Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6656

  1. ´´Kasvatus ja opettaminen ei ole tae siitä, että on oikeutettu kaikkeen mitä elämä tarjoaa.´´
    Eihän Paloma näin sanonut.

    Minä ymmärsin, että kysymys oli siitä, että vain oikeudet opetetaan, muttei vastuuta ja velvollisuuksia.
  2. Ks, Ramonan kommentti.