Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

1. "Jotka+joutuvat+helvettiin,+niin+heitä+kiusataan"Anna+todiste,+että+helvetti+on+olemassa.+Muussa+tapauksessa+olet+pehmoisia+kirjoitteleva+hourupää.
  2. "Kyllä+se+lihaa+vastassa+saattaa+olla,+mutta+henki+ja+sielu+onkin+sit+eri+asia."Kuoltuasi+olet+kuollut.+Etkö+käsitä+sitä?"Jumala+tulee+todistamaan+itsestänsä,+sitten+kun+sen+aika+on."Ei+tule."No+miksi+ihmiset+tekevät+esim.+Itsemurhia?+miksi+he+elävät+omatunnon+tuskissaan?"Sinähän+luulet+tietäväsi+selityksen+joka+paikkaan,+mutta+ei+niitä+satukirjastasi+löydy.+Pikkuisen+omatuntoa+olisi+sinullekin+hyväksi."Sen+kun+pidät,+niin+minäkin+pidän+sinua."Erona+meissä+on+se,+että+sinä+olet+valehtelija."Niin+mutta,+kun+minun+ei+tarvitse+tuoda+maanpäällisesti+mitään+todistetta+jumalattomalle"Jos+sinä+väität+juttujasi+tosiksi,+ne+on+todistettava+tosiksi.+Aivan+kuten+oikeudessa.+Muuten+puhut+paskaa,+jumalaton."Vaikka+pitäisitte+minua+täällä+valehtelijana,+se+ei+auta+teitä+yhtään."Etenkään+sinun+mainettasi+se+ei+paranna.+Olet+patologinen+valehtelija."Ei+ole."Niin,+Mustanaamio+ohjaa+paremmin+kuin+Jeesus.+"Se+on+totuus,+miksi+sitten+haukut+ja+tuomitset."Totuus+on,+että+taas+tuomitsit+minut,+sinä+tuomitsija!!!"En+minä+ole+sitä+väittänyt,+että+Jumalaa+ja+Jeesusta+Kristusta+ei+olisi,+muutenhan+olisin+kuin+sinä."Sinussa+ei+ole+rakkautta,+koska+edustat+kristinuskoa.+Vain+Semos+on+oikea+jumala!!!"Ei+ole+mitään+syytä+tehdä,+koska+Jumala+pitää+omistansa+huolen."Kyllä+sinun+kannattaisi+tilata+eutanasia.+Pääsisit+taivaaseesi+nopeammin.+Ei+täällä+tarvita+kaltaistasi+rakkaudetonta+tuomitsijaa.++Näkisit+sitten+omakohtaisesti,+kuinka+se+Jumala+pitää+huolen+:D"Muut+uskonnot+joutavat+roskikseen."Jeesus+joutaa+roskikseen+kuten+sinäkin.+Semos+on+ainoa+oikea+jumala.+Muista+osallistua+Pride-kulkueeseen+tänään!!!
  3. "Sit+käydään+odottelemaan,+totuutta."Joo,+odotellaan+kuolemaasi.+Sitten+havahdut+totuuteen."Luulemisella+ei+ole+mitään+tekemistä+asian+kanssa,+vaan+se+on+tietoa."Uskosi+on+luulemista.+Siinä+ei+ole+hippuakaan+tietoa."Se+on+varmaan+sinun+toivomuslistalla,+että+olisi+huuhaata."Ei+se+ole+toivomuslistalla.+Uskomuksesi+ON+huuhaata."Mitäs+mikäli+asia+onkin+toisin+päin,+eli+palvot+itse+sitä+saatanaa."Minä+en+usko+Saatanaan+kuten+sinä,+saatananpalvoja."Et+sinä+tunne+minua"Tunnen.+Kommenttiesi+perusteella+olet+Harha-Heikki."Pidä+sinä+minua+valehtelijana"Sinä+olet+valehtelija."Mikäli+todiste+ei+riitä,+sille+minä+en+mahda+mitään+,koska+sinulla+kaikki+perustuu+uskoon,+mutta+minulla+tietoon."Sinulla+kaikki+perustuu+luuloon.+Minulla+taas+tietoon."Minä+todistan,+että+Jumala+on+olemassa+ja+hän+on+valo+ja+rakkaus."