Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
389
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Senssu tukee, olkaa hyvä.
Ensinnäkin Raptori on Tyttö2010Neitisen99,9% ja mielenkiinnolla odotan aiheen jatkoa, onko se yhtäläinen haaveilluusiomersun tarinan kanssa.
Toiseksi, erittäin huvittavaa on joka olikin selviö, että aiheesta viriää valtaisa babla katkeruuden ja kateuden aiheisiin, sekä varsinkin ns. toisen rakkaan toimesta.
On jo siirrytty myös Lada-aiheiseen, sehän toki liittyy juttuun, mutta ei vielä autojen kehitykseen, eikä ole julkaistu kuten mersun osalta kopiota kaikista teknisistä tiedoista ja varusteista.
Hinta- ja maksutietoja, tiliotetta, ostosopimusta, ym. ei ole julkaistu eikä julkaista.
Mielenkiinnolla seuraan kuinka vahvaksi tämä katkeruuksien ja kateuksien tsunami muodostuu, jääkö vallan unholaan pihvit ja muu tärkeä nyt.
26.03.2024 15:20
Senssuttelu on kestotilaus, joka mukavasti vaikuttaa sinunkin ajatuksiisi 24/7, joten jatketaan.
24.03.2024 13:04
Tyttö2010Neitinen99,9%Pihvin grillaamisen opettelijalle ohessa opiskeltavaa millä työvälineillä voipi työstää grillivartaitaan.
https://www.youtube.com/watch?v=cbECLxIEdys
24.03.2024 12:24
Kuules kirpunkikkare, voit jättää senssuttelusi pois koska et kykene muuhun kuin kyseisen kaltaisiin oireiluihin, oli asia sitten mikä tahansa.
Grillaile sinä kaasugrillilläsi vartaita kun se on sun juttus, mutta ymmärrä hyvä nainen että on olemassa myös ihmisiä joita kiinnostaa kotona kokkailut ilman niiden vertailua ammattilaisiin ja ravintoloihin.
Mitä tulee kokkiveitsiin, japanilaisiin sellaisiin joiden valmistustekniikka on sama kuin sun haaveilluusiosamuraimiekoissas, niin sellaiset kun nyt vain sattuu olemaan mulla.
Kauniilla taontajäljellä ja muutamissa myös kuva.
Ne on kauniissa rivissä ulkokeittiön takaseinällä tehomagneeteissa rivissään ja luo mukavaa tunnelmaa ihan "sisustusmielessäkin".
Ryhdy opiskelemaan seuraavaksi mainittujen hintatietoa koska tämäkin asia sulle ongelma.
Sinulla siis opinnot jatkuu, no miksi sitten joka asiasta piipityspärräät mulle joka on opintoja harjoittanut muutaman vuosikymmenen?
24.03.2024 12:00
Toki sananen sallitaan, eihän sulla muuta olekaan kuin sanasia.
Täytyy ihan kohteliaisuudesta jälleen kiittää sinua, että ajattelet mua 24/7.
Ongelmasi ratkeaisi varsin simppelisti, nimittäin siten että rakkaimpasi Tyttö2010Neitinen99,9%Sivistynyt ... räps ja räps ... jolloin voisit vaikka liittyä hänen seureeseensa tulla nauttimaan tänne Chiang Maihin vaikkapa aivan uutena makunautintona hunajalla maustettua sisäilettä tai jopa banaanikalkkunaa.
Kerron kuitenkin että ongelmasi ei ratkea, koska Sbuge Flösö Neitinen ei kykene muuhun kuin sinun tavoin .... sanasiin.
20.03.2024 13:32
Vilkaisin Pattayan rakkaiden oireiluja, ei mitään uutta, jos nyt sellaiseksi ei lasketa sitä että Tyttö2010Neitinen99,9prosenttisesti sukunuijallaan ajatteleva ostaa ribsejä tukusta ja marinoi ne itse.
20.03.2024 03:04
Hei Tyttö2010Neitinen99,9%Sivistynyt.
