Katsoisin tarpeelliseksi yhdistää eri asia-aiheiden yhdistettävän tälle yhdelle ja samalle aloitukselle, niin ne eivät olisi jakaantunut niin laajalle.
Aihe ohessa:
Ketjusta on poistettu x sääntöjenvastaista viestiä.
Puhutuin puheenaihe.
64
82
Vastaukset
- Anonyymi
Pisteet senssukalle.
- Anonyymi
Hyvä senssuli.!
t. Zaphodbbx- Anonyymi
Resuperse ota hanuriin poju.
- Anonyymi
Miksi Senssukalta ei saa kysyä sukupuolitaudistaan?
- Anonyymi
Taitaa olla Senssu-Amalialle katkera kysymys kun noin kilahti reppana?
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla Senssu-Amalialle katkera kysymys kun noin kilahti reppana?
Mikko Ala talo lauloi että ennemmin aidsi ku kokonaan paitsi. Voin vaguuttaa että mulla on jo täällä Thaimaassa hiiva sieni ja hauskaa mulla ollen.
- Anonyymi
Ja taas se aktivoitui.
- Anonyymi
Oletteko kateellisia supermiehelle jolla on teleportti se on yksi maailman rikkaimmista tyypeistä salaisesti.
Resuperseet hiljaa, - Anonyymi
Senssukalla taas, taas ja taas tatamia pyyhitty?
Vai mistä khi..lahti.?? - Anonyymi
Miksi en saa kysyä ovatko senssukka ja numpalli yx ja sama kympin perskärpänen?
Mitä sääntöjen vastaista tuossa kysymyksessä on kun sitä verrataan senssukan ja numpallin tuotoksiin?
Vallitseeko tääällä jonkun vitu.. Amalian säännöt?- Anonyymi
Tietyt asiat ovat pyhiä.
t. TaksiTero jkl - Anonyymi
Jälleen hyvä ja asiapitoinen sinulta 2010. Kiitos!
Saa nyt nähdä vastaako kilahtanut perskärpäsesi senssukkana vai numpallina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa nyt nähdä vastaako kilahtanut perskärpäsesi senssukkana vai numpallina.kirjoitus siis.
- Anonyymi
Aijaa. Postaileeko Numpallikin Vuokra Vitaran ja illuusio S mersun kuvia väittäen niiden olevan omiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa nyt nähdä vastaako kilahtanut perskärpäsesi senssukkana vai numpallina.Joo 2010 osaa kirjoittaa hyvin poistettavia hehhee asiapitoisia, että viitsiikin kirjoitella metrisiä lorujaan, kun olisi vauvaa ja puutarhanhoitoakin, huoravaimosta puhumattakaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo 2010 osaa kirjoittaa hyvin poistettavia hehhee asiapitoisia, että viitsiikin kirjoitella metrisiä lorujaan, kun olisi vauvaa ja puutarhanhoitoakin, huoravaimosta puhumattakaan,
"huoravaimosta"???
Onko 2010 huoritellut vaimoasi?
Missä ja koska ?
Linkki? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"huoravaimosta"???
Onko 2010 huoritellut vaimoasi?
Missä ja koska ?
Linkki?Senssukka jäi taas valheesta kiinne.
- Anonyymi
Hyvin tämä aloitus on vetänyt puoleensa alakastia.
- Anonyymi
Ei näköjään totuutta kestä tämä palsta.
- Anonyymi
Jos on hiivaa kuksassa niin auttaako talkki?
- Anonyymi
Junttilan 🐒 tarhan avajaiset?
- Anonyymi
Pikku aktivointi paikallaan ollen?
- Anonyymi
18 poistettua, kiitos.
T Aloittaja- Anonyymi
Laitoksessa lusiva homoinvalidi on saanut päivän huomioannoksensa ja hykertelee tyytyväisenä. Tuo se vasta on mahtavaa elämää! Onnittelut! Olet suosiosi huipulla nyt.
- Anonyymi
Ole hyvä Senssukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä Senssukka.
Kiitos .
- Anonyymi
Aika vakavia mielenterveysongelmia suomalaisilla miehillä, helppo ymmärtää palstaa lukemalla.
- Anonyymi
Vaihteeksi sitten ryhdyit taas puhumaan naisena. Palaako "thailady" nimimerkki seuraavaksi takaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihteeksi sitten ryhdyit taas puhumaan naisena. Palaako "thailady" nimimerkki seuraavaksi takaisin?
Se thailady se vasta rikas olikin! Antoivat miehensä "thain aviomiehen" kanssa laivan miehistölle vapaapäivän ja seilasivat 100 metrisellä Azimutilla Hua Hinin kautta Phuketiin samana iltana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se thailady se vasta rikas olikin! Antoivat miehensä "thain aviomiehen" kanssa laivan miehistölle vapaapäivän ja seilasivat 100 metrisellä Azimutilla Hua Hinin kautta Phuketiin samana iltana.
5555
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5555
Elämme vaikeita aikoja paratiisi on sulkeutunut kenties lopullisesti, thaimaan matkailuviranomaiset eivät halua rupusakkia siis meikäläisiä maahan, vievät mukaan enemmän kuin tuovat tänne, muutamaan saarta suunnitellaan vain maksukykyisille asiakkalle, pattaya rules, game over.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämme vaikeita aikoja paratiisi on sulkeutunut kenties lopullisesti, thaimaan matkailuviranomaiset eivät halua rupusakkia siis meikäläisiä maahan, vievät mukaan enemmän kuin tuovat tänne, muutamaan saarta suunnitellaan vain maksukykyisille asiakkalle, pattaya rules, game over.
Mites Pattayan sortuminen mereen -fantasiasi elää ja onko rotat järjestelemässä invaasiota taas mukanaan kaamea rantakrotiili? Pattaya elpyy ennalleen ja ilo on irti sitä riehakkaammin mitä kauemmin paikat on kiinni. Pattaya elää vain turismista. Ilman turisteja ei ole töitä kellään muulla kuin kalastajilla ja joillakin virkamiehillä. Matkailuviranomaiset haluaa kaikki maahan kenellä on rahaa mitä kuluttaa ja kenellä on oleskeluluvat kunnossa.
Eurooppalaiset ja amerikkalaiset kuluttavat rahaa moninkertaisesti verrattuna aasialaisiin.
Se oli surullista kun se hotelli Phuketissa, jossa menehtyi eniten suomalaisia tsunamissa, laittoi nopeasti sen uudelleen pystyyn entistä hienompana. Asiakkaita ei vaan heti tullut. farangit ei halunneet paikkaan jossa oli juuri niin moni kuollut ja aasialaiset pelkäsi haamuja. Hotellin omistajaperhe seisoi aution hotellin edustalla mainoskuvassa murheellisen näköisenä ja otsikossa luki "Tulkaa takaisin"
He elävät meistä ja haluavat meidät kylään ja ovat siitä kiitollisia. Nuo puheesi "rupusakista" on silkkaa roskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites Pattayan sortuminen mereen -fantasiasi elää ja onko rotat järjestelemässä invaasiota taas mukanaan kaamea rantakrotiili? Pattaya elpyy ennalleen ja ilo on irti sitä riehakkaammin mitä kauemmin paikat on kiinni. Pattaya elää vain turismista. Ilman turisteja ei ole töitä kellään muulla kuin kalastajilla ja joillakin virkamiehillä. Matkailuviranomaiset haluaa kaikki maahan kenellä on rahaa mitä kuluttaa ja kenellä on oleskeluluvat kunnossa.
Eurooppalaiset ja amerikkalaiset kuluttavat rahaa moninkertaisesti verrattuna aasialaisiin.
Se oli surullista kun se hotelli Phuketissa, jossa menehtyi eniten suomalaisia tsunamissa, laittoi nopeasti sen uudelleen pystyyn entistä hienompana. Asiakkaita ei vaan heti tullut. farangit ei halunneet paikkaan jossa oli juuri niin moni kuollut ja aasialaiset pelkäsi haamuja. Hotellin omistajaperhe seisoi aution hotellin edustalla mainoskuvassa murheellisen näköisenä ja otsikossa luki "Tulkaa takaisin"
He elävät meistä ja haluavat meidät kylään ja ovat siitä kiitollisia. Nuo puheesi "rupusakista" on silkkaa roskaa.Rupu googlaa rupu thaimaan matkailuviranomaiset ovat julkaiseet covid ajan jälkeiset suunnitelmansa , voi mennä useita vuosia ennenkuin matkailu avautuu entisiin mittoihinsa jos koskaan, varmaa on se että lentäminen kallistuu olennaisesti, sinulla ei ole enää varoja tulla tänne, köyhä kun olet, pattaya elää turismista, turisteja on vähänlaisesti, nyt ja todennäköisesti tulevaisuudessa, eiks tuo ole vähän sama asia kuin mereensortuminen...
Alatalo tai Juice lauloi jossain renkutuksesta että bordellikin on siirtynyt itsepalveluun, se on sinullakin väistämättä edessä, joten saamme odottaa palstavierailujasi viellä vuosia, ja reppana oireilusi on huolettuttavasti lisääntynyt, kuten yksinäisyys mielenterveyskuntoutujalle joka on riskiryhmässä aiheuttaa.
Resu tosiaan matkailuviranomaisten selkeä tahto on sinua ei enää haluta tänne, köyhä kun olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupu googlaa rupu thaimaan matkailuviranomaiset ovat julkaiseet covid ajan jälkeiset suunnitelmansa , voi mennä useita vuosia ennenkuin matkailu avautuu entisiin mittoihinsa jos koskaan, varmaa on se että lentäminen kallistuu olennaisesti, sinulla ei ole enää varoja tulla tänne, köyhä kun olet, pattaya elää turismista, turisteja on vähänlaisesti, nyt ja todennäköisesti tulevaisuudessa, eiks tuo ole vähän sama asia kuin mereensortuminen...
Alatalo tai Juice lauloi jossain renkutuksesta että bordellikin on siirtynyt itsepalveluun, se on sinullakin väistämättä edessä, joten saamme odottaa palstavierailujasi viellä vuosia, ja reppana oireilusi on huolettuttavasti lisääntynyt, kuten yksinäisyys mielenterveyskuntoutujalle joka on riskiryhmässä aiheuttaa.
Resu tosiaan matkailuviranomaisten selkeä tahto on sinua ei enää haluta tänne, köyhä kun olet.Ohoh kuinka vihainen olet taas Amalia, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupu googlaa rupu thaimaan matkailuviranomaiset ovat julkaiseet covid ajan jälkeiset suunnitelmansa , voi mennä useita vuosia ennenkuin matkailu avautuu entisiin mittoihinsa jos koskaan, varmaa on se että lentäminen kallistuu olennaisesti, sinulla ei ole enää varoja tulla tänne, köyhä kun olet, pattaya elää turismista, turisteja on vähänlaisesti, nyt ja todennäköisesti tulevaisuudessa, eiks tuo ole vähän sama asia kuin mereensortuminen...
Resu tosiaan matkailuviranomaisten selkeä tahto on sinua ei enää haluta tänne, köyhä kun olet.Potato potato potato...
- Anonyymi
Entäs sulla, Amalia?
- Anonyymi
Kiitos kysymyksestäsi.
Tuunia pyggaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kysymyksestäsi.
Tuunia pyggaa.Totuus satuttaa, näemmä pattaya oli paratiisi. pattayarakkaalla valtavat mielenterveysongelmat vain seuranaan, ilman ihokosketusta ja vailla maksettua rakkautta.
- Anonyymi
thailady aktivoitui.
- Anonyymi
5 tuntia 25 bablaa ja 20 poistettua, hyvä saldo.
- Anonyymi
Senssukakalla mukavaa.
Anonyymi kirjoitti:
Senssukakalla mukavaa.
Lukekaa nyt hyvät ihmiset mitä aivop... voi saada aikaiseksi.
35 julkaistua ja 30 poitettua palstalla, jossa esiintyy .... antaas olla, mutta aatelkaa nyt hieman silti te joilla aivotoiintaa, onko ihan täyspäisiä kommentteja ja kuka tuollaisia viitsii ladata kuten yllä.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Lukekaa nyt hyvät ihmiset mitä aivop... voi saada aikaiseksi.
35 julkaistua ja 30 poitettua palstalla, jossa esiintyy .... antaas olla, mutta aatelkaa nyt hieman silti te joilla aivotoiintaa, onko ihan täyspäisiä kommentteja ja kuka tuollaisia viitsii ladata kuten yllä.Katselin illalla netistä kummelia, siellä on sketsi joka käsitteli älykääpiöitä ja älämölöä, palsta kirjoittelu taitaa olla eräänlaista älämölöä pattayanrakkaan epätoivosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katselin illalla netistä kummelia, siellä on sketsi joka käsitteli älykääpiöitä ja älämölöä, palsta kirjoittelu taitaa olla eräänlaista älämölöä pattayanrakkaan epätoivosta.
kummeli onkin sopivaa katsottavaa sinun älyllesi, katsoppa tänään vielä pikku kakkonen.
harmi että pahkasika on lopetettu. - Anonyymi
Pisteet Senssulle.
- Anonyymi
Onko älämölöä pidellyt älyköllä?
- Anonyymi
Sensukka kovin aktiivinen ollut.
50 poistettua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 poistettua.Kolahtanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50 poistettua.Senssukka on hienosti myynyt mainostilaa täällä suomi24;llä.
Repikää siitä reppanat ja resuperseet huorinenne.
Senssukalla ja suomi24:llä mukavaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senssukka on hienosti myynyt mainostilaa täällä suomi24;llä.
Repikää siitä reppanat ja resuperseet huorinenne.
Senssukalla ja suomi24:llä mukavaa.Taas puhut senssu itsestäsi kolmannessa persoonassa. Ulkoistat itseihailusi siis itsellesi.
Tämä "mainostilan myymisesi" on samaa unelmaa kuin se kun teit mielikuvitusrahaa mielikuvituspörssissä tai kun haaveilit mielikuvitusjahdilla mielikuvitusmatkasta Helsingistä Thaimaahan. Tai Ladan rahtaaminen merikontissa Thaimaahan jolla olisit sitten kurvaillut halvalla perillä.
Köyhän miehen huvitus on vilkas mielikuvitus mutta totuus on vain nuudelipussi kelakorvauspäivänä. - Anonyymi
Miksi toistelet toisten kirjoituksia? Tunnetko itsesi viisaaksi ja paremmaksi ihmiseksi?
Sinä et ole sitä. Se on itse luomasi illuusio. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi toistelet toisten kirjoituksia? Tunnetko itsesi viisaaksi ja paremmaksi ihmiseksi?
Sinä et ole sitä. Se on itse luomasi illuusio.Quijote pyysi uudistumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole sitä. Se on itse luomasi illuusio.Obettaja sano että antaa mulle nelosen matigasta. Sanoin sille resupetterille että mä annan sulle golmosen. hissassa kysyttiin suomen ekaa pressaa. vastasin että sinuhe epygtiläinen joka oli oikea vastaus mun mielestä. sitten pyyhin opettajalla tatamia ja annoin kaigille borkkanaa
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Obettaja sano että antaa mulle nelosen matigasta. Sanoin sille resupetterille että mä annan sulle golmosen. hissassa kysyttiin suomen ekaa pressaa. vastasin että sinuhe epygtiläinen joka oli oikea vastaus mun mielestä. sitten pyyhin opettajalla tatamia ja annoin kaigille borkkanaa
Mä olen jo täällä thamaassa. tämän voin vakuumiin. väestön laskua täällä resut googlailee mutta mä olen jo paikan päällä ja tiedän itse sen tarkalleen.
By NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen jo täällä thamaassa. tämän voin vakuumiin. väestön laskua täällä resut googlailee mutta mä olen jo paikan päällä ja tiedän itse sen tarkalleen.
By NumBallUnohdin sanoa että vaimoni on paigallinen ja juddeli joen rannassa tahi miehen kanzza joka oli jo möös.
By NumBall
- Anonyymi
Kiitos aloittajalle aiheellisesta aloituksesta, johon kertynyt yli 100 kommenttia ja yli 50 poistettua, osoittaa kastitason.
- Anonyymi
Kertoisitko tarkemmin mikä on "kastitaso"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko tarkemmin mikä on "kastitaso"?
Garand Appius
Appius Garand
Tämä 85-vuotias fossiili palvelee edelleen vanhemman Claranil Lanowenin? kamaripalvelijana. Vaikka hän on puolisokea ja kädet vapisevat enemmän kuin laki sallii, ei hänen järjessään ole mitään vikaa. Hän johtaa pientä sukuaan nöyränä, hyvin tiedostaen sen huonon tilan. Pienenä valonpilkahduksena hän pitää sitä, että Oidivius? valittiin kaartiin ja sen myötä suvulla on mahdollisuus harpata yksi kastitaso ylemmäs, jos vain Oidiviuksesta on kaartilaiseksi.
Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787