Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Sinulle+ei+tarvitse+olla+mitään+näyttöä"
Haluat+siis+vain+olla+surkean+huijarin+maineessa.
"Eipä+tarvitsekkaan+uskoa."
No+miksi+sitten+tulet+tänne+höperöimään+houreitasi!!!
"Ei+minun+tarvitse+todistaa"
Et+pysty+todistamaan.
"koska+teillä+kaikki+perustuu+uskoon"
Sinulla+kaikki+perustuu+harhaluuloon.+Filosofiasi+perustuu+huijaukseen.
"Mistäs+sinä+sen+tiedät,+mitä+kuoleman+jälkeen+seuraa"
Miljardeista+kuolleista+ihmisistä+tiedän,+että+kuolema+tappaa.+Sinä+et+voi+satusetänä+asialle+yhtään+mitään.
"Mutta+miten+sitten,+kun+kirjoittelenkin+totuuksi+ja+Jumala+onkin+olemassa+ja+olen+valon+todistaja,+siksi+ei+kannata+koskaa+aliarvioida+asiaa,+josta+et+tiedä+mitään!!!!"
Taas+tuo+kaasulampun+todistus.+Sinä+et+tiedä+totuudesta+mitään.+Ainoa+taitosi+on+patologinen+valehtelu.+Olet+surkea+huijari.
"Ei+ole+kuin+lihallinen+kuolema,+henki+palaa+sen+luokse,+joka+sen+on+alunperin+ihmiseen+asettanut,+eli+Jumalan+luokse."
Harhoissasi+palaa.
"Minä+elän+sen+aikaa+kuin+Jumala+minulle+suo,+enkä+tarvitse+siihen+mitään+neuvoa+jumalattomalta."
Minusta+olisi+oikein+kiva,+jos+pääsisit+taivaaseen+jo+nyt,+niin+voisit+sitten+sieltä+kirjoitella+tänne+todellisia+kokemuksia+kuolleena+olostasi.
Jumalaa+ei+ole.+Se+on+sinun+ja+valefilosofiasi+ongelma.
05.06.2019 14:47
Tulkinta+ei+ole+omaani+vaan+kristittyjen+minulle+tarjoamaa.+Vieritä+siis+syy+oikeaan+osoitteeseen.
05.06.2019 14:31
"Miten+sinä+ateistina+ymmärrät+pahuuden?"
Kristillinen+tuomitsemisvimma+on+pahuutta.+Jos+ei+usko+kristittyjen+taikauskoon,+joutuu+kuulemma+kuoltuaan+ikuiseen+kidutukseen.+Onpas+varsinainen+rakkauden+uskonto.+Ja+kyseisen+uskonnon+Jumalaa+väitetään+lisäksi+hyväksi+ja+rakkaudeksi.+Ohhoh,+millaista+pahuuden+potaskaa.+Sitä+on+rakkaus+kaukana.
Kristityt+uskovat+myös+Saatanaan.+He+siis+ovat+saatananpalvojia.+Kovasti+pahoja+ihmisiä.
Itse+en+usko+en+sitten+millään+hihhuleiden+mikkihiiriin.+Vain+siksikö+minun+pitäisi+kärsiä+kuoltuani+ikuisesti+jossain+helvetin+tuutissa?+Sellaiseen+pahuuteen+en+jaksa+uskoa+millään.
05.06.2019 05:51
"Sinulle+ei+tarvitse+olla+mitään+näyttöä+Jumalan+olemassa+olosta"
Nimenomaan+minulle+näyttöä+täytyy+olla,+koska+juuri+minulle+tässä+kaiken+aikaa+valehtelet.
"Ole+uskomatta."
Niin+olenkin.+Ei+tuollaisen+höperön+valepukin+juttuja+usko+kukaan.
"minä+tulen+loppujen+lopuksi+olemaan+asiassa+oikeassa"
Sinä+olet+aina+väärässä.+Valitettavasti+et+pysty+sitä+kuoltuasi+toteamaan,+koska+olet+silloin+kuollut.+Kuolleet+eivät+kykene+toteamaan+mitään.
"Jumala+on+salattu"
Joo,+hyvin+on+salattu.+Sinäkään+et+sitä+pysty+todistamaan.+On+se+niin+salattu.
"Saapihan+sitä+Jumalaa+pitää+olemattomana+ja+pyhänä+lehmänä,+mutta+tulet+pettymään+ja+ongelmasihan+ovat+sinun,+eikä+minun."
