Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
385
Kommenttia
1729
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Odottelit jonkinmoista katumusta.
Mene nyt juntti kotiisi junttilaan odottelemaan että meloniini nenässäsi mädäntyy ja poistuu.
12.03.2024 16:29
Rakkaalla on ongelma ja mitä tulee hutsutteluun, niin kitaranmuotoinen kuten sinunkin rouvasi on saanut aiheesta osansa, joten korkoa korolle minun toimestani.
Odotan päivää kun 2010:n henkilöllisyys selviää, niin sitten .... on aika poikien riemujuhlan.
12.03.2024 15:51
Onko sulla muita ongelmia?
12.03.2024 15:29
Tähtäimesi on väärään henkilöön sorry, mutta ethän voi näkökantaasi muuttaa, koska olet tuota jauhanut muutaman vuoden ..... jokainen kokki varmaan osaa marinoida sen niin että se on pehmeää .... edellinen ei ole minun kommentti, minä marinoin kun marinoin, maustamisen johdosta.
11.03.2024 20:02
Kuules juntti, henkilö joka ammatikseen paistelee pihvejä, osaa hommansa paistoi hän niitä pihvejä katukojussa tai sun arvostamassasi ravintolassa jossa kynttilätunnelma.
Tuo pihvin paistaminen kuten päätörppö lausuu, ei ole rakettitiedettä ja jos kokki ei ole vaivautunut perusasioita opettelemaan, niin ei ole kokki lainkaan.
En aijaile sulle kuvia koska oireilet ilman niitäkin.
Haloo ..... mistä lihasta sun kalvolliset ja purukumimaiset pihvis on sulle valvistettu ..... pihviravintolassa?
10.03.2024 21:12
Pattayan rakas siis syö pihviravintoloissa purukumimaisia ja kalvollisia pihvejä.
Arvostelee ravintolat kuponkiruokaloiksi, rekkamieskuppiloiksi ja ravintoloiksi, sekä selittelee kansainvälisten ketjujen toimintaperiaatteita, joo kyllä se niin on kuulkaas juntit, että harjoitelkaa pallogrillienne kanssa gabanosseillanne ensin.
10.03.2024 21:02
Sinulla on väärä henkilö tähtäimessäsi, koita nyt jo pikkuhiljaa järkiintyä.
Tuo R-kirjain on mielenkiintoinen ja minä olen siitä maininnut, kuuntele ja havainnoi.
10.03.2024 18:44
Hei Rakas, kiitos että ajattelet minua myös tänään sunnuntaina, joten siitä on hyvä jatkaa myös huomenna ja loppuelämäsi.
En ole koskaan joutunut tilanteeseen että olisin maksanut tilaamastani ruokailusta sen ollen ala-arvoista millään rahasummalla.
Toki yllätyksiä on tullut, koska täällä Thaimaassa on erilaisia ruokalajeja kuin suomessa, mutta sehän on vain kokemuksen hankintaa ja täytyy oivaltaa mistä on kyse.
Meidän perhe ei syö ravintoloissa pihvejä, koska parhaat on tarjolla täällä kotona, joita jopa joskus tulee nauttimaan henkilöt jotka ammatikseen harjoittaa ravintolatoimintaa.
Sizzlerit, mäkkärit ja muut vastaavat jätän teille rakkaille, kun me menemme ravintolaan, niin menemme siksi että saamme nauttia aidossa thaimaassa aidosta thaimaalaisesta ruokakulttuurista.
Kiitos vielä että muistit minua.
10.03.2024 18:02
Meillä täällä Chiang Maissa tuttavat tietää, että tarjolla on Chiang Main parasta konjakilla liekitettyä loimulohta ja mausteena wasabimajoneesia.
No miten ollakaan tänään kuului jo kauempaa ryhmän laatuäänet, kun tulivat kohteliaasti tiedustelemaan, että olisiko mahdollista saada makunautintoja vastalahjaksi, että heillä on tarjota yllin kyllin laatuseurustelujuomaa.
No kitaranmuotoinen siitä Mopariin ja kasi laulamaan kalakauppiaan luokse, ja minä tulta paljuun.
Tyttö2010Neitinen99,9%Sivistynyt ei tiedä kasien ehdotonta sääntöä numero 1 mutta kitaranmuotoinen tietää.
Otti keskustelun aiheeksi Dillen näkökannan itsestään sekä herroista kellohameineen ja kysyi miten katsovat aiheelliseksi kouluttaa kyseistä oliota?
Kellohameiset siihen että ei nyt aivan opettaisi liito-oravaksi, mutta olisi paikallaan hiekkakuopalla ojentaa Neitokaiselle lapio, sekä antaa hänelle kokemus miltä tuntuu olla invahomo välineenä vasaranvarsi.
Sanoivat kitaranmuotoiselle, että ei heidän tarvitse lähteä paikalle, pirautus Pattayalle riittää niin Pattayan kellohameiset tavan mukaan ensin kutsuvat olion keskustelemaan pääkonttorille ja jos ei tule niin noudetaan.
