Ämmät perkele..

Miksei kukaan ole tullut leikkaamaan mun varpaankynsiä?

Mä sentäs käyn töissä ja maksan viddu veroni..☝️

38

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootas, käväsen puutarhasakset varastosta. Kohta lyhennee! 😊

      • Noonih!

        Ihmeen laiskoja akkoja onkin tullu vastaan..

        Ojentaa ukkovarvasta.

        Antaa paukkua, frank.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Noonih!

        Ihmeen laiskoja akkoja onkin tullu vastaan..

        Ojentaa ukkovarvasta.

        Antaa paukkua, frank.

        Nonih, ootas talkkia käsiin. Näyttää aika paksulle tuo kynsi... Ggrruntss.

        Hiukan meni enemmän mitä piti.... 😜


      • Helmiina kirjoitti:

        Nonih, ootas talkkia käsiin. Näyttää aika paksulle tuo kynsi... Ggrruntss.

        Hiukan meni enemmän mitä piti.... 😜

        No kiitos, kiitos.

        Löytyy sentäs jostain aitojaja ihkuja suomalaisia naisellisianaisia..👍


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No kiitos, kiitos.

        Löytyy sentäs jostain aitojaja ihkuja suomalaisia naisellisianaisia..👍

        Helljeah. 😛


      • Rälläkkä pitää olla, 125 millinen kovapalaterällä.... varpaankynnet mieheltä, ei mikään hippiäisten kynnenviilaus....

        Varpaanvälit putsataan Stihllillä! 😆💪☝️


    • Anonyymi

      Todellisuudessa sun ukkos käy töissä, sä teet vaan kaiket päivät kotona nettiostoksia.

      • Sekin voi käydä työstä, kysy vaikka palstan heräteostajilta. 😃


    • Anonyymi

      Wuu, miksi miehenä marraskuussa?

      • Anteeksi whaaat?

        En ymmärtänyt.

        Haluisko leidi tullal leikkaamaan mun mustuneet ja käkkäräiset varpaankynnet?

        Saat pusun palkkioksi.

        Röyyh.😏


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Anteeksi whaaat?

        En ymmärtänyt.

        Haluisko leidi tullal leikkaamaan mun mustuneet ja käkkäräiset varpaankynnet?

        Saat pusun palkkioksi.

        Röyyh.😏

        Tai jos välttämättä leidi haluaa, niin saa ottaa myös imupusun mun pikkuveljestä..

        Tihihii..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tai jos välttämättä leidi haluaa, niin saa ottaa myös imupusun mun pikkuveljestä..

        Tihihii..

        Hullut...:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hullut...:D

        Tihii..

        Hii.


    • Ja missä se mulle kuuluva pillu luuraa?

      Koko ikäni oon töitä tehnyt ja veroja maksanut..

      Eikä silti ole ruoka lämpösenä ja kämppä siivottuna, kun kotiin tulen..

      Jumalauta sentäs. Kyllä oli 50-luvulla asiat paremmin. Akatkin oli nälkäsempiä ja osasivat mennä kunnon syväkyykkyyn.

      Voihan persu vieköön.😡

    • Eläpä muuta virka. Mäkin tänään tehnyt kuule yövuoron perään salibandyturnaushomnat ja maalin vielä. Kyllä pitäis olla jo portailla jono skkoja mistä valitsisin työteliäömmän, kauniimman ja hiljasen.... niin kuule monta kertaa oon käynyt ovella katsomassa..... ei näy ketään!!!😳

      Siis ensin mä olin että ei helkatti, sitten että ei vittt, ja kyllä nyt on niinkuin niin kyllästynyt näihin nipottajiin... meinasin ihan siinä ja tässä, etten ottais saikkua...

      😤☝️

      Kyllä nykyään ei ole naisista kyllä mihinkään...jos en ois niin jämpti äijä, niin hermostuisin ookeesti.....

      Ainiin... joko sun kasipätkäfarkkuvolvossa on ledivalobari keulilla? (Maskuliinista hohotusta)

      • Kyllä pitäisi olla sinullakin jo ikkunan takana kurkkimassa joulumuorit.


      • Ja tulla tyhjentämään kassit🥰💕


      • Joo..o. Mäkin oon ollu viittä vailla loperien ottamista..

        Mitä sitä rankkaa duunia tekemään, kun ei ole pillua palvelemassa..?

        Ei jumatsukka sentäs..Vihaksi pistää..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Joo..o. Mäkin oon ollu viittä vailla loperien ottamista..

