Onko siinä mitään järkeä?
Ensirakkaus vasta 40-vuotiaana
17
348
Vastaukset
Ei kai rakkaudessa järkeä olekkaan liiemmälti, enemmänkin sietokykyä ja hyväksyntää se kysyy, kun niinkään järkeä.
- Anonyymi
No tuleeko siitä mitään enää siinä iässä?
Anonyymi kirjoitti:
No tuleeko siitä mitään enää siinä iässä?
Ihminen voi rakastua missä iässä vaan, se tuleeko siitä mitään riippuu ihan pariskunnan molemmista osapuolista.
- Anonyymi
Usko nyt jo K, poissa on.
- Anonyymi
Sen lisäksi K ja vain K, te molemmat erehdyitte: PARISUHDE EI OLE MITÄÄN NAISTENLEHTIEN LÄÄHÄTYSTÄ!
Ei eroaminen vaadi yleensä mitään. Jos ihminen on väärä, kylmästi vittuun, ovesta ulos. Irtisanot oman osuutesi kotilainasta, jos sitä on.
Sitten näet, olo on kuin sinkulla ennen perseestä olevaa parisuhdetta ja avioliittoa.
Ota vain oikea tai ei ketään.
terveisin:
X
(TGDM!) Mun ensirakkaus tapahtui kun olin 7-vuotias. Tyttö taisi olla 18.
Ei se rakkaus vaadi henkistä yhteyttä. Riittää että nainen on hyvän näköinen.- Anonyymi
Oikea rakkaus vaatii sekä henkisen että fyysisen yhteyden, ainakin ihannetapauksessa ja aikuisten kesken.
- Anonyymi
On siinä järkeä. Rakkaus on aina rakkaus.
Nooh, ei rakkaus katso ikää. Muistan kun palvelutalossa yli 80 vuotiaat menivät naimisiin.
😁 ei, järki ei ole mitenkään olennainen osa rakastumista, miten voisi ollakaan kun kyse on asiasta mitä ei voi järjellisesti selittää
- Anonyymi
Niin kävi täälläkin. Eihän siinä yksipuolisena mitään järkeä ole. Hän on vieläkin maailman ihanin nainen, vaikka ei varmaan olla enää tekemisissä.
- Anonyymi
Ensirakkaus, et sä kai voi väittää ettet oo rakastanu ketään tohon ikään? On sitä muutakin rakkautta, saati yksistään parisuhteeseen liittyvää.
- Anonyymi
Oon tietysti.
- Anonyymi
Harvemmin esimerkiksi vanhemmista tai lemmikeistä puhutaan ensirakkautena, jos ei banjo soi samalla taustalla. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin esimerkiksi vanhemmista tai lemmikeistä puhutaan ensirakkautena, jos ei banjo soi samalla taustalla. - sivusta
Balalaikka jos soi, voi rakastaa ensirakkautenaan vaikka rikkaimuria.
- Anonyymi
Ei. Sellainen on liian voimakas juttu kokemattomalle. Se rikkoo sinut, etkä pysty enää korjaamaan itseään.
Minä neuvon välttämään sitä. Pysy pinnallisissa suhteissa ilman suurempia tunteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940