Niin, kertokaahan joitakin saksalaisia bändejä tai laulajia, tyylillä ei väliä. Saavat laulaa sekä saksaksi että englanniksi, mutta mainitkaa että kummatsiko ja millaista musiikkia tuottavat...:)
Saksalaisia bändejä/artisteja?
Sakemannitar
5719521
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
Vastaukset 57
Vanhimmat
No ainakin näin ensimmäiseksi tulisi mieleen Rammstein ja Oomph!
Die Ärzte,"Die beste Band der Welt", kuten sen itse ilmaisevat, ei ehkä aivan mutta lähes. Jos kategoriaan joutuu laittamaan niin se olisi kaiketi punk, tosin pilke silmäkulmassa. Ja äidinkielellään laulavat.
Vielä kun joku toisi levyjä Suomeenkin. Olisin kiitollinen.
Aika pienilläkin levykaupoilla on omaa tuontia. Artistin nimellä saa usein näkyviin koko tuotannon. Usein levyt ovat huomattavastikin halvempia kuin tukkujen tuomat. Toimitusaika saattaa olla kuukausiakin kun paketille pitää saada joku minimiarvo. Yksittäiskappaleina hinta on toimituskuluista johtuen aika korkea. Isoille levykaupoille saattaa tulla useitakin paketteja viikossa joten myös toimitusajat ovat lyhyet.
Saksalaista musiikkia saa kätevimmin tilaamalla Saksan Amazonista, muutamaan kertaan oon kokeillu ja havainnu hyväksi. Paketti tulee yleensä parissa viikossa ja lähetyskustannukset ovat kohtuulliset. Aikani itse kyselin paikallisista levyliikkeistä josko olisivat tilanneet mulle Saksasta levyjä, mutta eivät innostuneet asiasta. Päätin sitten kokeilla tuota keinoa ja hyvin toimii! =)
Pop/rock-artisteja ja bändejä:
-Wir Sind Helden - saksankielinen
-Juli - saksankielinen
-Silbermond - saksankielinen
-Klee - saksankielinen
-Mia - saksankielinen
-Blumfeld - saksankielinen
-Reamonn - englanninkielinen
-Die Happy - englanninkielinen
-Annett Louisan - saksankielinen (chansonlauluja)
-Rosenstolz - saksankielinen
-2raumwohnung - saksankielinen
-Söhne Mannheims - saksankielinen
-Nena - saksankielinen
-Sportfreunde Stiller - saksankielinen
-Virginia Jetzt! - saksankielinen
Hiphop yms:
-Seeed - saksankielinen
-Das Bo - saksankielinen
-Fettes Brot - saksankielinen
-Sido - saksankielinen
-Die Fantastischen Vier - saksankielinen
Huumorimusiikkia:
-Helge Schneider - saksankielinen
Ilmiö:
-Herbert Grönemeyer - Saksan suosituin setärockmuusikko
Riittäähän noita. Suosittelen erityisesti tuota Wir Sind Heldeniä, loistobändi! =)
Unohdit yhden bändin, nimittäin Scorpions-kokoonpanon. ;)
Oooh! Pääs tosiaan unohtumaan,heh! Eräs saksalainen kerran naureskeli että suomalaisia kiinnostaa vain heidän typerin musiikkinsa, kuten juuri Scorpions ja Rammstein - viimeksi mainittua hän piti jopa aivan älyttömänä yhtyeenä.
Vakavasti, nuo aiemmin mainitsemani kokoonpanot ja artistit ovat ajankohtaisia ja oikeasti suosittuja Saksassa. Nenakin, sillä on julkaissut jälleen uutta materiaalia.
Jos jotakuta kiinnostaa Popstars-meininki, niin sitten ainoa oikea vaihtoehto on No Angels, englanninkielellä esiintyvä hittipumppu, olisko ollut ensimmäinen voittaja sarjassaan =)
Tollanen bändi soittelee Saksassa, laulaa saksaksi ja englanniksi. Bändi esiintyy usein pelkällä Grazh!-nimellä, mutta välillä sitten Irlon Heilderin nimi on nimen edessä. Heilder sooloilee Saksassa myös, tosin ei kovin kuuluisa ole. Grazh!-nimi on tunnetumpi ja menestyy Saksassa ja taitaa naapurimaissakin menestyä. Koskahan Suomeen saadaan sen musiikkia, olen pari biisiä kaverilta kuullut ja kiitettävää on ollut, vähän Rammsteinin tyylistä, että varmaan menestyisi täälläkin.
Die Apokalyptischen Reiter
Einsturtze der Neubauten (oik. kirj?) -80-luvun bändi, jotain kolinamusaa
Die Toten Hosen 80-90, punkkia
Can 70->, progea
Tangerine Dream 70 -> electronica
Klaus Schulze "
Kraftwerk !!! kai Kraftwerkin kaikki tietää
The Guano Apes, alt. metalli 90-l
Scorpions, "hius"hevi 80->
Boney M. 70->, disco
Nää on englanniksi tai instrumentaalia
Trio, hassu rokkibändi 80-luvulta saksaksi
Sitten toisissa viesteissä on jo saksankieliset
Nena
Rammstein
Nyt ei tu muuta mieleen
Running Wild: hyvää heavya
No Rammstein tietysti, laulaa saksankielellä, tässä tulee nyt vähän toistoa.
Sitten on Scooter ja ATB, lasken ne konemusiikiksi. Scooterin biisit ovat englanninkielisiä, tosin ainakin "Am fenster" on saksankielinen, en nyt keksi muita heidän äidinkielellään olevia biisejä.
Schnappi das kleine Krokodil on Saksan paras artisti. 10 viikkoa listaykkösenä singlellään! Kaikkien aikojen saksalainen siis!
Löytyy: http://www.bear-family.de/index_english.htm
Sieltä löytyy myös sellaisia erikoisuuksia kuin esim. suomalainen Pirkko Mannola, joka on levyttänyt joskus 1960-luvulla Saksassa.
Mutta toki paljon itse saksalaisiakin esittäjiä.
Esim. Pop in Germany-kokoelmat (1960-luvun kamaa). Aika rajua kuulla esim. rollareiden musiikkia saksaksi väännettynä.
Saksalaiset ovat kyllä hyviä!
Günther. überseksikäs discomies.
Gunther on ruotsalainen.
MODERN TALKING!!!
My Insanity on saksalainen gootti metalli bändi.
eurodiskossa kaikkien maiden ykkönen on ehdottomasti Saksa, jos sellaisesta musiikista pitää. Ja Nenalla oli jokunen hyvä hitti aikoinaan 80-luvulla.
LaFee
Manfred Mann ?
MODERN TALKING 3> 3> 3>
Marlene Dietrich
Goombay Dance Band
Nicole
Lena Valaitis
Tokio Hotel
Udo Lindenberg
Guildo Horn
Sarah Connor
Milk & Honey
Milli Vanilli
Alphaville
Nina Hagen
Udo Jurgens
Lena
Dschinghis Khan
Ireen Sheer
Silver Convention
Katja Ebstein
Maggie Mae
Rammstein (saksa), industrial metal
Sodom (englanti, saksa), thrash metal
Kreator (englanti), thrash metal
Destruction (englanti), thrash metal
Tuossa ny mitä ekana mieleeni juolahti
Entä metallica?? Onko se saksalainen? :D
Ei.
Englanniksi:
GRAVE:
http://www.youtube.com/watch?v=UNtvJJeZuBc
ELOY:
http://www.youtube.com/watch?v=aICuaTnR4A8
haluaa tietää artisteja
hyviä ovat zwnzig, hallo leute, finnland pello, haistakaa vittu, terveiseä perseestäb ja wie alt bist du. kannasttaa kuunnellla kaikki vitun idiootit
millainen on synkkä tyhmyri?
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
v. idigootti.
saa nauraa.
HhOhhohhooHo_O
HhOhhohhooHo_O
Tokio Hotel on parasta.
Mun suosikki on Falco - Der Kommissar https://www.youtube.com/watch?v=WKfq-5dbvP8, (paitsi et se nyt harmillista kyllä sattuu olemaan itävaltalainen, mut aika läheltä)
Can
Holger Czukay
Marius Müller-Westernhagen
Nico
Vader Abraham
Manuel & Pony
Pahoittelen. Vader Abraham on toki hollantilainen.
Kreikan lahja Saksan iskelmätunkiolle eli Costa Cordalis.
Max Raabe, muistaakseni 20-luvun tapaisia kappaleita ison bändin kera. Tsekkaamisen arvoinen. Itse ihastuin. Saksaksi esitettyä enimmäkseen.
Kraftwerk - Radio-Activity
Ja kun sen jälkeen sopiikin kuunnella Brian Eno - Another Green World
Sitten laitatte soimaan Bowien "Heroes" ja muututte ihmisenä. Sen jälkeen vaikka Station to Station jos krautrock pääsee puraisemaan. Eikä mikään ole sisimmässänne enää ennallaan.
Ime munaaa
Joo
Nena, Alphaville, Modern talking , Scorpions, Rammstein, Nina Hagen , Max Raabe, Kraftwerk.
ELECTRIC CALLBOY on ihan lemppari>>>>>
Kraftwerk ja Yello. Siinä kaksi (saksaa äidinkielenään puhuvien) bändiä jotka eivät ole matkineet ketään, mutta joita on matkinut moni.
Hollanti kielenä on aika lähellä saksan kieltä ja Hollanissa on erinomainen bändi nimeltään The Nits, jonka Albumit kummaa kyllä saivat brittimusiikkilehdistössä varsin nuivan vastaanoton muun muassa sillä perustella että Nitsin laulusolisti muka laulaa englantia varsin voimakkaalla aksentilla.
Sama kai olisi pätenyt myös Kraftwerkkiin ja Yelloon, mutta niitä brittilehdistö ei tuosta syystä koskaan morkannut. Miksi? Olisiko syy se että The Nits tyyliltään oli puhdasta poppia esittävä kokoonpano ja sillä ikäänkuin tallasi brittien varpaille, mutta Kraftwerk ja Yello olivat musikillisesti jotain täysin muuta kuin mitä britanniassa tehtiin joten niitä ei koettu uhaksi, ja siksi brittilehdistö suhtautui niihin enimmäkseen jopa ystävällisesti ja arvostavasti.
Aloittajalle vihjeeksi että Italiassa on ollut ja osin yhä on varsin korkealaatuisia progressiivista rokkia tehneitä bändejä ja artisteja, suositan lämpimästi tutustumaan aiheeseen vaikkapa täällä: http://www.progarchives.com/subgenre.asp?style=28
RAMMSTEIN! KUOLEN ILMAN SITÄ!
Dissidenten
Extrabreit
Bettina köster
malaria
else nabu
die lokalmatadore
bernadette la hengst
Silly
Oktoberklub
Pankow
I like everything music bc i listen some time a japan
I really from finland but i like talk english
Scorpion rammstein Boney m alphaville moder talking
tokio hotel
Tokio hotel
Extrabreit on yksi bänti.
Punk-painotteisempi yhtye.
Die lokalmatadore punk-yhtye.
trance &techno -yhtye Scooter tietääkseni saksalainen.