- Joko karvat kasvaa teinillä
- no toki noin nättiä naista oliskin kiva päästä panemaan
laita s-postia niin sovitaan aika ja paikka - 👍🤟
- Huomenna siinä 09:30
- Jatkoa odotellen
- Mikäs urpo se siellä huutelee, ei sen tartte sulle mitään todistella
- Naminami
- Niitä on niiiin mukava imeskellä ja kielellä kutitella
- Lähdin aamuvuorosta vähän ennen kahtatoista työterveystarkastukseen, suihkun kautta. siivooja oli saunaa pesemässä enkä häntä huomannut ennenkuin saunaan menin, hölmönä siinä toisiamme katsottiin ja kun kyseinen nuori nainen oli varsin hyvä vartaloinen blondi niin kulli pomppas heti pystyyn . Aikaisemminkin oli flirttiä molemminpuolin ollut, häneltä kysyin oliko pelkkää flirttailua vai haluaisko pika panon. Otin häntä niskasta kiinni ja vedin itseäni vasten ja suutelin häntä samalla räpläten hänen housuja alas, onnistuin ja sormen hänen häpyynsä laitoin ja kevyesti hieroin huulia. Käänsin siivoojan selin minuun ja pyysin pyllistämään, laitoin hitaasti kullin hänen valuvien huulten väliin kun komennettiin nussimaan niin kovaa kun pystyy, eihän siinä kauan kestänyt kun blondi äännähteli ja viksi ja minä laukesin sykkivään pilluun. Itse lähdin pesulle ja siinä juteltiin tapahtuneesta ja sovittiin että otetaan uusiksi muttei enää työmaalla
- https://www.varastoexpert.fi/35/satulatuolit-global-k94?gclid=CjwKCAjw3MSHBhB3EiwAxcaEu01E_OQLHt78V6B14KDMgSZBwdxxeZ01DDNrS7jMuAbS2yg4-nz07RoC7iAQAvD_BwE tällainen tuoli
- Ettei olis Raksu vauhdissa
- Ihan mielenkiinnolla odotan videota
[email protected] - Olin 21 ja nainen 55 eli 34 vuotta ikäeroa
- Tykkäsin todellakin tarinasta, kuin suoraan omasta nuoruudesta, mulla on isosisko muuten sama asetelma.
Jatka ihmeessä kirjoittamista jollet tänne kirjoita niin ilmoittele missä tarinoitasi voi lukea. - Jos ei oo alaikäinen niin kyllä
- Joko on uusia kuvia, jos on niin laita tulemaan
- [email protected]
Laita kuvia tulemaan - Laita s-postia niin jutellaan
- laita hinnastoa s-postiini
[email protected] - Noniin mees iltapesulle ja palalle, pikkukakkonen loppui jo