Vapaa kuvaus

Aloituksia

43

Kommenttia

144

  1. Koska moraalittomia ihmisiä ja puhtaiden moraalisten ihmisiä on kaksi joukkoa, onko kysymys minkä tien valitsee?!?! Ollako yleensäkään seksuaalinen?!?! Muidenko ajatukset tässä syyttää myös että keillä?!?! muilla?! on ollut 10 muijaa?! Niin joo. että voisikin olla edes vähän luonnollisesti! rauhassa seksuaalinen, eikä silti homo?!?! Onko se seurakunnallisesti outoa kyllä vai ei että "siskon" ottaisi vaimoksi... enpä tiedä... rankkaa päätöstä tuokin että joko on seurakunnallinen tai sitten ei?!?!... mutta kiva että ihmisillä on oikeatakin seuraa välillä, erottamatta läheisiään?!?! iloitsen myös siitä että ihmisillä (yksilöillä) on oikeaa haluttavaa seuraa!... Uusi maailma korjaa vanhan vääryyden, mutta Jumalisuus asettaa haasteita?!?!... Kun vaan tietäisi mitä tekisi...
  2. 1 Pietarinkirje 5:8 KirkkoRaamattu: "Olkaa raittiit ja valvokaa. Teidän vastustajanne, perkele,[petomainen monipäinen pedofiili psykiatria jolle uhrataan demoni uhreja sähkövalhehoidolla kansakunnille* sukupolvesta sukupolveen*]käy ympäri niinkuin kiljuva jalopeura, etsien kenen hän saisi niellä." ...Uhkaillen ja turmeltuen itse....


    kirkkoraamattu ruskeakantinen Johannes 8:44 "Te olette isästänne perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy , koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä."
    Niin no minä olen ainakin tarkoittanut etsiä ja löytää hyvää Raamatusta vaikka ei kaikkea ymmärrä...vielä...
    Minä en ole halunnut olla tästä psykiatrian perkeleestä!?!? Miksi vaivaatte Täysin Yksin Toisianne sillä?!?! Näinkö Yksin tahdotte todella olla?! Miksi tahdotte valehdella että Isänne himot ovat hyviä psykiatrian palveluissa?! Hän psykiatria[Hannu Laerma ja kaikki muut psykiatriaa puollustavat ja sitä lisäävät*] on ollut murhaaja!!! ja tappaja!!! alusta asti, kun hän puhuu valhetta[valehdellaan hoidoista ja valelääkäreistä] hän puhuu oman korostuneen itsetietoisuuden ja toksisen myrkyllisen luopiokristillisen maskuliinisuuden vuoksi omaansa...tehden petosta, eksyttäen ja eksyen itse laittomasti laillisesti...

    Kuinka kauan yksinkertaiset [jotka hulluksi väitätte ja tuhoon, helvettiin ja gehennaan ohjaatte] rakastatte yksinkertaisuutta ja te viisaat vihaatte tietoa?!?!
    Viisaus voi olla esimerkiksi vitamiinitieto ja kalaöljytieto, liikunta, ihmiset, ystävät, rakkaus , mutta katso! kunnioittaako lääkevääräntodistuksenteollisuus luonnollisia aiheita?! Ei se kunnioita, miksei se kunnioita, mutta ansaitsee häpeää vääränpalvonnan palveluiden itsetuhoisella voimalla ja itsemurhalla?! huomaa että Jeesuksesta[Miksi Jeesus kuoli!] ei puhuttu vaan itsemurhasta on puhuttu?! Mitäs tuntemattoman Itsensä Herran ohjausta tämä on?! Niinpä... Valheeksi ja epäkunnioitukseksi osoittautui. Mitäs jos,kun väitän että kun Herodes Raamatussa halusi tappauttaa Jeesus lapsen niin minutkin on ohjattu 15 vuotiaana pahaan oloon psykiatrialla, mitäs siihen kirjoitatte/sanotte?!?! Pää vadille vai mikä aihe se oli?! vai Johanneskastaja?!?! Mitä heteroille ja mitä homoille jotka ovat olemassa pitää tehdä?!?! pestä vaatteet samalla pyykinpesujauheella?!?!
    Eikö nuo sanatkin homo ja hetero ohjaa rakkaudettomasti jopa hedelmättömyyteen?!?! Ainakin psykiatrian palveluissa jossa on valheellista kiristämiseltä tuntuvaa kosketusta!!!???
    Mihin ohjaa tuntemattomat itseään huonosti ja valheellisesti [jopa poliittisesti epäkorrektisti]rakastavat psyk lääkärit jotka eivät totuutta! kerro! ja jotka eivät yksinkään! omista ihmistä!?!? eivät tosiaan omista niin!?, ei! yksilöä! eikä! edes Suurta Joukkoa jota ei voi laskea?! että :"Saatana etsii sinutkin psykiatrialla uskomaan valheisiin"?!?! En minä halua olla tälläisessä väärän ohjauksen seurassa!... onko minulla syytä olla?! Ei. Haluan etsiä muualta seuraa, hyvää seuraa, sitä ei ollut psykiatrian palveluissa. Ei psykiatriassa ihmistä yksilönä haluta laskea, se on massa ohjausta. Mitä siis Pyhä Henki tekee Psyykelääkkeillä- voiko todistaa?!?! , huomatkaa etten ole myös Vartiotornillisesti halunnut olla harhaanjohdettu!? Miksi?! Olen ainut lapsi rikkonaisesta perheestä. Miksi jaksaa! kun on koettu Jobin koettelemuksia! ja vääriä todistaja lohduttajia?!?! Kyllä, nämä valhelääkärit ovat perkeleestä!...
    Kuinka monta ihmistä Suuresta joukosta TE! olette todistaneet!?!? että ovat kuolleet psyykevalhelääkkeisiin?! Kuinka monta sikiötä?!, lasta?!, nuorta?!, aikuista?! ja vanhusta?!, homoa ja heteroita yhdessä?!?! Missä lehdessä luki?! Miksei kuolleiden pidä uudelleen kuolla?! Miksi tai miksei kuolla valhelääkkeisiin?! Miksi Pyhä henki on oikea todellinen puollustaja?! Onko?!?! Miksi?!?! Voiko täältä Suomesta etsiä ja löytää oikeaa hyvää seuraa että olisi edes vähän oikeankinlaista rakkautta?! Sukulaiseni ovat olleet suhteellisen hyviä kyllä suhteellisen erilaisina Luterilaisina, mutta minä en oikein sopeutunut yksin täysin heidän seuraan... Toivon silti että he saavat oikean todistuksen vuoksi oikeanlaisen ylösnousemuksen... Mitä tästä kysyä...Kunhan taas kirjoitin.
  3. Kiitos vastauksesta. kyllä kyllä yleis-sivistys (ei väärästä kirjasta) ja sitten se "hyvä, oikea ja todellinen seura" keiden kanssa jakaa se... Ystäviä!... eikä yhtään mitään!!! terveitä sairaus hoitajia=mutatoituneita mykkiä zombi kiusaaja robotteja jotka eivät enää puhu totuutta mitenkään...

    Vapaasti pitäisi olla myös ottamatta diagnoosia joka pilaa elämän ja vapaasti olla syömättä lääkettä jota ei ole todistettu ja tutkittu, sanahelinäähän ne vaan on!?!? Eli Tuntematon Herra Jeesus kiusaa!!! ja on osa koulujärjestelmä kiusaajia ja suurta sanatonta! Antikristuksen väärää todistuksen eksytystä?!?!, ellei heti lopeta kiusaamista ja vapauta kiusauksesta, ilman syytteitä, etten pidä siitä kohtelusta mitä saastaista henkeä lisätään soluina minuun spiritismin harjoitus lääkeaineilla. Haluan muuttua viattomaksi. mutta minusta on oikein että on voimaa, oikeanlaista voimaa. Psykiatrit ovat mielestäni täysin sekaisin ajantajuttomia valhekulttilahkoon ohjaajia kun ei totuutta! kerrottu!. aivan sama mitä kuulen enää, psykiatria ei osoittautunut totuudeksi... sillä ei ollut merkitystä mitä puhuin tai olin puhumatta... Kuulen normaalisti hörökorvillani, kuuloaistiani on jopa testattu. Ei edes tarvitse kertoa mitä kuulen, jätin äänestämättä luopioituneen Jehovattoman järjestelmän puolesta tällä kertaa kuntavaaleissa 2023. Kuuromykkäsokeiksi ihmiset tietenkin muuttuvat kun eivät MUKAMAS ole halunneet minun seuraa viidellä paikkakunnalla ennen Valtakunnansalille menoa ensimmäistäkään kertaa. Miksi?!?! Ei ole oikeaa vastausta ja todistusta vieläkään... Psykiatria ei ole vastaus "hyvään seuraan" kuten ei ole rukoilemattomuuskaan?!?! no kunhan en Buddhaa rukoile, vai?! Buddha tai Dalai Lama osaisivatko he silti halata ystävällisemmin kuin Suomalainen?! Ilman mitään väärää kiellettyä kosketusta?! ja soittaa ovikelloa useammin?! Aika turhaa touhua ellei kukaan käy ovella. Ai niin no mikä se myönteinen näkökulma nyt sitten onkaan?! Kahvin juonti yksin ja kuravettä päälle?! älkää kukaan teistä kuvitelko liikaa jos minua pitää jotenkin parantaa, osoittaudutte itse kumminkin huonoksi seuraksi epätäydellisinä.

    Psykiatria 1 ei ole hyvää oikeaa todellista seuraa, 2 ei ole hyvää oikeaa todellista pyhän hengen ohjausta, 3 ei ole hyvää todellista oikeaa lääkeainetta jossa pieni annos spiritismiä ja luopio uskottomille tarkoitettuja solumyrkkyjä "uskollisten" iloksi...no onhan ne uskollisetkin aika epätäydellisiä!?
  4. Nykyisetkö mutta Entisetkö JT jäsenetkö välittäen jopa välinpitämättömästi rakastuvat YK.n suorittamiin tekemisiin joka siis tarkoittaa yhdistää kansoja, mutta joutuvat silti kuolemaan uskonsa puolesta, ehkä jopa toiste, miltein kolmasti, mikä on sääli koska Jehovan Palvoja Todistajien väitettiin yhdistää kansat?!?! Miksei YK sitten pysty Yhdistämään kansoja?!?! Oliko koulunkäynnillä mitään arvoa tutustua niin sanotulla "hereillä olo vapaa-ajalla" ihmisiin! Kyllä?! Ei?! (Huom! Ei valehteleviin alieni apinazombeihin) ja niin kutsuttuihin ystäviin?!?! Ei ainakaan niissä kouluissa missä minä olen ollut= 6 koulua!... pelkkää teatteria jossa ihmisiä uhrataan kuurosokeamykkä koulujärjestelmäkiusaaja pressoille ja tiukoille sopulimajesteeteille jopa tuntemattoman keisarin palvojien vuoksi?!?! On kyllä turmeltunut Paratiisi tosiaan!?!? Jehovaa pitäisi hokea?!?! Jehovattomien hallitessa kansa huokailee?! Ja Tuntemattoman Herran?! Mikä kansa?! Mikä Jumala?! -Niin niin! mutta näin juuri kiinnostavan Dokumentin Faarao Julmasta?! Turmeltunut Paratiisi mutta silti niin miellyttävä?!?! Missä se todellinen huora taivas on kun ei uskolliset osaa! napata syöttiin?! Uskolliset?! Mikä vitsi, Rikkaat syntiset joilla on jo kaikki?!?! Niin eli syntiä todellisuudessa pitää olla muuten on köyhä...
    "Jeesus vauva pelastaa maailman" ei ole miellyttävä tarina koska Jeesus itse tarinoi mitä sattuu, muka on hyvää kun ei ole vieläkään kovin täydellistä... Jeesus lapsi taas ei kuulosta myöskään hyvältä... eikä 33 vuotias Jeesus aikuinen joka syytti ennen kuolemaansa suurta joukkoa tekemällä JumalaHumalaSurman... ja siitä syystä häntä kehuttiin... Jeesus ei siis pyytänytkään elää vanhuuttaan täällä maan päällä?!?! Mikä välittämisen osoitus?!?! Aika välinpitämätöntä kyllä...Uskot tai et?!?! Mikä ja Missä se Rastafari Jehovan Todistaja kyykyttämis palvonta on?! Voiko Isoa, pientä tai Jätti Jeesusta syrjiä!? kun "hän itse" ei pysy hereillä kaikessa vuosituhannen vaihteen ja sen jatkumisen vuoksi?!?! Miksi pitäisi?! Eikö hänkin vastusta ihmisten tekemisiä?!
  5. VUOHIEN(monikossa)
  6. Ei ei ei en tahdo varas lampaitanne ja samaa mitä muille on käynyt...

    olisiko hyvin kirjoitettu kun olisi kirjoitettu: MINÄ LÄHETÄN LAMMASSUDET YLPEIDEN VUOHEN NÄKÖISILLE JUMALILLE? tai MINÄ LÄHETÄN TEURASTETTAVAT LEMPEÄT LEHMÄT MAITOTÖLKKEIHIN tai MINÄ LÄHETÄN HUOMAAVAISET LAPMAAT JOTKA OVAT YSTÄVÄLLISIÄ KAIKILLE TAI AINAKIN SUURELLE JOUKOLLE JOTA EI VOI LASKEA SUDEKSI MUUTTUVIEN KOIRIEN KESKELLE?!?! tai MINÄ LÄHETÄN SUDET JOISTA EI OLE TIETOA FOSSIILEISSA TEIDÄN LUOKSENNE KOIRINA tai MINÄ LÄHETÄN JUMALIEN JOUKOSTA TEILLE VIISAAN JOKA SELITTÄÄ TYPERYYTENNE tai MINÄ LÄHETÄN AJATTELUKYKYISEN MIEHEN TEIDÄN LUOKSENNE JONKA VELI VAIN MUMISEE tai MINÄ LÄHETÄN TEILLE KIRJAN JOTA KAIKKI EIVÄT OLE LUKENEET JA VÄITÄN ETTÄ SE ON TOTTA?!
  7. Ensin ristille ja sitten paaluun? Vaiko ensin paaluun ja sitten ristille? Tai sitten molemmat koska ei pyydetty eikä annettu todellista selitystä Isältä tai Pojalta(?!?!) tai sitten tyydyttävä(kö) vastaus ettei kumpaakaan voi olla koska ei voi uusia tappamista, Jeesuksen "hänen" Herransa uhria? Tai sitten arvokas uhri oli vain se että Jehovan palvojat hokivat turhaan Herransa nimeä vuonna 2000, mutta kun kirjakääröjä mietiskeltiin vuosi 2001 ei ollutkaan sitä mitä se oli pitänyt, jos,kun 2001 WTC iskujakaan ei haluttu sen enempää selittää ja väitettiin terrori iskuiksi ettei mitään totuutta olisi Babylonin yms. Valtakunnille, vaikka juuri sen puolesta on tehty Disney mahdollisesti?! Tai kertokaa miksi? Vai leikkiäkö sen pitäisi vain olla että asioita selitetään? Leikkiäkö j/Jumalien pitäisi olla , onko se tyydyttävä oikea todistus?!?! Mikä on arvokas oikea todistus?!?! Mikä on väärä todistus?!?! mikä on tyydyttävä väärä todistus?!?! Mikä on arvokas väärä todistus?!?! , mutta Jeesuksen syntymää miettien enemmän oli varmaan naisen taivaassa suojeltava Vartiotornia ettei Saatana Jumaliensa kanssa Valtakunnan keskeltä mene ottamaan Jeesukselta omistamiaan asioita?!, joka oli täydellinen ja ihmisten piti lähestyä häntä mutta väärä antijeesus haluaa kiusata ihmistä että miehen pitäisi olla Mr Bean Russel joka tutustuu lapsiin ja aikuisiin ja välittää heistä tai oikeastaan on vain itserakas joka haluaa valloittaa universumin?!?! Kuka todellisuudessa kunnioitti ja ketä?!?! Oliko merkitystä? oli ja ei ollut jos voidellutkin ovat tehneet työtä? Niin ovat maalliset eläimellisetkin ihmiset tehneet työtä?!?!...Kenen seurassa sinä tahdot olla?
