Thaimaan Suomalainen

Anonyymi

Massi on loppu!

28

1193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Otan osaa.. Et ole eka jolle niin sattuu Porno Paratiisissa - pussit tyhjenee :-)

      • Anonyymi

        Ketä nyt ei kiinnostaisi se naisten muutaman sentin putki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä nyt ei kiinnostaisi se naisten muutaman sentin putki?

        Esim, Vanhaa katkeeraa akkaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tarkoitatko siis lehteä ?

      Harmi jos näin on.

      • Anonyymi

        Jep, harmi jos näin on.
        Kovasti on kaveri pitkään duunia tehnyt.
        Ei onnistu moinen yrittäjyys kaikilta.


    • Anonyymi

      Palanderin Kalle vuodatteli iltalehdessä ettei ole nyt koronan vuoksi tuloja mutta menoja on kovasti. Tiedän hemmon elämäntavat. Pröystäillyt ja elostellut viimeiset kymmenen vuotta järjestellen hulppeita juhlia ja lennätellyt niihin juhliin Suomesta kavereita mukaan, rampannut salarakkaiden luona ympäri maailmaa ja jättänyt remonttimiesten laskut maksamatta taloremonteissaan. Aika turha nyt huutaa apua. 2 taloa kolmesta myyntiin ja kehittelemään uusia kuvioita. Noloa olla ensin macho ja sitten savet puntissa.

    • Anonyymi

      Njaa

      Taitaa olla lerppalärpätyksiä taas koko aloitus

      • Anonyymi

        Lerppishän on unelmissaan jo viisi vuotta toivonut kaikille Thaimaan suomalaisille "kusisia paikkoja" ja Pattayan mereen sortumista. Ulisi neljä vuotta "onnettoman kapeasta rantakaistaleesta" ja sitten kun se levennettiin vastaamaan 1970 luvun leveyttä, niin alkoi ulina että "ei se hiekka siinä kauaa pysy ja mitä enemmän sitä sinne kannetaan niin sitä nopeammin se katoaa"

        Nyt on fiksattu tulvavesiviemäröintikin tuplasti suuremmaksi ja enää ei tule tulvauomia uuteen rantaan ja rantarotatkin on kadonneet. Lerppiksen on palattava alkuperäiseen ininään, eli puhumaan vuokramorsiamista. Rotat ja "krotiilit" kun ei enää vaani puissa ja rannoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppishän on unelmissaan jo viisi vuotta toivonut kaikille Thaimaan suomalaisille "kusisia paikkoja" ja Pattayan mereen sortumista. Ulisi neljä vuotta "onnettoman kapeasta rantakaistaleesta" ja sitten kun se levennettiin vastaamaan 1970 luvun leveyttä, niin alkoi ulina että "ei se hiekka siinä kauaa pysy ja mitä enemmän sitä sinne kannetaan niin sitä nopeammin se katoaa"

        Nyt on fiksattu tulvavesiviemäröintikin tuplasti suuremmaksi ja enää ei tule tulvauomia uuteen rantaan ja rantarotatkin on kadonneet. Lerppiksen on palattava alkuperäiseen ininään, eli puhumaan vuokramorsiamista. Rotat ja "krotiilit" kun ei enää vaani puissa ja rannoilla.

        Sinun ininäsi silti on samaa dejavuu.......24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ininäsi silti on samaa dejavuu.......24/7.

        Taisi tulla numballe ne "kusiset paikat", kun ikämies ei uskaltanut Thaimaahan jäädä siinä pelossa että vakuutus ei riitä kaikkiin tuleviin sairaalaoperaatioihin, mutta kelakortti riittää Suomessa. Senssu ei ikinä ole käynyt missään eikä tule käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi tulla numballe ne "kusiset paikat", kun ikämies ei uskaltanut Thaimaahan jäädä siinä pelossa että vakuutus ei riitä kaikkiin tuleviin sairaalaoperaatioihin, mutta kelakortti riittää Suomessa. Senssu ei ikinä ole käynyt missään eikä tule käymään.

        Et kai kuitenkaan tosissasi tuollaista väitä etteikö thaimaassa asuisi, hyväntekijä miljonääri. Jokaisen thainaisen märkä päiväuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai kuitenkaan tosissasi tuollaista väitä etteikö thaimaassa asuisi, hyväntekijä miljonääri. Jokaisen thainaisen märkä päiväuni.

        Ai se vittumainen hyväntekijämiljonääri, joka kirjaa ruokamenonsa Exceliin pysyäkseen kuukausibudjetissa ja jonka muija juo vettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se vittumainen hyväntekijämiljonääri, joka kirjaa ruokamenonsa Exceliin pysyäkseen kuukausibudjetissa ja jonka muija juo vettä?

        Todellisuudessa numbelo kävi paikallisissa avustusleipäjonoissa asiakkaana Hua Hinissa silloin kun vielä oli siellä. On aivan varmaa että tuo ukkeli ei ole patiakaan avustusta ikinä kenellekään antanut, eikä ole edes ollut mistä antaa.
        Suomalaismultimiljonääri Jussi on paraikaa Pattayalla. Hänhän lahjoitti aikoinaan Intianmeren tsunamin vuoksi hätää kärsiville miljoona euroa. Kun Jussi vuosikymmen myöhemmin kyseli minne rahat on laitettu, niin kävi ilmi ettei minnekään vaan "pikku hiljaa" ne kuluu sinne avustusjärjestön johtajien palkkoihin, matkoihin, päivärahoihin ja seminaareihin.

        Jos jotenkin haluatte auttaa hädässä olevia ihmisiä, niin laittakaa raha suoraan heidän tilille ilman välikäsiä tai käykää viemässä suoraan kouraan. Kaikki isot avustusjärjestöt on rosvoja ja tekopyhiä huijareita. Pahimmillaan rahoittavat jonkun sisällissodan, jotta pääsevät sitten keräämään rahaa sodan uhreille.


      • Anonyymi

        Toivottavasti näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai kuitenkaan tosissasi tuollaista väitä etteikö thaimaassa asuisi, hyväntekijä miljonääri. Jokaisen thainaisen märkä päiväuni.

        tuossa Lärpättimelle lisää lärvätintä

        https://thaimaansuomalainen.com/joulu-on-taas/

        suksanväänkrisämäät


    • Anonyymi

      Miksi valitat rahapulaasi tällä palstalla?

    • Anonyymi

      Mitä, onko Niuvan kilju lopussa, joudutko vetämään pelkkää wc-ankkaa ?

      • Anonyymi

        💪💪💪💪💪

        näillä mennään


    • Anonyymi

      HETKI LEVÄTÄÄN, sitten mennään taas täysillä

    • Anonyymi

      Kas kun Lerpatin ei ole ärähtänyt maksullisista sisällöistä.

      Niistähän voi vetää, ei herneen nenään, vaan vesimelonin persaukkoon eikä sillä tunnu missään !

      • Anonyymi

        Vaihda harrastusta, osta perhoshaavi mirristä ja mustista 1,95 euroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda harrastusta, osta perhoshaavi mirristä ja mustista 1,95 euroa.

        etenkin


        mirristä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etenkin


        mirristä

        Karvanvärillä ei ole, väliä on


    • Anonyymi

      ikävää jos massi on loppu.

      itsellä päinvastainen ongelma, nyt kun ei mene rahaa mihinkään niin sitä taas kertyy monta tonnia kuussa.

      Toivottavasti pääsee taas pian Pattayalle sijoittamaan sitä tyttöihin, koska ihan turhaahan tätä omaisuutta on enää lisätä kun on ihan tarpeeksi jo ennestään.

    • Meikä pojalda ei ole massi missään vaiheessa loppunut. Syynä siihen on se ettei sitä ole koskaan ollutkaan resupetterit.. Nuudelin kanssa on tosi hyvä thaimaalainen resebti laittaa maissia veteen lillumaan ja sitten söidä sitä duunelin kanssa. Tekee hyvää aivoille.

      • Anonyymi

        Hyvä että sinulla aivotoimintaa.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1310
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      50
      1194
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1173
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      863
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      323
      809
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe