Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+vähättele+alkoholin+aiheuttamia+riesoja.+Mutta+ihanko+tosissasi+väität,+että+0,8-prosenttinen+sima+olisi+vakava+syy+yhteiskunnan+ongelmiin?+Niin+uskovaiset+kuitenkin+näyttävät+luulevan.
Tiedätkö,+että+olen+tavallaan+itsekin+rattijuoppo,+koska+autoni+juo+10-prosenttista+bensaa+ajaessani.+Mutta+se+on+jo+niin+tottunut+siihen,+ettei+se+tule+enää+känniin.
23.04.2019 07:51
Kirjoitit+aiemmin:+"Tuollainen+asenne+niitä+sotia+sytyttää+,+lietsotaan+väkivaltaa+jne."+Tuollainen+on+vakavaa+vainoharhaisuutta.+Katsos+historiasta+tiedämme,+että+juuri+uskovaiset+ovat+niitä+uskonsotia+aiheuttaneet+ja+noitavainoja+ym+pahaa.++Ja+samalla+rakkauslinjalla+näytät+olevan+sinäkin.+Muka+rauhanasialla+:D+HAHA
Kenen+tahansa+on+helppo+havaita+kommenteistasi,+että+asiasi+eivät+ole+kunnossa.+Potilasainestahan+sinä.+Myös+se+toisen+kunnioittaminen+sinun+kannattaa+opetella+ensiksi+itse++ennen+kuin+alat+vaatia+sitä+muilta+:)
23.04.2019 07:44
Edelleenkään+et+ole+saanut+Jumalaa+henkiin.
Jopa+paavi+on+pyytänyt+anteeksi+pappien+pedofiliatekosia.+He+ovat+tehneet+pahaa+lapsille+ja+niin+tekevät+monet+muutkin+uskovaiset.+Asiasta+pitää+olla+hys+hys.+Sen+sijaan+kahden+homon+suosista+sopima+liitto+on+sinulle+maailman+suurin+ongelma.+Olet+naurettava+:D
Jos+sinun+rakkaususkonnossasi+olisi+ripauskin+rakkautta,+se+näkyisi+jotenkin,+mutta+ei.+Se+on+yhtä+kadoksissa+kuin+se+Jumalakin.+Kumpaakaan+ei+teillä+ole+tuoda+esiin.
Totuuden+saa+ja+se+pitää+sanoa,+ja+sehän+on+tietenkin+se,+että+Jumalasi+on+suurta+huijausta+kuten+kaiken+tuomitseva+"rakkaususkontosi".
23.04.2019 06:15
Jos+lakia+ei+olisi,+uskovaiset+polttaisivat+ateisteja+noitina+edelleen+kuten+ennen+muinoin+hyvään+laittomuuden+aikaan.+Ja+pedofiliaa+he+harrastavat+niin+kauan+kuin+ilman+kiinnijäämistä+voivat+tehdä.+Jopa+paavi+on+pyydellyt+anteeksi+pappien+tekosia.+Etkö+oikeasti+ole+perillä+mistään?+Sinun+käsityksesi+ovat+vain+omia+luulojasi.+Eivät+muuta.+Sen+perusteella+tuomitset+muita.+Pitäisit+turpasi+tukossa,+koska+noin+älyttömillä+kommenteilla+häpäiset+vain+itsesi.+Jumala+ei+ole+ikinä+sanonut+sanaakaan.+Ihmiset+ovat+kirjoittaneet+niin+Raamatun+kuin+lait.
Sinä+et+tiedä+totuudesta+mitään.+Sinä+vain+luulet.+Luulo+ei+ole+tiedon+väärti.
23.04.2019 06:07
Mainiota!+Olet+hyvä+esimerkki+siitä,+miten+Jeesus+on+suurta+huijausta.+Parempi+oma+tahto+hallussa+kuin+kymmenen+mielikuvituskaveria+taivaassa.
23.04.2019 05:57
Nyt+ymmärrän,+miksi+mopo+lähtee+käsistä.+Se+lähtee+siksi,+että+juo+lasillisen+0,8-prosenttista+simaa.
23.04.2019 05:53
Uskovaiset+väittävät+Jeesusta+synnittömäksi.+Siitä+minä+olen+asiasta+kuullut.+Kuitenkin+samat+ihmiset+paheksuvat+alkoholia,+jota+mainittu+heppu+kuitenkin+tuotti+laittomasti+ämpärikaupalla.+Asiassa+piilee+siis+vahva+ristiriita,+jos+ymmärrät,+mitä+tarkoitan.+Kuinka+synnitön+saattaa+tuottaa+syntinestettä+kuin+Rajamäen+tehdas+ja+olla+sen+jälkeen+muka+olevinaan+kuin+synnitön?
Minä+en+kuolemani+jälkeen+elä,+joten+sen+jälkeen+minulle+ei+voi+enää+käydä+huonosti.+Sitä+paitsi+kristinuskoa+väitetään+rakkaususkonnoksi+ja+sen+Jumalaa+hyväksi.+Ei+sellaisen+perusteella+ketään+voi+tuomita+ikuiseen+kidutukseen.+Muutenhan+kristinusko+olisi+sadistiuskonto+ja+sen+johtaja+-+Jumala+-+pahempi+kuin+itse+Hitler.+Joten+Heil+Hynkel+ja+Slalom!!!
23.04.2019 05:47
Hienoa!+Jeesus+naulittiin+ristiin+rastiin+juuri+siksi,+että+saisit+anteeksi+tuollaisen+synnin.+Voin+mennä+huojentunein+mielin+pissalle.
23.04.2019 05:30
Tyypilliseen+uskovaiseen+tapaan+sanot+väärän+todistuksen+toisesta.+Minä+en+juota+ketään,+vaikka+sinä+juotatkin.+Hyvä,+kun+minulla+riittää+rahaa+omiinkin+juomiin.+Petyit+siis+pahasti+valheinesi+ja+nauraa+rätkätän+typeryydellesi!!!+Ajatusmaailmasi+on+hutera,+eikä+sitä+olematon+Jumala+näköjään+pysty+olemattomuutensa+takia+vahvistamaan.+Heikkona+tiedät+sortuvasi!!!!!!
23.04.2019 05:23
Et+tosiaan+huomaa+lainkaan,+että+juuri+oma+asenteesi+on+riidanhaluinen.+No+kaltaisesi+puhuva+aasi+ei+ole+saanut+sen+tajuamiseen+riittävästi+lahjakkuutta+eli+aivokapasiteettia.+Jumala+ei+olemattomana+opasta+sinua+ja+oma+kontrollisikin+on+karannut.++Kuvitelmissasi+luulet+olevasi+kunnossa+ja+hallitsevasi+asiat.+Haastat+vain+riitaa.+Se+johtuu+mielenterveysongelmistasi.+Olet+kuitenkin+saanut+tuetun+asumisen+paikan+kodiksesi,+jossa+voit+kaikessa+rauhassa+kirjoitella+sontaa+nettiin.+Mutta+tuo+tuettu+asunto+ei+ole+Jumalan+vaan+vinksahtaneisuutesi+ansiota.
23.04.2019 05:12
Aloittaja+väläyttää+kuuluisaa+kristillistä+lähimmäisrakkautta.++Se+on+yhtä+olematonta+ja+kadoksissa+kuin+ns.+Jumalakin.
23.04.2019 04:54
Se+olisikin+hirveää,+jos+ryyppykierre+alkaisi+0,8+prosenttisesta+simasta!+Sellaisen+henkilön+pitää+käydä+tankkaamassa+autonsakin+kaasunaamari+päässä,+ettei+bensan+joukossa+oleva+alkoholi+vain+pääse+haiskahtamaan+nenässä.+Ja+sitten+se+pissapoikaan+lisättävä+Lasol.+Voi+herranpieksut+sentään!+Aina+kun+pesee+auton+tuulilasin,+niin+johan+sieltä+tuuletusräppänästä+tulvahtaa+kutsuva+spriin+tuoksu+nenoseen.+Uskovalla+on+suuri+vaara+altistua+alkoholismiin+jo+autoa+ajaessaan.+On+se+järkyttävän+rankkaa+olla+uskovainen.
22.04.2019 20:25
"Miksi+sitten+noudatat+lakia+,koska+virkavalta+ja+laki+ovat+Jumalan+palvelijoita."
Koska+lakia+on+noudatettava+tai+saa+sakot+tai+joutuu+vankilaan.+Lain+noudattamiseeni+ei+ns.+Jumala+liity+mitenkään.+"arvaappas+vaan+kuinka+paljon+sitä+esiintyy+uskovaisten+ulkopuolella+ja+kaduilla+kysyn+vaan."+Kysyt,+koska+et+itse+tiedä.+Sen+tiedän,+että+hyvin+paljon+pedofilia+harrastetaan+juuri+uskovaisten+piireissä+ja+asiasta+hyssytellään.+Pedofilia+on+lapsille+tehtävää+vastentahtoista+pahaa.+Mutta+jos+jotkut+menevät+omasta+tahdostaan+homoliittoon+se+on+sinun+ongelmistasi+pahin.+Se+sinun+Jumalasi+on+kova+tuomitsemaan,+vaikka+hänen+pitäisi+rakkaususkontoa+harrastaa.+Jo+on+kummallinen+kuppe.+Onneksi+Jumala+on+vain+satua.+Joudut+siis+jatkamaan+yksinäsi+hänen+puolestaan+"todistelua",+koska+hän+itse+ei+siihen+olemattomana+kykene.
22.04.2019 20:16
Ja+sinäkö+olet+hyväntahtoinen+:D+HAH+:D+Pelkkä+ylimielinen+riidanhaastaja+sinä+olet.+Minähän+ne+sodat+tietenkin+olen+sytyttänyt,+kuten+vainoharhoissasi+väität.
Ja+opettele+kirjoittamaan.+Lueskele+muutakin+kuin+Raamattua.+Mutta+varo.+Se+saattaa+valistaa.+Tosin+täyttä+varmuutta+ei+ole,+koska+juuri+luetun+ymmärtäminen+tuottaa+sinulle+suuria+vakeuksia.
22.04.2019 20:04
Herra+haluaa+palata+juurilleen.+Katsos+alun+alkaen+hän+oli+ikuisuuden+(siis+triljoona+triljoonaa+vuotta)+pelkkä+möykky+pimeässä,+kunnes+keksi,+että+hän+pystyy+loihtimaan+tyhjästä+vaikka+mitä.+Lopulta+hän+ottaa+sikiöasennon+uudelleen.+Kyl+on+niin+pal+hyvin+suunniteltu,+et+voihan+pyhä+yrjänä+ja+lohikäärme+sentäs.
22.04.2019 19:56
Lakkaa+sinä+syömästä+kokonaan.+Tuskin+se+ketään+haittaa.
22.04.2019 19:44
Typeryys+on+uskovaiselle+normaalia,+kun+hän+ei+tajua+vinoilua+vioistaan.+Enää+kirjoitetaan+edelleen+enää+eikä+enään,+mutta+sinähän+et+sitä+tietenkään+tajua.+Joo,+en+minä+sinua+haluakaan+tavata.+Sain+jo+hihhulille+tyypillisestä+"lähimmäisrakkaudestasi"+riittävästi+osakseni.
22.04.2019 19:43
Islamilaiset+syövät+paaston+aikaan+vain+iltaisin,+koska+silloin+Allah+ei+näe+heidän+syövän.+Pirun+juonikkaita+osaavat+olla.+Kristinuskossa+vissiin+käytetään+lapsukaisia+seksuaalisesti+hyväksi+samalla+periaatteella.+Jumala+ei+ainakaan+ikinä+puutu+asiaan+mitenkään.
22.04.2019 17:15
Jumala+on+valetta+ja+sinä+Homo+typerys.+Ottaisit+kantaa+joskus+uskovaisten+pedofiliaintoiluun.+Siinä+te+olette+hyviä,+vaikka+tekona+hirveä.+Aivan+kuten+tuomitsemisvimmannekin.+Ne+pitäisi+muiden+hyväksyä,+vaikka+niissä+ei+ole+rakkaudesta+tietoakaan.+Teidän+rakkaususkontonne+tarjoaa+pelkkää+vihaa.+Siksi+ei+kannata+palvoa+tuollaisia+mätäläjiä.
22.04.2019 17:02
Jumala+on+potaskaa,+mutta+noudatan+silti+rikoslakia.+Noudatatko+sinä?+Katsos+mielikuvitusolennot+ja+muut+harhat+eivät+sanele+minulle,+miten+minun+pitää+käyttäytyä.+Uskovaisilla+Jeesuksen+sanelu+näkyy+pedofiliana+ja+toisten+tuomitsemisena.+Ne+ovat+hyvin+pahoja+tekoja.+Kaukana+rakkaudesta.
22.04.2019 16:55
202 / 205