    On se Jeesus aika moinen Herra iso Herra kun taivaassa lusimassa lusiferimaisesti seuraa ihmisiä!, miksi Jeesus tekee niin? Ihan Samanlainen tehtävä kuin Saatanalla, mutta Totuudenko vuoksi? Ei Valheen? Voiko tämän ymmärtää?!?! Ja miksi?
    Niin kyllä se Jehovan Palvojien uskonto on merkillinen kun se ovat itsekin olleet 3 sentiljoonan valheen verkostossa seuraamassa kuka Taivaassa on oikeassa ja kuka maan päällä on oikeassa? Paratiisiko voiko vaiko eikö voi olla jossa ovat: Allah, Baal ,Molek, Tammuz, Astarte, Dagon, Zeus, Norjan peikot jne. yms. ?!?! Näidenkö puolesta taisteltiin 1. ja 2. maailman sodassa?!?! Ehkä?! ,ehkei?! Vai Herranko(?) Jeesuksenko(?) joka kunnioittaa, mutta ketä? Ovatko nämä "TURMELTUNEENKO PARATIISINKO" osia?!?! Joita Jehova ja Jeesus Herransa Kyyroksen kanssa ja heidän Herrojensa kanssa väheksyvät ja ovat piittaamatta kunnioittavasti mutta Isäänsä ja äitiänsä auttaen että ruoka on hiukan vain näsäviisastelua nykyään?!?! ehkä se on vain elämää?! Mutta miten välttää kuolema?!?!
    Ovatko Godzilla ja King Kong vääriä hahmoja(?!) joita karttaa myös? Miksi?!?! Ovatko dinosauruksetkin?!?! Ovatko "autot joilla autetaan" hyvästä(?!) vai pahasta(?!) todellisuudessa?!?! todellisuudessa todellisuudessa?!?! Sitähän minä kysyin?! Kuinka terve ja huomaavainen oletkaan veli Friendlig!?!? Kuinka kauan autoilu jatkuu?!¨?! ja autoilulla auttaminen?!?! Sille pitäisi olla merkitys?!?! että olisi rakkautta todellisiin ihmisiin muttei petomaisia autoja?!?! Joilla harhaan johtamisen pää voima vie ihmisiltä jalat alta?! Eivätkö ihmiset keskitykään todelliseen elämään?!
    Ruumisauto, poliisiauto, ambulanssi, paloauto, pii paa pii paa pii paa, bussi raakoja tulevaisuuden odottajia, junat hiljaisia tuijottajia täynnä vailla heräämistä?!?!... ... ...
    Entä onko sillä merkitystä että oppii vaikka Hercules elokuvasta tai Mustanaamiosta tai Tarzanista tai Batmanistä, onko?!?! En halua kovinkaan paljon väärää tietää ehkä, EN!?!? mutta olisi kiva ja OIKEIN olla sisar tai veli kenelle voi puhua, ettei se ole sellaista lässyä tekemistä että vain sitä ja vain sitä... eikä ihmisviisausyhteiskuntakaan viitsi selittää,kun sen arvo heikkenee koko ajan liikaa kaikessa?!?! En tiedä onko minulla elämän tarkoitusta. Onko?!?!

    No se olikin ainakin kiinnostava , mutta naurettavan hauskaa pilkkaako (vai rakkautta lapsilleko se oli) se Suuren Roskan Palvonta Rölli se ja se ensimmäisessä osassa!...Kuunnelkaa Suuren roskan tuho laulu... ... ... ja sitten Sims 1 peli oli hauska, uima-altaan keskelle seinien sisässä oleva kallis vessanpönttö?! mutta tämähän on vain rakkauden alku koska mitä tämä mistään asioista kertoisi, jaksaako kukaan selittää?
