Onko siinä mitään järkeä?
Ensirakkaus vasta 40-vuotiaana
17
445
Vastaukset
Ei kai rakkaudessa järkeä olekkaan liiemmälti, enemmänkin sietokykyä ja hyväksyntää se kysyy, kun niinkään järkeä.
- Anonyymi
No tuleeko siitä mitään enää siinä iässä?
Anonyymi kirjoitti:
No tuleeko siitä mitään enää siinä iässä?
Ihminen voi rakastua missä iässä vaan, se tuleeko siitä mitään riippuu ihan pariskunnan molemmista osapuolista.
- Anonyymi
Usko nyt jo K, poissa on.
- Anonyymi
Sen lisäksi K ja vain K, te molemmat erehdyitte: PARISUHDE EI OLE MITÄÄN NAISTENLEHTIEN LÄÄHÄTYSTÄ!
Ei eroaminen vaadi yleensä mitään. Jos ihminen on väärä, kylmästi vittuun, ovesta ulos. Irtisanot oman osuutesi kotilainasta, jos sitä on.
Sitten näet, olo on kuin sinkulla ennen perseestä olevaa parisuhdetta ja avioliittoa.
Ota vain oikea tai ei ketään.
terveisin:
X
(TGDM!) Mun ensirakkaus tapahtui kun olin 7-vuotias. Tyttö taisi olla 18.
Ei se rakkaus vaadi henkistä yhteyttä. Riittää että nainen on hyvän näköinen.- Anonyymi
Oikea rakkaus vaatii sekä henkisen että fyysisen yhteyden, ainakin ihannetapauksessa ja aikuisten kesken.
- Anonyymi
On siinä järkeä. Rakkaus on aina rakkaus.
Nooh, ei rakkaus katso ikää. Muistan kun palvelutalossa yli 80 vuotiaat menivät naimisiin.
😁 ei, järki ei ole mitenkään olennainen osa rakastumista, miten voisi ollakaan kun kyse on asiasta mitä ei voi järjellisesti selittää
- Anonyymi
Niin kävi täälläkin. Eihän siinä yksipuolisena mitään järkeä ole. Hän on vieläkin maailman ihanin nainen, vaikka ei varmaan olla enää tekemisissä.
- Anonyymi
Ensirakkaus, et sä kai voi väittää ettet oo rakastanu ketään tohon ikään? On sitä muutakin rakkautta, saati yksistään parisuhteeseen liittyvää.
- Anonyymi
Oon tietysti.
- Anonyymi
Harvemmin esimerkiksi vanhemmista tai lemmikeistä puhutaan ensirakkautena, jos ei banjo soi samalla taustalla. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin esimerkiksi vanhemmista tai lemmikeistä puhutaan ensirakkautena, jos ei banjo soi samalla taustalla. - sivusta
Balalaikka jos soi, voi rakastaa ensirakkautenaan vaikka rikkaimuria.
- Anonyymi
Ei. Sellainen on liian voimakas juttu kokemattomalle. Se rikkoo sinut, etkä pysty enää korjaamaan itseään.
Minä neuvon välttämään sitä. Pysy pinnallisissa suhteissa ilman suurempia tunteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437