Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrLimppu
profiilit
MrLimppu
MrLimppu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
65
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minäkin+olen+kokeillut+sitä+samaa+mutta+en+ole+niin+paljon+siihen+saanut+tehtyä+että+olisi+tullut+reunojen+yli.+Ainoastaan+silloin+alussa+housut+kastuivat+kun+kokeilin+lasten+vaipan+kanssa+ja+suihku+meni+suoraan+etureunasta+yli.+Vieläkään+en+kuitenkaan+uskalla+lähteä+kaupungille+vaipan+kanssa+niin+että+en+kävisi+vessassa+pissalla+vaan+tekisin+tarpeet+vaipan+vaikka+minulla+olisikin+vaipat+housuissa.+Vaipanvaihto+kaupungilla+voisi+olla+melkoinen+haaste+myös.
22.12.2021 14:09
No+en+minäkään+uskonut+että+se+olisi+minullekaan+mennyt+mutta+kun+en+mistään+löytänyt+isompia+kun+tuo+104+koon+bodyn+niin+päätin+yhden+hankkia+kokeeksi.+Kun+sen+kokeilin+niin+olin+kyllä+niin+yllättynyt+kun+se+meni+minulle+ja+jopa+sain+napit+haaroista+kiinni,+olen+kuitenkin+yli+170+cm+pitkä.
21.12.2021 16:44
Parempi+olisi+jos+olisivat+hieman+liian+pienet+mutta+kuitenkin+niin+että+sopivat+juuri+ja+juuri+päälle
19.12.2021 13:01
Oletko+koskaan+kokeillut+niitä+suurinta+kokoa+olevat+vauvan+bodyt+kaupasta?+Itse+ainakin+huomasin+että+joustavat+sen+verran+että+menivät+minulle+ihan+hyvin.
18.12.2021 21:54
No+onhan+niitä+mitkä+lähinnä+liittyy+pukeutumisen
12.09.2020 11:04
Niin+en+tiedä+mikä+siinä+on+mutta+minäkin+kiihotun+niistä+ja+varsinkin+niihin+lasten+vaateisiin+pukeutumisesta.+Kaikki+alkoi+joitakin+vuosia+sitten+kun+kokeilin+yhtä+haalaria+päälleni+ja+vaikka+se+oli+hiukan+tiukka+niin+se+sopii+minulle+hyvin.+Mietin+että+se+on+varmaan+se+kun+ne+sopivat+minulle+vielä+vaikka+olenkin+aikuinen+mikä+kiihottaa+ja+tuo+sen+ihanan+tunteen.+Sen+jälkeen+olen+muitakin+lasten+vaateita+itselleni+hankkinut,+enemmän+kuitenkin+tyttöjen+kuin+poikien+vaatteita.+Ja+kaikkiin+niihin+mitkä+olen+hankkinut+niin+olen+myöskin+pukeutunut+tai+ainakin+yrittänyt+ja+vaikka+ne+eivät+sitten+sovikaan+minulle+niin+kuitenkin+kiihotun+siitä.+Niin+minähän+olen+aika+lailla+saman+ikäinen+kanssasi+mutta+mies.
12.09.2020 10:29
Niinhän+siitä+saa+niin+hyvän+olon+itselleni+kun+ovat+hiukan+tiukkat+mutta+kuitenkaan+ei+lian+tiukkat+ja+lian+pienet+vaan+just+sopivasti.+Eilen+illalla+olinkin+vähän+aikaa+täällä+kotona+siinä+punaisessa+haalarissa+eikä+mennyt+kauan+kuun+jo+lasti+lensi+ja+pelkästään+siitä+että+kävelin+edestakaisin+täällä+kotona+siinä+ihanassa+haalarissa.
15.11.2019 16:48
Pakottaminen+pukeutumaan+erilaisiin+asuihin+ja+roolileikkejä+pukeutuneena+kiinnostaisi.+Ei+mitään+sitoamista+eikä+piiskamista.+Haluaisiko+joku+nainen+lähteä+mukaan+tällaisen?+Tämän+haluaisinkin+joskus+kokeilla.
18.10.2019 21:08
Minua+fetissi+mikä+haluaisin+kovasti+kokeilla+on+että+nainen+pakottaisi+minut+pukeutumaan+hänen+vaatteisiin+ja+jos+en+onnistuu+niin+rankaise+minut+tai+joudun+palvelemaan+häntä+millä+tavalla+hän+vaan+keksi.+Jos+taas+onnistun+niin+sitten+on+mun+vuoro+määrätä+mihin+asuun+nainen+pitää+pukeutua.+Tätä+olisi+joskus+kiihotava+kokeilla
16.10.2019 12:37
Onhan+niitä+ja+sinä+voisit+jopa+olla+se+kenen+kanssa+se+olisi+mukava+toteuttaa.+Eli+nainen+pakottaa+minua+esiintymään+naisena+ja+pukeutua+hänen+vaatteisiin+ja+jos+en+tottele+niin+hän+rankaise+minut.
