenä vuotenaan.

T 2010

"Kuolleita suomalaisia oli kaikkiaan 179. Uhreista 170 oli Khao Lakissa ja heistä peräti 106 Blue Village Pakarang -hotellissa"
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/be788c73-8bdc-41fe-9512-46bed04d4e58

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T 2010

Tämä T-Numerohenkilö aina kirjoittaa samalla kaavallaan osoittaen oman tarpeensa.
        Kirjoitusrakenne aina sama, ensin tarinaa ja aina viimeiseksi joku oma kokemus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä T-Numerohenkilö aina kirjoittaa samalla kaavallaan osoittaen oman tarpeensa.

Joillakin on omia kokemuksia ja matkailupalstan yksi aiheista on puhua kokemuksista ja vertailla kokemuksi. Harmillista ettei sinulla ole mitään kokemuksia sensukka pienoinen, sinulla on vain kateus ja katkeruus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanonpahan vielä että hän puhuu asiasta ja asiaa, eikä lässytä tyhjänpäiväistä hevonpaskaa niinkuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillakin on omia kokemuksia ja matkailupalstan yksi aiheista on puhua kokemuksista ja vertailla kokemuksi. Harmillista ettei sinulla ole mitään kokemuksia sensukka pienoinen, sinulla on vain kateus ja katkeruus.

On siis kokemusta suuresta ahdistuksesta joten älä poju isottele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just!

Tämä 2010 kirjoittaa hyvin ja asiaa.

Minä en esimerkiksi tiennyt ennestään Sirkesalon perheen kohtalosta tätä, mitä nyt 2010 kertoi. Koskaan en Aki Sirkesaloa tavannut, mutta pidin musiikistaan. Hänen ja perheensä kohtalo aikoinaan kosketti. Nyt 2010:n kertoma muistuttaa minua siitä, miten pienet valinnat voivat vaikuttaa ihmisten loppuelämään. Joskus ehkä oikeutetusti, joskus taas ei?

Tsunamin iskettyä Thaimaahan erään keskisuuren suomalaisen kaupungin kappalainen riehaantui kirjoittamaan paikalliseen lehteen kirjoituksen. Kirjoituksen, missä hän oikein ilakoi siitä, että Tsunami iski synnin maahan ja tappoi syntisiä suomalaisia seksimatkailijoita.

Noh... Kuten joku tuossa kirjoitti, suomalaisia kuoli Tsunamissa Thaimaassa 179 ja heistä, seksimatkailijoista, 170 Khao Lakissa.

Täällä tällä palstalla olen huomannut, että kun 2010 kirjoittaa ihan mitä vaan, niin jo kohta joku "kappalainen" on vesikauhuisen rakin lailla räkyttämässä kirjoittamastaan. Miksiköhän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just!

Minä en esimerkiksi tiennyt ennestään Sirkesalon perheen kohtalosta tätä, mitä nyt 2010 kertoi. Koskaan en Aki Sirkesaloa tavannut, mutta pidin musiikistaan. Hänen ja perheensä kohtalo aikoinaan kosketti. Nyt 2010:n kertoma muistuttaa minua siitä, miten pienet valinnat voivat vaikuttaa ihmisten loppuelämään. Joskus ehkä oikeutetusti, joskus taas ei?

Tsunamin iskettyä Thaimaahan erään keskisuuren suomalaisen kaupungin kappalainen riehaantui kirjoittamaan paikalliseen lehteen kirjoituksen. Kirjoituksen, missä hän oikein ilakoi siitä, että Tsunami iski synnin maahan ja tappoi syntisiä suomalaisia seksimatkailijoita.

Noh... Kuten joku tuossa kirjoitti, suomalaisia kuoli Tsunamissa Thaimaassa 179 ja heistä, seksimatkailijoista, 170 Khao Lakissa.

Täällä tällä palstalla olen huomannut, että kun 2010 kirjoittaa ihan mitä vaan, niin jo kohta joku "kappalainen" on vesikauhuisen rakin lailla räkyttämässä kirjoittamastaan. Miksiköhän?

Kiitos kauniista sanoista!

Khao lakissa menehtyneet olivat likimain kaikki jouluisella perhematkalla ja tarkoitus oli palata uudenvuoden jälkeen. He eivät siis olleet seksituristeja.

Olen törmännyt jo aikoja sitten niihin käsityksiin, että Thaimaa on vain syntisten seksituristien saastainen kohde.

Minulla palaa käämi siihen edelleen aivan totaalisesti. Suomessa ollessani männä kesänä yksi raksamies kysäisi missä ulkomailla asun. Vastauksen kuultuaan alkoi heittää tarinaa tyyliin että "kunnolliset ihmiset ei sellaiseen maahan mene edes lomalle".

Annoin hepulle kaksi vaihtoehtoa. Nenähommat ja lopputili vai anteeksipyyntö. Valitsi anteeksipyynnön. Ystävällisesti pidin sitten pienen puheen hänelle, jossa kerroin Thaimaasta. Kappalaisen olisin etsinyt käsiini, jos olisin moisesta kirjoituksesta tiennyt.

En tuntenut Sirkesaloa henkilökohtaisesti, mutta sattumalta hän esiintyi parissakin tilaisuudessa, jossa olin paikalla. Toinen oli Nordean kutsumana Lahden torin jazzteltassa ja toinen Tahkolla. Oli joku kolmaskin konsertti aiemmin, vaan en muista missä. Olisiko ollut Lahden yöt- tapahtuma.

Tykkäsin musiikista ja kaikki jotka tunsivat Akin olivat yhtä mieltä siitä että äärimmäisen hieno herrasmies, kohtelias ja mukava seuramies ja lahjakas, monipuolinen muusikko. Yhden kaverin lapsuudenkoti oli Akin naapurissa. Hänkin musiikkimiehiä.

Lahtelaismies, joka menetti yhteensä muistaakseni 13 perheenjäsentä, kaveria ja sukulaista, joutui raajarikkona viettämään yön liejuisessa viidakossa huuhtoutuneena kauas sisämaahan. Ei voinut nukkua, kun eläimet alkoi piirittää heti jos ei pitänyt messua karahkan kanssa.

Hänen kirjoittamansa kirja pitää joskus lukea. Se on tarina siitä kuinka äärimmäisestäkin menetyksestä voi selviytyä ja jatkaa elämää. Hänellä oli 2 vuotta onnettomuuden jälkeen jo uusi perhe.

T 2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoista!

Khao lakissa menehtyneet olivat likimain kaikki jouluisella perhematkalla ja tarkoitus oli palata uudenvuoden jälkeen. He eivät siis olleet seksituristeja.

Olen törmännyt jo aikoja sitten niihin käsityksiin, että Thaimaa on vain syntisten seksituristien saastainen kohde.

Minulla palaa käämi siihen edelleen aivan totaalisesti. Suomessa ollessani männä kesänä yksi raksamies kysäisi missä ulkomailla asun. Vastauksen kuultuaan alkoi heittää tarinaa tyyliin että "kunnolliset ihmiset ei sellaiseen maahan mene edes lomalle".

Annoin hepulle kaksi vaihtoehtoa. Nenähommat ja lopputili vai anteeksipyyntö. Valitsi anteeksipyynnön. Ystävällisesti pidin sitten pienen puheen hänelle, jossa kerroin Thaimaasta. Kappalaisen olisin etsinyt käsiini, jos olisin moisesta kirjoituksesta tiennyt.

En tuntenut Sirkesaloa henkilökohtaisesti, mutta sattumalta hän esiintyi parissakin tilaisuudessa, jossa olin paikalla. Toinen oli Nordean kutsumana Lahden torin jazzteltassa ja toinen Tahkolla. Oli joku kolmaskin konsertti aiemmin, vaan en muista missä. Olisiko ollut Lahden yöt- tapahtuma.

Tykkäsin musiikista ja kaikki jotka tunsivat Akin olivat yhtä mieltä siitä että äärimmäisen hieno herrasmies, kohtelias ja mukava seuramies ja lahjakas, monipuolinen muusikko. Yhden kaverin lapsuudenkoti oli Akin naapurissa. Hänkin musiikkimiehiä.

Lahtelaismies, joka menetti yhteensä muistaakseni 13 perheenjäsentä, kaveria ja sukulaista, joutui raajarikkona viettämään yön liejuisessa viidakossa huuhtoutuneena kauas sisämaahan. Ei voinut nukkua, kun eläimet alkoi piirittää heti jos ei pitänyt messua karahkan kanssa.

Hänen kirjoittamansa kirja pitää joskus lukea. Se on tarina siitä kuinka äärimmäisestäkin menetyksestä voi selviytyä ja jatkaa elämää. Hänellä oli 2 vuotta onnettomuuden jälkeen jo uusi perhe.

T 2010

Jaha että männä kesänä, joo, niin ne jutut taas muuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just!

Se kappalainen unohti että yli 97% tsunamin uhreista menehtyi muualla kuin Thaimaassa.
        Olivatko ne sitten sivullisia uhreja kenties, vai kuinka? Liiterin takana on tilaa sille kappalaiselle edelleen, jos on vielä hengissä.

• Anonyymi

Challenger sukkulan tuhosta kuulin iso-isältä aamulla, tuli syömään ja kertoi että jenkkien avaruusalus oli tuhoutunut, Olof Palmen murhasta kuulin armeijassa, samoin Chernobylistä, tosin monta päivää myöhässä, olin ollut vartiossa silloin kovassa satteessa 4 tuntia Keuruun varuskunnassa, mikä oli juuri se keski-suomeen tullut laskeumasade Tresnobylistä.

Elviksen kuoleman muistan siitä että naapurin eukko kuoli samana päivänä, Baddingin ja Irwinin kuolemasta en muista missö olin tai kuulin. Freddie Mercuryn kuoleman muistan, siitä kuulin aamulla ennen kuin lähdin yliopistolle kun laitoin MTV:n päälle, eli siihen aikaan music tv:n ja siellä se oli kova uutinen ja koko päivä soitettiin pelkkää Queenin musiikkia. Tulihan se silloin illan Ylen yhdeksän uutisissa ja maikkarinkymmenen uutisissa myös. Michael Jacksinin kuolemasta kuulin Prahassa työmatkalla ja sitä tuli sitten koko viikonloppu teeveessä myös Wienissä johon jäin viikonlopuksi lomailemaan työreissun jälkeen.

• Anonyymi

Vähäjärkisten yksinäisyyden poistofoorumi?

• Anonyymi

Ne ovat siellä Niuvanniemessä kommentoimassa

• Anonyymi

Olen myös huomannut että 2010 kirjoittaa ja katoaa, eikä koskaan kykene asiasta asiana keskustelemaan.
      Myöskin vakiona on pep ja pu, sekä klä.

• Anonyymi

Onko Pattayalla homoinvabaaria?

• Anonyymi

Korteni kekoon.

Tsernobylin poksahduksen aikana palvelin sotilastehtävässä maassa, jonka nimeä en nyt viitsi mainita. Muistan kuinka tuon sekasortoisen maan "valemedioissa" kerrottiin mitä oli tapahtunut ja Suomen "oikeiassa" medioissa oli "hetkellinen" uutispimennys.

9/11 aikana olin Suomessa kauppakeskuksen parkkipaikalla. Kaveri soitti, kertoi mitä jo oli tapahtunut ja kehoitti minua menemään telkkarin ääreen. Ajattelin ensin, että eihän kertomansa voi vittu olla totta. Thaimaahan jo suunniteltu ja viittä vaille valmis lomamatkani oli menossa mönkään.

Desert Storm operaation aikana olin Suomessa. Silloin oli Suomessa "oikean median" toimesta uskoteltu, että mitään suurempaa ei tule tapahtumaan. Joopa joo ja kuhan säät siellä sallivat, niin jotain tapahtuu, ajattelin. Olimme sitten erään muusikko ystäväni kanssa saunomassa erään kamppailulajivalmentajan saunassa. Ihan vaan kolmestaan poju porukassa. Kaverilla oli juuri mennyt ns. hopeat jakoon viehättävän xsänsä kanssa. Ei ollut rakastuneena tehnyt avioehtosopimusta. Siinä sitten saunoassemme ja pohdiskella sitä, jotta mikä on se paras tapa ottaa ne viimeiset kilot pois päästäkseen ottelemaan painoluokassaan, totesi tämä kaverini, että viimeisiä hikipisaroita on iholtaan hyvä pyyhkiä pois muovisella pankki-/luottokortilla.

Aamuyöstä sitten kun muusikkokaverini kanssa taksilla koteimimme ajaltiin kysäisi taksisuhari meiltä, että olettekos jo kuulleet, että nyt se alkoi. Ai mikä? Kotona kun telkkarin aukaisin, niin totesin, että säätietämykseni piti paikkansa. Muuan Saddami oli saanut tilaamansa ilotulituksen. Rauhallisin mielin asettauduin nukkumaan xvaimoni viereen.

• Anonyymi

Trump sen rehellisesti tunnusti, että lähi-itään mentiin öljyn takia, eikä minkään demokratian.

911 jälkeen noin viikon päästä lähdettiin vaimon kanssa tekemään kolmatta lasta lomasaarelle. Pojat jäivät mummolaan. Vaimo pelkäsi että kone kaapataan ja hyvästeli poikamme itkien. Matkaan lähdettiin, viikko naksuteltiin punkassa ja tyttö tuli 9 kuukautta myöhemmin. Tyttö täyttää kesäkuussa 18.

• Anonyymi

911 muistan, olin töissä johtoryhmän kokouksessa, olin silloin siellä aloittelijana, ja tavalaan varajäsenenä, kesken kokouksen tuli joku kertomaan, että että ehkä kannattaisi tulla kahvihuoneeseen teeveen ääreen, siellä on tapahtunut jotain, joka voi vaikuttaa firman toimintaan, Toimitusjohtaja ihmetteli mikä ihme voi olla muka sellainen asia että voi tulla johtoryhmän kokousta häiritä, mutta sihteeri meinasi että tulkaa nyt, tämä on jotain ihan odottamatonta. Sitten mentiin ja kateltiin puoli tuntia ja sitten jatkettiin firman kokousta miettimällä miten tämä ehkä vaikuttaa meihin.

• Anonyymi

Olin kovassa kuumeessa WTC- iskujen aikaan kotona. Vaimo oli kotirouvana ja hääri keittiössä, lapset oli perhepäivähoidossa.

Meillä oli satelliittikanavat ja avasin BBC:n uutiskanavan ja sieltä tuli suorana kuvaa savuavasta tornista. Huusin vaimolle että kaksoistorniin on osunut jokin Manhattanilla, ja siinä samassa se toinen kone osui toiseen torniin. Silloin tajusin että tämä ei ole onnettomuus.

Vaimo tuli viereen istumaan ja katsottiin lähetystä. Kun eka torni sortui niin järkytys oli niin suuri ettei pystytty puhumaan. Kai siinä vähän itkukin tuli.

Challengerin sukkulaonnettomuuden aikaan nuorukaisena asustelin ekan tyttöystävän kanssa yhdessä. Aamulehden kannessa oli kuva ja uutinen räjähdyksestä. Tyttöystävä oli myös kiinnostunut tähdistä ja avaruudesta, eikä uskonut ensin kun luin hänelle uutisen.

T 2010

PS: Tarkoitin eräänä männä kesänä tuolla ylempänä. En viime kesää. Olen luvannut olla vastaamatta stalkkarilleni, mutta olkoon tämä yleisenä korjauksena.

• Anonyymi

Toimitusjohtaja on sittemmin jäänyt eläkkelle. Itse jatkoin vuosia yhtiön johtoryhmässä varsinaisena jäsenenä ja divisioonan sekä toimialanjohtajana, kunnes pyysin itse niistä vapautusta viime vuonna. Yhä olen toki töissä samassa paikassa, mutta odotan eläkkeelle pääsyä ja muuttamista Thaimaahan eläkkeelle. Silloin ennen kun nämä tapahtui olin naimisissa suomalaisen naisen kanssa, mutta kun avioero tuli, niin päätin että haluan viettää eläkepäiväni Thaimaassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Olin kovassa kuumeessa WTC- iskujen aikaan kotona. Vaimo oli kotirouvana ja hääri keittiössä, lapset oli perhepäivähoidossa.

Meillä oli satelliittikanavat ja avasin BBC:n uutiskanavan ja sieltä tuli suorana kuvaa savuavasta tornista. Huusin vaimolle että kaksoistorniin on osunut jokin Manhattanilla, ja siinä samassa se toinen kone osui toiseen torniin. Silloin tajusin että tämä ei ole onnettomuus.

Vaimo tuli viereen istumaan ja katsottiin lähetystä. Kun eka torni sortui niin järkytys oli niin suuri ettei pystytty puhumaan. Kai siinä vähän itkukin tuli.

Challengerin sukkulaonnettomuuden aikaan nuorukaisena asustelin ekan tyttöystävän kanssa yhdessä. Aamulehden kannessa oli kuva ja uutinen räjähdyksestä. Tyttöystävä oli myös kiinnostunut tähdistä ja avaruudesta, eikä uskonut ensin kun luin hänelle uutisen.

T 2010

PS: Tarkoitin eräänä männä kesänä tuolla ylempänä. En viime kesää. Olen luvannut olla vastaamatta stalkkarilleni, mutta olkoon tämä yleisenä korjauksena.

Sallinetko kysyä koska istuit vuonna 2001 sohvalla ekassa avioliitossasi ja oli lapsia päivähoidossa ja toisessa tyttö joka juuri täytti 18v sinun ostaen hänele mersun, teitkö tyttäresi toisen vaimosi kanssa koska kysyn, kun kerroit kuitenkin seurustelleesi toisen exäsi kanssa pari vuotta.
        Onko matemaattinen ajatteluni väärä, jos on niin korjaa.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Sallinetko kysyä koska istuit vuonna 2001 sohvalla ekassa avioliitossasi ja oli lapsia päivähoidossa ja toisessa tyttö joka juuri täytti 18v sinun ostaen hänele mersun, teitkö tyttäresi toisen vaimosi kanssa koska kysyn, kun kerroit kuitenkin seurustelleesi toisen exäsi kanssa pari vuotta.

siinäpä sinulle loppuyöksi pohtimista täällä chiang maissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä onkin sitä pohtimista, v'h'n niin kuin kauniiden ja rohkeiden time-line, missä ei ole mitään järkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskottavan illuusion luominen edellyttää matemaattisia kykyjä, muuten illuusio ei toimi.
        2010 illuusiot on vain elämänhaaveiluja anona anoille hänen saaden mielihyvää ollen itsenssä pep-pu ja kieli.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Ssensukan elämäntarina on ainutlaatuinen. Sitä ei ole. On kuin sensukka olisi eilen syntynyt ihmettelemään toisten elämää ja maailmaa täysin ummikkona ja untuvikkona. Luulisi nettieläjänkin jotakin oppivan, mutta ei sensukka. Ei opi mitään.

• Anonyymi

Ajeltiin kaverin kanssa töihin ja laitettiin radio päälle. Uutistenlukija päätti juuri uutista sanoihin "..oli kuollessaan 36 vuotias"
      Pikaisesti pähkäiltiin että kenestä uutinen puhui. Nopeasti arvattiin että prinsessa Dianasta oli kyse ja niin siinä olikin.

• Anonyymi

Minäkin aina ajelen kavereitten kanssa töihin ja olen aina kavereitten kanssa ja sitten minulla on paljon facekaverita ja olin tuolloin oppaan sisällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin aina ajelen kavereitten kanssa töihin ja olen aina kavereitten kanssa ja sitten minulla on paljon facekaverita ja olin tuolloin oppaan sisällä.

Olin noiden kaikkien tapausten sattuessa laitoshoidossa keski vahvassa lääkityksessä. Voin kuitengin vakuuttaa että olen jo täällä thaimaassa.

• Anonyymi

Miksi epäilette senssua. Ainoa mikä saattaa olla muunneltua totuutta on lentotukialus.
      Epäilen ettei suomalaisella ole varaa 5 miljardin harrastukseen puhumattakaan käyttökuluista.
      Yksityinen moottorirata toki monella eläkeläisellä on.
      sitä vaan ihmettelen miten noin kiireinen liikemies jolla on tuhansia alaisia kerkiää juomakaappia täyttelemään.
      Minusta on hienoa että meillä on tälläinen supermies. Harmi vaan että asuu thaimaassa.
      Hyvin on myös suojannut yksityisyytensä , kun kukaan ei moista supermiestä tunne.
      Ps. pystyy myös siirtymään paikkojen välillä joten hänellä on teleportti.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      41
      7545
    2. Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella

No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus
      Kasinopelit
      0
      4718
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      66
      4210
    4. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      36
      3103
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      231
      3010
    6. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      45
      2626
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      26
      2605
    8. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      32
      2181
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      41
      1966
    10. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1797
    Aihe