Nouskaa Kristityt NYT.

Aika käy loppuun hyvin pian ...hyvin pian. Rakkaat kristityt älkää olko velttoja ja nuokkuko vaan julistakaa Jumalaa kaikkivaltiasta ja Jeesusta Krististusta Jumalan Poikaa Rakkaudella ja nimenomaan palavalla intohimois…
YhteiskuntaEi vastauksia

Koronarokotteet ja syntyvyys

Syntyvyyden lasku ja väitteet siitä, että koronarokotteet kuoleman(murhan) syöpien, jotka on räjähtänyt käsiin lisäksi aiheuttaa lapsettomuutta. Olisi mielenkiintoista kuulla nuorista pariskunnista, jotka ovat ottaneet …

Hebr.10./16 ..Tämä on se liitto..

Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan sanoo Herra. Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä ja HEIDÄN SYNTEJÄÄN JA LAITTOMUUKSIAAN EN MINÄ ENÄÄ MUISTA MISS…
YhteiskuntaEi vastauksia

Se ilmastonmuutoksen oikea syy

Tämä kirjoitus tulee siis omista havainnoista sekä videoista sekä muiden samantyylisistä lausunnoista ja todistuksista vuosikymmenien ajalta. Syy yksinkertaisesti täällä pohjoisella pallonpuoliskolla on, että auringon r…
KristinuskoEi vastauksia

Babylonin torni ja menneisyyden mysteerit.

Tässä katselin ohjelmaa babylonin tornista joka on kerrottu raamatun vt osassa. Olipa jälleen hienoa kuinka löytyi todisteet saveen kirjoitettuna ja juuri niin kuin raamattu kirjoittaa ja millilleen totta. Kaivauksia te…
KristinuskoVastattu 2 v

Laki kiroaa ihmisen joka sitä yrittää !!

Kuten selvästi raamattu osoittaa kymmenin ja kymmenin kohdin elävämme armon aikaa Jeesuksessa Kristuksessa jossa lakiliitto on kumottu , niin selvästi raamattu sen osoittaa ja voimakkaasti kuten Gal 3/10 Sillä kaikki, j…
KristinuskoVastattu 2 v

Saatana on Suomen kirkossa.

Jokainen voi ihan omin silmin nähdä ja korvin kuulla kuinka tuomio on jo alkanut ja sisältä. Kuten sanottua moneen kertaan , että naisten kautta tuo on ollut mahdollista kuten alussa eevan kautta. Kysymys kuuluu Suomen …
KristinuskoVastattu 2 v

Todellisuus ja varjo siitä.

Älköön kukaan tuomitko teitä syömisestä tai juomisesta älköön myöskään minkään juhlan tai uudenkuun tai SAPATIN johdosta , jotka ovat vain TULEVAISTEN VARJOA . Todellista vain on Kristuksen ruumis. Jos te siis olette he…
ProfetiatVastattu 3 v

Karhu jo rappusilla

9.7.2023..... Näin päiväunien jälkeen lyhyen pätkän näkyä jossa oli mökki missä vietän nyt paljon aikaa ja karhu. Ajattelin ensin ,että nyt täytyy olla varovainen jos karhuja häärää mökin lähellä , mutta sitten tuli mie…

Suomi Finland Kuoleman Porteilla

Olemme nyt sellaisessa tilanteessa ,että hiljaisuus on laskeutunut ja on tyyni. Tyyni on ennen myrskyä. Mitkään tai mikään puhe ei nyt auta vaan päätöstä odotetaan Jumalan huoneesta , miten Suomi Finland teloitetaan tai…
KristinuskoVastattu 2 v

Pahimpia eksytyksiä Suomessa . Haaleaa..

Pidän pahimpina eksytyksinä kerran pelastettu aina pelastettu opin lisäksi tätä haaleutta , joka syntyy kirkollisuuden pelastavasta vaikutuksesta. Se ei oikeastaan ole ihmisen vika tai syy vaan kirkollisen järjestelmän …
KristinuskoVastattu 2 v

Pahimpia eksytyksiä Suomessa . Haaleaa..

Pidän pahimpina eksytyksinä kerran pelastettu aina pelastettu opin lisäksi tätä haaleutta , joka syntyy kirkollisuuden pelastavasta vaikutuksesta. Se ei oikeastaan ole ihmisen vika tai syy vaan kirkollisen järjestelmän …
ProfetiatVastattu 3 v

Varoitus jokaiselle uskovalle

Tämä näky oli kaksiosainen koskien omaa palvelustehtävääni Jeesuksen palvelijana. Olin vihreällä kauniilla rinne niityllä ja olin lampaiden ympäröimä. Ymmärrys annettiin heti ,että nämä ovat Herran lampaita ja tiesin sa…