Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
385
Kommenttia
1723
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei Tyttö2010Neitinen99,95%
Sinulla ja FaniLaiffilla on kovin outoja näkemyksiä puheena olevasta asiasta, jotka varsin yhteneviä, onhan roolinne sama.
Teillä on kaikista maailman asioista kaikkitietävyys, mutta nyt tässä asiassa ette viittaa esimerkiksi jo oleviin ennakkopäätöksiin, koska ne ei suosi tarkoitushakuisuuttanne.
Vertaatte jutuissanne julkisuuden henkilöihin ym. ei liity asiaan millään tavalla.
Mielipiteenne on että poliisin tulisi olla kiinnostunut ja että syyttäjä päättää tutkitaanko.
Ei hyvät rakkaat, ei ole kyse mielenkiinnosta, eikä siitä että asian tulisi olla merkitykseltään jonkin uutiskynnyksen ylittävä.
Kyse on erittäin vakavasta lukuisiin lakeihin, jopa kansainvälisiin sopimuksiin viitaten sen tasoinen henkilöön ja hänen perheenjäseniinsä kohdistunut loukkaus, sekä kaiken lisäksi jatkuva.
Asia on satavarma että tämä juttu tutkitaan ja siinä on kolme asianomistajaa, päähenkilö, vaimonsa ja poikansa, kun rikoksesta epäiltynä melko varmaan vain yksi Pattayan rakas ainakin kuvien muokkauksen osalta.
Voi olla toinenkin ellei ole sama rakas, nimittäin niiden henkilötietojen selvittäjä passin numerolla ja sitten niiden tietojen levittäjä.
Jutun lopputulos eli tuomioiden suuruus ei ole merkityksellinen, vaan se että Rakkaan nimi tulee tietoisuuteen, se on jutun pääpointti.
Poliisille on simppeli juttu muutamalla pyynnöllä saada perustiedot muutamilta operaattoreilta, sen poliisi on tehnyt tai tekee ennen kuin edes tekee harkintaa tutkiiko vai ei.
Tutkintakynnyksen ylittämisen päätöksen poliisi ja mahdollisesti syyttäjän kanssa tekee vasta perustietojen hankintansa jälkeen.
Jokainen selkeästi ajatteleva, jonka kaltaista Pattayan rakkaiden populassa ei ole ainuttakaan, ymmärtää että mainitut perustiedot on niin selkeät, että tutkinta suoritetaan ja varmuudella siirtyy syyteharkintaan jne.
Jo edellä mainitussa tilanteessa Numballa on tiedossaan rikoksesta epäiltyjen nimet ja se on jo tuolloin se mikä onkin alkuperäinen tarkoitus, käräjäoikeuskäsittely ja sen seuraamukset on vain mukavaa maustetta asiassa.
Ajatelkaapa hieman Rakkaat missä asemassa olette tilanteessa kun henkilöllisyytenne on selvillä ja olette itse sitä mieltä, että henkilötietojen perusteella voi tehdä mitä tahansa.
Siis henkilötietojen julkaisu on teidän mielestä vapaata riistaa ja täällä Thaimaassahan on tapana julkaista lehdissä ym. henkilöiden nimiä jotka jotain tehneet, niin onko mahdollista että 2010:n monesti herjaava sanomalehteä julkaiseva ei julkaisisi nimeä ja tekoa laajemmaltikin Thaimaassa asuvien Suomalaisten tietoisuuteen?
Mitä tulee iipeitten ym. selvittämiseen niin 2010 aikoinaan saadessaan paniikkihäiriön mun jutuista laukas että hänen on helppo selvittää mun henkilöllisyys kun vain antaa tehtävän hakkeriystävälleen ja sitten joku tulee koputtelemaan mun ovelle, vaan ei ole koputellut, ei ole haaveilluusiomeba starttaillut ja rapujuhlatkin on peruttu.
Jos poliisi katsoo että minä olen asiassa asianosainen jotenkin, niin mun sinisen takaa löytyy kaikki mun yhteystiedot ja mikäli mut kirjataan asianosaiseksi, niin silloin mullakin on oikeus tutkintapöytäkirjaan jossa epäiltyjen henkilötiedot.
Jos ja kun ne tiedot mahdollisesti saan, niin % ja Bingo, minä tulen selvittämään niillä tiedoilla asioita joita ette kykene edes arvaamaan tilanteen tässä vaiheessa, mutta voitte lähettää ennakkoterveiseni esimerkiksi exille ja ylivertaisille, sekä muille joita kutsutte kavereiksenne ja jotka pitää teitä merkittävinä henkilöinä.
24.02.2024 04:35
Yksi Laiffin tapainen kerran ryhtyi puhelinsoittamaan mulle ja kun vastasin, niin oli hiljaista.
Kun lopetin puhelun niin sama toistui ja myös yöaikaan.
Tein rikosilmoituksen ja poliisi hankki kyseisen numeron puhelutiedot minun numerooni ja niiden kestot, joita oli todella runsaasti muutamien sekuntien puheluita, lapulla jonka operaattori luovutti poliisille ja sitten poliisi minulle.
Tyyppi joutui matkustamaan toiseen kaupunkiin käräjille ja taasen takas kotiinsa, kun oli saanut tuomion ja maksulapun maksaa mulle jotain, mitä en koskaan viitsinyt periä.
Kyllä tässäkin tapauksessa asianomistajaa informoidaan asiasta ennen kuin koko tutkinta on finaalissa.
Hyvä rakas, elämä opettaa ja elämä on .....
23.02.2024 15:25
Väärin, tutkinnanjohtaja päättää otetaanko tutkintaan.
Ei ole kyse mielenkiinnosta vaan laista.
23.02.2024 15:18
Minun iipeet ja puhelinnumeroni, sekä sähköpostini on palveluntarjoajan tiedossa ja mielellään käytettävissä.
23.02.2024 15:16
Kiitos kannanotostasi Tehdasköyhä, ymmärrän pahan mielesi koska et päässyt tänne Thaimaahan vuonna 2023. sellainen kyllä on harmillista, mutta koska päädyit asiassa aktiiviksi niin selvennän hieman.
Tämä kaksinkertainen pohje- ja päävammainen ryhtyi esiintymään silkkipaitaisen Nössön ulkopuolisena Nössönä, eli Amissa on kaksi polvivammaista.
Sekä julkaistu kuva on netistä, minä vain katsoin miltä saitilta.
Katso leikkaa - liimaa - askartelusta kitaranmuotoisen synnyinseutu.
Muilta osin totean että kiitos kestotilauksestasi.
23.02.2024 03:00
Hei Tyttö2010Neitinen, sulla on kovin outo käsitys vastuunkannosta.
Mitä jos harjoittelisit pitäen palaverin yöruususi kanssa aiheesta että urakalla lataat internettiin hänen ja korealaisten kuvia, sekä olet myös mielissäsi ja hyväksyt että tehdasköyhäkin auttaa sinua kuvien jakelussa.
Kanna vastuusi ja kerro lumpullesi mitä sinä ja muut hänestä kirjoittelee.
20.02.2024 01:31
Mutta mutta .... Jos pienikin harmi tulisi Pattajan pojille Pasasen toiminnasta, niin Pasasen lanttu lihoisi 48 tunnin sisällä ja se olisi aivan se ja sama onko paksukainen Paraisissa, Hua Hinissa, Kotkassa vai Hankasalmella.
17.02.2024 10:49
On silkkipaitaa ja rantatuolia, välipaloja, jäätelöä ja naisiakin mielin määrin.
17.02.2024 10:49
Onkos Numba tällä meidän Tyttö2010Neitisellä hieman oudoksuttavia perusteluita?
17.02.2024 09:04
Tervetuloa Tyttö2010Neitinen kun elät hetkessäsi että koet olevasi hetken mies, räpsräps.
17.02.2024 08:36
Moi Numba.
Olisiko jo selvinnyt mitä pitää sisällään todellisuudessa minun lausuma omanapanarsismi vakavimmillaan?
14.02.2024 04:00
Siinä olikin lapsilla ihmettelemistä mitä tehdä kun mutsi ja faija urheilee keskenään alituiseen.
14.02.2024 03:43
Hei Rakas Tyttö2010Neitinen.
Mitä nyt yrität bablata, olenko siis pitänyt noita Harrikoina?
No pidä hernees nenässäs, sun on sieraimet.
