Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BumbleB
profiilit
BumbleB
BumbleB
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten+niin+yksityiskohdat+pielessä?
15.07.2019 22:50
Tää+on+niin+hassua+miten+ihmisiä+yritetään+viedä+niinkuin+pässiä+narussa,+kaikki+saa+sopimaan+itseen+kuin+tarpeeksi+yrittää.
15.07.2019 22:48
Narsisti+puoleni+sanoo,+että+Moby+Dickin+saamiseen+tarvitaan+muutakin+kuin+mato-onki+;)
15.07.2019 22:45
Mindfuckia+ameriikan+malliin,+eiks+niin
15.07.2019 22:23
Tästä+täsmälleen+samaa+mieltä.+Yrittää+sekoittaa+ihmisten+suhteita...+Plääh...+köyhä+yritys...+you+know...
15.07.2019 22:14
Olisipa+minulle,+vaikka+luulen,+että+kaikki+me+läntisen+Suomen+naiset+olemme+samoissa+aatoksissa.+Kaunis+viesti+:)
06.07.2019 23:00
Eipä+siinä+mitään,+en+ole+kovin+jännittävä+ihminen+joten+tuskin+(toivottavasti)+mitään+kovin+kamalaa++löytyy.+Ja+kukapa+meistä+nyt+ei+olisi+ihastustaan+googlannut+:D
06.07.2019 22:29
Äsken+leikkasin+ruohon+joten+tällä+hetkellä+ruoholta+ja+ruohonleikkurin+bensalta.
05.07.2019 18:53
Eiku+sä+olit+mun+luona,+et+Ap:n.+Erehdyit+nyt++uneksijasta+:D
05.07.2019 15:04
Muutoin+samoissa+mietteissä+Ap:n+kanssa+paitsi,+että+koirani+tykkää+autoilla+ja+kävellä+sateessa.+:D++Kaikkien+näiden+kaipausviestien+keskellä+tulee+kyllä+harhaiseksi+ja+olo+ikäväksi.+Varsinkin+nyt+kun+olen+ollut+vapaalla+ja+aikaa+on+tullut+vietettyä+täällä+ihan+liikaa...+Onko+joku+niistä+tarkoitettu+minulle+vai+ei?!+Joskus+olen+johonkin+myös+vastannut,+mutta+koska+minut+on+ignoorattu+niin+sen+jälkeen+on+vähän+höperö+olo+koska+tosiaan+hakuammuntaahan+tämä+täällä+anonyymien+keskuudessa+on.+Olen+todennut,+että+helpommalla+pääsee+ja+pää+pysyy+selvänä,+kun+tuumii,+ettei+ne+ole+itselle+suunnattu.+Lisäksi+luulen+HÄNEN+tunnistavan+minut+ja+ottavan+yhteyttä+oikeassa+elämässä+tai+suuntaamalla+viestinsä+suoraa+BumbleB:lle+eikä+jotenkin+epämääräisesti,+niin+siis+mikäli+hän+ylipäätään+yhteyttä+haluaa+ottaa...+Olen+lähes+melkein+varma,+että+hän+täällä+nimittäin+myös+pyörii.++Apua,+tällaista+harhaista+pohdintaa+tuli+tästäkin+viestistä,+mitä+jos,+jos,+jos…+Kääk!+Taidan+mennä+leikkaamaan+ruohon+ennen+sadetta,+tulee+tehtyä+välillä+jotain+järkevääkin.+:D
05.07.2019 14:56
Täältäkin+näkyy+reaaliaikainen+salamointi+ja+ukkonen:+
https://www.lightningmaps.org/
05.07.2019 14:51
Avaudutaanhan+täällä+muutoinkin+muistakin+asioista+kuin+ikävästä...+Juttujen+perusteella+tuntuu,+että+tästä+on+tullut+enemmän+yleistä+asiaa+oleva+palsta,+mikä+on+omasta+mielestäni+hieman+ikävää.
05.07.2019 14:37
Awww,+sä+sitten+osaat+puhua+naisille...!+<3++Varsinainen+palstacasanova++:D
04.07.2019 16:10
Wau!+Hyvä+arvosana!+Hienoa+kun+sai+opiskelut+päätökseen+:)
04.07.2019 16:01
Onhan+se+näinkin,+maailma+ei+ole+mustavalkoinen.+Onnellisuuteen+vaikuttaa+varmasti+aika+paljon+se+mikä+ihmisen+arvomaailma+on+ja+minkä+itse+kokee+hyväksi+onnellisuutta+tuovaksi+asiaksi.+Esimerkiksi+tuo+ylenkatsottu,+hyvä+ihminen+saattaa+olla+autistinen++joka+saa+onnensa+vaikka+kauniin+värisistä+nauhoista.+Hän+saattaa+muiden+silmissä+olla+mainitsemasi+kaltainen+onneton,+älykäs+hylkiö+mutta+omassa+mielessään+kuitenkin+onnellinen+koska+ei+itse+anna+arvoa+tuolle+sosiaaliselle+hyväksynnälle.
03.07.2019 00:26
Samat+ajatukset+on+myös+itselläni.+Joskus+kun+on+ollut+oikein+ikävä+jakso+meneillään+elämässä+näitä+onnenhippuja+ja+riittäviä+kiitollisuuden+aiheita+ovat+olleet+vaikka,+että+aurinko+paistaa+ja+aamukahvi+tuoksuu+hyvältä.+Pieniä+suuria+asioita+joitten+avulla+taas+jaksaa+taapertaa+eteenpäin.+:)
02.07.2019 23:56
Hellästi+sinusta...+Olipa+ihanasti+sanottu+ja+tunteikas+kirjoitus+muutenkin+:)
02.07.2019 23:24
Kyllä+uskon+niin.+Onnellisuus+tulee+hyvyyden+kautta+ja+eikä+nouse+vihasta.
02.07.2019 23:19
Sopuisa+vaikka+temperamenttinen+olenkin,+ilmaisen+mielipiteeni+mutta+en+kuitenkaan+halua+loukata+ihmisiä.+Välttelen+myös+tarkoitushakuista+draamaa+jolla+turhanpäiväinen+riita+saadaan+aikaiseksi.
02.07.2019 23:14
Tästä+olen+samaa+mieltä.+Muitten+ihmisten+mielipiteet,+todelliset+ja+kuvitellut,+vaikuttavat+häiritsevän+paljon+siihen+miten+hienoa+elämä+saattaisi+olla+jos+menisi+sinne+minne+itse+haluaa+ja+sydän+käskee.+Elämä+kyllä+kantaa+ja+on+ihanaa+kunhan+siihen+vaan+luottaa,+tähän+kun+vielä+uskaltaisi+itse+täysillä+uskoa.
30.06.2019 23:29
1 / 2