Eikö tämä tyhmä kansa ole tajunnut ,että amerikka suoltaa valhetta meidän median kautta. Eikö tämä tyhmä kansa tajua vaan uskoo kaiken valheen venäjästä. Kaikki tuo ohjaus tulee amerikasta joka haluaa Suomen kansan sota…
Lauloin ja treenasin ja vaimoni soitti koskettimia. Ääni vyöryi voimalla rintakehässä. Sanoin Jumalalle hymyillen ,että : Pidä valtaistuimestasi kiinni sillä laulan nyt sinulle kaikella mitä osaan......Tunsin kuin Jumal…
Tämä on Ilmestystietoa jonka Jumala on antanut kahdessa eri osassa . 1.Saatana alkoi heti Jeesuksen ristiinnaulitsemisen jälkeen teettämään valhe versioita ja kirjoituksia jotka nousee MAASTA. Tätä lausetta en täysin ta…
Kuten Jeesus Kristus puhui minulle n 1h ajan kävelylenkillä jonne Hän käski minun lähteä . Aion hakea omani (maan alle) tarkoittaen kotiseurakuntia. Tämä kutsu koskee todellakin elävässä uskossa olevia. Tämä asia on tär…
Suomi tarvitsee nyt Isänmaan puolustajan ja tällä hetkellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Ano Turtiainen. Sanon heti ,että ei Ano tai kukaan meistä ole virheetön ja täydellinen , mutta nyt silti tarvitaan sen viisaan kan…
Näin voimakkaan näyn jossa itse olin tarkkailijana mukana. Tämä näky oli ehkä n 10v sitten .En merkkaa ylös päiviä, mutta näky oli järkyttävä ja voimakas ja koskee nyt jo menossa olevaa ja tulevaa. Mitä näin: Oli koulun…
Ydinase valtio ei häviä sotaa.Mitä vaihtoehtoja siis jää lopputulemaksi. Kuulee väitteitä ,että ukrainan sotilaat alkaa olla vähissä , kuten henkseleiden paukuttaminen ylen ja iltalehden sivuilla. Loppu on tulossa ukrai…
Tvitterissä oli Sami Nummelin ja esitteli sirua maksu välineenä. Tätä asiaa nyt en voi varmistaa 100 pros, mutta aika aidolta vaikuttaa. Sitten aikanaan noin tuohon tyyliin pedon järjestelmässä ja valta tietysti pedolla…
Tvitterissä oli Sami Nummelin ja esitteli sirua maksu välineenä. Tätä asiaa nyt en voi varmistaa 100 pros, mutta aika aidolta vaikuttaa. Sitten aikanaan noin tuohon tyyliin pedon järjestelmässä ja valta tietysti pedolla…
Tämä näky on jo vuosien takaa ja Jumalalta laskeutui selvästi sanat.: Naiset tuovat tuhon. Näin nopeasti tapahtumia ja sitten olin kuin kirkossa etuosassa jossain ja käytävän reunan puolella. Alkoi kuulua meteliä ja kää…
Tämä näky on jo vuosien takaa ja Jumalalta laskeutui selvästi sanat.: Naiset tuovat tuhon. Näin nopeasti tapahtumia ja sitten olin kuin kirkossa etuosassa jossain ja käytävän reunan puolella. Alkoi kuulua meteliä ja kää…
Moni miettii ja varoo ja hyvä niin , kun näkee näyn tai unen tms joka askarruttaa mieltä ,että onko se totta vai harhaa vai onko tullut liikaa syötyä ja aivot käy kierroksilla. Jumala on ilmoittanut minulle n 25v aikana…
Niin tuo perusasia joka on uskon perus kiviä eli kaste. Oletko kastettu kipolla vai virtaavassa vedessä tai järvessä ,kuten minut on aikuiskastettu syys kylmällä kylmässä vedessä , mutta hieno tilaisuus. Tai oletko viel…
Niin ...ihan sillä vaan kun Suomen valtiossa tapahtui järkyttävä tapahtuma ja yleensä valtion johto on ilmaissut vankasti ,että Suomessa tuollaiset raukkamaiset teot ei ole sallittuja sillä uskonvapaus kristinuskoon on …
Keskusteluun saa puhtia sillä ,että jokainen kristitty ottaa nimimerkin. Seuraava vaihe on ,että näille saatanan läheteille emme vastaa eli saamme järkevää keskustelua aikaan. Näin saamme oikean keskustelun aiheesta kui…
Keskusteluun saa puhtia sillä ,että jokainen kristitty ottaa nimimerkin. Seuraava vaihe on ,että näille saatanan läheteille emme vastaa eli saamme järkevää keskustelua aikaan. Näin saamme oikean keskustelun aiheesta kui…
Olen kuullut ties kuinka monta ns profetiaa suuresta herätyksestä kansamme keskuudessa ja yhtä monta on mennyt pieleen . On ollut monenlaisia juoksijoita herätysten perässä ja moni on halunnut päästä sielullisen fiilist…
Olen kuullut ties kuinka monta ns profetiaa suuresta herätyksestä kansamme keskuudessa ja yhtä monta on mennyt pieleen . On ollut monenlaisia juoksijoita herätysten perässä ja moni on halunnut päästä sielullisen fiilist…
Olette varmaan huomanneet kuinka pahuus ja väkivalta on lisääntynyt ja myös kauhea RAAKUUS. Mies poltti elävältä tyttöystävän .Sitoi tuoliin ja valeli bensalla ja sytytti......... Poika murhasi äitinsä yli kymmenellä pu…
Olemme aivan viime metreillä kun tapahtumat alkaa vyörymään. Korona rokote hulluus ja pakoitteet oli vain NWO n näytös jo mahdistaan. Israel tuo jäännös kääntyy uuteen liittoon ja kokevat pelastuksen aivan lähiaikoina. …