Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+lueskellut+tuota+itsemurhamusiikkiketjua+ja+huomaan+kuinka+mieleni+alkaa+kääntyä+niihin+maailmoihin+ja+näen+kaikenlaisia++merkityksiä.+Kommenttiasikin+luin+vähän+niistä+tunnelmista...
28.07.2019 12:20
Minun+elämänfilosofia+perustuu+vähän+näihin+tunnelmiin.
28.07.2019 12:16
Niinpä.+Hän+on+mielestäni+oivaltanut+aika+suuren+totuuden,+siksi+pidän+kappaleesta+paljon+ja+yritän+muistaa+sanomaa+silloin,+kun+joku+"tulee+päälle"+.+Jokaisella+on+syynsä..
Tässä+toinen+samanhenkinen...
https://www.youtube.com/watch?v=YZYbFk1qgeo
28.07.2019 12:15
Olen+eri+mieltä+kanssasi+näistä+nettikirjoitteluista.+Kovin+monet+ottavat+ne+todesta+ja+mitä+huonompi+itsetunto+ihmisellä+on,+sitä+todempana+hän+näitä+pitää.+Loukkaus+on+loukkaus,+oli+loukkaamisen+väline+mikä+tahansa.
Ajattelen+myös,+että+olen+onnellinen,+että+nuoruuteni+sain+elää+aikana,+jolloin+ei+nettiä+ollut,+en+ehkä+olisi+selvinnyt+aikuisuuteen,+jos+olisin+näitä+kirjoituksia+lueskellut,+joita+tänä+päivänä+saa+lukea.
Keski-ikäisellä+naisella++ja+vanhemmallakin,+on+elämänkokemusta+ja+kun+lohtua+tarvitaan,+sieltä+sitä+etsitään.
Markkina-arvo+on+jännä+juttu.+Nuorten+maailmassa+tunnutaan+ajattelevan,+että+kaikki+mainonta+kannattaa+suunnata+nuorten+ja+kauniiden+suuntaan+ja+unohdetaan+se,+että+niillä+vanhemmilla+ikäluokilla+on+kuitenkin+luullakseni+suhteessa+parempi+ostovoima+kuin+nuoremmilla,+jotka+kamppailevat+opsiskelun,+perheen+perustamisen,+lainojen+kanssa.+
Kaikkein+suurin+ongelma+yksilön+kohdalla+on+juuri+itsensä+dissaaminen.+Eikä+se+kovin+halvaksi+tule+yhteiskunnallekaan,+jos+katsoo+sairaslomien+ja+työkyvyttömyyseläkkeiden+määrää+ja++syytä.
Kauniiden+ja+rohkeiden+nostamien+pylvään+nokaan+ja+viesti,+että+siihen+suuntaan,+jos+aiot+olla+jotain+muuta+kuin+jätettä,+on+aika+voimakas+tänä+päivänä.+Ja+kasvatamme+uutta+polvea,+joka+elää+tässä+kulttuurissa...
28.07.2019 12:11
Juuri+niin.+Naurua+läpi+kyynelten.
28.07.2019 11:59
Kun+huutaa+apua,+eikä+sitä+saa,+lopputulos+saattaa+olla+juuri+tuollainen.
https://www.youtube.com/watch?v=MWDOgjtgViM
28.07.2019 11:55
Hitsi+kun+nauroin+aloitustasi.+Ja+kohta+menen+paistamaan+muutaman+kananmunan,+niiden+vapaiden+munan.
Viime+kennossa+oli+myös+yksi+höyhen+mukana++:)
Yleensä+voikkarilinjalla+ja+kahvia...pikakahvia,+olen+vannoutunut+fani.
Välillä+tulee+sellaisia+munat+ja+pekoni+kausia+ja+silloin+ei+auta+kuin+tehdä+niin.+Joskus+tulee+tomaattikausia,+silloin+tomaattia+on+ihan+joka+kohdassa+ja+syön+kourakaupalla+niitä+pieniä+söpöjä.
Kun+elää+yksin,+ei+aina+jaksa+laitella+ruokaa,+mikä+on+tietty+huono+asia.
Ilman+tukevahkoa+aamupalaa+kupsahdan+nopeasti,+energiaan+pitää+tankata+aamupäivä,+että+lopun+päivää+pärjää.
Useimmiten+aamusta+on+hyvä+olo+.+Seksiunia+en+juuri+näe,+tai+en+tiedä,+en+muista+uniani+kuin+äärimmäisen+harvoin.+Ahdistuneena+ne+enemmän+jäävät+mielen+päälle.
28.07.2019 11:46
Eikö+se+hyöty++silloin+ole+se+hupi+ja+vieläpä+100%+hupi+?
28.07.2019 11:37
Kaikki+eivät+uskalla+tai+osaa+itkeä.
Ajattelen+samoin,+että+kaikkia+tunteita+pitää+käsitellä+ja+antaa+niiden+tulla,+kaikki+vaan+eivät+osaa+sitä+tai+eivät+kestä+kaikkia+niitä+tunteita+ja+sitten+vaihtoehdoksi+saattaa+jäädä++itsetuhoinen+käytös+tai+itsemurha.
28.07.2019 11:31
Kiitos+sanoistasi.
Aivan+hersyvää+pohdintaa.
Lasten+myötä+tämä+minunkin+"alamäkeni"+alkoi.+Ennen+ensimmäistä+lasta+painoin+49+kiloa+ja+olin+aika+simpsakassa+kunnossa+:)+Ensimmäisen+lapsen+myötä+tuli+20kg+lisää,+joka+ei+sitten+lähtenytkään+pois,+vaikka+usein+sanotaan,+että+imetys+laihduttaa,+no+niin+ei+käynyt+minun+kohdallani+tai+ehkä+olisi+pitänyt+imettää+vuosi+sen+kolmen+kuukauden+sijaan,+johon+minun+kroppani+pystyi.
Olen+itse+aina+pitänyt+kasvoista,+joissa+on+uurteita,+omalla+naamalla+ne+eivät+näytä+ihan+niin+mukavilta,+mutta+lohduttaudun+sillä,+että+joku+muukin+laillani+saattaa+pitää+uurteisista+kasvoista.+:)
Nuo+kauniit+alusvaatteet+ovatkin+metka+juttu,+vaikka+ne+eivät+näy,+kummasti+ne+vaan+piristävät+mieltä.+Ja+siksi+ajattelenkin,+ettei+kaikki+kaunistautuminen+ole+vain+miesten+miellyttämistä+varten,+kuten+usein+vihjaillaan.
Hiusten+olen+antanut+harmaantua,+pidän+harmaasta+väristä+ja+pikkusiskoni+aina+sanoi,+kun+mietiskelin,+että+pitäskö+värjätä,+että+älä+ihmeessä,+harmaani+on+kaunis.+Tukassani+on+kyllä+vain+juuret,+joten+pitkää+liehuvaa+harmaata+kaunistusta+minulla+ei+ole.
Kai+se+on+niinkin,+että+millaiseen+järjestykseen+asioita+elämässään+järjestää+ja+millaiset+voimavarat+omaa.+Sen+mukaan+asioita+elämässään+"hoitaa"+kuntoon.+Ja+loppupeleissä+itsensä+kanssa+pääsee+ajoittain+sopuun+ja+jos+vielä+ympäristön+palaute+on,+että+olet+ihan+kelpo+tyyppi,+siinä+on+jo+aihetta+onneen+aika+tavalla.
28.07.2019 11:26
Kaikki+lävet+minäkin+auki+pistin,+hiukan+se+auttaa+ja+kun+yöksi+muutenkin+viilenee,+saa+paremmin+nukuttua.
28.07.2019 11:11
Ei+kukaan+käskenyt+olla+läski,+tai+sanoisinko+lihava,+kun+se+läski+tuntuu+niin+kurjalta+tavalta+ilmaista+asia.
Ehkä+tuo+sen+pituinen+se+filosofia+on+parempi+tapa+suhtautua+asiaan.+Vaikka+Carolan+ääni+on+sellainen,+että+tunnelmä+tuossa+kappaleessa+oli+surumielinen+ja+sai+ajattelemaan,+että+juhliin+mennään+sydän+itkien.+Ja+niin+monet+tekevätkin.
28.07.2019 11:09
Kyllä+varmasti,+mutta+se+kumppani+saattaa+olla+valkotakkinen.
28.07.2019 11:01
Paperillahan+kaavat+näyttävät+hienoilta+ja+tulos+on+odotettu.+Elämässä+sitten+asiassa+on+monta+muuttujaa+ja+siksi+yksiviivaisen+kaavan,+vaikka+olisi+kuinka+hieno+ja+oikea,+noudattaminen+ei+aina+onnistu+kaikilla.+:)
Jos+tekee+matkaa+piirtämällä+viivan+pisteen+A+ja+B+väliin+ja+sitten+kulkemalla+juuri+sitä+viivaa,+voi+joutua+kiipeilemään+kivien+ja+kantojen+ja+ihmisten+ja+muun+sellaisen+yli.+Joiltakin+onnistuu,+joiltakin+ei.+riippuu+paljon+siitä+mitä+siinä+viivalla+edessä+on.
28.07.2019 10:59
Ihan+varmasti+se+on+noin,+jos+sen+niin+haluaa+nähdä:)
28.07.2019 10:51
Käy+katsomassa+:)
28.07.2019 00:40
Tosiaan+,+nyt+tuuletukset+käyntiin,+jos+sais+paremmin+unen+,+kun+viilenisi
28.07.2019 00:39
Hyvin+sanottu+tuo,+että+pitää+jättää+tilaa+toiselle.+Ajattelija++:D
28.07.2019 00:18
Just+näin+minäkin+aina+ajatteln,+kun+huomaan+olevani+pihalla++:D
Sulla+on+kyllä+hyvä+huumori++:D
28.07.2019 00:16
Niin+on,+olen+huomannut.+Ihania+luttanoita.
Hyvää+yötä+Abra
28.07.2019 00:14
203 / 258