Sikariostoksilla Chiang Maissa Senssu.

Anonyymi

Tuossa aiemmin päräytin, no tiedättehän Te Rakkaat, potatopotato ja otin parkin sikarikaupan eteen vasemmalla kädellä.
No siinä kadut kovin rauhallisia normaaliin verraten, niin päädyin hieman dallamaan eteenpäin raittia.
Mutta katsos ensimmäisenä huomasin ystäväni vaatekaupanpitäjän olevan duunissa, kun Kinginsä kauppansa edessä parkissa.
Laiffi tuli mieleeni kun kadun toiella puolella pizzeria.
No otin askelta eteenpäin ja oikealla lopulta tuo hieno hotelli, jonka sivukatu kaikille Rakkaille mieleen.
Vasemmalla mac-purilaisia, mutta kun ei kuulu ruokavalioon, niin matka jatkui.
No siinä sitten ajattelin piipahtaa vasemmalle sisäpihalle ja tullessani pihaan käännyin vasemmalle.
Tyhjää terassia häämötti ja päädyin ystäväni siihen viimeiseen hänen siellä remonttiaan puuhastellen.
Ai tässä kohtaa mieleeni tulikin, että tuli kerran aijattua vaimostani ja hänen kaksoissiskostaan valokuvat, kun jotain tuoremehua nauttivat.
Ystäväni heitti ruuvimeisselinsä dart-taulun häränsilmään ja sanoi, nyt kuules otetaan kunnon Irkantilaiset bisset ja ryhdytään hieromaan kauppoja, no sehän sopi minulle.
Kaveri kertoi että on suunnitellut vuokrata kaikki meidän ravintolat ja ostaa pätkäyttää ne sitten yksi kerrallaan, jos sellainen sopisi.
Olin aivan äimän-käkenä siinä sitten ja pirautin isoille päälliköille kysyen, mitäs nyt tehdään johon sain vastauksen, että anna palaa.
No minähän sytytin sikarin siinä ja annoin sen palaa.
Höpöteltiin niitä näitä ja asiaakin ottaen toisetkin ja sitten huomasin, että ajokunto vexvex vaan, joten pirautin noutajan kyydissään laatupyörän palauttaja sikarikaupan edestä.

19

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuliko samalla ostettua saaria kun seikkailit googlen street viewissä?

    • Anonyymi

      Asiallinen matkakertomus missä ei mässäilty sexillä. Näitä lisää kiitos.

      • Anonyymi

        Ihan karvan verran häiritsi vain se että kertomus oli googlen street viewin ja mielikuvituksen sekoitus. Orion sponsoroi kelan välityksellä myös tuota matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan karvan verran häiritsi vain se että kertomus oli googlen street viewin ja mielikuvituksen sekoitus. Orion sponsoroi kelan välityksellä myös tuota matkaa.

        Hah hah haa!
        Vieläkään et tunnista paikkaa missä vaimoni ja kaksoissiskonsa drinksuilla istuivat.
        Mulla mukavaa.


      • Anonyymi

        Mukavaa kommentoida itse omaa idioottimaista aloitustaan. Satuja ja tarinoita lapsille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa kommentoida itse omaa idioottimaista aloitustaan. Satuja ja tarinoita lapsille.

        Paikka on paikallaan vieläkin.
        Kysymys kuuluu vieläkin sinulle neiti, joka täällä meidän kotikaupungissa olet piipahtanut, mikä paikka?
        Jos et vinkeistäni huolimatta vieläkään tiedä, niin googleta tai kysy Kläppi peppuseltasi, joka tietää kaiken kotikaupungissani.


    • Anonyymi

      Miksi tällä palstalla aina sikiää noita vexvex vaan viestejä, onko jollakulla ongelmaa?

      • Anonyymi

        Tarkoititko onko Amalialla ongelmia?
        Ei ole (<sarkasmivaroitus).
        Khiai!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Totuus tuli esille, pattayapalsta on mielikuvitusmatka pattayalle, koronaaikaan, holgetin lentoyhtiöllä.

    • Anonyymi

      Täällähän on mainostaminen kielletty, mutta Senssu osaa tuon jalon taidon oivallisesti.

      • Anonyymi

        Olen ratkaissut senssu-reppanan katkeruuden salaisuuden. Hän on kerran tai kaksi päässyt aikoinaan käymään Thaimaassa turistimatkalla. Kokenut siellä elämänsä rakkauden ja nähnyt norsujen pelaavan potkupalloa. Hän on silloin elänyt elämänsä onnellisinta aikaa, terveyskin ollut suht ok ja tuprutellut halpoja sikareitaan maailmanmiehenä tai naisena (siitä kun ei saa ikinä selvää onko hän mies vai nainen)

        Hän on elätellyt vuosikausia toivetta rikastua, kerätä rahaa sen verran että pääsisi Thaimaahan vielä kerran. Välillä hän haaveilee peräti muutosta, mutta se haave on mennyt koko ajan kauemmas ja kauemmas, kun terveys menee huonompaan kuntoon ja lääkkeet maksaa aina vaan enemmän ja kelan kanssa on kiistaa lääkkeiden korvausosuuksista.
        Rakkaus on mennyttä kalua aikoja sitten ja kunto on niin kehno että kohta ei enää se lottovoittokaan auta pääsemään matkaan.