  8. en ymmärrä kookoo mikä onkaan anonyymiteoreetikon vastauksia.
    älä ohjaa kuolemaan ok?!?! äläkä toiseen?!?!

    toivottavasti Suomi ymmärtää miten paljon inhoan psykiatriaa, saisi koko planeetta räjähtää ellei ole älyä miksi näistä valhe lääkityksestä pitää päästä eroon?!?! Saatanasta mikä Saatanasta maailma ja vaikka ei ole pyydetty olemaan, miksi olisi(?!?!) , miten parantuu Jeholauta monet laskemattomat psykiatritkin. Voi Vartiotorni!?!? Auttakaa pois näistä rakkaudettomista pillereistä?!?! Ja miksi todellisuudessa haluaisin parantua mistään?! Eikö tämä luotu keinotodellisuudeksi?!? Pitääkö olla todellisuutta jotka muut arvio eikä ihminen Jeholauta itse omantuntonsa kanssa?!?! Vihaan tälläistä manalaan ohjaamista muka "lääkityksellä" senkin hullut! Vihaan Suomea ja se ei lähde rakkauteen sillä että seuraan vaan valehtelijoita päivästä toiseen televisiossa. Ottakaa tele ja ottakaa visio ja tehkää keinotekoinen uusi todellisuus kun tämä vanha ei kelpaa?!?!... Ärsyttää valehtelijoiden paratiisi , väärien todistajien juorut ja sitten ei muka voi mitään elämässä tehdä, ja juoruilija panettelija ruisku tappaja kymmenen käskyn rikkoja psykiatrit yrittää hallita omaa mielikuvitustaan! Voi V!?!?
    Ois kyllä kiva että maailman voisikin lopettaa heittämällä television parvekkeelta alas! Kuka teistä todella ja oikeasti ymmärtää etten vain kuvittele miten pahat vaikutukset yritetään pitää kurissa ihmiskeinotekoisessa järjestelmässä!?!? En edes tiedä onko oikein kirjoittaa tänne koska ratkaisuihinkin olipa ne kuinka hyväntekeväisyyttä tahansa menee Jeholauta liikaa aikaa!?!?
    seurustella pitäisi muttei sitä minkään valhelääkkeen kanssa saa tehtyä?!
    Miten voisikaan.
    liikaa valheita mutta kun on tyydyttäviä vastauksia yhdelle, ei silti toiselle. ja kolmas valittaa kuin paavali... Rakkaus on liian karski sana sitä paitsi. Pitääkö jollekin(?!)keisarille pyytää kunnioitusta(?!) ja huomiota ja rakkauttakaan kun on vain yksi näsäviisastelun lähde?!?! Ehkä pitää pelata vaan videopelejä ja huomata olevansa niissä oikeassa?!?! Kun ei Dragon ja Dagon ja Baal voi myöskään pyytää huomiota?!?! Koska on ohjaus pantu merkille....
  9. Hallowed be!
  10. Kuulostaako? Ai sinä Etunimi Anonyymi Sukunimi Anonyymi et kuule outoja kun väität että sinä kuulet? Kuinka usein sinä harhailet omalla tietokoneellasi? Kadun kuule joka ikistä SINUN PAHAKSI TEHTYÄ VALHE TODISTUS TURVA huume pilleriä!?!?... Ne pitäisi rouhentaa ja korventaa kuule kaiken kansan nähtävillä sanonko missä kokossa?! Sanonko? En sano vaan kirjoitan. Niinkö? Vähintäänkin petollinen ystävä on järjestelmä jossa ei tosi siskoksia ole ja veljellinen rakkaus on kuussa asti! Yhtä hyvin voi katua sitä teennäistä ja näennäistä rakkautta mikä televisiossa radiossa ja vaikka kuussa asti on! Miksi? Iloitsen kun koulujärjestelmä tuhoutuu pikkuhiljaa! Se on itse itsensä tien turmellut... Hyi että! Vai väitätkö että ihmisille pitää keksiä tekosyitä että he välittävät ihmisistä? Välittävät maailmasta vai eivät? Kyllä? vai ei? Psykiatria ja muut poppavalhekonstit!!! eivät ole rakkautta!!!... Eivät ole! Eivät ole! eivät ole! Ne on keksitty valheineen teorioineen tosiasiona... NE EIVÄT OLE! TOTUUS!, tosiasia, ne ovat tappamista lain varjolla,ihan sama?!?! mitä pahaa ne ovat, mutta pahaa ne ovat! eivätkä hyvää!...järjestelmänne on paha! Eli ole sinä aivoton nynnerö kehitysvammainen anonyymiteoreetikko hiljaa niinkuin aikaisemminkin!
