Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

1. "Raamattu+tuntee+kyseiset+paikat!"Miksei+Jumala+liittänyt+kartastoa+Raamattuun?+Sehän+olisi+ollut+rakastavan+isän+ystävällistä+palvelua+:)
  2. "Ai+niin,+kun+ateisti+ei+ymmärrä+henkisyydestä+tai+sielusta+mitään,+eikä+usko+niihin."En+tosiaankaan+ymmärrä,+miten+joku+taulapää+voi+uskoa+vitseihin.On+täysi+vitsi,+että+se+sinun+olematon+oskarisi+pystyisi+johonkin."Onhan+Jumala+on+henki+ja+valo."En+minä+ainakaan+näytä+yhtään+kaasulampulta.+Sinä+varmaan+näytät.+Tässä+kuva+sinusta+ja+rumalasta:+https://www.clasohlson.com/medias/sys_master/9579869732894.jpg"Turhaa+sinä+yrität+minusta+homoa+tehdä"Ainahan+sinulla+ovat+homot+mielessä,+kaappihomo."No+eipä+tuo+apinoiden+ehkäisy,+ole+sinunkaan+tepsinyt."Niin+mutta+minä+en+olekaan+vahinko+kuten+sinä."Se+on+sinun+mielipiteesi."Ei,+vaan+se+oli+fakta,+tosiasia."Minulle+ei+edelleenkään+kuulu+tuomitseminen."Taas+tuota+sinun+huumoriasi+:D"sekin+tullaan+näkemään,+ken+on+oikeassa."Taas+tuota+lapsellista+uhoamaista."en+minä+teitä+tuomitse,+se+ei+minulle+kuulu"Ei+kuulukaan,+humoristi."Että+tulemme+näkemään+totuuden."Ja+taas+tuota+lapsellista+uhkailua.+Kuoltuasi+sinä+et+näytä+yhtään+mitään."Olet+todellakin,+luulo+sairas."Sinun+suhteesi+en+todellakaan+ole+luulosairas.+Juuri+tuossa+edelläkin+uhkailit+kuolemanjälkeisillä+kauheuksilla.+"+tulemme+näkemään+totuuden".+Minkä+totuuden?+Kerro+se+tässä+nyt!!!+Minäkö+joudun+helvettiin+ja+sinä+pääset+nautiskelemaan+toisten+kärsimyksillä?+Sinähän+olet+sairas+sadisti!!!"Näinhän+se+aina+on+jumalaton+tehnyt+uskoville,+että+uskoville+nauretaan,+mutta+epäilen,+että+se+nauru+kyl+saattaa,+kylläkin+hyytyä."Eli+mitä+minulle+tapahtuu?+Jotain+kamalaa,+koska+nauru+hyytyy?+Älä+vain+sano,+ettet+tiedä,+koska+kerrot+asiasta+kuin+tietäisit.+Aika+paskamainen+se+sinun+rumalasi,+vaikka+kehutaan+hyväksi.+No+onneksi+se+on+vain+pelkkä+vitsi+ja+uskovaisten+huumoria+:D