Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
384
Kommenttia
1720
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jep+Numba,+ton+pojun+jutut+pyörii+kehää,+raukan+pienen+elämä+jämähtänyt+johonkin+omaan+väännökseen+mm.+kylmää+taltioivista+seinistä+nyt+vähän+jääneen+vähemmälle+niuvat+sun+muut+mutta+kovin+on+aiheet+ja+sanankäyttö+samaa+Neidillä+ja+kilahtaneella,+joten+onhan+tuo+2010+ilmiselvä+paniikkihäiriön+tuotos,+ei+mitään+muuta.
25.04.2020 16:21
Katsos+etäkasvattajaspesiaali+vollottaa+taasen+yhdistellen+eri+tarinoita+ja+tarinantuottajia+samoin+sanoin+kuin+oma+peppusensa+mutta+vastaa+suoraan+minulle+esiteettyyn.
Lasteni,+siis+aikuistenlasteni+kanssa+olen+ollut+livetekemisissä+viimeksi+kun+olivat+täällä+Chiang+Maissa.
Mitä+teimme?+En+lähde+asiassa+aktiviteettibablaan,+mutta+paljon+teimme+ja+toinen+poikani+taisi+sen+verran+rakastua,+että+järjestää+itsensä+tänne+kun+kentät+aukeaa+ja+pariviikkoinen+karanteeni+päättyy+matkailijoilta.
Perhe-elämää+vietämme+vaimoni+ja+poikani+kanssa+lähes+normaalisti+ilman+koronahäslinkiä,+jonka+takia+sinä+olet+linnoittautunut+haaveilluusiokotiisi.
Puutarhapulju+toimii+hissukseen+ja+ravintolat+kiinni,+mutta+talon+purku+ja+materialin+jalostukseen+kuuluvat+puuhat+vie+aikaa.
Pojan+kanssa+tulin+juuri+Inkkarilla+kukkamarketilta+ja+matkalla+söimme+parit+kanavartaat+ja+tikkuriisit+tutun+mummun+mopokojusta.
Naurattaa+tuo+sun+lastesi+kanssa+tekemiset+kun+olet+vuosikausia+ollut+erossa+lapsistasi+tavaten+heidät+ainoastaan+heidän+thaimaanmatkoillaan.
Osta+ihmeessä+lapsillesi+mersuja,+ei+siinä+mitään+ihmeellistä+lahjontaa+ole,+onhan+tyttäresi+äidillä+mersumuseo+jossa+olisi+vähän+tasokkaampaa+peliä+tyttärelle.
Kovin+olet+ottanut+itseesi+saamasi+palautteet+minulta,+vaikkaitselläsi+ei+ole+mitään+rajaa+omissa+kirjoituksissasi.
Kuten+sanottu,+kerää+vedonlyöntiryhmäsi+rahoineen+ja+tule+tänne,++jolloin+poistut+Pandana+ja+lopetat+tällä+palstalla+nuo+juttus.
Sitä+kun+vaan+et+tee,+koska+Helsinki-Vantaa+suljettu+toistaiseksi+eikä+sun+haavetinderisi+ole+Junttilan+kamaralle+koskaan+astunut.
25.04.2020 15:55
Juomakaappukirjoittelijan+bablan+johdosta+saanen+vastata,+että+onhan+se+hyvä+että+valtion+verovaroja+käytetään+myös+heikko-osaisten+yrittäjien+elannon+turvaamiseen.
Parasta+kuitenkin+asiassa,+että+noita+nilkkalaukauksia+poksuu+määrävälein+ja+taas+juostaan+puskiin+vaihtaen+puheenaihetta.
Neidin+sanoja+lainatakseni,+olen+sanonut+ennenkin+.....+konkurssitsunami+on+selviö+eikä+kassat+laula,+kuten+ei+myöskään+Thaimaan+työttömien+siirtyminen+takaisin+kotiseudulleen+ole+ratkaissut+heidän+ongelmiaan.
Miksei+pleikkapelaaja+mene+mummulaansa+kuten+on+kertonut+sen+olevan+ratkaisu,+voisi+ottaa+pleikkansa+mukaan?