Jossain pajassa, no niinpä tottakai on pojat pajassa rakennelleet.
Todella kunnioitettavia taidonnäytteitä.
Ai että löydät itsesi HD:n päältä, johan alkoi taasen hauskuus, no onhan sulla jo t-paita.
09.02.2024 09:05
Hyvä että elämääsi ohjaa armeija-aikasi, omastani on aikaa + 40 vuotta.
Mutta kun muistelen niin siellä oli puujalkapatteriksi nimitetty osasto, saitko kaulukseen natsoja palveluksistasi keittiössä ja varustevarastossa?
08.02.2024 18:47
Jos laittaisin foton omasta SuomiKingistäni se olisi sama kuin laittaisin kaikki henkilötietoni jakoon ja älä ole huolissasi kyllä minulla aiheesta on ihan riittävästi kuvaa, jotka ei ole jonkun toisen ottamia.
Miten on syylåaivo, onko paljonkin fotoalbuumeja kertyny toisten ajoneuvoista?
08.02.2024 17:22
Hauskaa, katsasta löytyykö 100 vuotta vanhoja muovipyöriä ja ota foto kadulle tippuneista pulteista aijaten Tyttö2010Neitiselle. Miten on, löytyykö Ducatiosastoa?
08.02.2024 16:46
Kunnioitettavaa kommenttia kiitos, muutan hieman mielipidettäni sinusta.
No eikös ne suippoparrat ole sinun kaliiperia, kyllä löytyy päälle pantavaa.
Jos juttuun pääset niin kysyppä mitä mieltä ovat kuttaperkapyöristä kute Busasta ja muista huippupyöristä.
Oiva kysymys myös onko voimalaji tai taitolaji, esitä kysymyksesi tytölle joka nojailee Road Kingiinsä.
08.02.2024 16:34
Kuten olen todennut, minulla ei ole huippuluokan kameraa kännykässäni, niin en lähde pixelileikkiin, joten muistele tänään, huomenna ja loppuelämäsi saamiasi kuvia lauantaimakkarasusheista ja Hesan roskapöntöstä hyvä IMMEINEN.
06.02.2024 12:11
Hei Rakas HukkisJuntti, miksi minulle kiukuttelet?
En minä ole väittänyt että meillä täällä Chiang Maissa olisi tuollainen uuni, josta joku linkitti vastauksenaan tähän aloitukseen joka tehty yksinomaan riidantahtoisuutta.
Meillä on minun itse muuraama ja valama grilli jonka rakenteen olen jo aiemmin kertonut.
Mitä tulee kuviin, niin en viitsi aiheuttaa päänvaivaa koska sushiarvostelut on tasoa lauantaimakkara jne.
Myöskään minun valokuvieni pixelit ei tyydytä ja aiheuttaisi puolenvuoden käsittelyn joten en viitsi antaa sinulle lisää ajattelemisen aihetta, koska ajattelet sinä minua muutenkin tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
Toisaalta tarjous on edelleenkin voimassa Tyttö2010Neitiselle olosuhteisiinsa, että räps ja räps niin pääsee viettämään tänne Chiang Maihin yhtä elämänsä muistorikkainta päivää, jolloin voi toki myös räpsytellä kaikille rakkaille yhtä sun toista mielenkiintoista … siis jos uskaltaa.
Muuten miten sinun vuoden 2023 haaveilluusiomatkailun kuvat, onko jokin ongelma sulla?
Niin ja kiitos laulusta, sinä todellakin ajattelet minua, kiitos vielä kerran varsinkin siitä että osoitat aivan oma-aloitteisesti olevasi idiootti.
06.02.2024 01:52
Voi sua kirpunkikkare 2010 kun kovasti yrität olla ammattimies etäkilpailuttamisella jossa provikoilla ja toisille miehille antaa tehtäviä netillä ym. saaden itselleen tuloja jotka ei olisi mahdollisia vaikka kaiken tekisit itse läsnäolevana ja tollaset esson baarit kuuluu nimenomaan sun puuhasteluihin.
Lopeta ny hyvä Tyttö noi haavees ja niistä kirjoittelut, sun juttus on niin hulluja että et itsekään niitä ymmärrä kun oot niin sekaisin kuin viinalla voi aivonsa käräyttää.
04.02.2024 03:38
16 / 87