Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Raamattu+tuntee+kyseiset+paikat!"
Miksei+Jumala+liittänyt+kartastoa+Raamattuun?+Sehän+olisi+ollut+rakastavan+isän+ystävällistä+palvelua+:)
09.07.2019 06:42
Lopeta+sitten+valehtelusi!!!
09.07.2019 06:39
Jeesus+olisi+hauska+näky+sandaaleissaan+lumihangessa+kaftaani+heiluen+kovassa+pakkastuulessa.+Saattaisi+siinä+häneltä+pallit+ahavoitua+taivaallisen+isän+tahdosta.
09.07.2019 06:38
"Siino,+sinä+kun+olet+jumalaton+ateisti+niin+tiedät+varmaan+myös+paljon+evoluutioteoriasta."
Olen+jumalaton+siinä+kuin+sinäkin.+Katsos+ei+sinulla+ole+sitä+jumalaa+näyttää.+Sen+sijaan+evoluutio+toimii.
"Mikä+siinä+evoluutioteoriassa+meni+pieleen,+kun+tuo+korealainen+ateistivaltion+poju+Kim+Jong-Un+sai+haltuunsa+raketit,+joita+on+täräytellyt+yli+Japanin+mereen."
Politiikka+ei+ole+evoluutiota,+tollo.+Aivan+niin+kuin+evoluution+vika+ei+ole+sekään,+että+islam+valloittaa+alaa+kristinuskolta+yli+kaikkien+rajojen.
09.07.2019 05:16
"Siino,+sinä+kun+olet+jumalaton+ateisti+niin+tiedät+varmaan+myös+paljon+evoluutioteoriasta."
Olen+jumalaton+siinä+kuin+sinäkin.+Katsos+ei+sinulla+ole+sitä+jumalaa+näyttää.+Sen+sijaan+evoluutio+toimii.
"Mikä+siinä+evoluutioteoriassa+meni+pieleen,+kun+tuo+korealainen+ateistivaltion+poju+Kim+Jong-Un+sai+haltuunsa+raketit,+joita+on+täräytellyt+yli+Japanin+mereen."
Politiikka+ei+ole+evoluutiota,+tollo.+Aivan+niin+kuin+evoluution+vika+ei+ole+sekään,+että+islam+valloittaa+alaa+kristinuskolta+yli+kaikkien+rajojen.
09.07.2019 05:16
".....ja+näin+ollen+(Siinon+mielestä?)+ihminen+on+viisas+kuin+insinööri+ja+raketti-miestä+(esim.+Kim)+ja+rakettitiedettä+epäjumaloiva+jumalaton+ateisti+voi+herätä+uuteen+aamuun+virkeänä+ja+jatkaa+ateismissaan+vaikka+kuolemaansa+saakka.
Sitten+tulee+loppu."
Sinä+näytät+jatkavan+kuolemaasi+saakka+valheessa+elämistä.+Katkera+uskomuksesi+on+surkastuttanut+sinusta+kaiken+rakkauden,+jota+rakkaususkonnossa+niin+kovasti+korostetaan.+Sinulla+ei+lennä+ajatus+eikä+raketit.+Uutena+vuotenakin+räjäyttelet+vain+kiinalaisia+kuvitellen,+että+siinä+kuoli+oikeasti+taas+yksi+kiinalainen.+Mutta+ei,+niin+et+saa+ateismia+kuolemaan.+Joudut+vain+olemattoman+herrasi+persiitä+nuolemaan+ja+naiiveja+vitsejä+vuolemaan.
08.07.2019 05:18
Älä+sinä+lässytä+iankaikkisuudesta+yhtään+mitään.
Kuoltuasi+olet+kuollut+kuin+kivi
ja+silloin+on+kirjoitettu+sun+viimeinen+rivi.
Evankeliumit+ovat+ihmisten+keksimiä+sepitteitä.
Niillä+ei+kenestäkään+ikuista+tehdä.
