Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BumbleB
profiilit
BumbleB
BumbleB
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Molemmista+tykkään+mutta+enempi+koiraihminen+:)
30.06.2019 21:32
No+joo+pikkuhiljaa+:)
30.06.2019 18:26
Kaikki+nyt+tuntuvat+ajattelevan,+että+tämä+olisi+jollekin+anonyymille+mutta+mitä+jos+se+onkin+suunnattu+joillekin+meistä+nimimerkkiä+käyttävistä,+meitäkin+nimittäin+täällä+pyörii...+Silloin+on+katsokaas+helppo+tunnistaa+kuka+kirjoittaa+ja+mitä.
29.06.2019 12:16
Tämä+oli+kyllä+piristävä+:D
26.06.2019 23:27
Tätä+aihetta+mietiskelly+viime+aikoina,+ei+ole+ikävöidystä+kertova+eikä+nyt+niin+piristäväkään+mutta+tykkään+kuitenkin
https://www.youtube.com/watch?v=ENWQmJCAaUs
26.06.2019 23:26
Minun+hetkeni:+lähtiessä+käteltiin+ja+katsottiin+silmiin.+Hetki+oli+magneettinen,+aika+pysähtyi+ja+maailma+hiljeni,+paikka+sopimaton+ja+minä+olin+nolo+ja+hävetti+koska+olen+kiltti+yhden+miehen+nainen+enkä+olisi+voinut+kuuna+päivänä+ajatella,+että+minulle+tapahtuu+näin+mutta+kemia+kyseisen+miehen+kanssa+oli+valtava.+Ehkäpä+tilanteeseen+vaikutti+se,+että+elin+tuolloin+henkisesti+väkivaltaisessa+suhteessa+ja+sen+takia+olin+avoinna+uudelle.+Vieläkin+nuolen+haavojani+mitä+tuo+suhde+jätti+jälkeensä,+olen+varovainen+ja+pelkään+aloittaa+uutta+suhdetta.++Myöhemmin+erosin+silloisesta+miehestäni+eri+syystä+kuitenkin,+tällä+miehellä+ei+ollu+osuutta+asiaan.+Kyseiseen+hetkeen+liittyy+vielä+yksi+yksityiskohta+joka+olisi+joskus+mielenkiintoista+selvittää+kyseisen+miehen+kanssa,+tunsiko+hän+tuossa+tilanteessa+sen+saman+mitä+minä.+Tästä+hetkestä+on+aikaa+jo+muutamia+vuosia,+enkä+ole+häntä+nähnyt+tuon+jälkeen.
21.06.2019 12:59
Hyvää+juhannusta!+😊
20.06.2019 22:47
Juon+limua,+grillaan+äitin+kanssa+ja+käydään+katsomassa+isää+sairaalassa.+Vallan+railakas+juhannus+siis+tulossa.+Tänä+vuonna+mennään+nyt+tällä,+ensi+vuonna+toivottavasti+vähän+paremmissa+tunnelmissa.+Hyvää+juhannusta+ja+rentouttavaa+lomaa+ap:lle!+🙂
20.06.2019 20:44
INFJ,+oon+tehnyt+tuon+testin+useita+kertoja+ja+joka+kerta+tulee+tuo+sama
20.06.2019 20:30
Isän+kanssa+ensiavussa,+että+huonosti+alkas+tämä+juhannus+🥺
20.06.2019 14:59
Eikun+mulle+tai+siis+kaikki+positiiviset+kaipuuviestit.+En+minä+noita+muita+sekopäisiä+viestejä+huoli.
19.06.2019 15:10
Olen+joo+huomannut.+😄+Sen+takia++tuossa+sanoinkin,+että+ne+jotka+nyt+jollakin+tavalla+tosissaan+täällä+ovat+niin+nimimerkki+olis+varmaan+aika+hyödyllinen.+Sekopäinen+palstahan+tämä+on,+vaikea+on+ottaa+tosissaan+oikeen+mitään+😅
17.06.2019 13:17
Sitten+vielä+tuli+mieleeni+tämä+miten+ihmiset+ovat+yrittäneet+tavoittaa+toista+myös+henkilökohtaisesti+lähettämällä+viestiä+treffien+tai+Messengerin+kautta,+eikä+ole+saanut+vastausta.+Jos+nyt+käytän+itseäni+esimerkkinä+niin+minulla+ei+ole+treffeissä+tai+missään+muussakaan+treffisovelluksessa++profiilia+mutta+molemmissa+naapuri+kaupungeissa+on+etu-+ja+sukunimi+kaimat+joilla+taas+saattaa+se+profiili+ollakin.+Joku+myös+joskus+sanoi,+että+oli+kännipäissään+laittanut+profiilin+ja+unohtanut+salasanan.+Muilla+on+varmasti+samanlaisia+tilanteita+tullut+eteen.+Tämä+myönnettäköön,+että+minä+ja+varmasti+moni+muukin+kävi+tarkistamassa+messengerissä+olisiko+siellä+viestiä...+Noh,+ei+ollut,+että+se+siitä...++😅+Samoin+ainakin+gmail+heittää+joskus+automaattisesti+postit+roskiin,+eikä+viesti+sen+takia+tule+luetuksi.+Täällä+on+mahdollista+avata+myös+s-posti+omalle+nimimerkille,+sen+kautta+nyt+voi+ainakin+rauhassa+ottaa+yhteyttä+oletettuun+kaivattuunsa+ilman+että+muut+näkevät.+🙂+Olisihan+se+kiva,+että+täällä+ei+turhaan+särkyisi+niitä+sydämiä+🙂
17.06.2019 11:56
Omalla+kohdalla+kävi+samalla+lailla,+ei+siinä+muuta+tarvita...
17.06.2019 08:55
Mitä+jos+askartelen+banderollin+johon+kirjoitan,+että+tykkään+susta,+riittääkö+se?+😅
17.06.2019 08:42
Hmmm,+en+ole+ihan+varma,+ehkä+-74+🤔
15.06.2019 20:36
Hän+on+kauris,+syntynyt+joulukuussa
15.06.2019 19:32
Onko+tämä+naiselta+miehelle+vai+toisinpäin?+++Mitä+tämän+kaivattusi+sitten+pitäisi+tehdä+tämän+rakkaustarinan+toteutumiseksi?+Mitä+jos+hän+huutelee+täällä+samalla+tavalla+sinun+perääsi+mutta+ette+vain+tunnista+toisianne+kun+kaikki+anonyymit+ovat+niin+kryptisiä+näissä+viesteissään?+Ja+miksi+et+ota+häneen+yhteyttä+niin,+että+se+oikeasti+tavoittaisi+hänet+kuten++tekstiviestillä?++Jos+aidosti+haluat+hänet+suhteeseen+kanssasi+niin+eikö+silloin+tulisi+löytyä+keinoja+ja+rohkeutta+asian+edistämiseen?+Mitä+oikein+pelkäät?
10.06.2019 20:34
2 / 2