Gal 5/1-12 1 Vapauteen Kristus vapautti meidät.Pysykää siis lujina ja älkää antako sitoa uudelleen itseänne orjuuden ikeeseen. 2 Katso minä Paavali sanon teille,että jos ympärileikkautatte itsenne niin Kristus EI OLE TE…
Gal 5/1-12 1 Vapauteen Kristus vapautti meidät.Pysykää siis lujina ja älkää antako sitoa uudelleen itseänne orjuuden ikeeseen. 2 Katso minä Paavali sanon teille,että jos ympärileikkautatte itsenne niin Kristus EI OLE TE…
Gal5 1-12 1. Vapauteen Kristus vapautti meidät.Pysykää siis lujina älkää antako sitoa uudelleen itseänne orjuuden ikeeseen. 2.Katso minä Paavali sanon teille,että jos ympärileikkautatte itsenne niin Kristus ei ole oleva…
Gal5 1-12 1. Vapauteen Kristus vapautti meidät.Pysykää siis lujina älkää antako sitoa uudelleen itseänne orjuuden ikeeseen. 2.Katso minä Paavali sanon teille,että jos ympärileikkautatte itsenne niin Kristus ei ole oleva…
Jos kuulin oikein niin HUS in alueella sairaalapotilaista ,jotka oli sairastuneet koronaan ja olivat ROKOTETTUJA 2 kertaa niin K Kiurun mukaan heitä oli yli 50 prosenttia. Kuinkas sitten kävikään.... haluaako joku komme…
Edelleen hulluus jatkuu Suomessa eli ei muutosta Ylen ja keltaisen lehdistön toiminnassa. Toivon ,että tämä otetaan aikanaan tutkinnoissa raskauttavana asianhaarana huomioon kun kyseessä on ihmisen elämä. Siis kyseessä …
Olette varmaan Rakkaat kristityt kuulleet mitä hurjimpia versioita siitä kuinka ihmisiä yritetään pakkorokottaa ympäri maailmaa. Huomaatteko sen kliimaksin ja pakon ,millä jokainen yritetään rokottaa. Tuo voima on nyt s…
Mietin millä perusteella rokotepassi saa lainvoiman. 1. Rokotetut levittävät koronaa ,joka on selvästi todettu. 2.Rokotetut on siis samanlaisia taudin levittäjiä kuin rokottamattomat. Haluan kuulla virallisen syyn ,mill…
Muutamia vuosia sitten Jumala ilmoitti näyssä ,jota sain katsella selvästi ja rauhassa. Olen kertonut uskonaskel palstalle näyn ja näin lyhyesti . Oli rakennus pyöreä ilman kattoa ja se oli koulun lähelle rakennettu.Sis…
Muutamia vuosia sitten Jumala ilmoitti näyssä ,jota sain katsella selvästi ja rauhassa. Olen kertonut uskonaskel palstalle näyn ja näin lyhyesti . Oli rakennus pyöreä ilman kattoa ja se oli koulun lähelle rakennettu.Sis…
Kuten olette Rakkaat Kristukseen uskovat nähneet ,millaista hulluutta käydään covid rokotuksen ympärillä ja lait maahan tallataan ja ihmisoikeuksia pilkataan. Täyttä hulluutta ja valhetta suolletaan ..1 rokote tuo suoja…
Suosittelen Suomen hallitusta vetämään äkkiä pois rokotepassi suunnitelmat. Jos tällainen hulluus tehdää fasistisessa kaavassa niin tämä kansa on lopullisesti tuhottu. Suomessa on vahva itsemääräämis oikeus ja jos passi…
Maailmassa nyt pakoitetaan ihmisiä ottamaan ruiskeen ja ruiskeita pakottamalla ,kuten euroopasta on nähty. Ihmisoikeudet eli lait on tältä osin maahan tallattu. Näin asiat etenee ,kuten raamattu kertoo ja eräänä päivänä…
Tämä tieto ei tullut yllätyksenä ,että corona rokote ei toimi ja pahimmillaan on pahempi kuin rokottamaton. Toivoisin Suomen kansan nyt heräävän oikeasti tilanteeseen ,mikä on totta ,ettekä usko super lääkejättien maail…
Corona on viimeistään paljastanut ,kuinka tyhmää porukkaa on Suomi täynnä. Jos joku jotain määrää lääketieteen Jumalan nimissä niin tyhmä kansa uskoo. Corona rokote todella on erilainen kuin perinteiset rokotukset ,mutt…
Tätä viestiä on tullut ympäri maailmaa ,että variantit muuntuu liian nopeasti ,että pistos lääkkeet pysyisi vauhdissa mukana. Mitä mieltä itse olet ,tästä hyvin selvästä asiasta ,jonka ammatti lääkärit ovat todenneet mm…
Room8 jae 1. Mitään kadotustuomiota ei ole niille ,jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. Elämän Hengen laki Jeesuksessa Kristuksessa VAPAUTTAA sinut SYNNIN ja KUOLEMAN LAISTA. Haluaako feikki laki eksyneet juutalaiset sa…
Kuten näette päivä päivältä tapahtuvan ,että pilkkaa ja iskuja tulee kristinuskoa kohtaan. Näin sen tulee olla ja raamattu kertoo tästä ajasta. Saatanan omat iskee ja palvelee herraansa ja monet täysin ymmärtämättä ,ett…
Siis noin helppo kysymys..ja feikki fariseus laki juutalaisetkin saa vastata ,koska vastaus :Tuomitaan tai Ei tuomita riittää. Elikkä mielipiteitä reippaasti kehiin. Jokainen kristitty on varmasti erehtynyt jossain koht…
Kristitty ihminen eli Kristuksen oma. Eli : Ihminen ,jossa asuu Kristuksen Henki. Ihminen ,joka on uudestisyntynyt ylhäältä eli taivaasta ja saanut Kristuksen Hengen . Näin ihminen on Kristuksen oma ja Hänen ohjauksessa…