Vapaa kuvaus

Aloituksia

47

Kommenttia

6298

1. Eipä+noista+ilkeilijöistä+kannata+välittää.+Liekö+heillä+känkkäränkkäpäivä+silloin,+kun+omaa+pahaa+oloaan+täällä+purkavat+milloin+kenenkin+niskaan.Pitkästä+aikaa+olen+yksin+(kissa+tietysti+seurana)+tällä+mäellä.Vilskettä+ja+touhua+on+riittänyt.Uimassa+viihdytty+niin+ihmiset,+kuin+koiratkin.+Kissa+ei+veteen+mene,+laiturilla+kyllä+istuskelee.+Kun+olen+vesillä,+usein+odottelee+siinä.Pilvipoutaa+nyt,+tuule+ei+yhtään.Itselläni+on+operaattorin+vaihto+meneillään.+Pojantyttärenmies+sitä+hoitelee.Näytti+niitä+lukuja,+niin+minun+tässä+nykyisessä,+joka+usein+takkuaa+on+2-3+ja+pojantyttärellä+50,+joten+ero+melkoinen+nettiyhteydessä.Ostin+mansikoita+ropposen+viikolla+ja+olivat+todella+makeita,+aina+ei+ole+yhtä+hyviä+ollut.Toissapäivänä+syötiin+viimeiset+lusikalliset+viime+vuoden+puolukkasadosta.+Näyttää+kukkia+mäellä+olevan,+että+toivoa+saada+uutta+satoa+tänä+vuonna.Pitänee+lähteä+ulos+touhuilemaan.Ulpukat,+lumpeet+ja+keltakurjenmiekatkin+jo+kukkivat.+Kaunis+on+tämä+pallomme,+niiltä+osin,+mitä+ihminen+ei+ole+pilannut.Tuli+tuo+pilaaminen+siitä+mieleen,+kun+oli+kuvia+ja+kirjoituksia+lehdissä+noista+aluejätepisteistä,+miten+niihin+ja+niiden+viereen+on+jätetty+paljon+niihin+kuulumatonta+tavaraa.+Surullista.Mutta+iloitkaamme+kesästä+ja+nähkäämme+pienetkin+iloiset+asiat.