Tuohon seuraavaan ... Entäs kukas on se mies Chiang Maista, joka uskoo kaikki juttusi ja myötäelää kanssasi elämääsi ja taistelee kiivaasti kuin uljas ritari rinnallasi kaikkia muita vastaan, joista olet leiponut vihollisiasi. Hän kiiruhtaa aina paikalle, kun olet pulassa. Kuka hän on?
..... Totean että eipä sitten muuta kuin pari räpsäytystä sun iphonellasi ja tervetuloa selvittämään kuka minä olen.
14.03.2024 15:56
Outo heebo, ei usko että kitaranmuotoinen osaa uimahyppiä? Osaa se tehdä voltin trampoliinillakin.
Mutta mikä pääasia, juntti ajattelee minua tänään, huomenna ja loppuelämänsä.
14.03.2024 11:36
Pistäppä itsesi siniseksi mikäli on miestä sellaiseen, niin jatketaan sitten aiheesta.
14.03.2024 11:23
En minäkään ole kostontahtoinen .... kauniina kesäyönä autoilemaan .... mutta koulutuksen tulee saamaan, jonka varmasti muistaa, ja tulee muistamaan hänen läheisensäkin.
13.03.2024 13:54
Terveiset suljetulta ja mitä tulee ihmisten hermostuttamiseen, niin helppoahan se on kun vastassa on kaltaisesi hermoheikko joka kokee olevansa yksinoikeutettu kaikkeen.
Seuraukset .... Jep jep sun seuraamuksilles ... yhden väärän miehen ... todellakin olet väärä "Mies".
13.03.2024 13:02
Voi hyvänen aika sentään.
12.03.2024 17:53
Ei pelota, olen kirjoittanut mitä kitaranmuotoinen keskusteli "Kellohameisten" kanssa.
12.03.2024 17:52
Numba ei ole minä ja kitaranmuotoinen on saanut osansa joten palautetta tulee, sekä sinä et kykene muuhun kuin oireilemaan anonyyminä, Juntti.
12.03.2024 17:08
Odottelit jonkinmoista katumusta.
Mene nyt juntti kotiisi junttilaan odottelemaan että meloniini nenässäsi mädäntyy ja poistuu.
12.03.2024 16:29
Rakkaalla on ongelma ja mitä tulee hutsutteluun, niin kitaranmuotoinen kuten sinunkin rouvasi on saanut aiheesta osansa, joten korkoa korolle minun toimestani.
Odotan päivää kun 2010:n henkilöllisyys selviää, niin sitten .... on aika poikien riemujuhlan.
12.03.2024 15:51
Onko sulla muita ongelmia?
12.03.2024 15:29
Tähtäimesi on väärään henkilöön sorry, mutta ethän voi näkökantaasi muuttaa, koska olet tuota jauhanut muutaman vuoden ..... jokainen kokki varmaan osaa marinoida sen niin että se on pehmeää .... edellinen ei ole minun kommentti, minä marinoin kun marinoin, maustamisen johdosta.
11.03.2024 20:02
Kuules juntti, henkilö joka ammatikseen paistelee pihvejä, osaa hommansa paistoi hän niitä pihvejä katukojussa tai sun arvostamassasi ravintolassa jossa kynttilätunnelma.
Tuo pihvin paistaminen kuten päätörppö lausuu, ei ole rakettitiedettä ja jos kokki ei ole vaivautunut perusasioita opettelemaan, niin ei ole kokki lainkaan.
En aijaile sulle kuvia koska oireilet ilman niitäkin.
Haloo ..... mistä lihasta sun kalvolliset ja purukumimaiset pihvis on sulle valvistettu ..... pihviravintolassa?
10.03.2024 21:12
Pattayan rakas siis syö pihviravintoloissa purukumimaisia ja kalvollisia pihvejä.
Arvostelee ravintolat kuponkiruokaloiksi, rekkamieskuppiloiksi ja ravintoloiksi, sekä selittelee kansainvälisten ketjujen toimintaperiaatteita, joo kyllä se niin on kuulkaas juntit, että harjoitelkaa pallogrillienne kanssa gabanosseillanne ensin.
10.03.2024 21:02
15 / 88