- Perseilijöillä älyttömyys on kyllä ihan luonnollista.
- Eipä noilla mv-lehden kirjoittajilla (sen enempää kuin lukijoillakaan) oikeaa älyä tunnun löytyvänkään.
- Toi yks kuva näyttäis ainakin olevan jostain Norjan vuonolta otetulta.
- Eikä siinä kaikki. Kaikki meillä kerrotut ruotsalaisvitsit (joissa ruotsalaiset on aina homoja) kulkee myös Espanjassa, paitsi että siellä ne ovat suomalaisvitsejä.
- Ensinnäkään tuossa ei puhuttu espanjalaisista vaan latinoista. Latinot on tunnetusti Etelä-Amerikasta.
Lisäksi sivustolla huijataan: laitetaan maisemakuva, joka EI ole Suomesta, ja mainostetaan norjalaisen miehen kuvalla.
Ja mikä pettymys mahtaakaan olla, kun joutuu jäämään asumaan jonnekin Miehikkälään eikä voikaan muuttaa ihmisten ilmoille edes jonkinlaisen sivistyksen pariin. - Sehän on vain hyvä piirre ihmisessä.
- On kyllä harhaluulo jos kuvittelet, että saman lajin yksilöt olisivat aina saman näköisiä ja luonteisia.
- Niin no, mä en ymmärrä miks ketään pitää ikänsä tai sukupuolensa takia haukkua.
- Musta naisten perään vislailut ja julkkisten iskuyritykset instassa on aika junttimaista touhua.
- Aika hiljaista on naisrintamalla vaikken olekaan persu.
- No tästä oli taas uutisissa, telkkarissa, kun häntä vartioineet vanginvartijat laitettiin syytteeseen kun olivat vartiovuorollaan surffanneet netissä ja nukkunu kun vangittu teki itsarin.
Vai oliko vartijat tappaneet (tai katsoneet muualle kun joku muu tappoi) tämän pedofiilirinkiä pyörittäneen liikemiehen?
Ja aloitus oli siitä, että kuuluiko prinssi tähän samaan pedofiilirinkiin. - Tossa ollaan hyvin samanlaisia.
Tutustun helposti uusiin ihmisiin, sekä naisiin että miehiin. Mut ei nää suhteet ala silleen. - Tai sit olet vaikuttanut siltä ettei sua kukaan saa, kun et halua olla tyrkyllä.
Mulle yks kaveri sano, et mä en vaan huomaa ku välillä (ei nyt usein mut silloin tällöin) naiset koittaa herättää huomioni. Enkä kyl ole huomannutkaan.
Sit tää kaveri vähän ajan päästä ihmettelee, et enkö mä tosiaan huomannut sitäkin, joka kassalla oikein yritti tyrkyttää.
Olen katellut ihan riittävästi miesten limaisia iskuyrityksiä ja päättänyt ja kauan sitten et vastaavia en ainakaan yritä. No siitä sit monet kai ajattelee ettei mua kiinnosta. - Esimerkkeinä löytyy kyllä monia, sekä naisia että miehiä, jotka kuvittelee olevansa jotain arvotavaraa. Sellasiin en koskis edes tikulla.
- Mikäkö siinä on?
Halu uhriutua. Ja halu syyttää muita. - Monet ottaa, koska he kuvittelevat parantavansa tämän miehen.
- Yksilöiden erot voi silti olla hyvin suuria.
- "Kaikkein heikoimmille ei kelpaa kukaan, koska omantasoiset ovat todella kehnoja."
Tarkoittanet tällä palstalla mesovia Kilttejä ja Kunnollisia, eli ns. ätmejä? - Kyllä sulla ottajia valmasti oli, valitsit vaan niistä itelles sopivimman.
Ulkonäöstäs en tiiä, mut jotenkin täällä juttujas lukeneena vaikkaan, et jokainen mies joka jää sun kanssas juttelemaan, sokaistuu ja rakastuu. - Televisio-ohjelmatko on ne, joiden perusteella teet päätelmät siitä, millaista on elämä ihan tuolla oman asunnon ulkopuolella.