Vapaa kuvaus

Aloituksia

385

Kommenttia

1723

1. Hei Tyttö2010Neitinen99,95%

Sinulla ja FaniLaiffilla on kovin outoja näkemyksiä puheena olevasta asiasta, jotka varsin yhteneviä, onhan roolinne sama.

Teillä on kaikista maailman asioista kaikkitietävyys, mutta nyt tässä asiassa ette viittaa esimerkiksi jo oleviin ennakkopäätöksiin, koska ne ei suosi tarkoitushakuisuuttanne.

Vertaatte jutuissanne julkisuuden henkilöihin ym. ei liity asiaan millään tavalla.

Mielipiteenne on että poliisin tulisi olla kiinnostunut ja että syyttäjä päättää tutkitaanko.
    Ei hyvät rakkaat, ei ole kyse mielenkiinnosta, eikä siitä että asian tulisi olla merkitykseltään jonkin uutiskynnyksen ylittävä.

Kyse on erittäin vakavasta lukuisiin lakeihin, jopa kansainvälisiin sopimuksiin viitaten sen tasoinen henkilöön ja hänen perheenjäseniinsä kohdistunut loukkaus, sekä kaiken lisäksi jatkuva.

Asia on satavarma että tämä juttu tutkitaan ja siinä on kolme asianomistajaa, päähenkilö, vaimonsa ja poikansa, kun rikoksesta epäiltynä melko varmaan vain yksi Pattayan rakas ainakin kuvien muokkauksen osalta.
    Voi olla toinenkin ellei ole sama rakas, nimittäin niiden henkilötietojen selvittäjä passin numerolla ja sitten niiden tietojen levittäjä.

Jutun lopputulos eli tuomioiden suuruus ei ole merkityksellinen, vaan se että Rakkaan nimi tulee tietoisuuteen, se on jutun pääpointti.

Poliisille on simppeli juttu muutamalla pyynnöllä saada perustiedot muutamilta operaattoreilta, sen poliisi on tehnyt tai tekee ennen kuin edes tekee harkintaa tutkiiko vai ei.
    Tutkintakynnyksen ylittämisen päätöksen poliisi ja mahdollisesti syyttäjän kanssa tekee vasta perustietojen hankintansa jälkeen.

Jokainen selkeästi ajatteleva, jonka kaltaista Pattayan rakkaiden populassa ei ole ainuttakaan, ymmärtää että mainitut perustiedot on niin selkeät, että tutkinta suoritetaan ja varmuudella siirtyy syyteharkintaan jne.

Jo edellä mainitussa tilanteessa Numballa on tiedossaan rikoksesta epäiltyjen nimet ja se on jo tuolloin se mikä onkin alkuperäinen tarkoitus, käräjäoikeuskäsittely ja sen seuraamukset on vain mukavaa maustetta asiassa.

Ajatelkaapa hieman Rakkaat missä asemassa olette tilanteessa kun henkilöllisyytenne on selvillä ja olette itse sitä mieltä, että henkilötietojen perusteella voi tehdä mitä tahansa.

Siis henkilötietojen julkaisu on teidän mielestä vapaata riistaa ja täällä Thaimaassahan on tapana julkaista lehdissä ym. henkilöiden nimiä jotka jotain tehneet, niin onko mahdollista että 2010:n monesti herjaava sanomalehteä julkaiseva ei julkaisisi nimeä ja tekoa laajemmaltikin Thaimaassa asuvien Suomalaisten tietoisuuteen?

Mitä tulee iipeitten ym. selvittämiseen niin 2010 aikoinaan saadessaan paniikkihäiriön mun jutuista laukas että hänen on helppo selvittää mun henkilöllisyys kun vain antaa tehtävän hakkeriystävälleen ja sitten joku tulee koputtelemaan mun ovelle, vaan ei ole koputellut, ei ole haaveilluusiomeba starttaillut ja rapujuhlatkin on peruttu.

Jos poliisi katsoo että minä olen asiassa asianosainen jotenkin, niin mun sinisen takaa löytyy kaikki mun yhteystiedot ja mikäli mut kirjataan asianosaiseksi, niin silloin mullakin on oikeus tutkintapöytäkirjaan jossa epäiltyjen henkilötiedot.

Jos ja kun ne tiedot mahdollisesti saan, niin % ja Bingo, minä tulen selvittämään niillä tiedoilla asioita joita ette kykene edes arvaamaan tilanteen tässä vaiheessa, mutta voitte lähettää ennakkoterveiseni esimerkiksi exille ja ylivertaisille, sekä muille joita kutsutte kavereiksenne ja jotka pitää teitä merkittävinä henkilöinä.