Jumala+on+sinun+Pyhä+Lehmäsi.+Ammuuu!!!+Ja+se+on+vain+sinun+ongelmasi.+Katsos+sinunkaltaistasi+höperöä+ei+kukaan+kaipaa.+Kukaan+ei+halua+katsella+sinua+ikuisesti,+vaikka+niin+höperönä+narsistina+luulet.+Muijasikin+kyllästyi+sinuun+paljon+nopeammin.+Hän+ei+tarvinnut+siihen+ikuisuutta.
"hautaan+ei+jää+kuin+liha,+koska+minulla+on+siintä+omat+todisteet."
Olet+siis+jo+kuollut.+Siintä+sen+tietää+kerta.
"Ei+sinun+ole+edelleenkään+pakko+kirjoittaa+mitään+lopeta,+eiköhän+asia+tule+selväksi,+joku+päivä."
Kuka+on+pakottanut+sinut+kirjoittamaan!+Mene+joku+päivä+valehtelemaan+seurakuntaasi+ja+muista+kerrankin+olla+selvä.+Ja+lopeta+vaikka+itsesi.+Pääset+nopeammin+taivaaseesi.
05.06.2019 05:42
Uskovaiset+kristityt+eivät+tajua+sellaista+asiaa,+että+he+pilkkaavat+ja+nauravat+hinduja+näiden+Pyhien+Lehmien+takia,+vaikka+heidän+oma+uskonsa+johonkin+Jumalaan+on+aivan+samanlaista+naurettavaa+Pyhän+Lehmän+palvontaa.+Kristittyjen+Pyhä+Lehmä+on+toki+täysin+olemattomissa.
Miksi+he+muuten+sanovat+Jumalaansa+Herraksi,+vaikka+se+Pyhänä+Lehmänä+on+toki+Rouva?+Lehmähän+ei+ole+sonni.
04.06.2019 17:39
"Sinä+haukut+minua+jumalattomaksi,+vaikka+sinä+itse+olet+jumalaton."
Olen+monta+kertaa+sanonut,+ettei+sinulla+ole+sitä+Jumalaa+esittää+muuta+kuin+väitteissäsi.+Silloin+olet+jumalaton.+Tuo+se+Jumalasi+esittelyyn+niin+muutan+nimittelyä.
"kuoleman+jälkeinen+elämä+on"
Harhoissasi+on.
"Sinä+et+tiedä+kuinka+paljon+olen+koulua+käynyt+ja+toisekseen,+et+tiedä+yhtään+mitä+minä+osaan+tehdä."
Näen+sen+taitamattomasta+kielenkäytöstäsi+ja+väitteidesi+lapsellisuudesta+ja+tyhmyydestäsi,+että+sivistyksesi+taso+on+jäänyt+hyvin+alhaiseksi.
"Maan+päällä+on+jo+jumalaton+helppo+tunnistaa."
Sinä+olet+jumalaton,+koska+sinulla+ei+ole+Jumalaa+näyttää.
"Haukuit+minua+hulluksi,+saat+anteeksi,+ikävä+kyllä+jumalattoman+näkökulmasta,+juttuni+ovat+kaukana+satuilusta."
Satuihin+uskovan+täytyy+olla+hullu.+Totuuden+saa+sanoa.
"Ei+minun+tarvitsekkaan+mahtaa,+koska+siinä+tapahtuu+Jumalan+tahto,+eikä+minun+tahtoni."
Olematon+Jumala+on+sinun+Pyhä+Lehmäsi.+Ammuu!!!
Sano+Rouvallesi+terkkuja+:)
"Sinun+asetelmiasi+se+ei+muuta+yhtään,+vaikka+kuinka+pitäisitte+minua+hulluna,+nauttikaa+elämästä,+totuus+tulee+päivä,+päivältä,+vaan+lähemmäksi."
Kuvittele!+Kuolemasi+lähestyy+päivä+päivältä.+Siis+se+päivä,+jolloin+et+enää+pysty+satuilemaan+ja+valehtelemaan.+Myös+harhasi+loppuvat.+Jätät+muut+rauhaan+lapsellisilta+uhoamisiltasi.+Kivaa!!!!
04.06.2019 05:32
"Ethän+sinäkään+voi+valehdella"
Se+on+totta.+Minä+en+kirjoittele+joutavia+lapsellisuuksia+kuten+sinä,+täysin+jumalaton.
"ne+eivät+päde+kuin+maanpäällisesti,+samoin+muutkin+päätökset."
Ei+niiden+muualla+tarvitsekaan+päteä,+koska+ei+ole+muuta+paikkaa+päteä.
"Pitemmälle+näköjään+pötkitään,+kuin+ateistin+koulutuksella,+mikäli+ette+tuollaista+asiaa+tiedä."
Sinä+et+ole+todellakaan+pitkälle+pötkinyt,+etkä+pötki.+Muka+sadut+ovat+totta+HAAH+HAAH+HAA!!!+Jos+sinulla+olisi+ollut+älyä,+olisit+pystynyt+hankkimaan+enemmän+koulutusta,+mutta+valitettavasti+jäit+puhuvan+aasin+asteelle.
"Olematon+ei+tunnista+yhtään+mitään."+Kyllä+tunnistaa+ja+helposti."
Ahaa,+siis+olematon+tunnistaa+KIÄH+KIÄH+KIÄÄÄÄÄÄH+:D
"Eikös+lasten+suusta+tule+yleensä+totuus,+mikäli+toista+haukkuu,+on+itse+sellainen."
Niinno+lapsen+asteellahan+sinä+täysin+oletkin+satuinesi.
"No+sit+ei+tule,+sille+minä+en+mahda+mitään."
Joo,+sinä+et+sille+mitään+mahda,+vaikka+kuinka+väittäisit.
"Mitä+sinä+minua+haukut,+kun+ei+se+sinun+asetelmiasi+muuta+yhtään."
Parantaa+se+sikäli,+että+kaltaisellasi+hullulla+on+olemattomasti+uskottavuuspisteitä.
03.06.2019 16:59
Sinä+se+jaksat+jatkaa+lapsellista+sontaasi.
"sit+siintä+eteenpäin"
Sit+siintä+siintää+sun+lopullinen+loppusi.+
"Suurin+osa+lääkäreistäkin+ovat+erehtyväisiä"
Sinun+suhteesi+eivät+erehdy,+jos+antavat+diagnoosiksesi+hullu+mikä+hullu.
"Tiedätkö+mikä+on+yleensä+sielu,+se+on+semmoinen+että+siintä+näkee+kaiken,+verikoe+on+lihallinen+sielu."
Sinun+koulupohjasi+ei+taatusti+ole+kovin+korkea.+Kiertokoulu+väärin+päin.+Tuolla+"lahjakkuudella"+ei+ole+pitkälle+pötkitty.
"Jumala+tunnistaa+omansa+myöskin."
Olematon+ei+tunnista+yhtään+mitään.
"Kunhan+et+vaan+huomaisi,+että+itsellesi+tekee+patoja+päähän."
Kökköjä+on+vain+sinulla,+hullu.
"+Todistukset+tulevat+sitten,+kun+on+niiden+aika"
Lapsellista+hokemista.+Eivät+tule.
"Niin+mutta,+kun+se+auta+sinua+yhtään,+eikä+paranna+asetelmaasi+yhtään,+vaikka+haukkuisit+minua+kuinka+kovasti."
Niin,+sinä+olet+parantumaton+hullu.+Ei+se+siitä+miksikään+muutu.
03.06.2019 14:02
"Se+tullaan+näkemään+sit,+kun+on+sen+aika."
Tuota+samaa+sontaa+jaksat+jankuttaa+ilman+mitään+näyttöä.
"Jumala+on+rakkaus."
Jumala+on+kakkaus.+Paskapuheesi+loppuu+kuolemaasi.
"Harhat+eivät+pysty+muuttamaan+ihmistä+millään+tavalla,+mutta+Jumala+pystyy."
Sinua+ei+saa+terveeksi+lääkäritkään.
"Lihallinen+sielu+on+verikoe."
Lihallinen+sielu+:D+HAAH+HAAH+HAAAA+Lihaa+sulla+on+päässäs
"Jäikö+levy+jumiin."
Sinulla+tekee+paska+patoja+päässäsi.
"+Mikäli+olisin+jumalaton+olisin+kuin+sinä+ja+kieltäisin+Jeesuksen+Kristuksen."
Mutta+sinulla+ei+ole+siitä+mitään+näyttöä.+Olet+siis+jumalaton.
"+jumalaton+ei+näköjään+ymmärrä+sellaista+asiaa,+että+tulet+saamaan+todisteet+silloin,+kun+Jumala+sinulle+ne+suo,+mikäli+suo,+niin+on+ollut+muillakin."
Sinä+et+jumalattomana+näköjään+ymmärrä+sellaista,+että+sinulla+ei+ole+eikä+tule+mitään+näyttöä.+Olet+pelkkä+surkea+luuserihuijari.
03.06.2019 12:09
Kirkkohautajaiset+ovat+uskonnottoman+ihmisen+häpäisy.
02.06.2019 18:07
Mitä+hyötyä+on+uskoa+olemattomiin?
Sehän+on+itsensä+huijaamista.
02.06.2019 17:18
Kaikenlaista+potaskaa+ne+ihmiset+ovatkin+jaksaneet+sepittää.+Joku+vielä+lukeekin+niitä.
02.06.2019 15:02
Valehdella+osaat.+Muuhun+et+pysty.
"ei+se+kassulamppukaan+ole+ikuinen,+sekin+muistuttaa+enempi+jumalatonta,+kuin+Jumalaa."
Sinä+juuri+olet+yksinäinen+orpo+jumalaton+rakkaan+kaasulamppusi+kanssa.
"Se+tullaan+näkemään+sit,+kun+on+sen+aika."
Kuolleet+eivät+näe+yhtään+mitään.+Lapsellista+höperyyttä+edes+toivoa+sellaista.
"Elämän+muutokseen+sisältyy+myöskin+paljon+muutakin,+ja+sitä+kautta+myöskin+todisteisiin."
Se+ei+harhojasi+näemmä+vähennä.
"Molemmat+ovat+ihmisellä."
Harhoissasi+ovat.
"Kaasulamppukin+on+enempi+niinkuin+jumalaton,+kuin+Jumala."
Juuri+sinä+olet+jumalaton+kaasulampun+rakastaja.
"Jumala+on+olemassa+ja+Jeesus+Kristus+on+Jumalan+poika.+"
Ei+näytä+olevan,+kun+et+pysty+todistamaan.+Niin+ja+se+Jumalan+virkatodistuskin+uupuu+edelleen+sinulta,+arvoisa+harhojen+näkijä.
02.06.2019 15:00
"Empähän+valehtelekkaan+ja+tulet+sen+myöskin+jossakin+vaiheessa+huomaamaan,+mikäli+jumalattomalle+sallitaan."
Olet+jumalaton+valehtelija.+Sen+olen+huomannut+ja+se+on+totuus.
"Jumala+on+henki+,+valo+ja+rakkaus."
Ahaa.+Jumala+onkin+siis+kaasulamppu,+jota+rakastat.+Sait+sen+vissiin+ex-muijaltasi.
"Sinä+et+mahda+asialle+nyt+mitään,+sinun+täytyy+nyt+vaan+odotella."
Odottelu+ei+tee+valheistasi+totta.
"Mikäli+isäni+ilmestyi+valona+minulle+20v+kuolemansa+jälkeen,+ei+se+ole+silloin+henkisesti+ole+kuollut,+sori+vaan."
Sori+vaan+että+sinulla+on+harhoja.+Menisit+lääkäriin.
"Etpä+tiedä+sinäkään+sitä,+että+ihmisellä+on+henki+ja+sielu."
Nuo+ovat+vain+lapsellisia+väitteitäsi,+mutta+sinä+et+tiedä+sitä.
"Sinä+varmaan+kerrot+omista+kokemuksesta+rakastelusta+taskulampun+kanssa,+kun+olet+niin+kiintynyt+siihen."
Sinähän+toistelet+jatkuvasti,+että+"Jumala+on+henki+,+valo+ja+rakkaus".+Se+olet+siis+sinä,+joka+rakastelet+kaasulamppuasi.
"Se+on+sinun+mielipiteesi."
Ei+kun+se+on+totuus.+Sinä+olet+patologinen+valehtelija.
02.06.2019 08:33
"Sinusta+se+on+olematon,+eikä+kukaan+sinulta+uskoa+vaadi+asioihin+joista+et+ole+vakuuttunut."
No+joka+tapauksessa+uskovaiset+käyvät+täällä+kertomassa+"totuuden"+asioista.+He+siis+vaativat+uskomaan+heidän+paskapuheisiinsa.
02.06.2019 07:01
Toivottavasti+ihmiset+tajuavat+tämän+asian.+Satumaailman+hallitsevuudesta+olisi+jo+korkea+aika+päästä+eroon.+Jumalahan+on+Pyhä+Lehmä+kristityille.+Sikäli+hassua,+että+he+nimittävät+kuitenkin+Jumalaansa+Herraksi.+Eikös+lehmä+ole+Rouva,+koska+se+ei+ole+sonni?
01.06.2019 16:55
"Minä+todistan+juuri+sen,+minkä+pitää."
Sinä+et+todista+mitään.+Sinä+kirjoittelet+höperöitä.
"En+valehtele"
Nimenomaan+valehtelet,+valepukki.
"Taskulamppu+on+kuin+jumalaton,+mikäli+se+olisi+Jumala,+sen+pitäisi+palaa+ikuisesti"
Hassua,+ettei+Jumala+pala+ollenkaan.+Eikö+hän+polta?
"Empäs+kirjoittelekkaan,+ne+tulevat+sitten+kun+niiden+aika+on."
Toisin+sanoen+et+pysty+kuin+valehtelemaan,+höperö.
"Niin+kun+ateisti+ei+ymmärrä+sellaista+asiaa,+että+se+voi+olla+joku+sellainen+ihminen+joka+on+ollut+täällä+maailmassa+ennen+minua.+Esim.+isäni"
Minunkin+isäni+oli+ennen+minua.+Mitä+sitten?+Miten+se+todistaa+sinun+tietävän,+mitä+on+kuoleman+jälkeen?+Ei+mitenkään.+Sinunhan+pitäisi+olla+itse+kuollut+ja+tulla+kertomaan+kokemuksistasi+kuolleena.+Tajuatko?+No+etpä+tietenkään,+koska+olet+tollo.
"Niinkuin+olen+jo+montakertaa+laittanut,+että+taskulamppu+on+enenmpi+kuin+jumalton+kuin+Jumala."
Siitä+huolimatta+sinä+rakastelet+taskulamppusi+kanssa.
"Ei+kun+se+on+totuus."
Sinä+et+tiedä+totuudesta+mitään.+Olet+patologinen+valehtelija.
01.06.2019 16:46
Usko+näyttää+ainakin+pehmittävän+hihhuleiden+pään.+Muuta+yliluonnollista+en+ole+uskovaisissa+havainnut.
01.06.2019 13:09
"Luuletko+todellakin,+että+Jumala+antaa+minulle+sen+kunnian"
Sinä+olet+vain+patologinen+valehtelija.+Sinulle+ei+anna+kunniaa+edes+mielikuvitusjulli.
"Sen+takia+sinä+et+pysty+kirjoittamaan+noin,+kun+et+tiedä,+että+Jumala+ja+Jeesus+Kristus+on+olemassa"
Eipä+kun+minä+en+pysty+valehtelemaan+kuten+sinä.
"Kyllä+minä+nyt+alan+pikkuhiljaa+ymmärtämään+miksi+ateisti,+on+ateisti,+ne+raukat+eivät+tiedä+näköjään,+edes+mikä+on+taskulamppu."
Se+olet+sinä,+joka+ei+tajua,+että+kirjoittelet+itse+rakastavasi+valoa+ja+pidät+sitä+Jumalana.+Rakastat+siis+taskulamppuasi+ja+se+on+sinun+Rouvasi+eli+Pyhä+Lehmä.
"Eikö+sinulla+olekkaan+enää+luottoa+tieteeseen,+taidat+alkaa+horjumaan."
Ironia+on+vaikeaa+tajuta,+ainakin+noin+tollolle+kuin+sinä.
"Todisteet+tulevat+sit,+kun+on+niiden+aika."
Kirjoittelet+jälleen+pehmeitä.
"Ihmeellinen+käsitys+elämästä+ateisteilla,+kun+luulette,+että+muunlaista+henkistä+elämää+ei+ole,+kuin+pelkästään+jumalatonta."
Jos+sinä+kerrot+sinulla+olevan+todisteita+kuoleman+jälkeisestä+elämästä,+silloinhan+sinä+olet+zombi.+Lisäksi+helvetin+tyhmä+zombi.
"+Muistaakseni+taskulampulla+on+aivan+muu+käyttötarkoitus"
Sinä+pidät+sitä+kuitenkin+Pyhänä+Lehmänäsi.+Rakastelet+valoa.
"Totuus+on,+että+Jumala+on+olemassa+ja+Jeesus+Kristus."
Se+on+vale.
01.06.2019 13:03
Äläpäs+mossota+tyttö!
01.06.2019 07:23
189 / 205