Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

1. "Sinulle+ei+tarvitse+olla+mitään+näyttöä"Haluat+siis+vain+olla+surkean+huijarin+maineessa."Eipä+tarvitsekkaan+uskoa."No+miksi+sitten+tulet+tänne+höperöimään+houreitasi!!!"Ei+minun+tarvitse+todistaa"Et+pysty+todistamaan."koska+teillä+kaikki+perustuu+uskoon"Sinulla+kaikki+perustuu+harhaluuloon.+Filosofiasi+perustuu+huijaukseen."Mistäs+sinä+sen+tiedät,+mitä+kuoleman+jälkeen+seuraa"Miljardeista+kuolleista+ihmisistä+tiedän,+että+kuolema+tappaa.+Sinä+et+voi+satusetänä+asialle+yhtään+mitään."Mutta+miten+sitten,+kun+kirjoittelenkin+totuuksi+ja+Jumala+onkin+olemassa+ja+olen+valon+todistaja,+siksi+ei+kannata+koskaa+aliarvioida+asiaa,+josta+et+tiedä+mitään!!!!"Taas+tuo+kaasulampun+todistus.+Sinä+et+tiedä+totuudesta+mitään.+Ainoa+taitosi+on+patologinen+valehtelu.+Olet+surkea+huijari."Ei+ole+kuin+lihallinen+kuolema,+henki+palaa+sen+luokse,+joka+sen+on+alunperin+ihmiseen+asettanut,+eli+Jumalan+luokse."Harhoissasi+palaa."Minä+elän+sen+aikaa+kuin+Jumala+minulle+suo,+enkä+tarvitse+siihen+mitään+neuvoa+jumalattomalta."Minusta+olisi+oikein+kiva,+jos+pääsisit+taivaaseen+jo+nyt,+niin+voisit+sitten+sieltä+kirjoitella+tänne+todellisia+kokemuksia+kuolleena+olostasi.Jumalaa+ei+ole.+Se+on+sinun+ja+valefilosofiasi+ongelma.
  2. "Sinusta+se+on+olematon,+eikä+kukaan+sinulta+uskoa+vaadi+asioihin+joista+et+ole+vakuuttunut."No+joka+tapauksessa+uskovaiset+käyvät+täällä+kertomassa+"totuuden"+asioista.+He+siis+vaativat+uskomaan+heidän+paskapuheisiinsa.