Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten+sinä+suhtautuisit,+jos+nainen+lähestyisi+sinua+peloissaa+ja+punastuneena+ja+selvästi+jännittäen+ja+sopertaisi+,+että+pelottaa,+mutta+halusin+kuitenkin+sanoa+sinulle,+että+olet+kiinnostava?
03.09.2019 18:29
Koulutukset+ovat+kivoja+siksikin,+että+tapaa+uusia+ihmisiä+ja+voi+vaikka+räkättää+yhdessä.+Ja+jakaa+asioita..se+vaan+on+niin+avartavaa..
03.09.2019 18:20
Juu,+kyllä+olen+huomannut.+Pitää+katsoa+se+ohjelma+vähän+paremmalla+ajalla.
Nämä+roolit+ovat+hyvinkin+helposti+nähtävillä+ja+kuten+sanoit,+lapset+kasvattavat+lapsia,+niinhän+se+monesti+menee.+Ja+ylipäätään+näkee+sen,+kuinka+taidottomia+ihmiset+ovat+näissä+vuorovaikutusasioissa+ja+elämää+koskevissa+asioissa.
Miesten+ja+poikien+tilanne+on+huolestuttava+ollut+jo+jonkin+aikaa.+Vaikka+on+tiedossa,+että+pojat+menestyvät+huonommin+kuin+tytöt,+ei+siihen+kuitenkaan+kiinnitetä+huomiota+siten+kuin+minusta+tulisi+kiinnittää.+Koulu+tasapäistää,+eikä+ota+luullakseni+kovin+hyvin+huomioon+erilaisia+oppijoita.+Ehkä+suuntaa+yritetään+muuttaa+ja+sekin+on+jo+jotain+ja+hitaastihan+se+muutos+tapahtuu.
Miesten+tilanne+on+sikälikin+huono,+että+vaatimuksia+on+paljon,+pitäisi+olla+sellainen+ja+tällainen+ja+ymmärtääkseni+moni+mies+on+aika+hukassa+sen+suhteen,+että+millainen+hänen+oikeastaan+pitäisi+olla.
Naiset+eivät+enää+ole+riippuvaisia+miehistä,+joten+he+eivät+siinä+mielessä+tarvitse+miehiä.+Naiset+tietävät+ehkä+paremmin+mitä+haluavat+ja+heillä+on+paremmat+edellytykset+esim.koulutukseen.+Kun+miehet+jäävät+takkuamaan+jo+alakoulussa,+ei+se+tie+siitä+helpotu+ja+kun+ei+saa+kunnon+pohjaa,+siihen+on+vaukea+rakentaa+ja+silloin+on+helpompi+pudota+kelkasta.
Väitän,+että+miesten+tunnetaidot+ovat+aika+heikoissa+kantimissa,+heikommissa+kuin+naisten+ja+siksi+mies+myös+sortuu+helpommin+elämän+haasteiden+edessä.
Vaikka+täytyy+kyllä+toisaalta+sanoa,+että+nämä+nuoremmat+miehet+ovat+kovasti+erilaisia+kuin+isänsä+ja+isoisänsä+ja+mielestäni+kehitys+menee+oikeaan+suuntaan.+Mies+saa+olla+jo+helpommin+pehmo,+hän+saa+nauttia+lapsistaan,+hän+saa+näyttää+tunteitaan+ja+mikä+jotenkin+sykähdyttävää,+miehet+pohtivat+parisuhdettaan.+He+miettivät+missä+mättää+ja+etsivät+vastauksia+ja+se+on+kyllä+jotenkin+riemullista.
03.09.2019 18:18
Toki+ne+kertovat+paljon+hajanaisia+asioita,+jotka+eivät+rakennu+yhdeksi+kertomukseksi.
Riippuu+tietysti+kyselijän+tarpeista+,+miten+hän+kysymyksensä+asettaa+ja+millaisia+vastauksia+haluaa.+Jos+haluaa+mahdollisimman+suuren+kirjon+erilaisia+vastauksia+,+silloin+tietysti+epämääräisyys+on+etu.