Tässä+sinulle+mallia+uskonnollisesta+ihmeestä:
https://www.youtube.com/watch?v=tVT9COKC4P0&t=54s
08.07.2019 04:57
"Raamatun+totuutta+ei+voi+kumota+millään"
Jos+raamatussa+olisikin+jotain+totta,+mutta+kun+se+on+pelkkä+potaskateos.
Ole+hyvä+aasi+ja+tuo+se+jumalasi+esiin.+Päästään+siitä+jumalan+olemassaolon+epävarmuudesta.+Siihen+saakka+olet+pelkkä+lapsellinen+huijari.
08.07.2019 04:44
"Sinun+kannattaisi+ensin+tutustua+Raamattuun+ennenkuin+alat+viisastelemaan."
En+viisastellut+vaan+kerroin+totuuden.+Olen+tutustunut+raamattuun+ja+todennut+sen+hirveäksi+satukirjaksi:+ihmisiä+tapetaan+surutta+ja+verellä+mässäillään,+mutta+raketit+eivät+lennä.+Ei+ole+ko.+teoksessa+viisauden+rippuakaan.
"Kannattaa+huomioida+että+Saarnaajan+kirja+on+kirjoitettu+ennen+Antiikin+Kreikan+aikakautta+joka+tuli+tunnetuksi+viisaudestaan."
Jules+Verne+kirjoitti+teknisistä+vempaimista+jo+ennen+kuin+niitä+oli+keksittykään.++Saarnaaja+etsiskeli+viisauttaan,+joka+oli+varissut+kamelinpaskojen+joukkoon.
08.07.2019 04:38
Jos+raketteja+olisi+yritetty+saada+aikaan+rukoilemalla,+niitä+ei+olisi+syntynyt+yhtäkään.+Raamatussa+ei+kerrota+raketeista,+joten+ei+niitä+olisi+Jeesuskaan+saanut+loihdittua+savesta.
Jumala+ei+ole+pystynyt+ikinä+luomaan+yhtäkään+rakettia.+Mistähän+se+johtuu?+Jumalan+olisi+kaikkitietävänä+pitänyt+tietää+jo+vuonna+jeesus,+että+raketteja+keksitään.
07.07.2019 17:03
Jos+raketteja+olisi+yritetty+saada+aikaan+rukoilemalla,+niitä+ei+olisi+syntynyt+yhtäkään.+Raamatussa+ei+kerrota+raketeista,+joten+ei+niitä+olisi+Jeesuskaan+saanut+loihdittua+savesta.
Jumala+ei+ole+pystynyt+ikinä+luomaan+yhtäkään+rakettia.+Mistähän+se+johtuu?+Jumalan+olisi+kaikkitietävänä+pitänyt+tietää+jo+vuonna+jeesus,+että+raketteja+keksitään.
07.07.2019 17:03
"Se+ei+ole+potaskaa,+että+palstakaverisi+on+tehnyt+sinusta+tyhmän."
Se+on+totta,+että+olet+puhuva+aasi.
07.07.2019 16:53
Jumala+ei+vihaa+ketään.+Jumalahan+on+niin+prrrkeleen+hyvä.
07.07.2019 16:43
Eipä+paljon+rakkautta+näy+sinussa+"rakkaususkonnon"+edustaja+:D
Rakkaus+ja+se+taivaallinen+isä+ovat+teiltä+yhtä+kadoksissa.+Niitä+ei+vaan+ole.
07.07.2019 06:41
"Raamatun+sana+totuus+voidaan+todistaa+tieteellisesti"
Raamatun+sana+on+ihmisten+keksimää+potaskaa.
Se+siitä+tieteellisestä+todistelusta.
07.07.2019 06:35
"Raamatun+sana+totuus+voidaan+todistaa+tieteellisesti"
Raamatun+sana+on+ihmisten+keksimää+potaskaa.
Se+siitä+tieteellisestä+todistelusta.
