Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minä teen nyt parannuksen

Enää en juo viinaa enkä tapaile naisia baareissa. Vain yhden naisen olen elämäni aikana saanut baarissa viinaa juomalla ja häneltä sain lisäksi tippurin. Viina tuhosi maksan ja munuaiset, elinsiirtoon en pääse koska ryyppäämällä ne itse pilasin.

116

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi sinua.

    • Anonyymi

      Voi ei 😂

      Nyt ei kyllä viinamies tykkää 😁

      xLiner

      • Eipäs esiinnytä toisten nimimerkillä.


      • xLiner kirjoitti:

        Eipäs esiinnytä toisten nimimerkillä.

        No nyt on kiusanteko ottanut aimo harppauksen..


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No nyt on kiusanteko ottanut aimo harppauksen..

        Niin eikös xliner ole yleensä esiintynyt täällä kirjautumattomana, ainoastaan viestinsä xliner-nimellä kuitaten. Eli eikö siinä tapauksessa tämä rekattu xliner ole se kopio?

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eikös xliner ole yleensä esiintynyt täällä kirjautumattomana, ainoastaan viestinsä xliner-nimellä kuitaten. Eli eikö siinä tapauksessa tämä rekattu xliner ole se kopio?

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

        Sitäpä juuri. Kopioija on mennyt rekkaamaan linukan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No nyt on kiusanteko ottanut aimo harppauksen..

        Eipä mua haittaa. Kyllä saa aika tosissaan tehdä töitä että vaikuttaa uskottavalta, ja siinäkin tapauksessa hyvä jos löytyi mulle tuuraaja 😂

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mua haittaa. Kyllä saa aika tosissaan tehdä töitä että vaikuttaa uskottavalta, ja siinäkin tapauksessa hyvä jos löytyi mulle tuuraaja 😂

        xLiner

        No.. tiedät sen itsekkin.. olet korvaamaton.


      • Anonyymi

        Ihanaa, onko xLiner rekisteröitynyt!!?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No nyt on kiusanteko ottanut aimo harppauksen..

        Nää copycatit on kyllä persiidtä.😡.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Nää copycatit on kyllä persiidtä.😡.

        Mä pidän ainakin tuota rekisteröitynyttä oikeana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, onko xLiner rekisteröitynyt!!?

        Eipä ole tainnut olla linukka joka xLinerin on rekannut.


      • xLiner kirjoitti:

        Eipäs esiinnytä toisten nimimerkillä.

        😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, onko xLiner rekisteröitynyt!!?

        Toki toki, harmis luultavasti rekkautuu kiireesti seuraavana 😂


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No nyt on kiusanteko ottanut aimo harppauksen..

        Vo rakas pirppis. Tietäisitpä vain kuinka monta kirppiksen hintalappua olen laittanut sinun logolla ja nimimerkillä.

        Kaikki menee heti kaupaksi. Jos esiinnyn itsenäni, niin Genelekin eristetty kuunteluhuone Iisalmessa on valtavan meluisa.

        No joo, en minä edes myy koskaan mitään kirppiksillä, mutta miten palstalla nimimerkin pölliminen voisi edes olla vähemmän rangaistavaa?

        Onhan muistaakseni minullakin profiili ja ihan ikiomalla vamma naamallani.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vo rakas pirppis. Tietäisitpä vain kuinka monta kirppiksen hintalappua olen laittanut sinun logolla ja nimimerkillä.

        Kaikki menee heti kaupaksi. Jos esiinnyn itsenäni, niin Genelekin eristetty kuunteluhuone Iisalmessa on valtavan meluisa.

        No joo, en minä edes myy koskaan mitään kirppiksillä, mutta miten palstalla nimimerkin pölliminen voisi edes olla vähemmän rangaistavaa?

        Onhan muistaakseni minullakin profiili ja ihan ikiomalla vamma naamallani.

        >simiti<

        Tämä se muistaakseni on. Olen toki huonomuistinen aivovamma-tyyppi, mutta eikös minulla ennen ollut eri kuva?

        Pyh. Aivan sama.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Tjsimila kirjoitti:

        Tämä se muistaakseni on. Olen toki huonomuistinen aivovamma-tyyppi, mutta eikös minulla ennen ollut eri kuva?

        Pyh. Aivan sama.

        >simiti<

        Kyllä tuo on elokuvasta El Chapo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo on elokuvasta El Chapo.

        Voi don anonoymys. Kyllä tämä on elchapto profiili. Oma lärvi ja omat toimet.

        Paljon olen tehnyt, mistä en ole ylpeä, mutta kannan aiheuttamani harteillani, en syytä muita.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vo rakas pirppis. Tietäisitpä vain kuinka monta kirppiksen hintalappua olen laittanut sinun logolla ja nimimerkillä.

        Kaikki menee heti kaupaksi. Jos esiinnyn itsenäni, niin Genelekin eristetty kuunteluhuone Iisalmessa on valtavan meluisa.

        No joo, en minä edes myy koskaan mitään kirppiksillä, mutta miten palstalla nimimerkin pölliminen voisi edes olla vähemmän rangaistavaa?

        Onhan muistaakseni minullakin profiili ja ihan ikiomalla vamma naamallani.

        >simiti<

        No.. minä pidän tekoa törkyisenä ja tarkoituksenaan vain kiusata.


    • Anonyymi

      Tulihan se sieltä.

    • Juu, eipähän ole järkevää olla trendikäs ja juopotellen sisäelin jonossa tai sukupuolitautien takia kusessa. Tai muutakaan, koska se on trendi.

    • mustasusi

      Nyt alkoi joku alkoholin vastainen kampanja palstalla? No ei siinä, ei se mikään terveystuote olekaan, mutta ei sitä kokonaan ilmankaan osata olla. Kohtuus kaikessa, sanoisin.

      • Riippuu ihmisestä. Mä osaan olla kokonaan ilman alkoholia, aivan kuten oon ilman huumeita, tupakkaa, meikkejä ja vaikkapa käsilaukkuja ja korkokenkiäkin ilman jne. Helppoa. 🙂


      • Huitale kirjoitti:

        Riippuu ihmisestä. Mä osaan olla kokonaan ilman alkoholia, aivan kuten oon ilman huumeita, tupakkaa, meikkejä ja vaikkapa käsilaukkuja ja korkokenkiäkin ilman jne. Helppoa. 🙂

        Osaan olla puhumattakin kolme viikkoa, sitäkään ei kaikki pysty tekemään. Terveisin angiinaa lapsena paljon sairastellut. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Osaan olla puhumattakin kolme viikkoa, sitäkään ei kaikki pysty tekemään. Terveisin angiinaa lapsena paljon sairastellut. 😅

        Olen ilman telkkaria ja tv-ohjelmiakin, ilman uskontojakin, ilman sialihaa ja nautaakin. Mutta ilman uutisia en osaa olla, ilman vaatteita, vettä, ruokaa, asumusta ja rakkaitani. ☺️


      • Huitale kirjoitti:

        Riippuu ihmisestä. Mä osaan olla kokonaan ilman alkoholia, aivan kuten oon ilman huumeita, tupakkaa, meikkejä ja vaikkapa käsilaukkuja ja korkokenkiäkin ilman jne. Helppoa. 🙂

        juu, eihän siinä mitään olekaan. Minä en vaan näe syytä siihenkään, että yrittää kieltää muilta käytön, jos ei itse käytä. Jokainen tehköön omalle keholleen ja mielelleen mitä lystää. Silloin se menee yli, jos aiheuttaa sillä harmia muille. Sitä en ymmärrä, että pitää mennä julkisiin paikkoihin hölmöilemään päihtyneenä ja häiritä ihmisiä. Jotkut ääliöt toki osaa olla häiriöksi selvinpäinkin...


