Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Jotka+joutuvat+helvettiin,+niin+heitä+kiusataan"
Anna+todiste,+että+helvetti+on+olemassa.+Muussa+tapauksessa+olet+pehmoisia+kirjoitteleva+hourupää.
24.06.2019 07:11
Näytäs+sama+hiukan+syvemmissä+vesissä.
24.06.2019 05:19
"Todistan+Jumalan+olemassa+olon,+Jumala+on+valo+ja+rakkaus."
Hassua,+ettet+kuitenkaan+todistanut+muuta+kuin+rakastavasi+taskulamppuasi,+jota+pidät+Jumalana+:D
24.06.2019 05:15
"Kyllä+se+lihaa+vastassa+saattaa+olla,+mutta+henki+ja+sielu+onkin+sit+eri+asia."
Kuoltuasi+olet+kuollut.+Etkö+käsitä+sitä?
"Jumala+tulee+todistamaan+itsestänsä,+sitten+kun+sen+aika+on."
Ei+tule.
"No+miksi+ihmiset+tekevät+esim.+Itsemurhia?+miksi+he+elävät+omatunnon+tuskissaan?"
Sinähän+luulet+tietäväsi+selityksen+joka+paikkaan,+mutta+ei+niitä+satukirjastasi+löydy.+Pikkuisen+omatuntoa+olisi+sinullekin+hyväksi.
"Sen+kun+pidät,+niin+minäkin+pidän+sinua."
Erona+meissä+on+se,+että+sinä+olet+valehtelija.
"Niin+mutta,+kun+minun+ei+tarvitse+tuoda+maanpäällisesti+mitään+todistetta+jumalattomalle"
Jos+sinä+väität+juttujasi+tosiksi,+ne+on+todistettava+tosiksi.+Aivan+kuten+oikeudessa.+Muuten+puhut+paskaa,+jumalaton.
"Vaikka+pitäisitte+minua+täällä+valehtelijana,+se+ei+auta+teitä+yhtään."
Etenkään+sinun+mainettasi+se+ei+paranna.+Olet+patologinen+valehtelija.
"Ei+ole."
Niin,+Mustanaamio+ohjaa+paremmin+kuin+Jeesus.+
"Se+on+totuus,+miksi+sitten+haukut+ja+tuomitset."
Totuus+on,+että+taas+tuomitsit+minut,+sinä+tuomitsija!!!
"En+minä+ole+sitä+väittänyt,+että+Jumalaa+ja+Jeesusta+Kristusta+ei+olisi,+muutenhan+olisin+kuin+sinä."
Sinussa+ei+ole+rakkautta,+koska+edustat+kristinuskoa.+Vain+Semos+on+oikea+jumala!!!
"Ei+ole+mitään+syytä+tehdä,+koska+Jumala+pitää+omistansa+huolen."
Kyllä+sinun+kannattaisi+tilata+eutanasia.+Pääsisit+taivaaseesi+nopeammin.+Ei+täällä+tarvita+kaltaistasi+rakkaudetonta+tuomitsijaa.++Näkisit+sitten+omakohtaisesti,+kuinka+se+Jumala+pitää+huolen+:D
"Muut+uskonnot+joutavat+roskikseen."
Jeesus+joutaa+roskikseen+kuten+sinäkin.+Semos+on+ainoa+oikea+jumala.+Muista+osallistua+Pride-kulkueeseen+tänään!!!
24.06.2019 05:09
"Minulla+ei+ole+mitään+pelättävää,+koska+tiedän+kuka+minua+vastassa."
Ruumistasi+on+kuoltuasi+vastassa+hautausurakoitsija.
"Minun+ei+tarvitse+luulla+mitään."
Miksi+sitten+kaikki+"tietosi"+perustuu+luuloon?
"Saatanaan+ei+tarvitse+uskoakkaan,+koska+sen+näkee+jo+muutenkin+maailmasta"
Naurettavaa+pehmeäpäistä+höpötystä+:D
"Pidä+vaan+minua+valehtelijana"
Niin+pidänkin.