        Nyt hän miettii ympäri vuorokaudet sitä että onkohan "pattajan poikia" nytkin siellä ilottelemassa ja onkohan niillä rahaa ja onko ne taas menossa tämän koronan jälkeen ja ei kai vaan ne siellä sitten naisten kanssa ole. Lohdutuksekseen hän päätyy aina samaan loppupäätelmään jossa pattajalla ei käy kukaan suomalaismies ja kellään muullakaan ei ole rahaa eikä mieskuntoa kun hänelläkään ei ole.

        Terve ihminen ei noin koskaan ajattelisi, mutta nyt ei puhutakaan terveestä ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ratkaissut senssu-reppanan katkeruuden salaisuuden. Hän on kerran tai kaksi päässyt aikoinaan käymään Thaimaassa turistimatkalla. Kokenut siellä elämänsä rakkauden ja nähnyt norsujen pelaavan potkupalloa. Hän on silloin elänyt elämänsä onnellisinta aikaa, terveyskin ollut suht ok ja tuprutellut halpoja sikareitaan maailmanmiehenä tai naisena (siitä kun ei saa ikinä selvää onko hän mies vai nainen)

        Hän on elätellyt vuosikausia toivetta rikastua, kerätä rahaa sen verran että pääsisi Thaimaahan vielä kerran. Välillä hän haaveilee peräti muutosta, mutta se haave on mennyt koko ajan kauemmas ja kauemmas, kun terveys menee huonompaan kuntoon ja lääkkeet maksaa aina vaan enemmän ja kelan kanssa on kiistaa lääkkeiden korvausosuuksista.
        Rakkaus on mennyttä kalua aikoja sitten ja kunto on niin kehno että kohta ei enää se lottovoittokaan auta pääsemään matkaan.

        Nyt hän miettii ympäri vuorokaudet sitä että onkohan "pattajan poikia" nytkin siellä ilottelemassa ja onkohan niillä rahaa ja onko ne taas menossa tämän koronan jälkeen ja ei kai vaan ne siellä sitten naisten kanssa ole. Lohdutuksekseen hän päätyy aina samaan loppupäätelmään jossa pattajalla ei käy kukaan suomalaismies ja kellään muullakaan ei ole rahaa eikä mieskuntoa kun hänelläkään ei ole.

        Terve ihminen ei noin koskaan ajattelisi, mutta nyt ei puhutakaan terveestä ihmisestä.

        Terve ihminen ..... miettii ympäri vuorokaudet Senssua ja on vihdoin ratkaissut asian, se on hieno asia se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ratkaissut senssu-reppanan katkeruuden salaisuuden. Hän on kerran tai kaksi päässyt aikoinaan käymään Thaimaassa turistimatkalla. Kokenut siellä elämänsä rakkauden ja nähnyt norsujen pelaavan potkupalloa. Hän on silloin elänyt elämänsä onnellisinta aikaa, terveyskin ollut suht ok ja tuprutellut halpoja sikareitaan maailmanmiehenä tai naisena (siitä kun ei saa ikinä selvää onko hän mies vai nainen)

        Hän on elätellyt vuosikausia toivetta rikastua, kerätä rahaa sen verran että pääsisi Thaimaahan vielä kerran. Välillä hän haaveilee peräti muutosta, mutta se haave on mennyt koko ajan kauemmas ja kauemmas, kun terveys menee huonompaan kuntoon ja lääkkeet maksaa aina vaan enemmän ja kelan kanssa on kiistaa lääkkeiden korvausosuuksista.
        Rakkaus on mennyttä kalua aikoja sitten ja kunto on niin kehno että kohta ei enää se lottovoittokaan auta pääsemään matkaan.

        Nyt hän miettii ympäri vuorokaudet sitä että onkohan "pattajan poikia" nytkin siellä ilottelemassa ja onkohan niillä rahaa ja onko ne taas menossa tämän koronan jälkeen ja ei kai vaan ne siellä sitten naisten kanssa ole. Lohdutuksekseen hän päätyy aina samaan loppupäätelmään jossa pattajalla ei käy kukaan suomalaismies ja kellään muullakaan ei ole rahaa eikä mieskuntoa kun hänelläkään ei ole.

        Terve ihminen ei noin koskaan ajattelisi, mutta nyt ei puhutakaan terveestä ihmisestä.