14.10.2019 20:44
Haistelu+ei+niin+paljoa+kiinnosta+mutta+käyttäminen+on+paljon+kiinnostavampi.+Eli+kunhan+nainen+on+ne+ensin+käyttänyt+niin+sen+jälkeen+pukeutua+niihin+ja+laueta+niihin.
13.10.2019 13:52
Minulla+tuli+päähänpisto+osta+tyttöjen+bikinit+kun+olivat+niin+kovassa+alennuksessa+tuosta+lähi+marketista+eli+maksoin+niitä+vaan+2€+ja+tänään+olen+ollut+niissä+ja+oikein+mukavat+ovat+olleet+vaikka+aluksi+epäilin+että+olisivatkin+ehkä+lian+pienet+minulle.+Yläosa+on+ehkä+vähän+liian+pieni+minulle+mutta+alaosa+on+ihme+ja+kumma+kyllä+ihan+melkein+sopivat+ja+kyrpäkin+mahtuu+niihin+vaikka+seisokin.+Olisin+halunnut+ehkäpä+hiukan+suuremat+mutta+nämä+olivat+ainoat+tässä+koossa+ja+muut+olivat+sitten+melko+paljon+pienempiä.+Olisinhan+myös+voinut+ottaa+yhdet+todella+pienet+ihan+vaan+kokeilumielessä,+ehkäpä+täytyy+vielä+käydä+siellä+uudestaan+ja+ottaa+yhdet+tosi+pienet.
11.10.2019 17:48
Minua+kiinnostaisi+kovasti+kokeilla+tyttöileminen+mutta+asuja+minulla+ei+vielä+ole.+Olen+mies+ja+miehistä+en+ole+kiinnostunut+vaan+olisi+kiva+tyttöilä+juuri+samanhenkisen+naisen+kanssa.+Aluksi+ehkäpä+nainen+jopa+lainaisi+minulle+vaatteet+vaikkapa+tiukan+korsetin+tai+mekkoja.+Tai+vaikkapa+lähtisi+mukaan+vaateostoksille+makutuomariksi.
01.10.2019 12:58
Entäpä+olisko+pääkaupunkiseudulla+joku+nainen+joka+olisi+halukas+tuohon?
22.09.2019 21:28
Kiva+olisi+päästä+kokeilemaan+jonkun+tytön+opiskelija+haalari.+Joskus+aikoja+sitten+kun+ajoin+bussia+niin+kerran+tuli+yksi+mies+joka+oli+lähes+180+cm+pukeutuneena+lian+pieneen+opiskelija+haalariin+ja+pyysi+saada+opiskelijalipun+Turkuun+mutta+ei+ollutkaan+opiskelijakortti+vaan+totesi+vaan+etkös+näe+että+minulla+onkin+opiskelijahaalarit+päällä.+Siihen+vaan+totesin+että+kenenköhän+haalari+tuo+on+kun+ei+edes+kunnolla+sovi+päälle.+Nyt++mielen+tuli+että+katsotaan+miten+pitkään+hän+jaksaa+istua+siinä+lian+pienessä+haalarissa+joten+totesin+että+jos+istut+koko+matkan+tuo+haalari+päällä+niin+pääset+opiskelija+hintaan,+ja+niinhän+hän+istui+sen+liian+pienessä+haalarissa+sen+lähes+3+tunnin+matkan.+Mahtoi+hänellä+olla+paikkat+vähän+kipeät+kun+saavuimme+perille+ja+silloin+hän+myönsi+että+haalari+oli+hänen+tyttöystävänsä+haalari+minkä+hän+oli+lainannut.
20.09.2019 18:00
Mun+fetissi+on+pukeutua+ja+kokeilla+lian+pienet+naisten+vaatteet+ja+kengät+ja+yrittää+saada+ne+ängetty+päälleni,+mun+juttu+on+just+se+että+ne+ovat+tiukkat+ja+ehkäpä+jopa+lian+pienet.+Olisi+kiva+joskus+joutua+malliksi+naiselle+ja+yrittää+pukeutua+hänen+vaatteisiin+ja+hän+toimisi+valokuvaajana+ja+komenta+mitä+minun+pitää+tehdä+ja+mihin+vaateisiin+mun+pitäisi+pukeutua+ja+jos+en+onnistuu+ja+tottele+niin+hän+rankaise+minut+jollakin+tavalla.
20.09.2019 11:35
Minua+kiinnostaa+pukeutua+ja+kokeilla+lian+pienet+naisten+vaatteet+ja+kengät+ja+yrittää+saada+ne+ängetty+päälleni,+mun+juttu+on+just+se+että+ne+ovat+tiukkat+ja+ehkäpä+jopa+lian+pienet.+Olisi+kiva+joskus+joutua+malliksi+naiselle+ja+yrittää+pukeutua+hänen+vaatteisiin+ja+hän+toimisi+valokuvaajana.
20.09.2019 11:29
Minua+kiinnostaa+pukeutua+ja+kokeilla+lian+pienet+vaatteet+ja+kengät+ja+yrittää+saada+ne+ängetty+päälleni.+Mutta+myös+katsoa+kun+nainen+yrittää+pukea+todella+paljon+lian+pienet+vaatteet+ja+kengät+päälle+ja+ehkäpä+myös+yrittää+auttaa+häntä+saamaan+ne+ängetty+päälle.+Olisi+kiva+joskus+joutua+malliksi+naiselle+ja+yrittää+pukeutua+hänen+vaatteisiin.
20.09.2019 11:18
Joo,+kyllä+kiinnostaa+haalarit+mutta+vielä+joutuu+odottamaan+vähän+viileämpää+säätää+kun+ne+mun+haalarit+ovat+toppahaalarit+ja+todella+kuumat+pitää+sisällä,+ja+ulos+en+ole+lähtenyt+näissä+vähän+liian+pienissä+haalareissa+ainakaan+vielä+mutta+ehkäpä+sekin+päivä+koittaa+kun+uskallan+laittaa+vaikkapa+sen+punaisen+koon+140+haalarin+päälle+ja+lähteä+vaikka+kävelylle.+Hiukan+tiukka+se+on+ja+haaroista+ahdas+mutta+ei+lian+pieni+vaan+just+sopivasti+tiukka+ja+mukavasti+hieroo+penistä+kun+kävelee.+Hihat+ja+lahkeet+ovat+vähän+lian+lyhyet+mutta+pitkävartiset+hanskat+peittää+sen+että+hihat+on+noin+5+cm+lian+lyhyet+ja+saappaat+vaikkapa+ilvekset+koko+39+sen+että+lahkeet+ovat+myöskin+noin+5+-+10+cm+lian+lyhyet,+koska+olenhan+minä+noin+175cm+pitkä+mutta+suht+hoikka+mies+niin+sen+takia+mahdun+siihen+haalariin.
13.09.2019 14:53
Oma+fetissini+on+lian+pienet+vaatteet+ja+ehkä+se+on+saanut+alkunsa+jo+lapsuudessa.+Muistan+joskus+kun+olin+5-6+vuotias+ja+olimme+työmaalla+koko+perhe+ja+en+muista+mitä+mun+vaatteille+kävi+mutta+joka+tapauksessa+ne+eivät+olleet+käyttökelpoisia+jostain+syystä+varmaan+ihan+märkiä,+joten+minun+oli+pakko+laittaa+pikkusiskon+housut+ja+pusero+päälle+(olivat+minun+vanhat+eli+lian+pienet+minulle+mutta+ei+mitään+tyttöjen+vaatteita)+ja+jotenkin+äitini+sai+ne+puettu+minun+päälleni+kuitenkin.+Sen+muistan+että+en+oikein+kunnolla+edes+pystynyt+kävelemään+kun+olivat+niin+pienet,+siskoni+oli+kuitenkin+3+vuotta+minua+nuorempi.
Saman+aikaan+suunnilleen+tai+ehkä+vuoden+kaksi+aikaisemmin+tykkäsin+leikkiä+vaatehuoneessa+ja+kokeilla+äidin+kengät+ja+saappaat.+Varsinkin+saappaat+muistan+mutta+kun+olivat+lian+isot+minulle+niin+laitoin+useammat+villasukat+jalkaan+ennen+kuin+kokeilin+saappaat+ja+silloin+ne+jo+oli+vähän+pienet+minulle.
Ehkä+tämä+fetissi+on+saanut+alkunsa+sieltä,+en+tiedä+mutta+siitä+lähtien+olen+tykännyt+kokeilla+lian+pieniä+vaateita+ja+kenkiä.+
Toinen+fetissini+on+liian+pienet+polkupyörät,+eli+joku+lian+iso+ajaa+lian+pienellä+pyörällä.+Tämä+johtuu+varmaan+siitä+kun+yläasteella+kun+omasta+pyörästä+oli+rengas+rikki+ja+jouduinkin+lainaamaan+siskon+vanhan+pyörän+ja+siinä+ajaessa+keskustaan+niin+jalat+olivat+niin+koukussa+että+pystyin+edes+ajamaan+sillä+ja+lopputulos+oli+tietysti+se+että+vuorotellen+hinkasi+penistä+ja+mulla+laukkes+housuihin.+Tästä+tuli+sellainen+hyvä+olo+enkä+oikein+edes+ymmärtänyt+mikä+oli+tapahtunut+mutta+useat+kerrat+senkin+jälkeen+kävin+keskustassa+siskoni+vanhalla+pyörällä+vaan+kokeakseen+sen+tunnen+uudestaan.+Vieläkin+kiihotus+iskee+kun+näen+jonkun+ja+varsinkin+nainen+ajamassa+lian+pienellä+pyörällä,+ja+onhan+minullakin+pari+pientä+polkupyörä+jotka+olen+kirpputorilta+ostanut+ja+joskus+laitan+ne+autoon+mukaan+ja+lähden+jonnekin+syrjäiselle+paikalle+ajamaan+niillä.
09.09.2019 19:20
3 / 4