07.07.2019 06:34
Naurettava+vitsi+:D+
Olematon+oskari+ei+armahda+ketään+:D
07.07.2019 06:29
Naurettava+vitsi+luulla,+että+toisen+tappamalla+saat+pahat+tekosi+anteeksi+:D
Sovita+itse+omenavarkautesi+:D
07.07.2019 06:26
Kaikkihan+me+toki+tiedämme,+että+alussa+oli+outo+kummajaismöhkäle,+joka+leijui+vetten+päällä.+Tuo+möhkäle+oli+sikäli+outo+tapaus,+että+se+viihtyi+yksinään+pimeässä.+Se+viihtyi+siten+jopa+miljardi+miljardia+vuotta.+Mutta+sitten+möhkäle+keksi,+että+hänellähän+on+kykyjä+vaikka+mihin.+Hän+pystyy+loihtimaan+tyhjästä+mitä+tahansa+ihan+tuosta+noin+vaan+simsalabim.+Niin+se+sitten+laittoi+valot+päälle+ja+loihti+ihmisiä+ja+puhuvia+aaseja+ym.+sälää.+Ei+tälle+muuta+selitystä+voi+olla.
06.07.2019 11:57
"Ai+niin,+kun+ateisti+ei+ymmärrä+henkisyydestä+tai+sielusta+mitään,+eikä+usko+niihin."
En+tosiaankaan+ymmärrä,+miten+joku+taulapää+voi+uskoa+vitseihin.
On+täysi+vitsi,+että+se+sinun+olematon+oskarisi+pystyisi+johonkin.
"Onhan+Jumala+on+henki+ja+valo."
En+minä+ainakaan+näytä+yhtään+kaasulampulta.+Sinä+varmaan+näytät.+Tässä+kuva+sinusta+ja+rumalasta:+https://www.clasohlson.com/medias/sys_master/9579869732894.jpg
"Turhaa+sinä+yrität+minusta+homoa+tehdä"
Ainahan+sinulla+ovat+homot+mielessä,+kaappihomo.
"No+eipä+tuo+apinoiden+ehkäisy,+ole+sinunkaan+tepsinyt."
Niin+mutta+minä+en+olekaan+vahinko+kuten+sinä.
"Se+on+sinun+mielipiteesi."
Ei,+vaan+se+oli+fakta,+tosiasia.
"Minulle+ei+edelleenkään+kuulu+tuomitseminen."
Taas+tuota+sinun+huumoriasi+:D
"sekin+tullaan+näkemään,+ken+on+oikeassa."
Taas+tuota+lapsellista+uhoamaista.
"en+minä+teitä+tuomitse,+se+ei+minulle+kuulu"
Ei+kuulukaan,+humoristi.
"Että+tulemme+näkemään+totuuden."
Ja+taas+tuota+lapsellista+uhkailua.+Kuoltuasi+sinä+et+näytä+yhtään+mitään.
"Olet+todellakin,+luulo+sairas."
Sinun+suhteesi+en+todellakaan+ole+luulosairas.+Juuri+tuossa+edelläkin+uhkailit+kuolemanjälkeisillä+kauheuksilla.+"+tulemme+näkemään+totuuden".+Minkä+totuuden?+Kerro+se+tässä+nyt!!!+Minäkö+joudun+helvettiin+ja+sinä+pääset+nautiskelemaan+toisten+kärsimyksillä?+Sinähän+olet+sairas+sadisti!!!
"Näinhän+se+aina+on+jumalaton+tehnyt+uskoville,+että+uskoville+nauretaan,+mutta+epäilen,+että+se+nauru+kyl+saattaa,+kylläkin+hyytyä."
Eli+mitä+minulle+tapahtuu?+Jotain+kamalaa,+koska+nauru+hyytyy?+Älä+vain+sano,+ettet+tiedä,+koska+kerrot+asiasta+kuin+tietäisit.+Aika+paskamainen+se+sinun+rumalasi,+vaikka+kehutaan+hyväksi.+No+onneksi+se+on+vain+pelkkä+vitsi+ja+uskovaisten+huumoria+:D
06.07.2019 07:41
178 / 205