        " (siitä kun ei saa ikinä selvää onko hän mies vai nainen)"

        Ei joo saa selville muut, koska ei taida tuo sukupuoli asia olla oikein selvillä senssulla itselläänkään?

        Muistaakseni jo vuosia sitten kun alkoi rakentamaan tuota nykyisen miljoonamiehen hahmoa, kertoi viihtyvänsä naisten vaatteissa. En viitsi kaivaa palstahistoriasta noita juttuja, mutta jos joku haluaa ja viitsii, niin löytyy kyllä sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " (siitä kun ei saa ikinä selvää onko hän mies vai nainen)"

        Ei joo saa selville muut, koska ei taida tuo sukupuoli asia olla oikein selvillä senssulla itselläänkään?

        Muistaakseni jo vuosia sitten kun alkoi rakentamaan tuota nykyisen miljoonamiehen hahmoa, kertoi viihtyvänsä naisten vaatteissa. En viitsi kaivaa palstahistoriasta noita juttuja, mutta jos joku haluaa ja viitsii, niin löytyy kyllä sieltä.

        Senssu on hyvä äidin korvike äitienpäivänä Pattayan rakkaille, pyhittäkää kaikki äitienpäiväajatuksenne Senssuun, sehän on Senssun aivopesun tarkoituskin ja taas tehokkuus toteennäytetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " (siitä kun ei saa ikinä selvää onko hän mies vai nainen)"

        Ei joo saa selville muut, koska ei taida tuo sukupuoli asia olla oikein selvillä senssulla itselläänkään?

        Muistaakseni jo vuosia sitten kun alkoi rakentamaan tuota nykyisen miljoonamiehen hahmoa, kertoi viihtyvänsä naisten vaatteissa. En viitsi kaivaa palstahistoriasta noita juttuja, mutta jos joku haluaa ja viitsii, niin löytyy kyllä sieltä.

        Ei ihan normimies ihaile ja puhele kellohametanssiaisista Chiang Main salakapakassa, eikä tutkiskele kuvien lähettäneiden kynsivalleja, eikä varsinkaan esiinnytä keskustelupalstoilla thailadyna. Moottoripyöräpalstalla hän esiinty Chiang Maissa asuvana HD naisena.
        Voipi olla luonnossa melkoinen ilmestys tämä meidän hienostunut vuoristomotoristi.


      • Anonyymi

        93% kaikista uusista aloituksista on sinun. 60% kaikista vastauksista on sinun. Vastailet näiden lisäksi myös itsellesi ja puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa. Jopa neljännessä.
        Nimimerkkisi on senssu. Olet sen itse itsellesi antanut. Onko siis mielestäsi jotenkin outoa että sinua senssutellaan? Lopuksi se tärkein, 100% kertomuksistasi on häränsontaa. Sinä kutsut sitä porkkanaksi, villalangaksi ja aivopesuksi, mutta kyllä se vaan ihan on karjaeläimen jätöstä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        93% kaikista uusista aloituksista on sinun. 60% kaikista vastauksista on sinun. Vastailet näiden lisäksi myös itsellesi ja puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa. Jopa neljännessä.
        Nimimerkkisi on senssu. Olet sen itse itsellesi antanut. Onko siis mielestäsi jotenkin outoa että sinua senssutellaan? Lopuksi se tärkein, 100% kertomuksistasi on häränsontaa. Sinä kutsut sitä porkkanaksi, villalangaksi ja aivopesuksi, mutta kyllä se vaan ihan on karjaeläimen jätöstä vain.

        Sou vot?
        Aiheuttaako se paljonkin sinulle etusorminäppylöintiä?
        Ihan sama miksi kutsun, sinä poju vastaat, kirjoitat ja teet kartoituksiasi, tutkimuksiasi, ajattelet senssua aina kun ajatuksesi ei ole hepissäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sou vot?
        Aiheuttaako se paljonkin sinulle etusorminäppylöintiä?
        Ihan sama miksi kutsun, sinä poju vastaat, kirjoitat ja teet kartoituksiasi, tutkimuksiasi, ajattelet senssua aina kun ajatuksesi ei ole hepissäsi.

        Vastaan yksinäni 93 prosenttisesti kaikesta tämän palstan kirjoituksista ja kaikki kirjoitukseni on täyttä roskaa, enkä ole ikinä käynyt pattajalla. Mitä sitten? Sou vot?
        Mua ottaa pannuun se jäljelle jäävä 7 prosenttia ja ihmin suuresti mitä pattajan turistit tekee pattajan palstalla juttelemassa koska tää on mun hiekkalaatikko eikä niiden. tosi omituisia resupetteriä ja ainakin sillä yhellä seisoo juttujen mukaan. en usko tätä, mutta sen uskon että jäykillä siellä vedellään menemään ja rahalla. iho kosketusta haetaan sitten niin vaan eikä ymmärretä ilmaisesta läsnäolosta mitään.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe