eli jos treffaat ja tipuliini onkin mukava niin aiotko katsastaa ja testata eka esim suuhoito taidon seksitaidot esim lähetyssaarnaaja takaa päin ja ratsastaen ja katsoa ja koskea eli tutkia vartalon ennen kuin sovit uusia treffejä eli miten testaat naisen ennen kuin antaa jatkoa naiselle niin ilman testausta voi saada huononkin sijoituksen
katsastatko naisen
Anonyymi
3269
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
Vastaukset 32
Vanhimmat
Minä tiedän, seksillä ne ei testaa mitään.
Se vaan tyhjentää naiseen että nainen joutuu kantamaan ”häpeää ”jos siitä illasta tapahtu jotain.
Tässä tapauksessa olisi selvyys että lapsi tutkittaisiin ja ja isi löytyisi näin olisi häpeää isukille jos ei nai omaa jälkeläisen vaimoa kuin ennen vanhaan.
kyllä nainen testataan ja katsotaan mikä hän on naisiaan niin ei sikaa säkissä oteta ja jos läpäisee katsastuksen niin voi kutsua hänet luokseen ja testata uudestaan eli aika tärkeä toimen pide
Jolloin perhe on yhtenäinen ja ydinperhe.
Jokaisen lapsi testataan tästä lähtien ja sen isukki joutuu veloittamaan tämän miehelle lapsen elatuksesta ja nainen joutuisi julkistamaan nimensä kuvan kera yleiseen lehtee jota jaetaan kaikille listatut pettäjät.
Olemme saaneet kunnon kurin aikaan 🥰💕💕 eikö vain sir harmaaritari.
Eihän testata. Elä hulluja puhu tämä on jo nähty.
niin en pettämistä tarkoittanut vaan sinkkuja eli sinkkumiehen on pakko testata sinkkunaisen eli vaimo ehdokkaan ettei ota sikaa säkissä eli katsastus tärkeä autoille ja naisille että kumpikin on kunnossa eli jos oikein hyvä niin voi yksikin kerta riittää suuseksissä ja yhdynnässä eli jos nainen on hyvä mutta useampi tarkistus on hyvästä niin mitä turhaan pyytää huonoa treffeille
Sinäkö petät? Tuhma.
Kuule sinkkuaikoina, ne oli pelkkiä tuhmia ihmisiä jotka ei huolinut. Olisi pitänyt heti ensimmäisen kohdatessa oltava valmis perustaa naisen/minun kanssa suhde ei missään nimessä käyttää hyväksi vain kassien tyhjentämiseen.
en ole koskaan pettänyt mutta miten sinkkumies tietää että saa hyvän tai kelvollisen naisen ellei katsasta sitä eka ja jos epävarma niin uusinta katsastus ja jos vieläkin arveluttaa niin tehtävä perusteellinen ja kunnon katsastus ja jos sen hyväksytyksi suorittaa niin sitten pääsee jatkoon eli treffeille ja testaus alkaa eli onko vaimo aindesta niin ymmärräthän sinäkin ettei kukaan halua huonoa vaimoa
Kyllä se katsastus on molemminpuolinen etu, ettei joudu pienimunaisen kolmen minuutin löydän kanssa vihille.
Noh minulle olisi kelvannut pienimunainen sit se jäi ruikuttaa rannalle kun löysin nykyisen.
anteeksi vaan mutta et ennen joudu vihille ennen kuin olet läpäissyt katsastuksen ja sitten vaativaan vaimo kandidaatin testaus ja jos sen läpäiset niin mies valitsee sinut ja pääset naimisiin mutta hyvälle naiselle ja vaimolle tuo on helppoa ja ihan lasten leikkiä mutta katsotaan nyt eka pääseekö edes katsastusta läpi vai tuleeko uusinta katsastus vai hylky ja jopa ajokielto
varmasti häntä vi.uttikin kun huomasi että menetti hyvän naisen ja vaimon eli sinut niin miehesi sai sinusta hyvän vaimon ja naisen
Niih eihän se minun vika ollut.
Minä tarkista ainoastaan sen, että onko hän ollut tekemisissä matujen kanssa, jos on, heivaan heti terveyssyistä.
mutta olis hyvä tarkistaa muutkin asiat niin huono kumppani on ikävä koska sen kanssa joutuu olemaan koko loppu elämän eli testaus on tärkeää niin huonoja on paljon kaupan mutta hyvistä onkin pulaa
Jooh.
Kyllähän se imuteho täytyy testaa..
totta vikiset
oikeassa olet taas kyllä sekin täytyy testata
Kyllähän tässä joku ämmäinkatsastuskeskus pitäis saada aikaan, että tietää mistä vuotaa öljyt ja kuinka ruosteessa on mikäkin tapaus on..
IIK.
Tuli Rouva kotiin..iihii..
testaa se heti ja tee sille vuosikatsastus eli viet sen heti pesulle ja peset kunnolla niin puhtaalle on hyvä tehdä vuosikatsastus ja kerro pääsikö läpi vai joutuiko uusinta katsastukseen
Hys..
Mä oon täällä sängyn alla piilossa ny..hyst☝️
Uijuijui...
tai teet huomenna katsastuksen ja tänään huollat sen eli katsot onko riittävästi kahvia ja jos ei niin annat sille kahvia ja viinerin ja sitten peset sen kunnolla ja kuivaat hyvin ja sitten tarkistat kaikki paikat ja huollat ja korjaat jos tarvetta niin katsastettava tykkää siitä
ja huollon jälkeen jos se on ollut hyvä ja luotettava niin hemmottelet häntä loppu illan ja annat sen nauttia ja ennen nukkumaan menoa annat sille jotain hyvää ja ihanaa uudestaan kai sekin on ansainnut hemmottelu hetken tai hetkiä
En katsasta. Ei hän mikään auto ole.
Totta tuokin. Kyllä se pitää olla valmiiksi katsastettu ja toimivaksi todettu.
Asennolla ei väliä, saarnaan joka tapauksessa :D
Minä myös.
Hyvinhyvin hiljaa tosin..
Iik..😬
Tietysti jos saa luvan.
Jollei, niin ei siihenkään kuole. Toiset treffit voi silti sopia jos kemiat planeettojen asennot näyttäis olevan kohillaan.
Kyllä suuutelen naista ja katson suuteleeko se kiimaisesti takas. Sitten hieron pimppii ja katson miten herkkä o laukeamaan.
Minkälainen asento on lähetyssaarnaaja takaa päin?
Hahahahhah :!S:D
Kukapa näitä katsastusmiesten termejä ymmärtää :D