Onko siinä mitään järkeä?
Ensirakkaus vasta 40-vuotiaana
17
352
Vastaukset
Ei kai rakkaudessa järkeä olekkaan liiemmälti, enemmänkin sietokykyä ja hyväksyntää se kysyy, kun niinkään järkeä.
- Anonyymi
No tuleeko siitä mitään enää siinä iässä?
Anonyymi kirjoitti:
No tuleeko siitä mitään enää siinä iässä?
Ihminen voi rakastua missä iässä vaan, se tuleeko siitä mitään riippuu ihan pariskunnan molemmista osapuolista.
- Anonyymi
Usko nyt jo K, poissa on.
- Anonyymi
Sen lisäksi K ja vain K, te molemmat erehdyitte: PARISUHDE EI OLE MITÄÄN NAISTENLEHTIEN LÄÄHÄTYSTÄ!
Ei eroaminen vaadi yleensä mitään. Jos ihminen on väärä, kylmästi vittuun, ovesta ulos. Irtisanot oman osuutesi kotilainasta, jos sitä on.
Sitten näet, olo on kuin sinkulla ennen perseestä olevaa parisuhdetta ja avioliittoa.
Ota vain oikea tai ei ketään.
terveisin:
X
(TGDM!) Mun ensirakkaus tapahtui kun olin 7-vuotias. Tyttö taisi olla 18.
Ei se rakkaus vaadi henkistä yhteyttä. Riittää että nainen on hyvän näköinen.- Anonyymi
Oikea rakkaus vaatii sekä henkisen että fyysisen yhteyden, ainakin ihannetapauksessa ja aikuisten kesken.
- Anonyymi
On siinä järkeä. Rakkaus on aina rakkaus.
Nooh, ei rakkaus katso ikää. Muistan kun palvelutalossa yli 80 vuotiaat menivät naimisiin.
😁 ei, järki ei ole mitenkään olennainen osa rakastumista, miten voisi ollakaan kun kyse on asiasta mitä ei voi järjellisesti selittää
- Anonyymi
Niin kävi täälläkin. Eihän siinä yksipuolisena mitään järkeä ole. Hän on vieläkin maailman ihanin nainen, vaikka ei varmaan olla enää tekemisissä.
- Anonyymi
Ensirakkaus, et sä kai voi väittää ettet oo rakastanu ketään tohon ikään? On sitä muutakin rakkautta, saati yksistään parisuhteeseen liittyvää.
- Anonyymi
Oon tietysti.
- Anonyymi
Harvemmin esimerkiksi vanhemmista tai lemmikeistä puhutaan ensirakkautena, jos ei banjo soi samalla taustalla. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin esimerkiksi vanhemmista tai lemmikeistä puhutaan ensirakkautena, jos ei banjo soi samalla taustalla. - sivusta
Balalaikka jos soi, voi rakastaa ensirakkautenaan vaikka rikkaimuria.
- Anonyymi
Ei. Sellainen on liian voimakas juttu kokemattomalle. Se rikkoo sinut, etkä pysty enää korjaamaan itseään.
Minä neuvon välttämään sitä. Pysy pinnallisissa suhteissa ilman suurempia tunteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438038
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684493
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363253Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472808Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262765- 372523
- 412076
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807