      • Huitale kirjoitti:

        Olen ilman telkkaria ja tv-ohjelmiakin, ilman uskontojakin, ilman sialihaa ja nautaakin. Mutta ilman uutisia en osaa olla, ilman vaatteita, vettä, ruokaa, asumusta ja rakkaitani. ☺️

        Olen minäkin ilman tv ohjelmia ollut jo vuosia... Kun en ole halunnut uutta telkkua hommata. Netistä näen kaiken tarpeellisen. Tuo on jokaisen omia valintoja kaikki, eikä siinä mikään egoilu ole kellekään hyödyksi.


      • mustasusi kirjoitti:

        juu, eihän siinä mitään olekaan. Minä en vaan näe syytä siihenkään, että yrittää kieltää muilta käytön, jos ei itse käytä. Jokainen tehköön omalle keholleen ja mielelleen mitä lystää. Silloin se menee yli, jos aiheuttaa sillä harmia muille. Sitä en ymmärrä, että pitää mennä julkisiin paikkoihin hölmöilemään päihtyneenä ja häiritä ihmisiä. Jotkut ääliöt toki osaa olla häiriöksi selvinpäinkin...

        Juu, ei muilta tarvi kieltää mitään, paitsi muille haitalliset jutut. On vaan aika helppoa olla ilman sitä mitä ilman vaan päättää olla. Ainakin mulle.


      • mustasusi kirjoitti:

        Olen minäkin ilman tv ohjelmia ollut jo vuosia... Kun en ole halunnut uutta telkkua hommata. Netistä näen kaiken tarpeellisen. Tuo on jokaisen omia valintoja kaikki, eikä siinä mikään egoilu ole kellekään hyödyksi.

        En egoile, mutta kerroin vaan miten helppoa on olla ilman asioita mitä ei vaan tarvi ja halua tarvita.


      • Huitale kirjoitti:

        En egoile, mutta kerroin vaan miten helppoa on olla ilman asioita mitä ei vaan tarvi ja halua tarvita.

        Niin... Joillekin taas on taipumusta tulla riippuvaiseksi eri aineista ja asioista. Heille ei ole helppoa olla ilman. Mikä on kyllä surulllista.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin... Joillekin taas on taipumusta tulla riippuvaiseksi eri aineista ja asioista. Heille ei ole helppoa olla ilman. Mikä on kyllä surulllista.

        Nojoo. Vitsaus sekin. Toisaalta riippuvuuksiakin käsitellään omalla tahdonvoimalla. Ei siihenkään muuta taikaa ole.


      • Huitale kirjoitti:

        Nojoo. Vitsaus sekin. Toisaalta riippuvuuksiakin käsitellään omalla tahdonvoimalla. Ei siihenkään muuta taikaa ole.

        Näin on... Ei ulkopuolelta voi tuoda muuta kuin neuvoja siihen, miten tuloksiin päästään. Halu muutokseen tulee itsestä.


      • Kohtuus on, että suklaakakkuun tulee hiukan mantelilikööriä emulgointiaineeksi.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kohtuus on, että suklaakakkuun tulee hiukan mantelilikööriä emulgointiaineeksi.

        Jaa. Se on hyvin subjektiivinen ja relatiivinen asia, mikä on kohtuullista.


      • Huitale kirjoitti:

        Nojoo. Vitsaus sekin. Toisaalta riippuvuuksiakin käsitellään omalla tahdonvoimalla. Ei siihenkään muuta taikaa ole.

        Mutta aina se oma tahdonvoima ei riitä ainakaan alkuun pääsemiseks vaan siihen tarvitaan jotain apua ja tukea. Jos ihan vaan pelkällä tahdonvoimalla yrittää riippuvuuksia päihittää niin hyvin usein epäonnistuu. On tietysti joitain niitäkin kyllä ketkä onnistuu. Se on taas täysin totta että sen halun päästä eroon jostain riippuvuudesta on lähdettävä itsestä ja omasta halusta/tahdosta eikä mistään muusta jos meinaa onnistua.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mutta aina se oma tahdonvoima ei riitä ainakaan alkuun pääsemiseks vaan siihen tarvitaan jotain apua ja tukea. Jos ihan vaan pelkällä tahdonvoimalla yrittää riippuvuuksia päihittää niin hyvin usein epäonnistuu. On tietysti joitain niitäkin kyllä ketkä onnistuu. Se on taas täysin totta että sen halun päästä eroon jostain riippuvuudesta on lähdettävä itsestä ja omasta halusta/tahdosta eikä mistään muusta jos meinaa onnistua.🙂.

        Juu totta. Eikä aina riitä mikään noista. Eräs exäni on hyvä esimerkki, jo kuollut kun vierotushoidoissa kävi lukuisia kertoja ja ei vaan pysynyt irti häpästä ja pillereistä. Kuoli 46 vai oliko jo 47 vsnhana sitten, kun sisuskalut oli sökönä ja diabetes tappoi.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu totta. Eikä aina riitä mikään noista. Eräs exäni on hyvä esimerkki, jo kuollut kun vierotushoidoissa kävi lukuisia kertoja ja ei vaan pysynyt irti häpästä ja pillereistä. Kuoli 46 vai oliko jo 47 vsnhana sitten, kun sisuskalut oli sökönä ja diabetes tappoi.

        Tuolla se pötköttelee hautuumaalla tai se mitä jäljellä enää on.


      • Huitale kirjoitti:

        Tuolla se pötköttelee hautuumaalla tai se mitä jäljellä enää on.

        Kaverin perheestä samasta syystä meni kaverin isä ja molemmat sedät. Alkoholisteja joilla oli osalla jo maksastakin puolet poistettu jne.


      • Huitale kirjoitti:

        Kaverin perheestä samasta syystä meni kaverin isä ja molemmat sedät. Alkoholisteja joilla oli osalla jo maksastakin puolet poistettu jne.