03.09.2019 17:46
Jestas...voi+kun+pääsisi+katselemaan+,+kun+lähdet+savottaan++<3
Minun+aivoni+ovat+varmaan+ylikuumenneet+liiasta+ajattelusta...siis+mitä+sinä+kirjoititkaan....Identiteetti+pitää+olla+selvä,+että+tiedostaa,+että+toinen+haluaa+yhteyttä,+vaikka+joku+siinä+tuntuu+pahalta...hhmmyy...mitähän+tuo+on+suomeksi+käännettynä?
Miten+silta+rakennetaan+yhdessä?+Onko+sillä+merkitystä,+rakentaako+se+toinen?+Taisit+kyllä+sanoa+jossain,+että+on+merkitystä.
Tietenkin+on+niin,+että+se+silta+voi+olla+kuljettava+vain+toiseen+suuntaan+ja+parisuhteessa+se+tietysti+on+ongelma.
Kun+nyt+taas+katson+asiaa+täältä+itsestäni+ulos,+ajattelen,+että+merkityksellisintä+on+se,+mitä+minä+teen.+Sehän+on+ainoa+asia,+minkä+voin+tehdä.+Ja+se+mitä+minä+teen,+vaikuttaa+siihen+toiseen+tavalla+tai+toisella+ja+siitä+rakentuu+jotain+.
Minä+varmasti+ajattelen+sen+yhteyden+jotenkin+toisin+kuin+sinä...
03.09.2019 17:43
Minä+olen+vähän+koulutusfriikki,+tykkään+saada+uutta+tietoa+ja+kuunnella+luentoja++:)
03.09.2019 17:34
Kyllä+se+valöitettavasti+taitaa+edelleen+olla+niin,+että+tyttöjä+ja+poikia+kasvatetaan+eri+tavalla.
Nythän+kai+ymmärtääkseni+kouluissa+pitäisi+alkaa+siirtymään+hiukan+enemmän+siihen+suuntaan,+että+ihminen....ja+sitten+vasta+sukupuoli,+mikäli+olen+oikein+ymmärtänyt+opetushallituksen+linjauksia.
Meillä+on+vanhastaan,+nouseeko+kristinuskosta+vai+mistä,+kesitys+siitä,+että+mehelle+kuuluu+tietyt+asiat+ja+naiselle+toiset+ja+kun+se+on+selkäytimessä,+niiden+asenteiden+muuttaminen+vie+aikansa,+koska+ne+pitää+tunnistaakin+ensin.
Luulen+äidin+merkityksen+pojalle+olevan+sen+naisen+mallin+antaminen,++kuten+isä+antaa+tytölle+sen+miehen+mallin+ja+molemmat+antavat+jälkikasvulleen+sen+parisuhteen+mallin.
Kyllä+minusta+sekä+isä,+että+äiti+ovat+tärkeitä+roolimalleja+ja+kun+/jos+vanhemmilla+on+omia+kipukohtiaan,+ne+tietenkin+näkyvät+suhteessa+lapsiin.+
Jos+on+vaikea+nähdä+ja+kestää+pienen+pojan+itku,+helposti+siinä+sitten+sanotaan,+että+katso+miten+hieno+auto+tai+jollain+muulla+tavalla+käännetään+huomio+siitä+itkemisestä+pois+ja+kuten+sanoit,+viesti+on+aika+vahva.+Ei+sovi+itkeä,+kun+on+poika/mies.+Tytöille+se+taas+kuuluu,+tytöthän+ovat+itkupillejä.
Vaikka+luulen+sen+kyllä+olevan+niinkin,+että+myös+tyttöjen+tunnereaktioita+tukahdutetaan.+Sehän+on+suorassa+suhteessa+siihen,+miten+sinut+vanhempi+on+itsensä+kanssa+ja+miten+kestää+tunnereaktioita,+joita+näkee+lapsessa+ja+joita+sen+seurauksena+näkee+myös+itsessään.
Olenkohan+minä+vastannut+lainkaan+sinun+kommenttiisi+vai+lähtikö+ajatus+laukkaan...
03.09.2019 17:31
Jos+sanoilla+ei+ole+yhteneviä+määreitä+eri+kirjoittajien+kanssa,+eivät+vastauksetkaan+kerro+mitään+tai+kertovat+vaikka+mitä,+millä+ei+ole+mitään+kosketuspintaa+muihin+kommentteihin.+
Itse+olen+sitä+mieltä,+että+ihmistä+kiinnostaa+yleensä+ihminen+ja+ihmiselle+kelpaa+ihminen+noin+pääsääntöisesti+joitan+poikkeuksia+lukuunottamatta.