Älä+sinä+puhu+mitään+rakkaudesta.+Sinä+rakastat+vain+ja+ainoastaan+itseäsi.+Muut+sinä+tuomitset.+Sitä+paitsi+sinä+et+todista+mitään.+Sinähän+puhut+vain+paskaa."Se+on+sinun+mielipiteesi,+mutta+on+paljon+muitakin+uskovia,+jotka+myöskin+tietävät+että,+Jumala+ja+Jeesus+Kristus+on+olemassa."He+hokevat+pelkästä+ympäristön+paineesta+niin,+vaikka+hyvin+tietävät+puhuvansa+paskaa."+Sit+varten+tuli+nimenomaan+Jeesus+Kristus+tuli+maailmaan,+että+hän+ohjaa+oikealle+tielle+ihmisiä."Mustanaamio+ohjaa."Tiede+on+tehty+ihmisille+helpotukseksi+elämään,+mutta+pelasta+se+ei+ketään."Tuntuu+se+sinut+pelastavan,+koska+muuta+juttukaveria+sulla+ei+ole+kuin+ateistit+täällä.+Eivät+tunnu+henkimaailman+olennot+pitävän+sulle+tarpeeksi+seuraa,+Harha-Heikki."Onhan+salama+lyönyt+jo+ihmisiin,+minusta+jotenkin+tuntuu+sellaiselta,+että+ennenkuin+sinäkin+poistut+maailmasta,+tulet+vielä+nöyrtymään,+tulet+myöntämään,+että+Jumala+ja+Jeesus+Kristus+on+olemassa."Jumalako+sen+salaman+on+heihin+ohjannut?+Onpas+ollut+ilkeä+Jumala,+vaikka+häntä+on+niin+kivaksi+kehuttu.+Valitettavasti+en+kykene+uskomaan+satuihisi.+Semoskin+on+parempi+vaihtoehto+Jumalalle.+Nöyrry+sinäkin+Semoksen+edessä+ja+usko+oikeaan+jumalaan.+Nyt+sinä+olet+menossa+helvettiin.
  4. "Todistan+sen,+että+Jumala+on+valo+ja+rakkaus."Et+sinä+mitään+todista.+Sinä+vain+väität+lapsellisia."Ei+minun+tarvitse+luulla+mitään,+koska+tiedän,+että+isä+on+jo+päässyt+perille."Sinä+vain+luulet+edelleen."Senkun+pidät+huuhaana,+se+on+sinun+asiasi."Kiitos+luvasta,+sillä+huuhaata+se+on."Jumala+on+olemassa...+Pahoilainenkin+on+olemassa"Mielikuvituksessa+ne+ovat,+sinä+saatananpalvoja."Miksi+isäni+olisi+ilmestynyt+minulle+valona+ja+henkenä+17v+kuoleman+jälkeen,+siksi+koska+hän+elää."Kaltaisesi+hullut+näkevät+harhoja.+Siitä+se+johtuu."Sille+minä+en+mahda+mitään,+mikäli+todisteita+ei+tule"Juuri+siksi+sinä+olet+vain+pehmeäpäinen+valehtelija."Minä+todistan+sen+mikä+riittää,+mikäli+se+ei+kenellekkään+riitä,+olkoon+riittämättä."Mutta+kun+sinä+et+todista+mitään.+Käsitätkö?+Sinä+vain+väität+lapsellisia."On+se+muuten+aika+hyvin,+kun+säätiedotuksia+tulee+monesta+paikasta+ja+erilailla,+et+luulis+edes+yksi+osuvan+kohdilleen,+se+on+sitä+tiedettä."Paremmin+ne+paikkansa+pitävät+kuin+sinun+lapselliset+väitteesi.+Vai+oletko+nähnyt+puhuvia+aaseja,+puhuvia+käärmeitä+tai+puhuvia+palavia+pensaita+:D+Entäs+lohikäärmeitä+:D+Ja+näyttää+se+netinkäyttö+maittavan+sinullekin.+Ei+näitä+laitteita+Jeesus+ole+keksinyt.+"Tuskimpa+Jumala+minua+salamalla+lyö"Joo,+se+on+kyllä+totta.+Olematon+oskari+ei+pysty+lyömään+ketään+KIÄH+KIÄH+KIÄÄÄÄÄH+:D