    ESIVALTOJA-KAAN EI KUULE(?) TEHTY NOIN PAHOJA ROSKIA VARTEN!?!?
    Mitä zombi pellejä jotka aivoja syö te olette? Jehovan pitäisi kuule paljastaa teidän pahuus että tänne saisi pyydettyä OIKEUTTA ja rouhentaa julmetussa tulessa ne VÄÄRÄN TODISTUKSEN pellejen keksimät roskat mitä ihmisiä ei alunperinkään pyydetty "todellisuudessa" syödä?!?! Miksi te keksitte niitä diagnooseja senkin anagrammisaastaiset lahnat! Mikä teitä vaivaa?!?! Mikä teitä riivaa?!?!
    Jeholauta sentään!?!? Suosikki lehden kanteen pitäisi laittaa kanteen teidän hölmistyneen psykiatrian typerä virne pilatessaan koko maailman. Sellainen olo kuule!! Psykiatriasta!?!? Teennäistä valheturva pelastusta yhtään mistään! Pelkkää Saatanailua psykiatria ja kiusoittelua pilatessaan ihmisen persoonallisuuksia pervosti kujeillen... Eli eikö ole aivan sama kuule millä alalla sinäkin olet?! Vihaan väärän todistuksen lääkintää ja väärän todistuksen mielenhallintaa, sitä on psykiatria -väärä todistus kaikkeen kaikille aloille aina... psykiatria on tekopyhää valehtelua. Toivon että Jehova tappaa kaikki psykiatrit pois! Miksi? Silloin todistettaisiin ettei yksikään kymmenestä käskystä ollut totta?!?! Niin- eihän ne kymmenen käskyä maailmassa jossa paholainen riivaa "niin kutsuttuja lääkäreitä" ollutkaan totta...En minä huonoja Isiä enkä äitejä ottaisi kun TE (?!?!)ette osanneet tosiaan edes ensimmäisestäkään käskystä mitään kertoa?!?! Älkää himoitko niitä pillereitä sitten! Älkää tappako niillä pillereillä sitten! Älkää kertoko poliisille sitten! Älkää tehkö aviorikosta niillä pillereillä sitten! Älkää olko sisaruksia sitten! Älkä olko hyväksi tai pahaksi käyttäjiä sitten! Älkää lisätkö ihmisen haureutta ja haurautta pillereillä sitten! Älkää ohjatko poliitiikkaan pillereillä sitten! Älkää valehdelko sitten! Älkää luopioituko sitten pillereillä! Älkää kostako pillereillä sitten! Älkää huumautuko pillereillä sitten! Älkää tulko petetyksi sitten! Älkää olko lapsen hyväksi käyttäjiä tai aikuisen pahaksi käyttäjiä sitten! Älkää saastuttako minun sukulaisten kuolleiden muistoa valokuvissa sitten! Älkää tehkö tekosyitä totuudelle sitten! Älkää väittäkö ettei muita jumalia ole tai on sitten! Älkää kiusatko ja olko ikärasisteja sitten! Älkää olko puliukkoja sitten! Älkää olko alkoholittomia ohjailijoita sitten! Älkää olko vitamiinien syöjiä sitten! Älkää ymmärtäkö mitään sitten! Älkää ohjatko avaraan tiehen synnytyssaleissa sitten! Älkää ohjailko nettipornoon ellei homotkaan kiinnosta sitten!