Vapaa kuvaus

Aloituksia

95

Kommenttia

219

1. *laiskan pulskeita mäkkäriläisiä
  2. Mutta miksi Jehovan todistaja valehtelijoiden ihmiskunnasta j a valloista erkaantunut järjestö ei ollut niin uskollinen kumminkaan että olisi pyytänyt ja antanut seuraa muuhun kuin vanhenemiseen eli kuolemiseen?!?!
    Nuoret kysyvät kirja sarja julkaistiin mutta yksikään sikiö. vauva,lapsi,nuori,aikuinen,vanhus ei ole oikeudenmukaisesti sanonut olevansa minun ystävä kun valehtelee , eikä ole korottanut ääntään edes minun puoleeni, ei tullut sanomaan eikä tekemään yhtään mitään minun tosi seuraksi olemiseen?!?!...
    Jehova ja Jeesus valehtelevat oman taipumuksensa mukaan ,se on heidän hyvin korkeaa omaa valehteluaan. valtakunnansalilla ei ole hyviä ihmisiä näin ollen.
    Olen pettynyt JT seurakunnan toimintaan, vielä enemmän pettynyt olen muihin kirkkoihin joilla oli mahdollisuus mutta eivät kertoneet suoraan valehtelevansa.
    Tämän lisäksi kadun koko maapallon poliisia ja terveydenvalhepalveluksenhoitoja, median perseilyä, kaikkia lehtiä kirjahyllyllä kirjastossa sekä kaupassa, kadun telekineettisen vision Pasilan paskaista meidän median perseily tornia?!...
    Olitte surkeita teatterin muukalaisia!!!???...
    Valtakunnansalin valehtelevasta ihmisseurasta on mahdotonta pyytää saada aikaiseksi yhtään mitään -siis surkeaksi keksityn television tai radion jälkeen ,kukaan ei ole hereillä mitä haluan elämän aikana tehdä.
    Jehovan ylivoimaisen aasimainen valheellisuus paistaa hänen tottelevaisuuden pojistaan jotka eivät lopeta pahuutta, vaan antavat sokeiden kissojen kiehnätä ihmisille hyvää seuraa...
  3. Minä kirjoitin!?
  4. Soita ensin valehtelijoille joiden seurassa sinä olet, poliisi ja psykiatria on tehnyt tähän mennessä miljoonia rikoksia ,he eivät ole saaneet yhtään rikosta anteeksi minulta.
    Nuorisojärjestöt eivät Martti Ahtisaaresta asti ole kunnioittaneet minua,te petitte minut ja se tulkoon todellisuuteen siinä, psykiatria pitää poistaa maailmasta, se on minun ensimmäinen toiveeni, mitä olen edes kuullut Jehovasta.

Loukkautuminen on typerää. Loukkaannu omaan teepaitaasi, tuntematon kaunasi tulkoon Jehovan rangaistavaksi päivänpaisteessa.
    psykiatria tulkoon todistetuksi todelliseksi valheeksi, ihmiset eivät saa tarvita kukaan psykiatriaa!?!? Olette hulluja ketkä puhutte itseänne vastaan! Miten teitä salaa toimivia voisi rangaista?! Minä haluan rankaista teitä ketkä olette kiduttaneet minua. Te valehtelette ketkä väitätte mitään myrkyistä hyvää?!?!
    Milloin suostutte uskomaan Jehovan kirouksen teistä?!?!
    Aikaa on kulunut liikaa jolloin Ihminen on hallinnut toista ihmistä hänen onnettomuudekseen, ilman oikeaa hallitsemista.
    Suotta te salaa toimitte yhteiskunnan perkeleen lähetit! , mikään ei ihmisiä tälläisessä yhteiskunnassa yhdistä toisiin tuolla tavalla!...