Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+epäilen+tuholaista,+itse+teen+niin,+että+kääntelen+lehtiä+ja+tutkailen+lehtien+alapintaa.
Usein+syyllinen+löytyy.+Tunnistus+käy+googlen+avulla.
Äitienpäiväruusuissa+on+joskus+ollut+kirvoja.+Niille+ole+suihkuttanut+mäntysuopavettä.+Auttaa+siihen+vaivaan.
08.07.2020 11:58
Ohisalo+on+kulkenut+kivisen+tien+ja+itse+tiensä+raivannut.+Siitä+hänelle+hattua+nostan.
En+suosi+hänen+poliittisia+näkemyksiään,+enkä+vihreitä+ole+äänestänyt,+enkä+tule+äänestämään,+mutta+en+henkilökohtaisesti+hyväksy+hänen+sen+enenpää,+kuin+kenenkään+muidenkaan+nimittelyä.
Asioista+voi+ja+saakin+olla+eri+mieltä,+mutta+jos+sanat+loppuvat,+mielestäni+on+parempi+olla+hiljaa,+kun+ruveta+nimittelemään+rumasti.
08.07.2020 11:25
Ottamatta+kantaa+jalkapantaan,+niin+sisäministeriön+lausunto,+on+vain+lausunto,+ei+hallituksen+päätös.
08.07.2020 11:17
Käväisi+mielessä,+että+olisiko+ollut+liian+märkää+ja+kun+luin+tuon+mustan+muovin+niin+ajatus+vahvistui.
Kaikenkaikkiaan,+kasvit+kärsivät,+kun+ei+ole+kunnon+lumipeitettä+talvella.
Täällä+missä+minä+olen,+ensin+on+pari+kolme+viikkoa+hellettä,+nyt+kaatosadekuuroja+välillä+taivaan+täydeltä.
Ramoona+kyllä+laittoi+hyvän+asiallisen+kommentin,+johon+ei+lisäämistä+juurikaan+löydy.
07.07.2020 20:36
Laki+ei+kiellä+ottamasta+niitä+paljon+puhuttuja+naisia+ja+lapsia,+kuin+ei+myöskään+nuoria+miehiä.
Kyllä+ne+jokaisen+puolueen+ihanteet+taustalla+näkyvät.+Niiden+mukaanhan+puolueet+asioitaan+ajavat.
Helppoahan+se+olisikin,+jos+laki+olisi+niin,+että+jokainen+ministeri+joutuisi+olemaan+tasan+samaa+mieltä+joka+asiasta.
Politiikka+on+kompromissien+tekoa,+lain+puitteissa.
Eikä+se,+että+ei+vastata+suoriin+kysymyksiin,+poista+sitä,+etteikö+ihanteita+asioista+olisi,+kaikilla+meillähän+on+oma+mielipiteemme.
Itse+tietääkseni+en+ole+haukkunut+ketään.
07.07.2020 19:08
Kyllähän+se+totta+on,+että+kansalaisten+annetaan+ymmärtää,+että+otetaan+lapsia.
Tänään+sitten+telkusta+kuulin+aamulla,+että+ovat+14-18+ikäisiä+nuoria+ja+kaikki+miespuolisia.
Nytkin+kuvissa+näytettiin+perheitä,+jossa+käveli+pieniä+lapsia.
En+pidä+väärien+mielikuvien+luomisesta,+se+on+huijaamista.
Haastattelija+kysyi+Ohisalon+omaa+mielipidettä+turvapaikka.asiassa,+ei+vastannut+kysymykseen.+Puhui+vaan+yhdessä+tehtävistä+päätöksistä.
Ei+se+varmaan+helppo+paikka+ole+tuo+sisäministerin+pesti.+Hän+vetää+sitä+omien+ihanteidensa+mukaan,+omalta+kannaltaan.
07.07.2020 17:12
Nyt+on+operaattori+vaihtunut+ja+sivut+suorastaan+´´lennähtävät´´+auki.
On+se+hyvä,+kun+on+noita+nuoria+apuna.
Sen+verran+ilmanala+muuttui,+että+eilen+jo+lämmittelin+alataloa,+kun+nuoripari+tuli+tänään.
Rankkojakin+sadekuuroja+tullut.
Pikkukoira+hyökkäsi+kissan+kimppuun,+kissa+päästi+isot+sähinät+ja+loikkasi+sängyn+alle.
Iso+koira+toimii+rauhallisesti,+kissan+kanssa+välillä+nokakkain,+ihan+kun+pusuttelisivat.
Käärmeitä+ei+ole+tänä+kesänä+näkynyt+yhtään.
Yksi+kuollut+vaskitsa+oli+tiellä,+mutta+sehän+onkin+lisko.
Edelliskesänä+näkyi+useampi.
Hyttysiäkään+ei+ole+ollut,+kuin+nimeksi.+Helteellä+sensijaan+oli+rannassa+paarmoja.
Tässäpä+tätä+kesäistä+arkea+elellään,+niinkuin+ennenkin.
07.07.2020 16:56
Hoksasin,+etä+tarkoitti+varmaan+tuota+natriumbikarbonaattia+siis+ruokasoodaa,+joka+sisältää+suolaa,+eipä+sitä+yhdessä+tabletissa+taida+merkittävästi+olla.
Jos+liikaa+suolaa+saa,+niin+taitaa+se+tulla+muualta+mitä+syö.
06.07.2020 16:13
Luin++tuon+c-vitamiiniporeen+aineosat.
Ei+sisällä+natriumia.
06.07.2020 15:36
Useimmat+ihmiset+eivät+osaa+säästää.
Kun+rahaa+tulee+ollaan+huumassa,+eletään+leveästi.+
Ei+ajatella,+että+voi+tulla+toisenlainenkin+päivä.
Sitten+vain+valitetaan,+kuinka+yhteiskunta+on+kohdellut+huonosti.
05.07.2020 23:10
Itse+syön+monipuolisesti,+käytän+luomuruokaa+niin+paljon,+kun+kaupasta+saa,+ja+ainakin+lähiruokaa.+C-vitamiinilisää+käytän,+koska+se+on+myös+hyvä+antioksidantti.
B-vitamiinilisää+otan+satunnaisesti.+(siis+sellaista+missä+on+kaikki+B-vitamiinin+lajit).
05.07.2020 23:04
Olisin+kiinnostunut+tietämään+tuosta+poretablettiasiasta.+Voisitko+löytää+jotain++linkkiä+asiasta.
En+mitään+tutkimusta+asiasta+tiedä.
Eihän+vitamiinit++sinällään+pahaksi+ole.+Olisiko+sitten+kysymys+jostain+lisäaineista.
05.07.2020 22:28
Ainakin+ennen+oli+jotain+ruokahalua+kiihoittavaa+litkua+jota+sai+apteekista.+nimeä+en+nyt+muista.
Yritä+ainakin+juoda+maitoa,+piimää,+tuoremehuja+ja+mahdollisesti+jotain+vitamiinenja+ja+mineraaleja.+Niitäkin+saa+nykyään+poretabletteina.
Joku+mainitsi+proteiinit,+varsin+tärkeitä,+usein+vanhoilla+puutteita.
Hyvänenaika+mimmimummi+yritä+nyt+saada+itsellesi+puhuttua,+että+pitää+syödä+vaikka+ei+niin+nälkä+olisilkaan.
05.07.2020 20:55
Sinulla+on+ihan+oikeus+purkaa+tuntojasi,+kun+kerran++´´päälle+käydään.´´
Luulotaudin+kohteeksi+olen+itsekin+joutunut+60+palstalla.
Ajattelen+asian+niinpäin,+että+joku+noilla+ilkeilijöillä+itsellään+mättää+pahasti+omassa+elämässään.
Sitä,+kun+ajattelen+alkaa+tulla+ihan+säälin+tunne+heitä+kohtaan.
Mutta+hyvä,+ettet+luovuta.+Ei+pidäkään,+minun+mielestäni.
Käväisin+järvellä,+en+kauaksi+mennyt,+mutta+yhden+syötävän+kokoisen+ahvenen+sain.
Sen+kun+voissa+paista+niin+namm.
Niilo-kissa+se+rannalla+taas+odotteli.
Aika+lämmin+noin+19+astetta,+ajattelin+lähteä+alataloon+saunomaan,+se+kun+on+järven+rannalla.
Täältä+ylhäältä+on+joku+90-100+metriä,+no+ei+sekään+paljon+ole.
Parin+tunnin+päästä+sääteitojen+mukaan+tulee+sadetta.
05.07.2020 18:46
Iltalehdessä+otsikko,+että+melkein+kaikki+polvistuivat,+Kimi+ei.
Iltalehdessä+näyttää+olevan+liveseuranta,+kisa+alkoi+äsken.
Mitä+tuohon+rasismiin+tulee,+niin+sana+on+jo+kulunut.
Sitä+nähdään+sielläkin,+missä+sitä+ei+ole.
Kun+ajetaan+jotain+asiaa,+jonka+tarkoitus+on+hyvä,+niin+aina+löytyy+vouhottajia,+jotka+vesittää+kaiken+asiallisuuden.
Kuinka+moni+tänne+tulleista+ulkomaalaisista+edes+oli+kuullut+rasismista.
Jos+tämän+nykyisen+käsityksen+mukaan+mitataan,+sitä+on+pilvin+pimein+joka+maassa.
Silloin,+kun+se+suvivirsivouhotus+oli,+senkin+sai+aikaan+vapaa-ajattelijoiden+liitto,+eikä+uskonnolliset+piirit,+niinkuin+annettiin+ymmärtää.
05.07.2020 16:21
Eikös+nuo+maisemointituet+ole+aika+harvinaisia,+käsittääkseni.
Pitää+myös+muistaa,+ettei+maanviljelijät+ole+ainoita+tukien+saajia.
Maataloustukiahan+saavat+erilaiset+yhtiötkin+ja+kasvisten+viljelijät+ja+taisi+olla+porotaloudet.+Luettelot+löytyvät+kyllä+googlaamalla.
Puhumattakaan+kaikista+muista+yritystuista,+joita+valtion+kassasta+maksetaan.
Veroja+maksavat+muutkin,+kun+palkansaajat+ja+eläkeläiset.
Veronmaksun+rajat+ja+prosentit+löytyvät+nekin+googlettamalla.
Jos+maataloudesta+tuet+poistettaisiin,+ruoka+kallistuisi+huomattavasti.
Tuottajista+moni+joutuisi+lopettamaan,+omavaraisuus+vaarantuisi.+Työttömiä+tulisi+laumoittain.
05.07.2020 15:51
Minäkin+näin+kesällä+teen+vihdan+usein+saunaan.+
Talvisin+en+vihdo,+koska+kerrostalon+saunassa+se+ei+oikein+onnistu.+Ei+ehdi+siivota,+kun+jo+löylyvuoro+vaihtuu.
Otan+oksia+sähkölinjojen+alta,+kun+ei+siinä+voi+muutenkaan+puut+kasvaa.
Pääsääntöisesti+otan+koivua,+mutta+sekaan+laitan+lepän,+pihlajan,+pajun+ja+haavan+oksan,+siis+yhden+kutakin.
05.07.2020 15:37
Sitä+mieltä,+että+se+on+hienoa.
Joitakin+kertomuksia+on+tullut+luettua+nuorista+maallemuuttaneista,+jotka+ovat+onnistuneet+kotiutumaan.
Työtä+kyllä+tietävät+tehneensä+pärjätäkseen.
Toinen+luku+on+sitten+ne+haihattelijat,+jotka+ovat+pelkkien+kuvitelmien+varassa.
Jos+taajaman+ulkopuolella+asuu,+monin+paikoin+on+yksityistiet,+joista+erikseen+maksetaan.+Tulisijojen+nuohoukset+muistettava.
Lähin+jätepiste+voi+olla+parin+kilometrin+päässä.
Kiinteistöverot+tulee+joka+pirtistä+ja+pirtin+paikasta.
Lämmitykset,+pihojen+hiekoitukset,+lumenluonnit+itse+järjestettävä.+
Vain+jotain+mainitakseni.
05.07.2020 15:03
Eipä+noista+ilkeilijöistä+kannata+välittää.+Liekö+heillä+känkkäränkkäpäivä+silloin,+kun+omaa+pahaa+oloaan+täällä+purkavat+milloin+kenenkin+niskaan.
Pitkästä+aikaa+olen+yksin+(kissa+tietysti+seurana)+tällä+mäellä.
Vilskettä+ja+touhua+on+riittänyt.
Uimassa+viihdytty+niin+ihmiset,+kuin+koiratkin.+Kissa+ei+veteen+mene,+laiturilla+kyllä+istuskelee.+Kun+olen+vesillä,+usein+odottelee+siinä.
Pilvipoutaa+nyt,+tuule+ei+yhtään.
Itselläni+on+operaattorin+vaihto+meneillään.+Pojantyttärenmies+sitä+hoitelee.
Näytti+niitä+lukuja,+niin+minun+tässä+nykyisessä,+joka+usein+takkuaa+on+2-3+ja+pojantyttärellä+50,+joten+ero+melkoinen+nettiyhteydessä.
Ostin+mansikoita+ropposen+viikolla+ja+olivat+todella+makeita,+aina+ei+ole+yhtä+hyviä+ollut.
Toissapäivänä+syötiin+viimeiset+lusikalliset+viime+vuoden+puolukkasadosta.+Näyttää+kukkia+mäellä+olevan,+että+toivoa+saada+uutta+satoa+tänä+vuonna.
Pitänee+lähteä+ulos+touhuilemaan.
Ulpukat,+lumpeet+ja+keltakurjenmiekatkin+jo+kukkivat.+Kaunis+on+tämä+pallomme,+niiltä+osin,+mitä+ihminen+ei+ole+pilannut.
Tuli+tuo+pilaaminen+siitä+mieleen,+kun+oli+kuvia+ja+kirjoituksia+lehdissä+noista+aluejätepisteistä,+miten+niihin+ja+niiden+viereen+on+jätetty+paljon+niihin+kuulumatonta+tavaraa.+Surullista.
Mutta+iloitkaamme+kesästä+ja+nähkäämme+pienetkin+iloiset+asiat.
05.07.2020 11:56
Juuri+tätä+tarkoitin,+Sinä+oivalsit+sen.
04.07.2020 21:24
248 / 315