Vapaa kuvaus

Aloituksia

204

Kommenttia

11188

1. Voi+kyllä+noinkin+käydä+.....se+pesty+sika+palaa+kuraikkoon+.Sitten+on+myös+uskovia+asiasta+kolmanteen+,jotka+tulevat+uskoon+,mutta+kun+tulee+niitä+vastoinkäymisiä+niin+luopuvat+uskosta+,koska+ei+ole+niitä+uskonjuuria+,jotka+pitäisi+kiinni+kun+esim+uskova+lipsahtaa+jossain+kohdin+tai+on+näytellyt+,että+viinaa+ei+tee+mieli+ja+sitten+on+retkahtanut+ja+joillakin+se+halu+pysyy+,mutta+on+myös+niin+,että+ei+kaikki+ole+saaneet+heti+myös+uskon+lahjaakaan+eli+asioita+on+monenlaisia+.++++++Moni+on+myös+sellaisella+opetuslapseus+paikalla+eli+on+ottanut+Kristuksen+vastaan+,mutta+ei+ole+vielä+syntynyt+uudesti+ylhäältä.Esim+opetuslapset+oli+Jeesuksen+seurassa+ja+oliko+he+jo+uudesti+syntyneitä+taivaasta+????+minusta+ei+tai+sellaisen+käsityksen+olen+ainakin+saanut++toki+he+saivat+voimaa+toimia+.
  2. En+tuota+naista+morkkaa+tässä+,mutta+n+10v+sitten+taisi+ensi+kerran+sydämmelle+laskeutua+ilmestystieto+ja+se+kuului+näin+....Naiset+tuovat+tuhon+lopussa+(tuohon+asiaan+sisältyi+muutakin)+ja+sitten+meni+joitakin+aikoja+ja+sama+uudestaan.+++++Itse+uskon+tuohon+asiaan+,että+naiset+kun+haluavat+Jumalan+vastaisesti+johtamaan+niin+perheissä+kuin+valtiossakin+ja+kirkoissa+ja+jokapuolella+niin+nuo+ovat+niitä+tyhmiä+neitsyitäkin+samalla+sillä+he+eivät+itse+tajua+Jumalan+ohjausta+vaan+ohjaavat+itse+itseään+ja+ottavat+eksytyksen+vastaan+,kuten+eva+.++++++Sillä+tunnepohjalla+ei+pidä+mennä+johtamaan+vaan+miehelle+se+johtaminen+on+luotu.+++Onnkeksi+kuitenkin+on+naisia+,jotka+ovat+kuuliaisia+Jumalan+sanalle+ja+ohjaukselle+ja+voi+,kuinka+suloisia+ovat+nuo+naiset+.Ihan+tuon+ilmestystieton+jälkeen+alkoi+sydämmessä+suuri+ilo+niitä+naisia+,kohtaan+,jotka+osaavat+ja+ymmärtävät+olla+sillä+paikalla+,mihin+Jumala+on+heidät+luonut+.+++Tämä+siis+ei+ollut+naisten+halventamista+vaan+sitä+,että+voi+kun+naiset+ymmärtäisi+,että+ei+ole+pakko+johtaa+vaan+on+paljon+muutakin+,mitä+voi+tehdä.Uskon+myös+,että+jos+nainen+saa+oikean+armolahjan+,vaikka+kielillä+puhumisen+siis+sillä+oikella+tavalla+,+niin+tuollainen+armonlahjoilla+varustettu+nainen+on+kuuliainen+ja+nöyrä+Jumalan+ohjaukselle+ja+ei+pyri+itse+nostamaan+itseään+vaan+pyrkii+mielummin+olemaan+hiljainen+ja+nöyrä+ja+sitten+käykin+niin+,että+Jumala+korottaa+hänet.+++Ei+omalla+voimalla+vaan+Jumalan+voimalla+.
  3. Tämä+menee+ohi+aiheen+,mutta+se+kuolema+,joka+on+tullut+synnin+takia+jokaiselle+on+se+,mikä+tapahtui+alussa+kun+Jumala+joutui+ajamaan+ihmisen+pois+paratiisista+synniteon+jälkeen+ja+laittoi+enkelin+vartioimaan+,että+ihminen+ei+pääse+takaisin+paratiisiin+syömään+ns+ikuisen+elämän+puusta+.+++Se+olisi+tarkoittanut+käytännössä+sitä+,että+tuo+pilalle+mennyt+Jumalan+luomus+olisi+elänyt+ikuisesti+.No+voimme+lukea+,että+Jumala+laittoi+elämälle+raamit+ja+se+ikä+on+120v+ja+sitten+kuolema+.+++Nyt+kun+Kristus+tuli+maanpäälle+ja+teki+sen+mahtavan+pelastustyön+ja+vuodatti+verensä+kaikkien+ihmisten+puolesta+,että+se+,joka+ottaa+Kuninkaan+vastaan+ja+pysyy+Hänessä+loppuun+saakka+on+perivä+taivasten+valtakunnan+.++++++Lopussa+viimeisellä+tuomiolla+tuomitaan+jokainen+tekojensa+mukaan+ja+jos+lapsi+tai+vauva+on+viaton+/ymmärtämätön+niin+tekstin+mukaan+aika+vaikea+on+sellaista+tuomita+yhtään+mistään+.Olisi+hyvin+outoa+tuomita+viaton.+++++Kuten+tiedämme+Kristuksen+omana+kuollut+on+kuoleva+Ikuiseen+elämään+sillä+kuolemalla+ei+ole+valtaa+häneen.