- Koitappa kelata. Eiköhän se selviä.
- Tänne suoli24 voi katsos kirjautua, jos osaa kirjoittaa.
- Riittävän monta.
- Peräilma auttaa vaivaan kuin vaivaan. Näin voimme lukea raamatusta: Kun villipeto hyöäkkäsi mooseksen kimppuun Emmauksen tien tienvarsilepikosta käsin karjuen. Niin äänekäs Peräilma ensin hämmensi petoelikon ja se keskeytti hyöäkkäyksen. Ja hetikohta Peräilma tainnutti petoelikon.
- Päivän Peräilma. Ja menkööt samoilla löpinöillä koko viikonlopuksi.
Sillä jo aaprabam laski laulellen Peräilmaa Epydtkissä vaarao Ramses ykkösen kanssa pyramiitin huipulta käsin katsoen horisonttiin tarkasti. - Sali tiivistetään jt Peräilmastandardin № 607 ja №1914 mukaisesti, jotta tunnelma riennoissa olisi katossa.
- Oletko joskus luottanut uskiksiin? Oletpa naiivi. Kaikki enemmän tai vähemmän hämääjiä. Useimmiten enemmän.
- On ne varmaan aika varakkaita, kun on pääkin nappanahkaa. Onko tietoa miten elimestä irtoaa Peräilma. Kuulin että se olisi kiihtynyt kiihtymistään näin juuri ennen maailmanloppua.
- Valtiomies? HOHO. Minkähän valtion mies mahtaa olla.
- Ei toki pörrää. Palstan jt satuilut vain inspiroivat kyseisen ääniaukon ja jt rinnastamiseen. Ne sopivat jotenkin somasti yhteen. Kuin jt nenä rektumiin.
- Samaa mieltä, mutta voitko selventää henkistytettyttyä termiä " pv-elämässä " ?
Peräilmaa Voimallisesti vai Vailla? Pyllykaasua Vähäsen? Pyrstöyskää Viimein? - Aina. Me demonit emme edes osaa valehdella.
- Sitä kannattaisi itse kunkin todella syvällisesti ja henkistyytetytsti pohtia. Pitkällisen henkisen kilvoittelun ja teolookigisen kirjallisuuden jälkeen minun elämäntehtäväkseni -ja myös lempiharrastuksekseni- on varmistunut henkistytenyt ja huolellinen Suolikaasun päästäminen.
- Satuolentoa tuskin naulailtiin yhtään mihinkään.
- Jaa. Mikäs siinä, jos tykkät olla urpo. Ole ihan rauhassa vaan, ei se minua kiinnosta.
- Kyllä. Kedolla lampaan takana on paimen . Tai maantiede huomioiden vaihtoehtoisesti vuohi, kaneli, aasi tai jokin muu takkuperse. raamattuhan ei tuossa kerro tarkasti mistä elikoista oli kyse, vaikka muutenhan satukirja on äärimmäisen tarkka ja virheetön.
- Minä demonina en vietä syntymäpäivää, koska minulla ei sellaista ole: olemme olleet olemassa aina.
- Vai niin. No yritä tulla sieltä kuplastasi pois. Hyvä aloitus olisi noitten jessuleitten sun muitten satuolentojen hylkääminen.
- Täysin samaa mieltä. Lisäksi henkistyneenä edellisestä totean seuraavaa.
Eriseuroista ja Raamatun muista omahenkisistä lahkoista kirkkaudeksi UT mukaiseen, kaikille hyväksi apostolisia sillä Kristuksenpuolue. Universaalista näkökulmasta katsoen auttaa kristillisyys käyttäjää ymmärtämään liian vähäisiä tuotannollisia resursseja. Jeesuksen aken vaihtoehtoa ja kunniaksi, Hän lhrakuntiaan / sitä pelastuk śeksi Krist. antavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön suuntaa oikeaa, täydelliyyden päämäärä ja siinä kohti vievää, ja alkuun henkistyyttetysti peräilmaa, josta on hyvä jatkaa. - Minäkin harrastan itsekakkausta. Luulen että kaikki sitä mielellään harrastavat, koska itsepidättely olisi jopa vaarallista. Bonuksena tuossa itsekakkaus-puuhassa pääsee säännönmuksisesti peräilmaa, joten ei kaikki terveellinen ja elimistölle hyvä ole ikävää tai tylsää.
Sillä jo mooses totesi Epytgissä vaaraolle pyrmiitin varjossa Nili-joen rantalepikossa: " Anna tulla vaan, se on päivän paras hetki. Se suurenmoinen suhnuhuipennus."