25.04.2020 08:08
Katsos+täällähän+tämä+kiukkuinen+aivopesty+on+taasen+avautunut+sydämensä+kyllyydestä,+joten+pienoinen+palaute+paikallaan.
Mukava+lukea+noita+hänen+tietämyksiään+ensinnäkin+minusta,+jos+ne+kerättäisiinyhteen+tältä+pastalta,+niin+olisi+aikamoinen+teos.
Noista+valokuvista+ja+innokkuuksista+aijata+näyttöjä+omille+babloilleen+mua+naurattaa,koska+pääomanapanarssu+se+rakennellut+haaveilluusiorakennustaan+ja+kun+kertoili+tykkäävänsä+kaivinkoneella+kuopsuttelusta+latasi,+että+hän+sitten+rakennusvaiheita+kuvaten+opettaa+minulle+rakennusmestarille+miten+taloja+rakennetaan.
On+Dukatia,+on+vauvaa,+on+.......+vaan+pelkkää+bablaa.
Edelleen+tervetuloa+katsahtamaan+kun+4+henkilöä+putkahtaa+takaisin+puskista+5+tonnistensa+kanssa+ja+haloo+Jari+Lahdesta.
25.04.2020 07:41
Katsoin+.....+googlesta+.......+Nazareth+oli+vuonna+1974+eli+olin+15+vuotias.
24.04.2020 08:53
Katsos+Rakas+Neiti+avautunut+täällä.
Olen+samaa+mieltä+seikassa+että+biisi+on+ala-arvoisinta+musiikkituotantoa,+mitä+olla+saattaa+ja+siksi+sen+sanoitus+osui+sinun+olemukseesi+täydellisesti.
Mitä+tulee+kielinerouteen,+niin+ei+voi+olla+mahdollista,+että+tällä+palstalla+olisi+usempi+kielioppeihin+ja+yhdyssanoihin+sun+muuta+kirjoitusasuihin+puuttuvaa+kuin+yksi,+henkilö+eli+sinä.
Jos+on+useita,+niin+johan+on+bobulaa.
Oothan+ollu+aikuisena+tosi+kova+jäbä,+että+oikein+Ruissalossa+veneellä+musiikkia+kuuntelemassa.
Minä+olin+kerran+pelipaikalla+alle+mopoiän+kun+Nazaret+myös.
Hiekkakankaalle+putkahtanut+vehreä+puutarha,+senhän+täytyy+olla+se+...+paratiisi+ja+onhan+siellä+kukkokin+tunkiolla+joka+tykkää+huomion+saamisesta.
24.04.2020 08:44
Nasun+sanavarasto+on+katkerat+ja+kateelliset,+johan+on+kumma,+nyt+täytyisi+jonkun+olla+kateellinen+aiheesta+ja+asianosaisista.
23.04.2020 15:50
Aloittajalle+(+Neiti+?+)+pisteet+täältä.
23.04.2020 15:35
Laita+poju+koriis,+ei+ole+mun+juttua,+mutta+toisaalta+onhan+se+hyvä+että+narahdat+päivittäin+myösjonkun+muun+porkkanaan.
22.04.2020 19:56
Väärin+taasen+voivoi+sentään+sun+kanssas.
Muuten+eikös+sovikin+kuin+....+no+en+sano+.....+mutta+tuo+erilainenhan+on+mun+mielestä+....+jätän+sen+kunkin+oman+päätelmän+varaan.
Miten+muuten+mahtanee+tuolla+Namin+suunnalla+rikkaruohokaiset+poistua+puutarhasta+pohdin+kun+itsellänikin+tätä+puutarhatuntemusta+jokusen+verran?
22.04.2020 19:25
Arvaa+aloittaja.
22.04.2020 18:04
Kiitos+Neiti+terveisistä,+minäkin+tässä+altaan+kupeessa+vakipaikallani,+tosin+ilman+lenkkiä+ja+ajattelin+vähän+aikani+ratoksi+pakinoida+palstalle.
Pistäppä+siitä+aurinkotuolistasi+kuvaa,+älä+varpaistasi,+vaan+.....+no+onhan+sulla+noita+albuumissas.
22.04.2020 03:06
Aha+et+ole+alistunut+herjaamiseen+Neiti,+et+mustamaalamiseen,+ok.
Ai+että+perseaukinen+vedonlyöjä+oikein+valmis+anteeksi+pyytämään,+jeps.
Kuules+nöyryyttä+sinä+et+opi+nykyisessä+Buddhakaisessa+elämässä,+ehkä+kun+synnyt+apinaksi+seuraavassas,+niin+voi+olla+pientä+toivoa.
21.04.2020 19:55
No+en+todellakaan+Neiti,+mutta+jatkakaa,+mulla+hauskaa.
Nasukin+vollottaa,+pistäppä+taas+sarjatuotantoa.
21.04.2020 19:49
Voi+rakas+kilahtanut,+minä+annan+näyttöjäni+aivan+jollekin+muulle+kuin+sinulle.
Tällä+hetkellä+Bing-ohjemani+idioottikirjoituksestasi+aiheutti+kupin+kuksallista+siggellä+ja+sitten+annan+näyttöä+muutamalle+duunarille,+miten+tämä+meidän+uus-vanha+sorvi+toimii.
18.04.2020 15:20
Jumankekka+täällähän+avaruusammattilaiset+ja+ilmakitkan+asiantuntijat+bablaa+päivänselvästä+tekniikasta+jonka+jokainen+juntti+punasen+laivan+hytissäkin+on+kokenut+jo+vuosikymmeniä.
Joo+aivan+ihmeelistä+että+huonetilojen+lämpötilaa+voi+säätää+ilman+laatikkoa+heiluvin+siivin+katon+rajassa.
18.04.2020 14:24
Voi+rakas+pieni,+älä+ole+huolissasi+olostani,+seuraa+mieluummin+omaa+2+minuutin+päivystysviivettäsi,+se+on+huolestuttavan+pitkä+ja+se+kaipaa+skarppaamista+vielä+koska+sinulla+ei+ole+Bing-ohjelmaa.
18.04.2020 13:52
Hauskasti+tuo+vauvakin+talon+alla+varjossa,+vaan+kun+varvaskuvan+talon+alla+ei+ole+kuin+myyränpesiä.
18.04.2020 13:43
Voi+niin+mukava+Neiti+lukea+sinun+päiväohjelmaasi,+mutta+vielä+mukavampi+huomata+miten+sinut+saa+bablaamaan+paskaa,+seuraavaksi+alkaa+uhoomaan+tai+olemaan+oma+peppusesi,+mutta+sallinet+muutaman+kommentin.
Neljäs+lapsesi+edelleenkin+kehumatta+maasta+taivaaseen.
Minkäslainen+takaluukku+Ducatissa?
Anopin+ovelle+veit+vaikka+anoppihan+on+teillä+koronaevakossa.
Aha,+nyt+on+Neidilläkin+ilmastointi+joka+ei+ollut+meillä+mahdollista,+näin+ne+tarinat+muuttuu.
Dille+hei,+lämpimän+käyttöveden+kiertojärjestelmä+on+keksitty+aikoja+sitten,+ja+että+oikeinpaljonkin+vesipisteitä.
Sun+altaas+ja+koko+rakennukses+on+pelkkää+höpöä.
Saunaakin+alkaa+pukkaamaan,+onkos+savunen?
Teatterihuone,+kuules+sun+tetterihuonees+on+siellä+missä+näppäilet+näitä+omanapanarssuja.
Muista+rakastaa+itseäsi,+rakkaus+on+kaikki+kaikessa,+olet+juuri+sen+arvoinen+kuin+itse+itsesi+luokittelet+apina.
Nasua+käy+kateeksi,+heh,+joku+kirjoitti+hanki+elämä,+mutta+inhan+Nasulla+24+elämä.
Mutta+muistakaa+tärkein+kuitenkin,+Pattaya+on+paratiisi+myös+autiona.
18.04.2020 13:36
Sorry+minulla+ei+ole+mitään+tekemistä+aidsien+kanssa,+mutta+hyvä+että+sulla+puuhaa,+ilmoittele+kun+tarvitsen+uuden+tietokoneen,+niin+voin+auttaa+sinua.
17.04.2020 18:44
76 / 86