Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ensirakkaus vasta 40-vuotiaana

Anonyymi-ap

Onko siinä mitään järkeä?

17

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kai rakkaudessa järkeä olekkaan liiemmälti, enemmänkin sietokykyä ja hyväksyntää se kysyy, kun niinkään järkeä.

      • Anonyymi

        No tuleeko siitä mitään enää siinä iässä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tuleeko siitä mitään enää siinä iässä?

        Ihminen voi rakastua missä iässä vaan, se tuleeko siitä mitään riippuu ihan pariskunnan molemmista osapuolista.


    • Anonyymi

      Usko nyt jo K, poissa on.

    • Anonyymi

      Sen lisäksi K ja vain K, te molemmat erehdyitte: PARISUHDE EI OLE MITÄÄN NAISTENLEHTIEN LÄÄHÄTYSTÄ!

      Ei eroaminen vaadi yleensä mitään. Jos ihminen on väärä, kylmästi vittuun, ovesta ulos. Irtisanot oman osuutesi kotilainasta, jos sitä on.

      Sitten näet, olo on kuin sinkulla ennen perseestä olevaa parisuhdetta ja avioliittoa.

      Ota vain oikea tai ei ketään.

      terveisin:
      X
      (TGDM!)

    • Mun ensirakkaus tapahtui kun olin 7-vuotias. Tyttö taisi olla 18.
      Ei se rakkaus vaadi henkistä yhteyttä. Riittää että nainen on hyvän näköinen.

    • Anonyymi

      Oikea rakkaus vaatii sekä henkisen että fyysisen yhteyden, ainakin ihannetapauksessa ja aikuisten kesken.

    • Anonyymi

      On siinä järkeä. Rakkaus on aina rakkaus.

    • Nooh, ei rakkaus katso ikää. Muistan kun palvelutalossa yli 80 vuotiaat menivät naimisiin.

    • 😁 ei, järki ei ole mitenkään olennainen osa rakastumista, miten voisi ollakaan kun kyse on asiasta mitä ei voi järjellisesti selittää

    • Anonyymi

      Niin kävi täälläkin. Eihän siinä yksipuolisena mitään järkeä ole. Hän on vieläkin maailman ihanin nainen, vaikka ei varmaan olla enää tekemisissä.

    • Anonyymi

      Ensirakkaus, et sä kai voi väittää ettet oo rakastanu ketään tohon ikään? On sitä muutakin rakkautta, saati yksistään parisuhteeseen liittyvää.

      • Anonyymi

        Oon tietysti.


      • Anonyymi

        Harvemmin esimerkiksi vanhemmista tai lemmikeistä puhutaan ensirakkautena, jos ei banjo soi samalla taustalla. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin esimerkiksi vanhemmista tai lemmikeistä puhutaan ensirakkautena, jos ei banjo soi samalla taustalla. - sivusta

        Balalaikka jos soi, voi rakastaa ensirakkautenaan vaikka rikkaimuria.


    • Anonyymi

      Ei. Sellainen on liian voimakas juttu kokemattomalle. Se rikkoo sinut, etkä pysty enää korjaamaan itseään.

      Minä neuvon välttämään sitä. Pysy pinnallisissa suhteissa ilman suurempia tunteita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe