Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. onko kysely ikä resulla.....? Näkee kai sen hullukin kuka on sivun ainoa lento kapteeni tikka kosken lennostosta ja ketkä ei ole....? Peukaluisen cloonit ei lennä kuin illuusioissaan, mutta Numba lentää kuin parvi tiiroja ihan milloin haluaa sillä hän saa ilmaset liput koska on entinen finnairin lento kapteeni finnairilla. Kerran Numba lensi tikka koskella hydro kopterilla omissa korkeuksissaan ja sitten se sika oli kurvannut meidän retki viltin yli ja mummun tekemä vispilä vatkuli marja sose oli levinnyt pitkin kiito rataa.... lienee turhaa erikseen mainita että meinasin tulla hulluksi...
  2. Minä olen täällä anusnaamana siksi aurinko lasit päässä, ettei minua tunnisteta. Olen tuttu tee veestä. Neiti Peukaloinen heitti tuossa listaa käymisistään. On sitä täälläkin kaiken laista tehty ja käyty. Isä vei meidät lammelle vuonna 1965, löydettiin sieltä siskon kanssa takaisin 1967 kesäkuussa. 1994 mentiin aimon kanssa pingoon, mutta se oli kiinni. Jäätiin istumaan siihen edustan kiveykselle ja aimo sai virtsa putken tulehduksen,
    2019 matkustin hesaan kun minulla todettiin ryyppyputken tulehdus sisä elimissä.
    Todisteena siltä matkalta on kuksa kuvattuna roskiksen päällä hesassa.