Elämän voi suunnitella

Anonyymi

Nuorena kun alat jo sunnittelemaan että hankit hyvän ammatin, huolehdit itsestäsi eli treenaat kroppaasi niin 40 vuotiaana kun sulla on paljon rahaa niin saat kauniin hoikan naisen sitten kun oma elämäsi on kunnossa, on rahaa, hyvä kunto ja hyvä ulkonäkö. Oma vikasi jos olet ruma ja köyhä etkä saa naista 40 vuotiaana turha siis valittaa sinkut palstalla.

18

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain jos suunnitelmat toteutuu, ne ei välttämättä toteudu. Kaikenlaisia kapuloita voi tulla rattaisiin, odottamattomia sellaisia...

Noin muuten hyvin suunniteltu on puoliks tehty.😃

• Näinpä juuri. Suunnitelmat eivät aina toteudu ja joskus haluaa myös itse muuttaa suunnitelmia matkan varrella.

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Näinpä juuri. Suunnitelmat eivät aina toteudu ja joskus haluaa myös itse muuttaa suunnitelmia matkan varrella.

Kyllä, huonoks havaittu väylä ja on joskus poistuttava toiselle väylälle. 👍

Abris taas heitti ulos😩

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, huonoks havaittu väylä ja on joskus poistuttava toiselle väylälle. 👍

Abris taas heitti ulos😩

Eikö ole ärsyttävää? Kasvattaa luonnetta, kun lentelee ulos :D

• Kaskenpolttaja kirjoitti:

Eikö ole ärsyttävää? Kasvattaa luonnetta, kun lentelee ulos :D

On todella. 😑

Hylkimisreaktio, jaaha toi on puhunu jo tarpeeks paskoo, heivaamme akan ulos ja blop. 🤣

• Abrakadabra kirjoitti:

On todella. 😑

Hylkimisreaktio, jaaha toi on puhunu jo tarpeeks paskoo, heivaamme akan ulos ja blop. 🤣

Just näin minäkin aina ajatteln, kun huomaan olevani pihalla :D
        Sulla on kyllä hyvä huumori :D

• No omaa elämäähän voi nikkaroida uusiks kokoajan. Mutta muut ihmiset siihen tulee jos tulee, se ei juuri omista suunnitelmista ole kiinni. Tietty pitäähän siihen tilaa jättää, jos meinaa toisen elämään ottaa mukaan. Jos ainoa aika elämässä on uniaika toiselle, senkin voi jättää sit välistä. Sen toisen. 😬

• Hyvin sanottu tuo, että pitää jättää tilaa toiselle. Ajattelija :D

• Anonyymi

Ne kovat vaatimuslistat ovat ehkä siksi, ettei tarvitsisi jättää toiselle tilaa? Jos toinen harrastaa samoja asioita, on kiinnostunut muutenkin samoista asioista, haluaa matkustaa samaan paikkaan, näyttää näyttelyesineeltä, ja muokkautuu oman mielen mukaan jne.. niin siinähän se tulee sivussa. Ainoa vaan, ettei sellaisia ihmisiä oikeasti ole, jotka sulahtaisivat elämään ilman tilan tekemistä ja joustamista ja helvetillistä vääntöä joka asiasta :)

xL

• Anonyymi kirjoitti:

Ne kovat vaatimuslistat ovat ehkä siksi, ettei tarvitsisi jättää toiselle tilaa? Jos toinen harrastaa samoja asioita, on kiinnostunut muutenkin samoista asioista, haluaa matkustaa samaan paikkaan, näyttää näyttelyesineeltä, ja muokkautuu oman mielen mukaan jne.. niin siinähän se tulee sivussa. Ainoa vaan, ettei sellaisia ihmisiä oikeasti ole, jotka sulahtaisivat elämään ilman tilan tekemistä ja joustamista ja helvetillistä vääntöä joka asiasta :)

xL

Ennakko-odotukset/oletukset. Niitä ihmiset järjestelee ja suunnittelee toiselle jo valmiiks. Ja ne tuskin ikinä täyttyy, kun se toinen ihminen on prkle toinen ihminen. 😂

Mitä jav.ttua? Ei tää tyyppi osaakaan olla tällänen. 😆

Joo. Oon tehnyt senkin virheen, että tiedän sanoa. 😬

• Anonyymi

Kyl voi suunnitella.- Numerot voi olla vaan erilaiset.

• Anonyymi

Oletko kirjoittaja luonut itsellesi kuvailemasi elämän?
      Tyytyväinen olen puolestasi.
      Ihmiselo ei kuitenkaan ole ihan noin yksioikoista, kuin annat ymmärtää.

• Anonyymi

No onkos sulla paljon rahaa, komea ulkonäkö ja kaunis nuori nainen?

• SirCucco

Olen 40 , huolehdin itsestäni ja kroppa on hyvässä kunnossa. Lisäksi minulla on kaunis, hoikka nainen, ja monet määrittelevät ammattini hyväksi ja hyvin palkatuksi, joten mikäs tässä.

Nuorena olin persaukinen riisitikku. Silloinkin minulla oli kaunis, hoikka tyttöystävä, eikä minkäänlaista ammattia, joten ero ei sittenkään ole niin kovin suuri, ainakaan mitä tulee menestykseen naisrintamalla.

Ammatti on hyvä, jos nauttii siitä, mitä tekee. Ihan sama, mitä muut siitä ajattelevat. Jos valitsee ammattinsa ollakseen jotakin muiden silmissä, niin vastatuuleen kusee. Ei se oikeasti auta. Vastentahtoisia sinkkuja on kaikissa ammattiryhmissä.

Liiallisessa suunnittelussa on vaara päätyä ns. sitten kun -mieheksi. Ikävämpi juttu, koska elämä on tässä ja nyt.

• Anonyymi

Vanhempien pitäisi opettaa lapsiaan pienestä pitäen olemaan aktiivisia ja urheilullisia, isän pitäisi opettaa miesten tavoille kuten rassaamaan autoja yms.. Sitten pitää myös osata opiskella, vähintään ensin käydä lukio jonka jälkeen armeijaan missä tietysti reserviupseerikouluun. Sen jälkeen vaikkapa ammattikorkeakouluun hakemaan insinöörin paperit, joilla sitten hankkii ammatin ja uran. Ohessa tietysti yrittäjäluonteisesti keksii ja kehittää jotain millä rikastuu.
      Vapaa-ajallaan harrastaa aktiivisia, urheilullisia lajeja unohtamatta tietenkään chillailua purjeveneellään yms., toki välillä pitää olla aikaa käydä ympäri maailmaa reissussa.

Ei se sen kummempaa ole.

• Anonyymi

Moni mies on kuollut ennen kuin on 40v.

• Anonyymi

Kenellekään meistä ei ole luvattu ees huomista päivää nähtäväksi...Suunnittele siinä sitten siltä pohjalta 🤷

• Anonyymi

Nää on hauskoja nää vitsialotukset. Tykkään alottajan kuivasta huumorista, mutta lisn vielä: joku suunnittelee aina sua paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1862
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1176
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      235
      942
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      884
    7. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      763
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      663
    Aihe