Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

65

  1. Minäkin+olen+kokeillut+sitä+samaa+mutta+en+ole+niin+paljon+siihen+saanut+tehtyä+että+olisi+tullut+reunojen+yli.+Ainoastaan+silloin+alussa+housut+kastuivat+kun+kokeilin+lasten+vaipan+kanssa+ja+suihku+meni+suoraan+etureunasta+yli.+Vieläkään+en+kuitenkaan+uskalla+lähteä+kaupungille+vaipan+kanssa+niin+että+en+kävisi+vessassa+pissalla+vaan+tekisin+tarpeet+vaipan+vaikka+minulla+olisikin+vaipat+housuissa.+Vaipanvaihto+kaupungilla+voisi+olla+melkoinen+haaste+myös.
  2. Oma+fetissini+on+lian+pienet+vaatteet+ja+ehkä+se+on+saanut+alkunsa+jo+lapsuudessa.+Muistan+joskus+kun+olin+5-6+vuotias+ja+olimme+työmaalla+koko+perhe+ja+en+muista+mitä+mun+vaatteille+kävi+mutta+joka+tapauksessa+ne+eivät+olleet+käyttökelpoisia+jostain+syystä+varmaan+ihan+märkiä,+joten+minun+oli+pakko+laittaa+pikkusiskon+housut+ja+pusero+päälle+(olivat+minun+vanhat+eli+lian+pienet+minulle+mutta+ei+mitään+tyttöjen+vaatteita)+ja+jotenkin+äitini+sai+ne+puettu+minun+päälleni+kuitenkin.+Sen+muistan+että+en+oikein+kunnolla+edes+pystynyt+kävelemään+kun+olivat+niin+pienet,+siskoni+oli+kuitenkin+3+vuotta+minua+nuorempi.Saman+aikaan+suunnilleen+tai+ehkä+vuoden+kaksi+aikaisemmin+tykkäsin+leikkiä+vaatehuoneessa+ja+kokeilla+äidin+kengät+ja+saappaat.+Varsinkin+saappaat+muistan+mutta+kun+olivat+lian+isot+minulle+niin+laitoin+useammat+villasukat+jalkaan+ennen+kuin+kokeilin+saappaat+ja+silloin+ne+jo+oli+vähän+pienet+minulle.Ehkä+tämä+fetissi+on+saanut+alkunsa+sieltä,+en+tiedä+mutta+siitä+lähtien+olen+tykännyt+kokeilla+lian+pieniä+vaateita+ja+kenkiä.+Toinen+fetissini+on+liian+pienet+polkupyörät,+eli+joku+lian+iso+ajaa+lian+pienellä+pyörällä.+Tämä+johtuu+varmaan+siitä+kun+yläasteella+kun+omasta+pyörästä+oli+rengas+rikki+ja+jouduinkin+lainaamaan+siskon+vanhan+pyörän+ja+siinä+ajaessa+keskustaan+niin+jalat+olivat+niin+koukussa+että+pystyin+edes+ajamaan+sillä+ja+lopputulos+oli+tietysti+se+että+vuorotellen+hinkasi+penistä+ja+mulla+laukkes+housuihin.+Tästä+tuli+sellainen+hyvä+olo+enkä+oikein+edes+ymmärtänyt+mikä+oli+tapahtunut+mutta+useat+kerrat+senkin+jälkeen+kävin+keskustassa+siskoni+vanhalla+pyörällä+vaan+kokeakseen+sen+tunnen+uudestaan.+Vieläkin+kiihotus+iskee+kun+näen+jonkun+ja+varsinkin+nainen+ajamassa+lian+pienellä+pyörällä,+ja+onhan+minullakin+pari+pientä+polkupyörä+jotka+olen+kirpputorilta+ostanut+ja+joskus+laitan+ne+autoon+mukaan+ja+lähden+jonnekin+syrjäiselle+paikalle+ajamaan+niillä.