"Niinkuin+olen+sanonut+että+todistukset+tulevat+sitten+kun+niiden+aika+on"
Niin+kuin+olen+noin+tuhat+kertaa+sanonut,+sinulla+ei+ole+todisteita,+etkä+pysty+niitä+ikinä+tuomaan+esiin,+koska+haluat+olla+naurettava+valehtelija.+Milloin+oikein+tajuat+tämän?
+
"En+todellakaan+ihmettele+mikäli+sinua+ohjaakin+mustanaamio."
Jeesus+on+juuri+samanlainen+ohjaaja+kuin+Mustanaamio.
"Päinvastoin+näytät+koko+ajan+millainen+on+ateistin+rakkaus,+kun+olet+niin+kova+haukkumaan+ja+tuomitsemaan."
Tulipas+jälleen+lähimmäisrakasta+kommentia+rakkaususkonnon+edustajalta!!!+Rakkautesi+on+yhtä+kadoksissa+kuin+Jumalasikin.+Niitä+ei+ole.
"Kenellä+tulee+päivät+täyteen,+se+ei+tyyliä+katsele.+Tietysi+itsemurhan+tekijät,+tässä+asiassa+ovat+erikseen."
Eutanasia+tekisi+sinullekin+hyvää.
"Ei+paljon+semokset+elämässäni+paina,+ainut+oikea+on+Jeesus+Kristus,+Jumalan+ainoa+poika,+meidän+herramme."
Kannattaisi+painaa.+Ota+Semos+vakavasti,+jos+haluat+pelastua.+Jumala+on+suurta+huijausta.
23.06.2019 19:23
Jo+Jeesus+aikoinaan+otti+saunassa+vastaan.
23.06.2019 19:06
"Raamattuhan+on+Jumalan+rakkauskertomus+meille+ihmisille"
Haha!+Vai+rakkauskertomus+:D+Jumala+hukuttaa+suuren+osan+vedenpaisumuksella,++määrää+raskaana+olevien+naisten+mahat+halkaistaviksi+miekalla,+hävittää+Sodoman+ja+Gomorran,+kidututtaa+poikansa+hengiltä+jne.+jne.+Varsinainen+rakastaja+tosiaan.+Älä+mulle+ala+syöttää+sontaasi!!!
Raamattu+on+muuten+ihmisten+kirjoittama.+Tiesitkö+sitä?
Onko+sinulla+matkaesitteitä+heittää+siitä+ikuisesta+paratiisista?+Olisi+se+mukava+tietää,+millaisessa+paikassa+pitää+olla,+olla+ja+olla+aina+vaan.
23.06.2019 19:04
Sinä+olet+henkilö,+joka+pitää+satuja+todellisena.+Olet+siis+satuhenkilö.+Tyypillisenä+uskovaisena+sanot+tyypilliseen+uskovaiseen+lähimmäisrakkaaseen+tapaan+väärän+todistuksen+toisesta.
23.06.2019 18:55
Älä+sitten+kerro+juttuja,+jos+et+pysty+niitä+todistamaan.+Ilman+todisteita+teet+itsestäsi+naurettavan+huijarin.
23.06.2019 18:51
Ateisti+on+henkilö,+joka+pitää+hihhuleiden+valehtelua+paskapuheena.
23.06.2019 16:38
"Järkevä+ratkaisu+on+hylätä+ateismi+ja+ottaa+Jeesus+vastaan"
Se+vasta+on+nastaa,+kun+ottaa+Jeesuksen+vihtaan.
23.06.2019 16:35
Olematon+ei+kykene+merkkejä+antamaan.
23.06.2019 16:32
"Sit+käydään+odottelemaan,+totuutta."
Joo,+odotellaan+kuolemaasi.+Sitten+havahdut+totuuteen.
"Luulemisella+ei+ole+mitään+tekemistä+asian+kanssa,+vaan+se+on+tietoa."
Uskosi+on+luulemista.+Siinä+ei+ole+hippuakaan+tietoa.
"Se+on+varmaan+sinun+toivomuslistalla,+että+olisi+huuhaata."
Ei+se+ole+toivomuslistalla.+Uskomuksesi+ON+huuhaata.
"Mitäs+mikäli+asia+onkin+toisin+päin,+eli+palvot+itse+sitä+saatanaa."
Minä+en+usko+Saatanaan+kuten+sinä,+saatananpalvoja.