        Mitä sitä rankkaa duunia tekemään, kun ei ole pillua palvelemassa..?

        Ei jumatsukka sentäs..Vihaksi pistää..

        No kyllä... vielä viikonloppuna!

        Tosin mä otan nyt kolmisen viikkoa lomaa ja poltan silläaikaa jäteöljyt pihasta pöntössä.... mähän en mikään ituhipoi ole ja niitä mihinkään kierrätykseen ala kuskaamaan.

        Syön pelkkää lihaa ja korkeintaa voitelen sen voilla. ... tai teräketjuöljyllä.... saakeli.....

        Ja pidän perhana tennissukat käsissäkin sen kolme viikkoa....😤


      • valtakunta kirjoitti:

        Ja tulla tyhjentämään kassit🥰💕

        Muori kuullostaa kyllä muinaisjäänteeltä.... mutta onko sillä tyttöä? 🤔


      • Disse kirjoitti:

        No kyllä... vielä viikonloppuna!

        Tosin mä otan nyt kolmisen viikkoa lomaa ja poltan silläaikaa jäteöljyt pihasta pöntössä.... mähän en mikään ituhipoi ole ja niitä mihinkään kierrätykseen ala kuskaamaan.

        Syön pelkkää lihaa ja korkeintaa voitelen sen voilla. ... tai teräketjuöljyllä.... saakeli.....

        Ja pidän perhana tennissukat käsissäkin sen kolme viikkoa....😤

        Mäpä olen niin heteröäijä, että voitelen pallinikin moottoriöljyllä..

        Ja ravinnoksi imen kettingeistä rautaa.. namnam..

        Öyh..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mäpä olen niin heteröäijä, että voitelen pallinikin moottoriöljyllä..

        Ja ravinnoksi imen kettingeistä rautaa.. namnam..

        Öyh..

        Ja minä olen tämän auton haltija :D

        Voitte esittää kolme toivomusta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mäpä olen niin heteröäijä, että voitelen pallinikin moottoriöljyllä..

        Ja ravinnoksi imen kettingeistä rautaa.. namnam..

        Öyh..

        No ei toi vielä mitään... Mä oon taas niin heteroäijä, että aina kun mä käännyn unissanikin, niin maan napaisuus vaihtuu sen mukaan, mihin mun heppi osoittaa...

        Ja se on sellainen mela, että pitää uidakin syväväyliä pitkin, jos mahalleen menee ja selällään avauttaa kaikki sillat...

        Se on kuule oltava varuillaan näitten vehkeitten kanssa, ettei vaan satu mitään vakavaa!!!


      • Disse kirjoitti:

        No ei toi vielä mitään... Mä oon taas niin heteroäijä, että aina kun mä käännyn unissanikin, niin maan napaisuus vaihtuu sen mukaan, mihin mun heppi osoittaa...

        Ja se on sellainen mela, että pitää uidakin syväväyliä pitkin, jos mahalleen menee ja selällään avauttaa kaikki sillat...

        Se on kuule oltava varuillaan näitten vehkeitten kanssa, ettei vaan satu mitään vakavaa!!!

        Mäpä olenkin niin äijä, että tarvitsen kokonaisen Helsinki-Vantaa lentokentän, että mahdun kääntymään heppini kanssa etelästä pohjoiseen.

        Ja pallit auraa uuden moottoritien mihin tahansa kuljen.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Mäpä olenkin niin äijä, että tarvitsen kokonaisen Helsinki-Vantaa lentokentän, että mahdun kääntymään heppini kanssa etelästä pohjoiseen.

        Ja pallit auraa uuden moottoritien mihin tahansa kuljen.

        Ai? Sinäkö se oot sitten pitkinpoikin eteläsuomea kävellyt?

        No minähän kun puistelen multia koivista, on aina pieniytynyt kallioita....akat kuhtuu niitä pirunkiukaiks... vai mikskä lie....kuitenkin männöö kallio pieniks...kun eihän se mitä maha....

        Mutta kerran kun kävi karhu kimppuun tuossa takapihalla....perhana nosti ihan ilmaan ja terävillä kynsillään kuule ihan murjoi.... Minä otin sitä kurkusta silloin ja puristin....viimein se karhu sanoi, että elä nyt hitto Disse tähän tapa.... Mä sanoin, että alahan kalppia... Jätkät ei uskoneet....sanoivat ettei karhu osaa puhua....mutta kuule sen oli pakko.... Muuten ois käyny huonosti...

        On se kuule! Äijänä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista...


      • Disse kirjoitti:

        Ai? Sinäkö se oot sitten pitkinpoikin eteläsuomea kävellyt?

        No minähän kun puistelen multia koivista, on aina pieniytynyt kallioita....akat kuhtuu niitä pirunkiukaiks... vai mikskä lie....kuitenkin männöö kallio pieniks...kun eihän se mitä maha....

        Mutta kerran kun kävi karhu kimppuun tuossa takapihalla....perhana nosti ihan ilmaan ja terävillä kynsillään kuule ihan murjoi.... Minä otin sitä kurkusta silloin ja puristin....viimein se karhu sanoi, että elä nyt hitto Disse tähän tapa.... Mä sanoin, että alahan kalppia... Jätkät ei uskoneet....sanoivat ettei karhu osaa puhua....mutta kuule sen oli pakko.... Muuten ois käyny huonosti...

        On se kuule! Äijänä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista...

        Heh, kyllähän karhuja käsin kuristaa. Mutta otappa lennosta matkustajakone toisen käden peukalolla kiinni ja heitä kauriin kääntöpiirille. 😃


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Heh, kyllähän karhuja käsin kuristaa. Mutta otappa lennosta matkustajakone toisen käden peukalolla kiinni ja heitä kauriin kääntöpiirille. 😃

        No mun piti lopettaa kiekonpelaaminen.... kun vetäsin kiekon, se meni aina maaliverkon läpi, kaukalon läpi, jäähallin seinästä läpi ja sit Juhan Af Grand vinkui, että suomessa on mustia ufoja... Oli niin nolo juttu, että lopetin... tuota säbää mä oon pelannut sitten pelkällä vasurilla, ettei tuu vahinkoja... :o)


      • Disse kirjoitti:

        No mun piti lopettaa kiekonpelaaminen.... kun vetäsin kiekon, se meni aina maaliverkon läpi, kaukalon läpi, jäähallin seinästä läpi ja sit Juhan Af Grand vinkui, että suomessa on mustia ufoja... Oli niin nolo juttu, että lopetin... tuota säbää mä oon pelannut sitten pelkällä vasurilla, ettei tuu vahinkoja... :o)

        Joo joo kyllä näitä sattuu. Tavis jannut ei edes ymmärrä mitä supermiehien elämä on.

        Matka olohuoneesta makkariinkin kestää jonkun aikaa, kun sähköasennusputkia pitkin hiirellä ratsastaa. 😅


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Joo joo kyllä näitä sattuu. Tavis jannut ei edes ymmärrä mitä supermiehien elämä on.

        Matka olohuoneesta makkariinkin kestää jonkun aikaa, kun sähköasennusputkia pitkin hiirellä ratsastaa. 😅

        Joo, tää se vasta onkin elämätä... Ei ikinä tiedä mitä sitä kuule tekee tai mihin joutuu. :oD

        Mulla muutens viimeinen yövuoro sitten miesmuistiin... Palailen sorvin ääreen ehkä tuossa itsepäisyyspäivän jälkeen.... Oikeastaan sekin pitäis saada vapaaks, kun ois säbäpelit, mutta taitaa olla piru sielläkin varattuja aikoja jo liikaa...
        Työt sotkee harrastuskuvioita nyt vähän.... :o(


      • Disse kirjoitti:

        Joo, tää se vasta onkin elämätä... Ei ikinä tiedä mitä sitä kuule tekee tai mihin joutuu. :oD

        Mulla muutens viimeinen yövuoro sitten miesmuistiin... Palailen sorvin ääreen ehkä tuossa itsepäisyyspäivän jälkeen.... Oikeastaan sekin pitäis saada vapaaks, kun ois säbäpelit, mutta taitaa olla piru sielläkin varattuja aikoja jo liikaa...
        Työt sotkee harrastuskuvioita nyt vähän.... :o(

        Meinaat relata kunnolla? 😃

        Joutenolo on välillä kyllä luxusta, pitäs muistaa olla enempi jouten! 😊

        Me on vähän juteltu miehen kanssa, mutta ei mitään Harmis tyylin jutellaas vähän...
        Vaan ensi vuodesta, mun kotiin jäämisestä ja niin edelleen.

        Yhteisymmärryksessä.

