Männä kesänä meidän perhe täältä Chiang Maista päätyi viettämään paljolti kesää siellä suomen suvessa.
Tiedossahan on että paniikkihäiriöisillä palaa käämi käden käänteessä ja kuulkaas rakkaat, nyt on ilmennyt haaveilluusiolle uusi säkeistö Neidillä joka ei ole vuosiin ollut suomessa seuraavsti:
"Minulla palaa käämi siihen edelleen aivan totaalisesti. Suomessa ollessani männä kesänä yksi raksamies kysäisi missä ulkomailla asun."
Sanoisinko .... no en viitsi.
Männä kesänä Pattayan Savossa.
8
<50
Vastaukset
Voin vaguuttaa että mä olin jo kerran täällä thaimaassa petterit. oli lämmintä ja olin jo täällä. sitten olin kylmä huoneessa tasokkaasti. vietin laatu aikaa ja kuulun kastiin. sitten loppu ajan olin vaan maleksien ja aivopesten porkkanaa tatamilla pyyhkien hauskaa mulla ollen.
- Anonyymi
Tämä hyvä kommentti Senssulta.
Olen itsekin huomannut, että näitä lapsia on 3-4 ja 4-5 sekä 1 -2 avioliitoista ja niiden ajoista sekä kestoista väliseurusteluneen ei saa matemaattisesti aikaan mitään järkevää.
Sallinetko kysyä koska istuit vuonna 2001 sohvalla ekassa avioliitossasi ja oli lapsia päivähoidossa ja toisessa tyttö joka juuri täytti 18v sinun ostaen hänele mersun, teitkö tyttäresi toisen vaimosi kanssa koska kysyn, kun kerroit kuitenkin seurustelleesi toisen exäsi kanssa pari vuotta.
Onko matemaattinen ajatteluni väärä, jos on niin korjaa.- Anonyymi
Matemaattisessa ajattelussasi ja ajattelussasi ylipäätään on se ongelma että sitä ei ole. Kuten ei omaa elämääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matemaattisessa ajattelussasi ja ajattelussasi ylipäätään on se ongelma että sitä ei ole. Kuten ei omaa elämääkään.
Poista ongelma Neiti vastaamalla omalla matemaattisellas, tai mikäli olet pep-pu, niin onhan sinulla oma elämä, Neidinnuolenta 24 palstalla 24/7.
- Anonyymi
Älkää olko kateelisia supermiehelle. Yrittäkää parantaa omaa elämäänne.
Ette enään pysty senssun saavutksiin ,mutta jos parannatte omaa elämäänne niin se on hyvä.
Yhtä en ymmärrä se on keksinyt teleportin niin miksi ei auta hädässä olevia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787