Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Tjsimila
profiilit
Tjsimila
Tjsimila
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
65
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hah! Kaikki 4 koronarokotetta neutlarisoitui ruokasoodalla?
02.10.2023 00:32
Jos joku haluaa naamailla, niin tervetuloa koboltin ĵa Nikkelin jalostulseen
02.10.2023 00:19
Yksikään moottoripyöräjengiläinen ei voi väittää, ettei olisi hyönteissyöjä.
Kerran tuttuni muualta tuli kylään ja väitti muuta. Lopulta oli jengiläisenkin myönnettävä olevansa hyönteissyöjä.
01.10.2023 23:34
Niin toistan itseäni. Se oli sitä sekavaa aikaa, kun minulla oli Tunturi Super Sport mopedi.
Siihen aikaan viilailtiin 2-tahti pyttyjä, sekä laskettiin kantta.
Kuitenkin minulla oli sitten tämmöinen mopedi. Vauhdin hurmassa ei ollut mitään järkeäkään, kun ajoin 70Km/h kypärän visiiri auki.
Matkalleni vain sattui suuri hyttyisparvi mihin törmäsin täysiä.. hetken syljeskelin niitä suustani ja ravistelin pottaani.
Se nyt oli ensikosketukseni hyönteisruokaan, ennen kuin sitä edes keksittiin.
>simiti<
01.10.2023 23:24
Voi don anonoymys. Kyllä tämä on elchapto profiili. Oma lärvi ja omat toimet.
Paljon olen tehnyt, mistä en ole ylpeä, mutta kannan aiheuttamani harteillani, en syytä muita.
>simiti<
01.10.2023 22:59
Voi sinua. Välillä kun suoli-palstalle sanoo huomenta, niin tulee vähintään päivän paskaryöppy noilta keskiarvon alapuolella olevilta.
Ei siitä kannata välittää. Joskus humaloituneena omen kyllä nuo persuteinit jauhottanut oikein kunnolla. Onneksi ei olla fyysisesti nähty, olisin sitten vankilalinnassa.
>simiti<
01.10.2023 22:34
Olkoon nyt mikä lystää! Mun lapsi hän silti on. Ärsyttää nuo homo/lesbo kammoiset vähä-älyiset mielikuvitustontun sanansaattajat!
>simiti<
01.10.2023 21:38
Tämä se muistaakseni on. Olen toki huonomuistinen aivovamma-tyyppi, mutta eikös minulla ennen ollut eri kuva?
Pyh. Aivan sama.
>simiti<
01.10.2023 21:04
Minä olen totuus, tie ja elämä.
16.08.2023 19:50
Nooh, ei rakkaus katso ikää. Muistan kun palvelutalossa yli 80 vuotiaat menivät naimisiin.
16.08.2023 19:45
Täh? Ovcgtb, hgyjvgt. Hhhgdgnnc hfknh gykvcgn hy hhi.
Olethan samaa mieltä?
16.08.2023 19:42
Silloin kun NL oli vielä olemassa, myös Ukraina kuului siihen. Sinun logiikallassi kyseessä on sisällissota. Miksi Suomi puuttuu toisten maiden sisällissotaan?
Vähän tarkkuutta kirjoituksiin. 😜
16.08.2023 06:16
Sen takia persut ihailevatkin Venäjää.
16.08.2023 06:07
Jos koko velkaa katsotaan, niin eniten velkaa on ottanut kokoomus. Tämä ilman kriisejä.
Jännästi aatteensa sokaisemat ovat unohtaneet sodan jälkeisen ajan pahimmat kriisit viime hallituskaudella.
Olisitteko itse jättäneet yrityksiä tukematta, ollut antamatta kaikille ilmaisia rokotuksia, jättäneet polttoaineen sekoitevelvoitteen laittamista jäihin toistaiseksi. Ette olisi antaneet sähkötukea, ette olisi poistaneet kikyä ja indeksijäädytyksiä?
Kuinkahan syvällä suossa olisimmekaan teidän toimilla? Valtio ei muuten ole kuoleva henkilö, joten ei ole pakko, eikä edes järkeväkään maksaa kaikkia valtionlainoja koskaan pois kokonaan.
Mutta hyvin oppositio onnistui pelottelemaan, koska iso osa ei tajua valtiontaloudesta mitään. Valtionlainojakin järjestellään koko ajan ja entisiä maksellaan pois, sekä uutta otetaan. Marinin aikana ulkomaan velka väheni, eli Suomi on käytännössä itselleen velkaa.
Mutta mikäli hallitus ei piakkoin kaadu, niin katsellaan paljonko ituhippi joutuu piikittämään itseään ja irvistelemään, kun seuraava yhteislaina EU:sta tulee ajankohtaiseksi.
Vai tehdäänkö brexitit ja syöstään Suomi syvälle suohon?
16.08.2023 06:03
Varmaan vetää huumeita, niiden ilmeiden perusteella. Niinhän ne kaikki ituhipit vetää. Kannattaisi mennä huumetesteihin ja sitten on otettava hiusnäyte!
16.08.2023 05:43
Tuossa profiilissa on kuva. Se riittäköön.
14.08.2023 08:04
Hah, antaa tulla mullekkin niitä riidanhaastamisviestejä. Yhtään ainoaa en lue ja mua kiinnostaa yhtä paljon kuin kiviäkin.
Tai sitten voitte vain olla hiljaa, koska hiiri pissaa.
>simiti<
04.08.2023 23:13
Sikakin on järkevämpi, kuin pikimusta persu.
28.06.2023 14:17
Mitäs te äärioikeistolaidan peppulit teitte viime hallituskaudella?
Ettehän yhtään räksyttänyt mistään? Ettehän huudelleet mitään ainakaan silloin, kun toinen puhui?
28.06.2023 14:15
Työpäivän jälkeen lähdettäisiin kunnolla ryyppäämään.
28.06.2023 13:48
1 / 4