"Et+sinä+tunne+minua"
Tunnen.+Kommenttiesi+perusteella+olet+Harha-Heikki.
"Pidä+sinä+minua+valehtelijana"
Sinä+olet+valehtelija.
"Mikäli+todiste+ei+riitä,+sille+minä+en+mahda+mitään+,koska+sinulla+kaikki+perustuu+uskoon,+mutta+minulla+tietoon."
Sinulla+kaikki+perustuu+luuloon.+Minulla+taas+tietoon.
"Minä+todistan,+että+Jumala+on+olemassa+ja+hän+on+valo+ja+rakkaus."
Älä+sinä+puhu+mitään+rakkaudesta.+Sinä+rakastat+vain+ja+ainoastaan+itseäsi.+Muut+sinä+tuomitset.+Sitä+paitsi+sinä+et+todista+mitään.+Sinähän+puhut+vain+paskaa.
"Se+on+sinun+mielipiteesi,+mutta+on+paljon+muitakin+uskovia,+jotka+myöskin+tietävät+että,+Jumala+ja+Jeesus+Kristus+on+olemassa."
He+hokevat+pelkästä+ympäristön+paineesta+niin,+vaikka+hyvin+tietävät+puhuvansa+paskaa.
"+Sit+varten+tuli+nimenomaan+Jeesus+Kristus+tuli+maailmaan,+että+hän+ohjaa+oikealle+tielle+ihmisiä."
Mustanaamio+ohjaa.
"Tiede+on+tehty+ihmisille+helpotukseksi+elämään,+mutta+pelasta+se+ei+ketään."
Tuntuu+se+sinut+pelastavan,+koska+muuta+juttukaveria+sulla+ei+ole+kuin+ateistit+täällä.+Eivät+tunnu+henkimaailman+olennot+pitävän+sulle+tarpeeksi+seuraa,+Harha-Heikki.
"Onhan+salama+lyönyt+jo+ihmisiin,+minusta+jotenkin+tuntuu+sellaiselta,+että+ennenkuin+sinäkin+poistut+maailmasta,+tulet+vielä+nöyrtymään,+tulet+myöntämään,+että+Jumala+ja+Jeesus+Kristus+on+olemassa."
Jumalako+sen+salaman+on+heihin+ohjannut?+Onpas+ollut+ilkeä+Jumala,+vaikka+häntä+on+niin+kivaksi+kehuttu.+Valitettavasti+en+kykene+uskomaan+satuihisi.+Semoskin+on+parempi+vaihtoehto+Jumalalle.+Nöyrry+sinäkin+Semoksen+edessä+ja+usko+oikeaan+jumalaan.+Nyt+sinä+olet+menossa+helvettiin.
23.06.2019 16:17
Sinä+olet+anonyymi+ihmeellinen+ruikuttaja.+Katsos+jos+sinulla+ei+ole+niitä+todisteita+esittää+nyt,+sinulla+ei+ole+niitä+esittää+ikinä+muulloinkaan.+Niin+menettelevät+kaltaisesi+valehtelijat.
23.06.2019 15:53
Sinä+olet+anonyymi+ihmeellinen+ruikuttaja.+Katsos+jos+sinulla+ei+ole+niitä+todisteita+esittää+nyt,+sinulla+ei+ole+niitä+esittää+ikinä+muulloinkaan.+Niin+menettelevät+kaltaisesi+valehtelijat.
23.06.2019 15:53
"uskokaa+Jeesukseen,+joka+vapauttaa+teidät+synneistänne+ja+pahoista+teoistanne!"
Luuletko+sinä+päässeesi+synneistäsi+ja+pahoista+teoistasi+eroon+vain+uskomalla+johonkin+huuhaajulliin?+Voin+kertoa,+että+et+ole.+Kärsi+ihan+ite+vaan,+minkä+rikoslaki+määrää.
23.06.2019 09:00
"Todistan+sen,+että+Jumala+on+valo+ja+rakkaus."
Et+sinä+mitään+todista.+Sinä+vain+väität+lapsellisia.
"Ei+minun+tarvitse+luulla+mitään,+koska+tiedän,+että+isä+on+jo+päässyt+perille."
Sinä+vain+luulet+edelleen.
"Senkun+pidät+huuhaana,+se+on+sinun+asiasi."
Kiitos+luvasta,+sillä+huuhaata+se+on.
"Jumala+on+olemassa...+Pahoilainenkin+on+olemassa"
Mielikuvituksessa+ne+ovat,+sinä+saatananpalvoja.
"Miksi+isäni+olisi+ilmestynyt+minulle+valona+ja+henkenä+17v+kuoleman+jälkeen,+siksi+koska+hän+elää."
Kaltaisesi+hullut+näkevät+harhoja.+Siitä+se+johtuu.
"Sille+minä+en+mahda+mitään,+mikäli+todisteita+ei+tule"
Juuri+siksi+sinä+olet+vain+pehmeäpäinen+valehtelija.
"Minä+todistan+sen+mikä+riittää,+mikäli+se+ei+kenellekkään+riitä,+olkoon+riittämättä."
Mutta+kun+sinä+et+todista+mitään.+Käsitätkö?+Sinä+vain+väität+lapsellisia.
"On+se+muuten+aika+hyvin,+kun+säätiedotuksia+tulee+monesta+paikasta+ja+erilailla,+et+luulis+edes+yksi+osuvan+kohdilleen,+se+on+sitä+tiedettä."
Paremmin+ne+paikkansa+pitävät+kuin+sinun+lapselliset+väitteesi.+Vai+oletko+nähnyt+puhuvia+aaseja,+puhuvia+käärmeitä+tai+puhuvia+palavia+pensaita+:D+Entäs+lohikäärmeitä+:D+Ja+näyttää+se+netinkäyttö+maittavan+sinullekin.+Ei+näitä+laitteita+Jeesus+ole+keksinyt.+
"Tuskimpa+Jumala+minua+salamalla+lyö"
Joo,+se+on+kyllä+totta.+Olematon+oskari+ei+pysty+lyömään+ketään+KIÄH+KIÄH+KIÄÄÄÄÄH+:D
23.06.2019 08:51
"Jumala+joko+sallii+todisteet+tai+sitten+se+sinulla+pysyy+sinulla+satu-+jumalana."
Jumala+on+satua.+Todista+muuta.
"Ei+sinne+taivaaseen+niin+vain+mennä"
Miksi+sitten+luulet+niin?
"Synti+on+vaan+sellainen+asia..."
Synti+on+hihhuleiden+huuhaata.
"Jumala+on+olemassa"
Jos+Jumala+olisi+olemassa,+hän+olisi.
"Minulla+isä+kuoli+35v+sitten+ja+hän+elää+yhä."+
Väitteesi+on+sikäli+höperö,+että+kuollut+ei+elä.
"Todisteet+tulevat+sitten+kun+Jumala+sallii+ne."
Koska+sinulla+ei+ole+todisteita+nyt,+niitä+ei+ole+odotettavissa+myöhemminkään.
"Miäli+tietäisit+asiasta+ja+minusta+jotkin+mutta+kun+sinä+et+tiedä+yhtään+mitään+,luulet+vaan+tietäväsi."
Missä+ne+sinun+"totuutesi"+ovat+arvoisa+luulija?
"Tiede+luulee+tietävänsä,+mutta+se+on+vaan+arvailua+pikkaisen+niinkuin+säätidoitus"
Varo,+ettei+Jumala+lähetä+salamaa+persiiseesi+toisin+kuin+säätiedostus+on+ennustanut!!!
22.06.2019 20:41
Raamattu+on+ihmisten+kirjoittamaa+fiktiivistä+sepustusta.+En+siksi+halua+laittaa+tähän++"todistuksina"+mitään+viittauksia+kyseisestä+teoksesta.+Haluan+vain+niitä+videoita+todellisista+tilanteista,+kiitos.
22.06.2019 20:19
"Ja+mitä+kicksejä+kaikkivaltias+Jumala+saa+tämän+selvästikin+untelon+väkensä+uskosta?"
Jumala+lakkaa+olemasta,+jos+siihen+ei+uskota.+Jumala+on+niin+kovin+heikko.+Ja+sadisti+hän+on+myös,+koska+tykkää+katsella,+kun+oma+poika+kituu.+Tosin+Jeesus+vain+näytteli.+Hän+ansaitsisi+Oscarin.
22.06.2019 07:19
182 / 205