Enää en juo viinaa enkä tapaile naisia baareissa. Vain yhden naisen olen elämäni aikana saanut baarissa viinaa juomalla ja häneltä sain lisäksi tippurin. Viina tuhosi maksan ja munuaiset, elinsiirtoon en pääse koska ryyppäämällä ne itse pilasin.
Minä teen nyt parannuksen
101
958
Vastaukset
Voi sinua.
- Anonyymi
Voi ei 😂
Nyt ei kyllä viinamies tykkää 😁
xLinerxLiner kirjoitti:
Eipäs esiinnytä toisten nimimerkillä.
No nyt on kiusanteko ottanut aimo harppauksen..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin eikös xliner ole yleensä esiintynyt täällä kirjautumattomana, ainoastaan viestinsä xliner-nimellä kuitaten. Eli eikö siinä tapauksessa tämä rekattu xliner ole se kopio?
Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton Anonyymi kirjoitti:
Niin eikös xliner ole yleensä esiintynyt täällä kirjautumattomana, ainoastaan viestinsä xliner-nimellä kuitaten. Eli eikö siinä tapauksessa tämä rekattu xliner ole se kopio?
Kirjautumaton palstalutka KirjautumatonSitäpä juuri. Kopioija on mennyt rekkaamaan linukan.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eipä mua haittaa. Kyllä saa aika tosissaan tehdä töitä että vaikuttaa uskottavalta, ja siinäkin tapauksessa hyvä jos löytyi mulle tuuraaja 😂
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Eipä mua haittaa. Kyllä saa aika tosissaan tehdä töitä että vaikuttaa uskottavalta, ja siinäkin tapauksessa hyvä jos löytyi mulle tuuraaja 😂
xLinerNo.. tiedät sen itsekkin.. olet korvaamaton.
- Anonyymi
Ihanaa, onko xLiner rekisteröitynyt!!?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Nää copycatit on kyllä persiidtä.😡.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Nää copycatit on kyllä persiidtä.😡.
Mä pidän ainakin tuota rekisteröitynyttä oikeana.
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole tainnut olla linukka joka xLinerin on rekannut.
Anonyymi kirjoitti:
Toki toki, harmis luultavasti rekkautuu kiireesti seuraavana 😂
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vo rakas pirppis. Tietäisitpä vain kuinka monta kirppiksen hintalappua olen laittanut sinun logolla ja nimimerkillä.
Kaikki menee heti kaupaksi. Jos esiinnyn itsenäni, niin Genelekin eristetty kuunteluhuone Iisalmessa on valtavan meluisa.
No joo, en minä edes myy koskaan mitään kirppiksillä, mutta miten palstalla nimimerkin pölliminen voisi edes olla vähemmän rangaistavaa?
Onhan muistaakseni minullakin profiili ja ihan ikiomalla vamma naamallani.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Vo rakas pirppis. Tietäisitpä vain kuinka monta kirppiksen hintalappua olen laittanut sinun logolla ja nimimerkillä.
Kaikki menee heti kaupaksi. Jos esiinnyn itsenäni, niin Genelekin eristetty kuunteluhuone Iisalmessa on valtavan meluisa.
No joo, en minä edes myy koskaan mitään kirppiksillä, mutta miten palstalla nimimerkin pölliminen voisi edes olla vähemmän rangaistavaa?
>simiti<Tämä se muistaakseni on. Olen toki huonomuistinen aivovamma-tyyppi, mutta eikös minulla ennen ollut eri kuva?
Pyh. Aivan sama.
>simiti<- Anonyymi
Tjsimila kirjoitti:
Tämä se muistaakseni on. Olen toki huonomuistinen aivovamma-tyyppi, mutta eikös minulla ennen ollut eri kuva?
Pyh. Aivan sama.
>simiti<Kyllä tuo on elokuvasta El Chapo.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo on elokuvasta El Chapo.
Voi don anonoymys. Kyllä tämä on elchapto profiili. Oma lärvi ja omat toimet.
Paljon olen tehnyt, mistä en ole ylpeä, mutta kannan aiheuttamani harteillani, en syytä muita.
>simiti<Anonyymi kirjoitti:
>simiti<No.. minä pidän tekoa törkyisenä ja tarkoituksenaan vain kiusata.
- Anonyymi
Tulihan se sieltä.
Juu, eipähän ole järkevää olla trendikäs ja juopotellen sisäelin jonossa tai sukupuolitautien takia kusessa. Tai muutakaan, koska se on trendi.
- Anonyymi
Mikä ihmeen trendi? Sivusta vaan kysyn?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen trendi? Sivusta vaan kysyn?
"Mitä trendit ovat? Tarkasteltavan ilmiön pitkän ajanjakson kuluessa tapahtuvaa yleistä kehityssuuntaa voidaan kutsua trendiksi. Trendi on siis sellainen piirre nykyhetkessä, joka voi jatkua tulevaisuudessa sellaisella tavalla, että sitä on suhteellisen helppo jäljittää tai ennakoida."
Lähde:https://tulevaisuus.fi/menetelmat/toimintaympariston-muutosten-tarkastelu/trendianalyysi-tulevaisuudentutkimuksen-menetelmana/
Millä saataisiin loppumaan rakkauteni pikkusikareita kohtaan? Olen ollut kuukauden verran polttamatta niitä. Vaikka en minä ole kuin yhden päivässä polttanut, joten ei nyt riippuvuus ole, mutta kun ne maistuvat niin pirun hyviltä.
- Anonyymi
Entäs ne nikotiinipussit? Korvaa paheen toisella, vähemmän haitallisella ;).
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ne nikotiinipussit? Korvaa paheen toisella, vähemmän haitallisella ;).
En ole riippuvainen nikotiinista. Tykkään vain sikarin mausta. Mutta kiitos kauniista ajatuksesta.
Anna olla. Miksi ihmeessä luopuisit noin hyvin toimivasta asiasta. Et ole riippuvainen ja käyttöaste niin pieni, että terveydellisiä haittoja on niin olemattoman vähän. Joten miksi luopuisit? En ymmärrä.
- Anonyymi
Aloin makustelemaan... Jossain haistelin aikoinaan tupakkaa, siis varmaan piipputupakkaa, polttamatonta. Se olis huonetuoksuna vaikuttava. Ei joka huoneeseen vaan yhteen. Piipputupakka tuoksuu poltettunakin hyvältä.
Sikareista en tiedä...
Aloin makustelemaan... Jossain haistelin aikoinaan tupakkaa, siis varmaan piipputupakkaa, polttamatonta. Se olis huonetuoksuna vaikuttava. Ei joka huoneeseen vaan yhteen. Piipputupakka tuoksuu poltettunakin hyvältä.
Sikareista en tiedä...
xLinerMeillä asuu haamu, joka haisee piipputupakalle.
Harvakseltaan käy ilmaantumassa ja edellisestä kerrasta on jo monta vuotta.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Meillä asuu haamu, joka haisee piipputupakalle.
Harvakseltaan käy ilmaantumassa ja edellisestä kerrasta on jo monta vuotta.Ai, mitä se on halunnut kertoa?
Ai, mitä se on halunnut kertoa?
xLinerVarmaan vain käynyt tarkastamassa tilanteen.
Toimistohuoneessa on nykyään turhan paljon tavaraa ja ehkä ei siksi ole viihtynyt.
Pitäisi järjestää siellä, mutta en osaa tulkita isäni arkistointijärjestelmää (pinoja).Vaihtoehtona tietysti on, että joku rakennusvaiheessa on unohtanut tupakkapussinsa lattian alle ja sopivalla matalapaineella se vuotaa hiukan ilmaa ulos pussista.
Tulevaisuuteen näen, mutta en koskaan haamuja.Minun uneni eivät ole sellaisia joita enneunilla yleensä tarkoitetaan, vaan suora siirtymä siihen tilanteeseen, jossa joskus myöhemmin olen. Olen nähnyt niitä jostain viisivuotiaasta asti. Näin 911 sortumiset, mutta en uskonut olevan mahdollista, että kaksi konetta törmää rakennuksiin.
Näin myös miten Liskolle käy ja mitä sitten tapahtuu kun olen löytänyt hänet ja kerroin sen koko tilanteen heti herättyäni hänellekin.
- Anonyymi
Hyvä päätös kenties ongelmaksi muodostunee se että se ei olekkaan ihan noin yksinkertaista siihen että onnistut tarttitaankin si jo luonteen lujuutta
Etpähän nyt unohda klikata entistä nikkiä anonyymille, kun laitat viinamiesjankutuksia.
Ootko nyt ihan oikea Viinamies? Ikinä en ole nähnyt rekisteröimättömällä nimerkillä Viinamies kirjoittelevalla rekisteröityä nimimerkkiä. Enkä myöskään tuollaisia juttuja, että viina tuhosi maksan yms. Aina peräänkuuluttaa, että naisia saa vain käymällä baareissa. No, katsotaan miten käy, kun viikonloppu taas lähestyy (Viinamies yleensä laittaa keksimäärin eniten juttujaan, kun viikonloppu alkaa lähestyä).
Pahoittelen maksasi tilaa, mutta kai tällainen melkein absolutisti saa jatkaa samalla linjalla mihin on tottunut, eli kerran vuodessa 😁 ja en puhu vuoden mittaisesta keskeytymättömästä putkesta vaan kertaluontoisesta alle vrk:n mittaisesta holistisuudesta- Tervetuloa rekattujen kerhoon, olikin jo korkea aika virallistaa nimimerkin käyttöoikeus henkilölle joka ymmärtää se käyttöarvon. 🙂
- Anonyymi
Humalassa nyt ilmaantuu mitä ihmeellisimpiä päähänpistoja, kuten: nyt loppui juominen sanoi Jamppa Tuominen.
- Anonyymi
Harmi että maksasi posahti. No sitä sattuu. Oma maksa arvoni ovat ihan normaalit mitä viimeksi kävin verikokeissa 2 v sitten.
Ps Äläkä provoile meidän viinamiesten kustannuksella jos et oikeasti käy baareissa.
T: viinamies - Anonyymi
Kaikki nämä vuodet määrätietoisen vakaumuksellista julistamista ja nyt... takinkääntäjä... JJUUUUDAS!
- Anonyymi
Älä höpötä.
- Anonyymi
Tee parannus ja lopeta sinkut palstailu. Keksi uusi harrastus itsellesi vaikka seinäkiipeily tai persupuolueen toimiston ylläpitäminen.
- Anonyymi
Oot juonu huonoja ja halpoja viinoja.
Vaihda laatukamaan, niin käy parempi flaksi.
-keinovaginamies-
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla572794Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "362409SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past921673Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851295Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301139Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o155821Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m80754Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52696Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44672- 43655