        Olen ollu päihdekuntoutujien yksikössä useaan eri otteeseen töissä hoitajana, siivoojana ja avustajana. Siellä kuuli monia tarinoita ikäihmisiltä miten kaikki meni terveyttä myöden. Joten ei tosiaan tee kannattavuutta noi päihteet. Tulee monia muitakin lieveilmiöitä mitkä sotkee viimeistään elämän.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu totta. Eikä aina riitä mikään noista. Eräs exäni on hyvä esimerkki, jo kuollut kun vierotushoidoissa kävi lukuisia kertoja ja ei vaan pysynyt irti häpästä ja pillereistä. Kuoli 46 vai oliko jo 47 vsnhana sitten, kun sisuskalut oli sökönä ja diabetes tappoi.

        Jep joskus vaan ei auta yhtään mikään vaan riipouvuus on niin vahva että se voittaa kaikki ihmisen primäärit perusvaistotkin kuten vaikka itsesuojeluvaiston tai tahdon pysyä elossa. Yks karmea ja hyvin konkreettinen esimerkki on venäjällä laajalle levinnyt krokodilhuume. Jos et tiedä mikä se on ja kiinnostaa niin ota selvää vaikka googlella mutta varo niitä kuvia sitten ne ei oo ihan herkimmille.🙂.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kohtuus on, että suklaakakkuun tulee hiukan mantelilikööriä emulgointiaineeksi.

        Huomautan tuohon että valmistusprosessi on saattanut vaatia leipurilta muutaman koemaiston ennen lopullisen tuotteen julkituontia 😋


      • Huitale kirjoitti:

        Olen ollu päihdekuntoutujien yksikössä useaan eri otteeseen töissä hoitajana, siivoojana ja avustajana. Siellä kuuli monia tarinoita ikäihmisiltä miten kaikki meni terveyttä myöden. Joten ei tosiaan tee kannattavuutta noi päihteet. Tulee monia muitakin lieveilmiöitä mitkä sotkee viimeistään elämän.

        Ne lieveilmiöt ja ongelmat tulee paljolti siitä laittomuudesta. Alkoholiakin voi käyttää kohtuudella ja vastuullisesti. Uskon että niin voisi tehdä monen muunkin päihteen kohdalla, jos siitä ei olisi tehty sellaista, mitä se nykyää on. Tästä ollaan varmasti montaa mieltä. Mutta moni tutkija on samaa mieltä tästä, että kieltolaki on paljolti ollut syynä kaikkiin ongelmiin mitä aiheen piirissä on. Rikollisuus siitä hyötyy eniten.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep joskus vaan ei auta yhtään mikään vaan riipouvuus on niin vahva että se voittaa kaikki ihmisen primäärit perusvaistotkin kuten vaikka itsesuojeluvaiston tai tahdon pysyä elossa. Yks karmea ja hyvin konkreettinen esimerkki on venäjällä laajalle levinnyt krokodilhuume. Jos et tiedä mikä se on ja kiinnostaa niin ota selvää vaikka googlella mutta varo niitä kuvia sitten ne ei oo ihan herkimmille.🙂.

        Se on ihan järkkyä, miten ihmiset voivat vetää ihan mitä tahansa päihtyääkseen...


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep joskus vaan ei auta yhtään mikään vaan riipouvuus on niin vahva että se voittaa kaikki ihmisen primäärit perusvaistotkin kuten vaikka itsesuojeluvaiston tai tahdon pysyä elossa. Yks karmea ja hyvin konkreettinen esimerkki on venäjällä laajalle levinnyt krokodilhuume. Jos et tiedä mikä se on ja kiinnostaa niin ota selvää vaikka googlella mutta varo niitä kuvia sitten ne ei oo ihan herkimmille.🙂.

        Okei, en tiiä mikä on. Joo, hän aina sanoi exäni siis, että elämä tuntuu niin kevyelle kännissä. Hän oli myös maanisdepressiivinen diagnosoitu. Ja vauhti päällä ihan holtiton.

        Ei hän olis selvinnyt ilman vanhempiensa apuja, he osti osakkeen jotta hänellä olis edes koti. Kun työssä kävi satunnaisesti, muusikko ja enimmän aikaa ei tehnyt muuta kun joi.

        Se on hirveä vitsaus. Oma isäni pääsi alkoholista ja tupakasta irti ilman apuja, vahva tahto ja vahva kokemus, että ei näin auttoi. Siihen täytyy tulla itsellekin ällötys, paha olla siinä kierteessä jotta tekee mieli päästä irti.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ne lieveilmiöt ja ongelmat tulee paljolti siitä laittomuudesta. Alkoholiakin voi käyttää kohtuudella ja vastuullisesti. Uskon että niin voisi tehdä monen muunkin päihteen kohdalla, jos siitä ei olisi tehty sellaista, mitä se nykyää on. Tästä ollaan varmasti montaa mieltä. Mutta moni tutkija on samaa mieltä tästä, että kieltolaki on paljolti ollut syynä kaikkiin ongelmiin mitä aiheen piirissä on. Rikollisuus siitä hyötyy eniten.

        Siitä ja siitä, kun kontrolli pettää mitä syvemmälle suohon päätyy. Ja millaiseen seuraan ajautuu.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on ihan järkkyä, miten ihmiset voivat vetää ihan mitä tahansa päihtyääkseen...

        Yksikin veti lasinpesunestettä ja halvaantui.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on ihan järkkyä, miten ihmiset voivat vetää ihan mitä tahansa päihtyääkseen...

        Juu voi melko varmasti sanoo että jos jokin aine tai asia oli se aivan mitä tahansa tai teki tai saisi aikaan mitä hyvänsä jos se jotenkin jollain tapaa päihdyttää niin joku sitä käyttäis.🙂. Ihmiset tekee päihtyäkseen ja riippuvuuksien takia aivan älyttömiä asioita. Mä oon kattonu esimerkiks vierestä kun heroiininisti väsää fiksejä eikä ollu vettä niin se käytti vetenä talvella auton lattian kumimatolle sulanutta lunta ja tykitti siihen väsätyt vedot itteensä.🤷‍♂️🥺.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Huomautan tuohon että valmistusprosessi on saattanut vaatia leipurilta muutaman koemaiston ennen lopullisen tuotteen julkituontia 😋

        Vastustan kyseistä toimintaa ja kohtuus on pelkästään puoli desiä likööriä kakun kostukkeen sekaan.
        (miksi ihmiset juovat sitä, sillä siinähän ei ole mitään järkeä)


      • buddy-love kirjoitti:

        Vastustan kyseistä toimintaa ja kohtuus on pelkästään puoli desiä likööriä kakun kostukkeen sekaan.
        (miksi ihmiset juovat sitä, sillä siinähän ei ole mitään järkeä)

        Enpä taitaisi itsekään käyttää likööriä kuin tapettiliisteriin sitkoksen lisääjäksi 🙂


      • Huitale kirjoitti:

        Siitä ja siitä, kun kontrolli pettää mitä syvemmälle suohon päätyy. Ja millaiseen seuraan ajautuu.