        Jos suunnitelmat pitää, ensi vuosi on mahtava. 😃👍

        Muun muuassa, keväällä Espanjaan, kesällä Norjaan, enempi aikaa lasten ja perheen kanssa, elämyksiä yhdessä... Toki myös jokunen terveyteen liittyvä asia hoidettava kuntoon. Mutta nyt tuntuu kipujenkin keskellä lupaavalta, positiiviselta. 😊


      • Helmiina kirjoitti:

        Meinaat relata kunnolla? 😃

        Joutenolo on välillä kyllä luxusta, pitäs muistaa olla enempi jouten! 😊

        Me on vähän juteltu miehen kanssa, mutta ei mitään Harmis tyylin jutellaas vähän...
        Vaan ensi vuodesta, mun kotiin jäämisestä ja niin edelleen.

        Yhteisymmärryksessä.

        Jos suunnitelmat pitää, ensi vuosi on mahtava. 😃👍

        Muun muuassa, keväällä Espanjaan, kesällä Norjaan, enempi aikaa lasten ja perheen kanssa, elämyksiä yhdessä... Toki myös jokunen terveyteen liittyvä asia hoidettava kuntoon. Mutta nyt tuntuu kipujenkin keskellä lupaavalta, positiiviselta. 😊

        Bergen....

        https://youtu.be/YQRHrco73g4

        Kesää ootellessa talvella... 😬


      • Helmiina kirjoitti:

        Bergen....

        https://youtu.be/YQRHrco73g4

        Kesää ootellessa talvella... 😬

        No joo. Nyt sitä huilataan, tosin mä just haluan silloin touhuilla, koska mua ahistaa just se, kun töitten ja muun takia, ei kerkee/pysty touhuilee.... oikeasti joutuu loikoomaan jalat pöydällä ja vaan rahaa tulee....

        No kuullostaa kivalta. Norjaan... 🤔
        Varmasti on karun siiisti mesta, mutta onks miten kallis? Vissiin tuppaa ainakin joiltakin osin olemaan....😬
        Mutta ois kyllä siistiä käpästä vaikka moottoripyörällä! 😁👌
        Mutta noin pitkälle pitäis saada kyllä jengiä ja ehkä joku huoltoautokin mukaan. 🤔


      • Disse kirjoitti:

        No joo. Nyt sitä huilataan, tosin mä just haluan silloin touhuilla, koska mua ahistaa just se, kun töitten ja muun takia, ei kerkee/pysty touhuilee.... oikeasti joutuu loikoomaan jalat pöydällä ja vaan rahaa tulee....

        No kuullostaa kivalta. Norjaan... 🤔
        Varmasti on karun siiisti mesta, mutta onks miten kallis? Vissiin tuppaa ainakin joiltakin osin olemaan....😬
        Mutta ois kyllä siistiä käpästä vaikka moottoripyörällä! 😁👌
        Mutta noin pitkälle pitäis saada kyllä jengiä ja ehkä joku huoltoautokin mukaan. 🤔

        Niin ja ehkä se mies pitää pikkuhiljalleen jotenkin lämmitellä turisemaan ääneen jutuista. Kertoa ensin miksi olisi tärkeää turista... sitten kun saa siihen mietittyä vastauksen, voi innokkuus jo lisäytyä? 🤔


      • Disse kirjoitti:

        No joo. Nyt sitä huilataan, tosin mä just haluan silloin touhuilla, koska mua ahistaa just se, kun töitten ja muun takia, ei kerkee/pysty touhuilee.... oikeasti joutuu loikoomaan jalat pöydällä ja vaan rahaa tulee....

        No kuullostaa kivalta. Norjaan... 🤔
        Varmasti on karun siiisti mesta, mutta onks miten kallis? Vissiin tuppaa ainakin joiltakin osin olemaan....😬
        Mutta ois kyllä siistiä käpästä vaikka moottoripyörällä! 😁👌
        Mutta noin pitkälle pitäis saada kyllä jengiä ja ehkä joku huoltoautokin mukaan. 🤔

        Itelläkin sama periaate tai tyyli, vapaalla touhutaan ne mitä työssä ollessa ei jaksa tai ennätä. Että käsitän. 😃

        Onhan se kallis maa, mutta kyse on muutamasta päivästä. Kyllä sen kustantaa.

        Mielummin kiva yhteinen kokemus ja reissu kun uutta krääsää nurkkiin pyörimään. Siitä krääsästä säästäen, löytyy kassaa reissuun. 😛

        Mies on ollut itse aloitteellinen puhumiseen. Muutenkin ihanasti ottanut mut huomioon kaikessa... Terveyden yms. paranemiseen liittyen. Mulla on kyllä ihan maailman ihanin puoliso. Ja tippaakaan en liioittele. 🤗


      • Helmiina kirjoitti:

        Itelläkin sama periaate tai tyyli, vapaalla touhutaan ne mitä työssä ollessa ei jaksa tai ennätä. Että käsitän. 😃

        Onhan se kallis maa, mutta kyse on muutamasta päivästä. Kyllä sen kustantaa.

        Mielummin kiva yhteinen kokemus ja reissu kun uutta krääsää nurkkiin pyörimään. Siitä krääsästä säästäen, löytyy kassaa reissuun. 😛

        Mies on ollut itse aloitteellinen puhumiseen. Muutenkin ihanasti ottanut mut huomioon kaikessa... Terveyden yms. paranemiseen liittyen. Mulla on kyllä ihan maailman ihanin puoliso. Ja tippaakaan en liioittele. 🤗

        No sama periaate itselläkin on, että vois pistää rahat johonkin fiksuun, mutta tässä on väkisin joutunut investoimaan tuohon hyötyliikuntaharrastukseen. Katsotaan onko siitä iloa? 🤔

        Mä jotenkin ymmärsin, että mies nihkeesti turistaa asioista, mutta hyvä vaan jos saatte suunniteltua systeemejä yhdessä. Se on hyvä homma. 😃👌

        Mä lähdin käpäsee kamun mökillä.... kytken jonkun piuhan, että saavat lämmitetyn p. skahuussin. 😁


      • Disse kirjoitti:

        No sama periaate itselläkin on, että vois pistää rahat johonkin fiksuun, mutta tässä on väkisin joutunut investoimaan tuohon hyötyliikuntaharrastukseen. Katsotaan onko siitä iloa? 🤔

        Mä jotenkin ymmärsin, että mies nihkeesti turistaa asioista, mutta hyvä vaan jos saatte suunniteltua systeemejä yhdessä. Se on hyvä homma. 😃👌

        Mä lähdin käpäsee kamun mökillä.... kytken jonkun piuhan, että saavat lämmitetyn p. skahuussin. 😁

        Joo ei sitä aina ylimäärästä kässiä vaan jää.
        Juu, tällä kertaa ymmärsit väärin. Ehkä muistelit sitä aikaa, kun marisin hiljaisuudesta ja tuppisuusta? 🤪

        Nyt ei ole sellasta ollut pitkään aikaan, päinvastoin. Tuntuu kulkevan hyvin yksiin. 😂

        Jeba jep! Mä meen keittelee kaffetta.


      • Helmiina kirjoitti:

        Joo ei sitä aina ylimäärästä kässiä vaan jää.
        Juu, tällä kertaa ymmärsit väärin. Ehkä muistelit sitä aikaa, kun marisin hiljaisuudesta ja tuppisuusta? 🤪

        Nyt ei ole sellasta ollut pitkään aikaan, päinvastoin. Tuntuu kulkevan hyvin yksiin. 😂

        Jeba jep! Mä meen keittelee kaffetta.

        No mulla nyt on jäänyt ihan hyvin ja tässä päässytkin kivalle plussalle. Mulla vielä ollut tään talouden kanssa sellaisia haasteita, että tulot on puonneet vuodessa 2-5 tonnia muutamana vuonna poikkeustilanteiden takia ja just sellaiseen aikaan, kun tuloja tulee muutenkin vähemmän.... menee pitkään tasotellessa... ja kyllä noi erosotkutkin monia vuosia vaivas... mut nyt näyttää hyvälle. 😃👌

        Niin, no stereotyyppisesti muutenkin mietin.... 😬

        Joo. Käpäsin kytkee huussiin sähköt. Nyt sit pikana jotain evästä, että jaksaa ja 1,5 tuntia säbää. Sitten jos jaksais sen päälle vielä pourauttaa saunan....😁👌
        Illaks teen jotain tonnikalasta, riisistä ja salaattijuustosta.... ei oo kunnon ruokaa saanut tänään.... nää mun päivät on vähän tälläsiä näitten vuorojen aikaan....🙄


    • Miks helvetissä varpaankynnet ylipäätään kasvaa niin tolkutonta vauhtia?

      Sormenkynnet ovat varmaan joskus ihmiskunnan alkuhämärässä kuluneetkin kun ihmisen on pitänyt tonkia jotain, mut varpaankynsillä ei ole mitään käyttöä. Ne vaan kasvaa ja on täysin turhat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      155
      2188
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1673
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1500
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      97
      1453
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1322
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      219
      1203
    7. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      209
      1192
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      50
      1168
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1091
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      952
    Aihe