03.09.2019 17:16
Kerron+sinulle+salaisuuden.....metsurin+kypärä+ja+ne+vehkeen+ja+moottorisaha....oi+voi+...+++:)++Pitääkö+olla+huolissaan?
Kyllähän+se+totta+on,+että+jos+siihen+yhteyteen+tulee+särö+tai+se+vallan+katkeaa,+ei+siihen+oikein+jää+muuta+kuin+vieras+ihminen.
03.09.2019 17:13
Niin+se+varmasti+menee.+Ja+on+sitä+tutkittukin,+että+lahjakas+lapsonen+helposti+turhautuu,+kun+hän+oivaltaa+asioita+nopeammin+kuin+muut.+Pitkästyessään+tulee+sitten+mieleen+kaikenlaista+...
03.09.2019 17:09
Ei+huano..sanois+Jorma+Uotinen++:D
03.09.2019 17:07
Jep.+Naisettomuuden+poistamiseen+ei+auta+kuin+nainen.
03.09.2019 17:06
Kiitos+sanoistasi.+
Eleganssi+taitaa+olla+ainoa+tapa+lähestyä+kirjoitustasi.+Hienoa,+jos+onnistuin+siinä.
03.09.2019 17:04
Uskon+ihmiseen,+fiktiiviseenkin.
03.09.2019 16:12
Haetko+sitä+edelleen?
03.09.2019 16:08
Ei+sitä+voi+täyttää+millään.+Sen+sijaan+voi+etsiä+muita+asioita+elämäänsä.+Varsinkin,+kun+päättää,+ettei+koskaan+saa+seksiä+ja+rakkautta.+Silloin+sen+asian+haikailu+on+ajan+tuhlaamista.+Vähän+sama+kuin+hakkaisi+päätään+teräsmuuriin,+ei+saata+päästä+läpi,+vaikka+kuinka+hakkaa.
Mutta+voi+elämänsä+elää+niinkin,+että+haikailee+jotain,+minkä+kohdalla+on+jo+päättänyt,+ettei+sitä+koskaan+saa.+Mikään+lakihan+ei+sellaista+kiellä.+Voi+elää+koko+elämänsä+valittamalla+sitä,+ettei+koskaan+tule+saamaan+seksiä+ja+rakkautta.+(järjestys+on+mielenkiintoinen)
Kuinka+vanha+sinä+olet?+Kuinka+monta+vuotta+vielä,+jos+ajatellaan,+että+elät+kahdeksankymppiseksi,+sinulla+on+jäljellä+niitä+vuosia+jolloin+et+ikinä+saa+seksiä+ja+rakkautta?
03.09.2019 16:07
No+juu,+maailmaan+mahtuu+monelaista.+Se+normaalikin+taitaa+olla+aika+tavalla+veteen+piirretty+viiva.
03.09.2019 15:43
Juu+teidän+väliset+asiat+eivät+kuulu+minulle.+Ja+tiedän,+että+ihmisillä+on+syynsä+tehdä+sitä+mitä+tekevät.+Minullakin+on+syyni,+miksi+kirjoitin+tuosta+kommentista.
Eettistä+pohdintaa+nääs....
Joku+kirjoittaja+taisi+säikähtää+tai+jotain+,+kun+heitin+sen+etiikan+keskusteluumme.+Mutta+se+tapahtui+ennen+kuin+sinä+tulit,+joten+se+siitä.
03.09.2019 15:38
Määrittele+kiltti+ja+tuhma.
03.09.2019 15:21
Huumoria+kyllä.+On+se+niinkin,+että+huumoriksi+ymmärrämme+eri+asioita.+En+ehkä+itse+ymmärrä+huumorina+sitä,+että+joku+kertoilee+jonkun+toisen+kivessyövästä+tai+että+joku+kertoo+sairastavansa+syöpää.
Ymmärrän+kyllä,+että+voi+olla+erilaisia+motiiveja+noille+asioille,+huumorina+en+niitä+osaa+nähdä.
Sairauksissa+on+kyllä+oma+huumorinsa,+joskus+ihan+"sairaskin"+huumori...
No+en+tiedä,+jäin+vain+pureskelemaan+tuota+asiaa....
03.09.2019 15:19
67 / 258