Sopivat kitaranmuotoisen kanssa että palataan asiaan jos aihetta enemmän ilmenee.
09.03.2024 20:10
Eikös olekin Numba jo idioottimaisuuksiin menevä tuo rakkaan alituinen ongelmansa oireilu.
08.03.2024 21:01
Minä en tekoälyjä tarvitse, riittänyt on ainakin tähän asti oma äly, mutta täytyy sanoa että en ymmärrä näkökantaasi miten minä liityn nyt tähänkin juttuun sun mielestäsi?
08.03.2024 20:10
No voi voi sentään taasen että rakkaalla juntilla on ongelmana kippuranaurut.
Kuules joka asian ongelmainen, minähän kokkaan länsiruokaa joka sekin on aiheuttanut sulle ongelmaa.
Tottakai porukka syö mitä kulloinkin mieli tekee, mutta sulla kun ei ole kokemusta aidosta thaimaasta muuta kuin aidosta Pattayasta.
Miten nyt sitten tavallinen köyhä thaimaalainen juttuun liittyy, valmistaako sulle niitä länkkäriruokia länkkäri, kun ruokailet ennalta suunnitellusti triptrap valintasi mukaisessa ravintolassa joka ei ole ruokala.
08.03.2024 12:53
Hei rakas.
On ihan hyvä asia että ajattelet minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi ja mikäli et muista miksi olen sinut aivopessyt muistamaan minua, niin muistisi virkistämiseksi kitaranmuotoiseni on joutunut arvostelusi kohteeksi myös H-sanalla.
Sinä voit toki todistella kuiteillasi mitä tahdot mutta minut voi tavata, edellyttää vain räps ja räps, joka on mahdottomuus eikä sitä kuitit ym. bablat muuksi muuta.
07.03.2024 09:19
Hymyillään kukin sille mikä hymyilyttää, minua hymyilyttää sun muutaman minuutin päivystyksesi ja valokuvat joita et tule koskaan näkemään, kuten et näe omiasikaan koska sinulla ei ole niitä.
05.03.2024 17:30
Juu se on sellainen juttu, että tarinoinnit sisältöineen rakkaalla on vahvasti sidottuna kulloisenkin päivän paniikkihäiriön voimakkuuteen, sekä lääkinnän tasapainoon, mutta alkoholi sekoittaa tilanteen vaikka lääketasapaino olisi kohdallaan.
Testojen taso on myös vaikuttava tekijä, sekä kuinka nöyrää rauta kulloinkin on.
02.03.2024 10:04
Sen verran oli hauska oireilu Neidiltä, että kunnioitan Tytön avautumista pienellä laajemmalla kannanotolla seuraavasti:
Heistä tuli ylimielisiä mulqvisteja,.
Olivat aivan päälliköitä.
Härski Hartikainen.
Ensinnäkin Tyttö on kaikkea tuota itse, aivan sama onko kännissä vai selvinpäin, se on todettu 99,9%Sivistyneen julkaisuista.
Toiseksi olen kertonut, että juuri tuollaisia erityisammattilaisia on runsaasti Lahden moottoritiellä Hesaan matkallaan tekemään susia.
Kolmanneksi Tyttö on palkannut haaveilluusiofirmaansa kavereita ja sbugeja kuten on kertonut, joten se osoittaa vakavasti myös, että ammattitaidolla ei ole ollut mitään merkitystä.
Tuo viinaan viittaaminen on jo saanut ylitsepursuavia näkemyksiä Dilleltä, joka itse on rappiosbuge ja heikkoina hetkinään kertonut pahoinpitelynsä, rattijuopumuksensa, tuhat yötä Pattayalla simahtaen milloin minnekin, eikä edes yhtä futismatsia voi telkkarista katsoa ilman alkoholia.
Ei voi mennä edes tapahtumiin joissa porukka nauttii alkoholia, ellei itsekin ryyppää.
Viinahan on viisasten juoma, joten Tyttö2010Neitinen99,9%Sivistynyt on todella viisas, sehän on selväksi käynyt.
02.03.2024 09:08
Kiitos Rakas Tyttö2010Neitinen99,9%Sivistynyt kommentistasi.
Oletko siis näköjään nyttemmin päättänyt että minä olen olemassa, no onhan se aikamoinen nostatus minulle.
Miten on onko tullut Lobsteria grillattua?
Miten muuten tuo sun oma humalakäyttäytyminen?
02.03.2024 08:33
Tieto ei ole tiedon väärtti kun on kyse Pattayan rakkaan tiedoista.
01.03.2024 23:42
Jaahas sitä on sitten taasen aktivoitu oireilemaan.
01.03.2024 23:39
Voi voi sentään mikä moka ... Oliota on thutong Foliota.
01.03.2024 23:06
15 / 87