        Joo seuralla on paljon vaikutusta kyllä, etenkin nuoruudessa.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep joskus vaan ei auta yhtään mikään vaan riipouvuus on niin vahva että se voittaa kaikki ihmisen primäärit perusvaistotkin kuten vaikka itsesuojeluvaiston tai tahdon pysyä elossa. Yks karmea ja hyvin konkreettinen esimerkki on venäjällä laajalle levinnyt krokodilhuume. Jos et tiedä mikä se on ja kiinnostaa niin ota selvää vaikka googlella mutta varo niitä kuvia sitten ne ei oo ihan herkimmille.🙂.

        Ei ollu mitenkään järkkyjä makuuhaavoja hoitaneelle, kun oon nähnyt perskannikan puuttuvan mädäntymisen takia. Mutta rajuja seurauksia krokotiilihuumeella, desomorfiinilla. Huh huh.


      • Huitale kirjoitti:

        Ei ollu mitenkään järkkyjä makuuhaavoja hoitaneelle, kun oon nähnyt perskannikan puuttuvan mädäntymisen takia. Mutta rajuja seurauksia krokotiilihuumeella, desomorfiinilla. Huh huh.

        Itelläni on ollut 4 kumppania, joilla on mielenterveys diagnooseja ja ongelmia. Mutta päihdeongelmaisia yksi. Ja koin, että päihteet on mulle rajumpi ongelma, kun mielenterveyden sairaudet.


      • Huitale kirjoitti:

        Itelläni on ollut 4 kumppania, joilla on mielenterveys diagnooseja ja ongelmia. Mutta päihdeongelmaisia yksi. Ja koin, että päihteet on mulle rajumpi ongelma, kun mielenterveyden sairaudet.

        Ja johtuu varmaan lapsuuden traumoista mitä alkoholi meidän perheessä sai pahaa aikaan.


      • Huitale kirjoitti:

        Okei, en tiiä mikä on. Joo, hän aina sanoi exäni siis, että elämä tuntuu niin kevyelle kännissä. Hän oli myös maanisdepressiivinen diagnosoitu. Ja vauhti päällä ihan holtiton.

        Ei hän olis selvinnyt ilman vanhempiensa apuja, he osti osakkeen jotta hänellä olis edes koti. Kun työssä kävi satunnaisesti, muusikko ja enimmän aikaa ei tehnyt muuta kun joi.

        Se on hirveä vitsaus. Oma isäni pääsi alkoholista ja tupakasta irti ilman apuja, vahva tahto ja vahva kokemus, että ei näin auttoi. Siihen täytyy tulla itsellekin ällötys, paha olla siinä kierteessä jotta tekee mieli päästä irti.

        Joo alkoholismokin on ihan karmee vitsaus kyllä. Upeeta ett Faijas onnistu noin. En mäkään röökin lopettamisessa apua tarvinnu ja se oli paljon helpompaa kuin kuvittelin ja mä vaan lopetin mutta olihan mulla jo takana kokemusta muiden aineiden lopettamisesta ja siitää helvetillisestä työstä mitä sai käydä läpi niin evkä se sitten jotenkin sitä helpotti.🙂.

        Krokodilhuume on tätä https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Desomorfiini ja tätä se tekee mutta varotus kaikille jos ikävät ja pahat kuvat tekee pahaa älkää avatko tätä linkkiä. https://images.app.goo.gl/rGCxKeQ34m33DEJ18


      • Huitale kirjoitti:

        Itelläni on ollut 4 kumppania, joilla on mielenterveys diagnooseja ja ongelmia. Mutta päihdeongelmaisia yksi. Ja koin, että päihteet on mulle rajumpi ongelma, kun mielenterveyden sairaudet.

        7 kumppanista 4:llä on aika paljon tajusin just.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo alkoholismokin on ihan karmee vitsaus kyllä. Upeeta ett Faijas onnistu noin. En mäkään röökin lopettamisessa apua tarvinnu ja se oli paljon helpompaa kuin kuvittelin ja mä vaan lopetin mutta olihan mulla jo takana kokemusta muiden aineiden lopettamisesta ja siitää helvetillisestä työstä mitä sai käydä läpi niin evkä se sitten jotenkin sitä helpotti.🙂.

        Krokodilhuume on tätä https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Desomorfiini ja tätä se tekee mutta varotus kaikille jos ikävät ja pahat kuvat tekee pahaa älkää avatko tätä linkkiä. https://images.app.goo.gl/rGCxKeQ34m33DEJ18

        Juu. Se on iskällä sama kun mulla, voi empiä aikansa, mutta kun päätös on tehty se pysyy ja pitää. Mikään ei sitä muuksi enää saa muuttumaan millään.

        Juu katoin kuvia. 👍


      • Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

        Riippuu ihmisestä. Mä osaan olla kokonaan ilman alkoholia, aivan kuten oon ilman huumeita, tupakkaa, meikkejä ja vaikkapa käsilaukkuja ja korkokenkiäkin ilman jne. Helppoa. 🙂

        Oo nyt sitten ilman happea, kun leuhkiin lähdit. Sitten kun olet tukehtumisvaarassa, tulen antamaan sinulle 100%:sta happea. Et sitten valita, kun käytännön syistä tuon se paikalle nestemäisenä ja kaadan kurkkuusi.

        >epäorg. kemian pros. hoit. simiti<

        Jk. Ei se kaasumaisenakaan ihan terveellistä olisi.


      • Huitale kirjoitti:

        Ei ollu mitenkään järkkyjä makuuhaavoja hoitaneelle, kun oon nähnyt perskannikan puuttuvan mädäntymisen takia. Mutta rajuja seurauksia krokotiilihuumeella, desomorfiinilla. Huh huh.

        No periaatteessa sama efekti mädättää lihanpois.😬.


      • Huitale kirjoitti:

        Itelläni on ollut 4 kumppania, joilla on mielenterveys diagnooseja ja ongelmia. Mutta päihdeongelmaisia yksi. Ja koin, että päihteet on mulle rajumpi ongelma, kun mielenterveyden sairaudet.

        Jep. Ne tosin hyvin usein liittyy toisiinsa joskus vahvastikin mutta eivät sitten taas joskun välttämättä mitenkään.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oo nyt sitten ilman happea, kun leuhkiin lähdit. Sitten kun olet tukehtumisvaarassa, tulen antamaan sinulle 100%:sta happea. Et sitten valita, kun käytännön syistä tuon se paikalle nestemäisenä ja kaadan kurkkuusi.

        >epäorg. kemian pros. hoit. simiti<

        Jk. Ei se kaasumaisenakaan ihan terveellistä olisi.

        Happi on niin ittestäänselvyys, ei ole kaatajia jos ei ole happeakaan. 😂


      • Huitale kirjoitti:

        Ja johtuu varmaan lapsuuden traumoista mitä alkoholi meidän perheessä sai pahaa aikaan.

        Juu aivan varmasti on vaikuttanu asiaan ihme ennemminkin jos ei olis vaikuttanut.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No periaatteessa sama efekti mädättää lihanpois.😬.

        Kyllä kyllä. Niin näilläkin kuntoutujilla joita hoidin. Alkkista, mielenterveyden hommia, huonolla hoidolla ja alkaa mädäntyä elävältä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu aivan varmasti on vaikuttanu asiaan ihme ennemminkin jos ei olis vaikuttanut.🙂.

        Jep, näin oli juttua terveydenhuollossakin. Myös mun elämänkokemuksilla lapsuudesta ne kaikki on osasyy mun kiouihinkin, psyyken kautta. Fibromyalgia on voinu puhjeta rajun kroonisen migreenin takia mitä sairasti vuosikymmenet. Syntax errorit käyny keskushermostossa, mutta myös kaikki noi traumat mitä riittää on varmana osasyy ja mun sensitiivisyys oirehtia fyysisesti, kun psyykkisesti en ole moksiskaan. Kanavoituu kehoon, että polla kestää.


      • Huitale kirjoitti:

        Juu. Se on iskällä sama kun mulla, voi empiä aikansa, mutta kun päätös on tehty se pysyy ja pitää. Mikään ei sitä muuksi enää saa muuttumaan millään.

        Juu katoin kuvia. 👍

        Joillakin on vaan luonteessa jo tollanen puoli että sitten kun on päässy johonkin lopputulokseen ja asian päättänyt niin se on ja pysyy niin vaikka mikä olis.🙂.

        Jep. On se karua tavaraa ja uskomaton voima riippuvuudella että se saa sivuuttaan tollaset "pienet" sivuvaikutukset.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Ne tosin hyvin usein liittyy toisiinsa joskus vahvastikin mutta eivät sitten taas joskun välttämättä mitenkään.🙂.

        Näinpä. Mutta miten oon osannukin valita niitä joilla menee vähän heikommin elämässä. Pari viimistä poikkeus, vaikka ei näidenkään päät ihan kunnossa ole. 🤣

        Mutta he pärjää muuten työssä ja arjessa silti.


      • Huitale kirjoitti:

        Kyllä kyllä. Niin näilläkin kuntoutujilla joita hoidin. Alkkista, mielenterveyden hommia, huonolla hoidolla ja alkaa mädäntyä elävältä.

        Jep. Se on rankkaa touhua kyllä tuo niiden hoitaminenkin ja koettelee niitä hoitaviakin eikä ihan kuka tahansa siihen kykenekään.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joillakin on vaan luonteessa jo tollanen puoli että sitten kun on päässy johonkin lopputulokseen ja asian päättänyt niin se on ja pysyy niin vaikka mikä olis.🙂.

        Jep. On se karua tavaraa ja uskomaton voima riippuvuudella että se saa sivuuttaan tollaset "pienet" sivuvaikutukset.

        Niin on. Huomaan parisuhteissanikin sen, että niin kauan kun rakastan itse ja uskon mahdollisuuksiin, pysyn mukana. Kun en enää rakasta tai usko mahdollisuuksiin alan pohtia irtaantumista. Ja kun irtaannun, teen sen pysyvästi en jojoile.

        Karseeta todella. 😬


      • Huitale kirjoitti:

        Jep, näin oli juttua terveydenhuollossakin. Myös mun elämänkokemuksilla lapsuudesta ne kaikki on osasyy mun kiouihinkin, psyyken kautta. Fibromyalgia on voinu puhjeta rajun kroonisen migreenin takia mitä sairasti vuosikymmenet. Syntax errorit käyny keskushermostossa, mutta myös kaikki noi traumat mitä riittää on varmana osasyy ja mun sensitiivisyys oirehtia fyysisesti, kun psyykkisesti en ole moksiskaan. Kanavoituu kehoon, että polla kestää.

        Kyllä...kaikki vaikuttaa kaikkeen tavalla tai toisella kun ihminen on psykofyysinen kokonaisuus.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Niin on. Huomaan parisuhteissanikin sen, että niin kauan kun rakastan itse ja uskon mahdollisuuksiin, pysyn mukana. Kun en enää rakasta tai usko mahdollisuuksiin alan pohtia irtaantumista. Ja kun irtaannun, teen sen pysyvästi en jojoile.

        Karseeta todella. 😬

        Moni muu saattaa pitää mua tyhmänä, kun en jo häivy tai tee loppua jostain, mutta mä haluan olla varma, että teen sen päätöksen itse ja oikeista syistä ja se sitten on ja pysyy niin.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Se on rankkaa touhua kyllä tuo niiden hoitaminenkin ja koettelee niitä hoitaviakin eikä ihan kuka tahansa siihen kykenekään.🙂.

        On kyllä. Mutta lääkäri opetti kädestä pitäen vaihe vaiheelta miten toimitaan, joka työvaiheen, joka välineen ja aineen jne. Ja jokaisella potilaalla.

        Ei mua silleen tollaset ällötä tai kuolleet ihmiset muhjuna tai ehjönä. Laoset ainoa poikkeus, kun sydän särkyy, joku odottava äiti niin silloin vetää valkeeksi mutkin.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä...kaikki vaikuttaa kaikkeen tavalla tai toisella kun ihminen on psykofyysinen kokonaisuus.🙂.

        Just se. Siksi olen nykyään aika tylyn realisti ja avoimen torjuva, kun joku asia ei mulle käy. En altista itseeni enää muitten mieliksi pahaan oloon. 🙂

        Ymmärrän kun joku asia ei sovi mulle ja koen sen huonontavan vointiani, silloin sanon ei käy mulle näin.


      • Huitale kirjoitti:

        On kyllä. Mutta lääkäri opetti kädestä pitäen vaihe vaiheelta miten toimitaan, joka työvaiheen, joka välineen ja aineen jne. Ja jokaisella potilaalla.

        Ei mua silleen tollaset ällötä tai kuolleet ihmiset muhjuna tai ehjönä. Laoset ainoa poikkeus, kun sydän särkyy, joku odottava äiti niin silloin vetää valkeeksi mutkin.

        Tavallaan se kun ymmärtää tapahtumaketjun traagisuuden se vaikuttaa joskus kipeesti, ei niinkään kehossa mikään vaurio/vauriot. Kun ymmärtää ihmisen henkisen kokemuksen ja tuskan ennen tai jälkeen, se sattuu ja tekee vaikeeta joskus jostain.


      • Huitale kirjoitti:

        Tavallaan se kun ymmärtää tapahtumaketjun traagisuuden se vaikuttaa joskus kipeesti, ei niinkään kehossa mikään vaurio/vauriot. Kun ymmärtää ihmisen henkisen kokemuksen ja tuskan ennen tai jälkeen, se sattuu ja tekee vaikeeta joskus jostain.

        Mä olen sellanen henkisen puolen herkkä sensori, niinkään mikään fyysinen ei mua järkytä. 🙂


      • Huitale kirjoitti:

        On kyllä. Mutta lääkäri opetti kädestä pitäen vaihe vaiheelta miten toimitaan, joka työvaiheen, joka välineen ja aineen jne. Ja jokaisella potilaalla.

        Ei mua silleen tollaset ällötä tai kuolleet ihmiset muhjuna tai ehjönä. Laoset ainoa poikkeus, kun sydän särkyy, joku odottava äiti niin silloin vetää valkeeksi mutkin.

        Hieno että niin tarkkaan ja hyvin opetetaan. Ei siinä tosin hirveesti kannata miettiä ja epäröidäkään että miten tää nyt sit pitikään tehdä vaan pitää olla selvät ja ja varmat toimet että mitä tekee.🙂.

        Ei muakaan hirveemmin yleensä joskus on kyllä sitten jotkut jutut jääny alitajuntaan kuten se kaverin kuolleena löytäminen kun se oli aika hunossa kunnossa jo niillä helteillä ja oli toukkia ja kärpäsiä ja vaikka sitä kuinka yrittikin olla kattomatta tarkemmin.😨.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hieno että niin tarkkaan ja hyvin opetetaan. Ei siinä tosin hirveesti kannata miettiä ja epäröidäkään että miten tää nyt sit pitikään tehdä vaan pitää olla selvät ja ja varmat toimet että mitä tekee.🙂.

        Ei muakaan hirveemmin yleensä joskus on kyllä sitten jotkut jutut jääny alitajuntaan kuten se kaverin kuolleena löytäminen kun se oli aika hunossa kunnossa jo niillä helteillä ja oli toukkia ja kärpäsiä ja vaikka sitä kuinka yrittikin olla kattomatta tarkemmin.😨.

        Huh, rankkoja kokemuksia tuollaiset. Ei ole omalle kohdalle tullut.


      • Huitale kirjoitti:

        Tavallaan se kun ymmärtää tapahtumaketjun traagisuuden se vaikuttaa joskus kipeesti, ei niinkään kehossa mikään vaurio/vauriot. Kun ymmärtää ihmisen henkisen kokemuksen ja tuskan ennen tai jälkeen, se sattuu ja tekee vaikeeta joskus jostain.

        Just näin...mutta on itellä kyllä ollu sitten taas jotain sellasiakin reaktioita vaikka jonkun vamman nähdessä että on tullu fyysisesti pahaolo hetkeks vaikka muuten ei olis tuntunu pahalta mutta ne on ollu sellasia ohimeneviä mistä ei oo pystyny sanoon että mikä se oli mikä sen aiheutti hetkeks kun hetken päästä voi olla ettei taas tee yhtään pahaa.🙂.


      • mustasusi kirjoitti:

        Huh, rankkoja kokemuksia tuollaiset. Ei ole omalle kohdalle tullut.

        No ihan kiva ettei oo sattunu. Ei oo mitään hirveen miellyttäviä juttuja pakko sanoo ja toi on kyllä sellanen kokemus mikä vaikuttaa vieläkin aina välillä joskus ikävästi. Mutta se on elämää ja ne asiat on vaan käsiteltävä ja tultava toimeen niiden kanssa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ihan kiva ettei oo sattunu. Ei oo mitään hirveen miellyttäviä juttuja pakko sanoo ja toi on kyllä sellanen kokemus mikä vaikuttaa vieläkin aina välillä joskus ikävästi. Mutta se on elämää ja ne asiat on vaan käsiteltävä ja tultava toimeen niiden kanssa.🙂.

        Se on hyvä, että sinulla on pysynyt järki mukana.


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on hyvä, että sinulla on pysynyt järki mukana.

        No on se joskus jossain välissä ollu kovastikin koetuksella.😄. Mutta nyt nykyään on kaikki niin hyvin noiden asioiden suhteen kuin ne vaan voi olla näillä elämänkokemuksilla.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hieno että niin tarkkaan ja hyvin opetetaan. Ei siinä tosin hirveesti kannata miettiä ja epäröidäkään että miten tää nyt sit pitikään tehdä vaan pitää olla selvät ja ja varmat toimet että mitä tekee.🙂.

        Ei muakaan hirveemmin yleensä joskus on kyllä sitten jotkut jutut jääny alitajuntaan kuten se kaverin kuolleena löytäminen kun se oli aika hunossa kunnossa jo niillä helteillä ja oli toukkia ja kärpäsiä ja vaikka sitä kuinka yrittikin olla kattomatta tarkemmin.😨.

        Se oli hyvä lääkäri silloin siellä työpaikalla joka kävi pitämässä käyntejä hoitopaikassa. Ehdottomasti asiansa osaava ja vastuuntuntoinen. 👍

        No varmasti. Rajuhan se näky on ja haju jo siinä vaiheessa. Vielä tuttu ihminen, niin muistaa kaikki jutut mitä on yhdessä puhuttu, nähty ja mimmonen toinen on. Se iskee päin pläsiä erilailla, kun joku ventovieras tyystin.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Just näin...mutta on itellä kyllä ollu sitten taas jotain sellasiakin reaktioita vaikka jonkun vamman nähdessä että on tullu fyysisesti pahaolo hetkeks vaikka muuten ei olis tuntunu pahalta mutta ne on ollu sellasia ohimeneviä mistä ei oo pystyny sanoon että mikä se oli mikä sen aiheutti hetkeks kun hetken päästä voi olla ettei taas tee yhtään pahaa.🙂.

        Sekin voi olla henkistä, vaikka sitä ei aina äkkää. Empatia vyöryy yli?


      • Huitale kirjoitti:

        Se oli hyvä lääkäri silloin siellä työpaikalla joka kävi pitämässä käyntejä hoitopaikassa. Ehdottomasti asiansa osaava ja vastuuntuntoinen. 👍

        No varmasti. Rajuhan se näky on ja haju jo siinä vaiheessa. Vielä tuttu ihminen, niin muistaa kaikki jutut mitä on yhdessä puhuttu, nähty ja mimmonen toinen on. Se iskee päin pläsiä erilailla, kun joku ventovieras tyystin.

        Kuulostaa kyllä ammattinsa hyvin osaavalta kaverilta kyllä.👍.

        Joo se on kyllä ihan toinen asia kun on kyseessä tuttu ihminen. Ventovieraaseen pystyy säilyttään sellasen etäisyyden kuitenkin mutta se tutun kohtalo tulee niin lähelle. Ja shokkihan se oli sillain tavallaan että se ei ihan heti rekisteröitynyt edes että toi näky tossa voi olla se sama kaveri minkä tunsi ja viimeks näki ihan hyvässä kunnossa.😐.


      • Huitale kirjoitti:

        Sekin voi olla henkistä, vaikka sitä ei aina äkkää. Empatia vyöryy yli?

        Juu ehkäpä hyvin mahdollista vaikka ei sitä joo tietoisesti rekisteröiskään.🙂. Hetken huimaa, oksettaa ja hiki valuu mutta sit se menee ohi yhtä äkkiä kun tulikin. Eikä tosiaan kestä kuin minuutin ehkä kaks.🤷‍♂️.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kuulostaa kyllä ammattinsa hyvin osaavalta kaverilta kyllä.👍.

        Joo se on kyllä ihan toinen asia kun on kyseessä tuttu ihminen. Ventovieraaseen pystyy säilyttään sellasen etäisyyden kuitenkin mutta se tutun kohtalo tulee niin lähelle. Ja shokkihan se oli sillain tavallaan että se ei ihan heti rekisteröitynyt edes että toi näky tossa voi olla se sama kaveri minkä tunsi ja viimeks näki ihan hyvässä kunnossa.😐.

        Se henkinen shokki on hyvä väline, että pysyy koossa, kunnes tulee "parempi" hetki tajuta kaikki nyanssit aiheen suhteen.

        Voin vain kuvitella kokemuksesi kaikkineen. 🙁


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu ehkäpä hyvin mahdollista vaikka ei sitä joo tietoisesti rekisteröiskään.🙂. Hetken huimaa, oksettaa ja hiki valuu mutta sit se menee ohi yhtä äkkiä kun tulikin. Eikä tosiaan kestä kuin minuutin ehkä kaks.🤷‍♂️.

        Se voi liittyä siihen. Kaikkihan me koetaan pakostikin henkisen kautta ne fyysisetkin asiat. Mutta osaan sitten liittyy ja kanavoituu fyysisempiä oireita ja toisiin psyykkisempiä oireita. 🙂

        Kyllä mäkin tunnen toisen kivunkin, kun toinen kuvailee sen. Hetken päästä mua sattuu siihen samaan paikkaan, ehkei samoin kun kivun kokenutte kertojaa, mutta sattuu ihan aidosti. Imen henkisesti ihmisistä fiiliksiä ja myötäelän noinkin.


      • Huitale kirjoitti:

        Se henkinen shokki on hyvä väline, että pysyy koossa, kunnes tulee "parempi" hetki tajuta kaikki nyanssit aiheen suhteen.

        Voin vain kuvitella kokemuksesi kaikkineen. 🙁

        Joo ja pysyy toimintakykyisenäkin ettei romahda ihan totaalisesti heti siinä.

        Joo ei kai näitä tälläsiä kokemuksia pysty niin sillain käsittään jos ei oo ollu mukana kokemassa tai kokenut jotain samaa eikä missään nimessä tarvikaan. Eikä sitä kenellekään tahtoiskaan että joutuis samaa kokemaan mutta aina toisten myötätunto ja mukana eläminen tuntuu hyvältä ja helpottaa vaikka kuinka olis jo asian käyny läpi ajat sitten niin että kiitos vaan sullekin.🙂.


      • Huitale kirjoitti:

        Se voi liittyä siihen. Kaikkihan me koetaan pakostikin henkisen kautta ne fyysisetkin asiat. Mutta osaan sitten liittyy ja kanavoituu fyysisempiä oireita ja toisiin psyykkisempiä oireita. 🙂

        Kyllä mäkin tunnen toisen kivunkin, kun toinen kuvailee sen. Hetken päästä mua sattuu siihen samaan paikkaan, ehkei samoin kun kivun kokenutte kertojaa, mutta sattuu ihan aidosti. Imen henkisesti ihmisistä fiiliksiä ja myötäelän noinkin.

        Voin kyllä samaistua tohonkin että sen toisen kivun tuntee "sympatia/empatia kipua" ja itteni kohdalla huomannut että varsinkin henkisen kivun.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ja pysyy toimintakykyisenäkin ettei romahda ihan totaalisesti heti siinä.

        Joo ei kai näitä tälläsiä kokemuksia pysty niin sillain käsittään jos ei oo ollu mukana kokemassa tai kokenut jotain samaa eikä missään nimessä tarvikaan. Eikä sitä kenellekään tahtoiskaan että joutuis samaa kokemaan mutta aina toisten myötätunto ja mukana eläminen tuntuu hyvältä ja helpottaa vaikka kuinka olis jo asian käyny läpi ajat sitten niin että kiitos vaan sullekin.🙂.

        Nimenomaan tuo. 👍

        Ole hyvä. En tosiaan ole nähnyt mitään noin rajua IRL, joskin kuolleita ja kuolevia kyllä. Puukotuksen uhrin jo lapsena ja se verenhaju jäi pitkäksi aikaa nenääni. Samoin kun pelkäsin teräaseita pitkään, uskaltanu itse leikata leipääkään hetkeen sen näyn jälkeen.

        Nainen oli lyönyt leipäveitsellä miestä rintakehään monta kertaa ja hön sitten veti sen viimosen henkäsyn siinä ambulanssiin nostettaessa. Ja muksuja siinä minä myös näki sen läheltä. Auton vieressä oltii.

        Ja mummoni olen nähnyt kuolleena kodin lattialla. Se ei järkyttänyt, mutta teki surulliseksi kyllä. Työssä sitten loput kuolleet nähty.

        Mutta hyvää yötä, alkaa unimasa jo painostamaan unille. 😅


      • Huitale kirjoitti:

        Nimenomaan tuo. 👍

        Ole hyvä. En tosiaan ole nähnyt mitään noin rajua IRL, joskin kuolleita ja kuolevia kyllä. Puukotuksen uhrin jo lapsena ja se verenhaju jäi pitkäksi aikaa nenääni. Samoin kun pelkäsin teräaseita pitkään, uskaltanu itse leikata leipääkään hetkeen sen näyn jälkeen.

        Nainen oli lyönyt leipäveitsellä miestä rintakehään monta kertaa ja hön sitten veti sen viimosen henkäsyn siinä ambulanssiin nostettaessa. Ja muksuja siinä minä myös näki sen läheltä. Auton vieressä oltii.

        Ja mummoni olen nähnyt kuolleena kodin lattialla. Se ei järkyttänyt, mutta teki surulliseksi kyllä. Työssä sitten loput kuolleet nähty.

        Mutta hyvää yötä, alkaa unimasa jo painostamaan unille. 😅

        Jep. Ihan riitävän rankkaahan tuokin on eikä niitä asioita voi sillain verrata keskenään kun ne on aina subjektiivisia henkilökohtaisia kokemuksia.

        Hyvää yötä ystävä ja mukavia unia ei ainakaan näistä asioita vaan jotain kaunista ja suloista.😊.


    • Millä saataisiin loppumaan rakkauteni pikkusikareita kohtaan? Olen ollut kuukauden verran polttamatta niitä. Vaikka en minä ole kuin yhden päivässä polttanut, joten ei nyt riippuvuus ole, mutta kun ne maistuvat niin pirun hyviltä.

      • Anonyymi

        Entäs ne nikotiinipussit? Korvaa paheen toisella, vähemmän haitallisella ;).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs ne nikotiinipussit? Korvaa paheen toisella, vähemmän haitallisella ;).

        En ole riippuvainen nikotiinista. Tykkään vain sikarin mausta. Mutta kiitos kauniista ajatuksesta.


      • Onko sitten ihan pakko yrittää luopuakaan kokonaan? Kai jotain nautintojakin saa elämässä olla? Menee muuten pointti koko hommasta.


      • Anna olla. Miksi ihmeessä luopuisit noin hyvin toimivasta asiasta. Et ole riippuvainen ja käyttöaste niin pieni, että terveydellisiä haittoja on niin olemattoman vähän. Joten miksi luopuisit? En ymmärrä.


      • Anonyymi

        Aloin makustelemaan... Jossain haistelin aikoinaan tupakkaa, siis varmaan piipputupakkaa, polttamatonta. Se olis huonetuoksuna vaikuttava. Ei joka huoneeseen vaan yhteen. Piipputupakka tuoksuu poltettunakin hyvältä.

        Sikareista en tiedä...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloin makustelemaan... Jossain haistelin aikoinaan tupakkaa, siis varmaan piipputupakkaa, polttamatonta. Se olis huonetuoksuna vaikuttava. Ei joka huoneeseen vaan yhteen. Piipputupakka tuoksuu poltettunakin hyvältä.

        Sikareista en tiedä...

        xLiner

        Meillä asuu haamu, joka haisee piipputupakalle.
        Harvakseltaan käy ilmaantumassa ja edellisestä kerrasta on jo monta vuotta.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Meillä asuu haamu, joka haisee piipputupakalle.
        Harvakseltaan käy ilmaantumassa ja edellisestä kerrasta on jo monta vuotta.

        Ai, mitä se on halunnut kertoa?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mitä se on halunnut kertoa?

        xLiner

        Varmaan vain käynyt tarkastamassa tilanteen.
        Toimistohuoneessa on nykyään turhan paljon tavaraa ja ehkä ei siksi ole viihtynyt.
        Pitäisi järjestää siellä, mutta en osaa tulkita isäni arkistointijärjestelmää (pinoja).


      • buddy-love kirjoitti:

        Meillä asuu haamu, joka haisee piipputupakalle.
        Harvakseltaan käy ilmaantumassa ja edellisestä kerrasta on jo monta vuotta.

        Jopas. En tiedä mitä ajattelen haamuista, että voivatko olla totta, mutta mielenkiintoisia juttuja kyllä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Jopas. En tiedä mitä ajattelen haamuista, että voivatko olla totta, mutta mielenkiintoisia juttuja kyllä.

        Vaihtoehtona tietysti on, että joku rakennusvaiheessa on unohtanut tupakkapussinsa lattian alle ja sopivalla matalapaineella se vuotaa hiukan ilmaa ulos pussista.

        Tulevaisuuteen näen, mutta en koskaan haamuja.


      • buddy-love kirjoitti:

        Vaihtoehtona tietysti on, että joku rakennusvaiheessa on unohtanut tupakkapussinsa lattian alle ja sopivalla matalapaineella se vuotaa hiukan ilmaa ulos pussista.

        Tulevaisuuteen näen, mutta en koskaan haamuja.

        Minullakin on joitain jänniä kykyjä. Näen toisinaan enneunia ja saan etiäisiä tulevista. Intuitio on myös melko vahva. En pysty kuitenkaan ohjaamaan niitä. Ne tulee jos on tullakseen. Olisi ihan hienoa, jos nuo kyvyt pystyisi valjastamaan jotenkin.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minullakin on joitain jänniä kykyjä. Näen toisinaan enneunia ja saan etiäisiä tulevista. Intuitio on myös melko vahva. En pysty kuitenkaan ohjaamaan niitä. Ne tulee jos on tullakseen. Olisi ihan hienoa, jos nuo kyvyt pystyisi valjastamaan jotenkin.

        etiäisellä tarkoitin ennaltatietämistä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Minullakin on joitain jänniä kykyjä. Näen toisinaan enneunia ja saan etiäisiä tulevista. Intuitio on myös melko vahva. En pysty kuitenkaan ohjaamaan niitä. Ne tulee jos on tullakseen. Olisi ihan hienoa, jos nuo kyvyt pystyisi valjastamaan jotenkin.

        Minun uneni eivät ole sellaisia joita enneunilla yleensä tarkoitetaan, vaan suora siirtymä siihen tilanteeseen, jossa joskus myöhemmin olen. Olen nähnyt niitä jostain viisivuotiaasta asti. Näin 911 sortumiset, mutta en uskonut olevan mahdollista, että kaksi konetta törmää rakennuksiin.
        Näin myös miten Liskolle käy ja mitä sitten tapahtuu kun olen löytänyt hänet ja kerroin sen koko tilanteen heti herättyäni hänellekin.


    • Anonyymi

      Hyvä päätös kenties ongelmaksi muodostunee se että se ei olekkaan ihan noin yksinkertaista siihen että onnistut tarttitaankin si jo luonteen lujuutta

    • Etpähän nyt unohda klikata entistä nikkiä anonyymille, kun laitat viinamiesjankutuksia.

    • Ootko nyt ihan oikea Viinamies? Ikinä en ole nähnyt rekisteröimättömällä nimerkillä Viinamies kirjoittelevalla rekisteröityä nimimerkkiä. Enkä myöskään tuollaisia juttuja, että viina tuhosi maksan yms. Aina peräänkuuluttaa, että naisia saa vain käymällä baareissa. No, katsotaan miten käy, kun viikonloppu taas lähestyy (Viinamies yleensä laittaa keksimäärin eniten juttujaan, kun viikonloppu alkaa lähestyä).

    • Pahoittelen maksasi tilaa, mutta kai tällainen melkein absolutisti saa jatkaa samalla linjalla mihin on tottunut, eli kerran vuodessa 😁 ja en puhu vuoden mittaisesta keskeytymättömästä putkesta vaan kertaluontoisesta alle vrk:n mittaisesta holistisuudesta- Tervetuloa rekattujen kerhoon, olikin jo korkea aika virallistaa nimimerkin käyttöoikeus henkilölle joka ymmärtää se käyttöarvon. 🙂

    • Anonyymi

      Humalassa nyt ilmaantuu mitä ihmeellisimpiä päähänpistoja, kuten: nyt loppui juominen sanoi Jamppa Tuominen.

    • Anonyymi

      Harmi että maksasi posahti. No sitä sattuu. Oma maksa arvoni ovat ihan normaalit mitä viimeksi kävin verikokeissa 2 v sitten.

      Ps Äläkä provoile meidän viinamiesten kustannuksella jos et oikeasti käy baareissa.

      T: viinamies

      • Viinamiehen kosto on kaikista kamalin. Kaataa kurkkuusi raakaa koskenkorvaa.


    • Anonyymi

      Kaikki nämä vuodet määrätietoisen vakaumuksellista julistamista ja nyt... takinkääntäjä... JJUUUUDAS!

    • Anonyymi

      Älä höpötä.

    • Anonyymi

      Tee parannus ja lopeta sinkut palstailu. Keksi uusi harrastus itsellesi vaikka seinäkiipeily tai persupuolueen toimiston ylläpitäminen.

    • Anonyymi

      Oot juonu huonoja ja halpoja viinoja.
      Vaihda laatukamaan, niin käy parempi flaksi.

      -keinovaginamies-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1773
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1460
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1394
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1331
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1318
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe