Mitäkö tarkoitan?
Siis kolme persoonaa yhdessä Jumalassa?
EI OLE!!!
Miksi?
Koska ei voi olla itsensä isä!
Onko Jumala kolmiyhteinen?
12
90
Vastaukset
- Anonyymi
Onko joku niin väittänyt?
Mitä hourit?- Anonyymi
On, monikin täälläkin
- Anonyymi
"Jumala tuli ihmiseksi Jeesus nasaretilaisessa" kohdassa 1:12
https://www.youtube.com/watch?v=-LIZBA3t7RM
Minusta tuo väite on oudoksuttava, koska emme tiedä että oliko Jeesusta ennen kuin mitä hän tuli maanpäälle vai syntyikö hän samalla. Raamattu ei kerro sitä että onko Jumalan poika ollut aikojen alusta vai tuliko hän vasta 2000.
Eli siis koen Jumalan ja Jeesuksen erilliseksi entiteetiksi, tuosta arkkipiispanväitteestä voi saada kuvan että sama Jumala joka teki luomakunnan niin tuli poikana maanpäälle, tämä ei minusta ole totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jumala tuli ihmiseksi Jeesus nasaretilaisessa" kohdassa 1:12
https://www.youtube.com/watch?v=-LIZBA3t7RM
Minusta tuo väite on oudoksuttava, koska emme tiedä että oliko Jeesusta ennen kuin mitä hän tuli maanpäälle vai syntyikö hän samalla. Raamattu ei kerro sitä että onko Jumalan poika ollut aikojen alusta vai tuliko hän vasta 2000.
Eli siis koen Jumalan ja Jeesuksen erilliseksi entiteetiksi, tuosta arkkipiispanväitteestä voi saada kuvan että sama Jumala joka teki luomakunnan niin tuli poikana maanpäälle, tämä ei minusta ole totta.emme tiedä että oliko Jeesusta ennen kuin mitä hän tuli maanpäälle vai syntyikö hän samalla.
Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut". (Joh. 8:58 ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
emme tiedä että oliko Jeesusta ennen kuin mitä hän tuli maanpäälle vai syntyikö hän samalla.
Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Aabraham syntyi, olen minä ollut". (Joh. 8:58 )Jeesus tuskin on noin sanonut, vaan käsitys hänen pre-eksistenssistään on myöhempää perua. Jumaluus vielä pidemmän kehitystyön tulos. Evankeliumit on kirjoitettu vuosikymmeniä väitettyjen tapahtumien jälkeen ja ovat oppinäkemysten värittämiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jumala tuli ihmiseksi Jeesus nasaretilaisessa" kohdassa 1:12
https://www.youtube.com/watch?v=-LIZBA3t7RM
Minusta tuo väite on oudoksuttava, koska emme tiedä että oliko Jeesusta ennen kuin mitä hän tuli maanpäälle vai syntyikö hän samalla. Raamattu ei kerro sitä että onko Jumalan poika ollut aikojen alusta vai tuliko hän vasta 2000.
Eli siis koen Jumalan ja Jeesuksen erilliseksi entiteetiksi, tuosta arkkipiispanväitteestä voi saada kuvan että sama Jumala joka teki luomakunnan niin tuli poikana maanpäälle, tämä ei minusta ole totta.Kyllä kerrotaan monin paikoin!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus tuskin on noin sanonut, vaan käsitys hänen pre-eksistenssistään on myöhempää perua. Jumaluus vielä pidemmän kehitystyön tulos. Evankeliumit on kirjoitettu vuosikymmeniä väitettyjen tapahtumien jälkeen ja ovat oppinäkemysten värittämiä.
Väitettiin "Raamattu ei kerro". Ei pitänyt paikkaansa, sillä tuo oli Raamatusta. Onko Raamattuun sitten luottamista, on kokonaan toinen asia...
- Anonyymi
Onhan se tapa ilmaista skitsofrenia tuokin käsite.
- Anonyymi
No tapellahan ny miähis, jottei tuu riitaa sellaasesta asiasta, mistei kukaa tiärä mitää.
Satuolento voi olla mitä tahansa. Esimerkiksi hyvin yleinen käsitys hartaimpien jt keskuudessa on, että se on yksinkertainen Suolikaasusuvereeni.
- Anonyymi
Snl 8:22
Englantilainen King James kääntää tämän alkutekstin mukaisesti: "The Lord possessed me in the beginning".
Oikea suomenkielinen käännös kuuluu:"Herra omisti minut jo aikojen alusta lähtien."
-Siis, Jeesusta ei ole luotu.
Raamatusta ei löydy mitään mainintaa Jeesuksen luomisesta, sen sijaan syntymisestä puhutaan useissa kohdissa: Ps 2:7;
Ap 13:33; Heb 1:5 ja 5:5 lainaavat Isä Jumalan sanoja:"Sinä olet minun
poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin".- Anonyymi
Torvelo!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 653233
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161162- 891038
- 101955
- 50923
- 96804
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35801Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap89688Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27680- 48625