minua ahdistaa ajatus tulevista vaikeista ajoista mut harmi että tänne vetää sellaset trollaajat ja sellaset ihmiset jotka eivät tulkitse raamatun opetuksia vaan esittävät aina mielipiteitä se harmittaa ja surettaa koska haluaisin keskustella sellaisten uskovien kanssa kun heillä on vahva raamatun tuntemus. tämä on huono paikka jossa trollaajat ja näsäviisaat liikkuu se on surullista ja mua ahdistaa eikä mul oo ketään jonka kans voisin keskustella kysyen
olen surullinen
61
<50
Vastaukset
- Anonyymi
harmi että suomi24 on kykemätön estämään trollaajia ja näsäviisaita ja tää on huono paikka uskoville
Kaikkein harmillisinta uskonharhaisen kannalta on se, että raamatun lukeneet, sen sisällön ymmärtäneet sekä raamatun fiktiiviseen syntyperään tutustuneet eivät ole enää uskovaisia. Osa ei tietysti alunperinkään.
- Anonyymi
ole kiltti ja pysy tästä postauksesta koska tunnistan sun nikin perusteella että oot yksi trollaajista joten en kuuntele sua olen todella väsynyt suhun
ei trollausta, ei asiatonta kommenttia, ei riidanalaista kommenttia ja ei solvausta Anonyymi kirjoitti:
ole kiltti ja pysy tästä postauksesta koska tunnistan sun nikin perusteella että oot yksi trollaajista joten en kuuntele sua olen todella väsynyt suhun
ei trollausta, ei asiatonta kommenttia, ei riidanalaista kommenttia ja ei solvaustaEn todellakaan trollaa, vaan esitän asiat niinkuin ne ovat.
Kannattaa sinunkin sivistää itseäsi ja sisäistää trollin määritelmä, joka löytyy wikipediasta.
Se tosiasia, että osoitan uskonharhasi pelkäksi taikauskoksi ei ole trollaamista.
Voit aina antaa vastineen, jossa osoitat esittämäni ajatukset vääriksi ja jopa todistaa uskonharhasi olevan perusteltua. Et kuitenkaan edes yritä, joten sinua lienee asiallista kutsua paitsi taikauskoiseksi myös sivistymättömäksi taikauskoiseksi kristinuskonharhaan kompastuneeksi vajakiksi.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
En todellakaan trollaa, vaan esitän asiat niinkuin ne ovat.
Kannattaa sinunkin sivistää itseäsi ja sisäistää trollin määritelmä, joka löytyy wikipediasta.
Se tosiasia, että osoitan uskonharhasi pelkäksi taikauskoksi ei ole trollaamista.
Voit aina antaa vastineen, jossa osoitat esittämäni ajatukset vääriksi ja jopa todistaa uskonharhasi olevan perusteltua. Et kuitenkaan edes yritä, joten sinua lienee asiallista kutsua paitsi taikauskoiseksi myös sivistymättömäksi taikauskoiseksi kristinuskonharhaan kompastuneeksi vajakiksi.onko Jeesus sun Herra ja Jumala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko Jeesus sun Herra ja Jumala?
jos ei ole, miksi olet täällä. en etsi sunlaista vastausta olisithan ymmärtäväinen ja ystävällinen niin jätä rauhaan kaikki Jumalan lasten luomat postaukset . tämän osion tarkoitus on kunnioittaa toisten postaukset ja pidättäytyä riidanhaluisuudesta ja jättää rauhaan ne postaukset tekisithän samoin kiitos
Anonyymi kirjoitti:
jos ei ole, miksi olet täällä. en etsi sunlaista vastausta olisithan ymmärtäväinen ja ystävällinen niin jätä rauhaan kaikki Jumalan lasten luomat postaukset . tämän osion tarkoitus on kunnioittaa toisten postaukset ja pidättäytyä riidanhaluisuudesta ja jättää rauhaan ne postaukset tekisithän samoin kiitos
Oikaisen harhoissaan rypevien taikauskoisten luuloja. On mielestäni inhimillistä varoittaa heikkolahjaisia, jotka ovat joutuneet petetyksi.
- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Oikaisen harhoissaan rypevien taikauskoisten luuloja. On mielestäni inhimillistä varoittaa heikkolahjaisia, jotka ovat joutuneet petetyksi.
yritä ymmärtää etten tarvitse sua joten jätä tätä postausta ja tätä osiota rauhaan ja mene pois Jeesuksen nimessä
Anonyymi kirjoitti:
yritä ymmärtää etten tarvitse sua joten jätä tätä postausta ja tätä osiota rauhaan ja mene pois Jeesuksen nimessä
Vai olemattoman taikaolennon nimissä yrität minua pois manata?
Miten noin niinkuin omasta mielestäsi onnistuit?
Vai olisiko niin, ettei jeesuksesi olekaan niin kyvykäs kuin taikauskoisessa mielessäsi kuvittelet?- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Vai olemattoman taikaolennon nimissä yrität minua pois manata?
Miten noin niinkuin omasta mielestäsi onnistuit?
Vai olisiko niin, ettei jeesuksesi olekaan niin kyvykäs kuin taikauskoisessa mielessäsi kuvittelet?osaat olla rasittava tyyppi ja oon väsynyt suhun taidat olla riidanhaluinen ja vielä väärässä paikassa eikö sulla ole muuta parempaa tekemistä kuin roikkua täällä?
Anonyymi kirjoitti:
osaat olla rasittava tyyppi ja oon väsynyt suhun taidat olla riidanhaluinen ja vielä väärässä paikassa eikö sulla ole muuta parempaa tekemistä kuin roikkua täällä?
Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi!
Olen äärettömän mukava ja rakastettava persoona, jonka aivoihin sattuu, kun tyhmiä vedätetään jumalvalheella. En myöskään provosoidu henkilökohtaisista loukkauksista, koska ne osoittavat vain loukkausta yrittävän mielen pienuuden ja älyllisen kyvykkyyden puutteen.
Mitään riitaahan ei voi syntyä, koska et ole esittänyt minkäänlaista argumenttia epäjumasi puolustukseksi.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi!
Olen äärettömän mukava ja rakastettava persoona, jonka aivoihin sattuu, kun tyhmiä vedätetään jumalvalheella. En myöskään provosoidu henkilökohtaisista loukkauksista, koska ne osoittavat vain loukkausta yrittävän mielen pienuuden ja älyllisen kyvykkyyden puutteen.
Mitään riitaahan ei voi syntyä, koska et ole esittänyt minkäänlaista argumenttia epäjumasi puolustukseksi.sä yrität viedä pelastuksen pois Jeesukselta eli oot meille vihollinen
Anonyymi kirjoitti:
sä yrität viedä pelastuksen pois Jeesukselta eli oot meille vihollinen
En ole teille vihollinen vaan ystävä.
Ihmisrakkaana en siedä lukea harhautettujen hörinöitä, joten korjaan virheellisiä taikauskoja aina niihin törmätessäni.
Esimerkiksi tuo jeesuksesi ei koskaan ollut olemassa. Ensimmäiset fiktiiviset tarinat hänestä kirjoitettiin vuosikymmeniä hänen väitetyn kuolemansa jälkeen. Kukaan ei ollut näkemässä jeesuksen syntymää, elämää, ihmetekoja, opetuslapsia, kuolemaa saati väitettyä ylösnousemusta.
Uskot siis fiktiiviseen hahmoon, eikä siinä mitään jos niin haluaa tehdä. Ehdotan kuitenkin parempaa hahmoa, vaikkapa Harry Potteria, jos välttämättä haluaa uskoa olemattomiin.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
En ole teille vihollinen vaan ystävä.
Ihmisrakkaana en siedä lukea harhautettujen hörinöitä, joten korjaan virheellisiä taikauskoja aina niihin törmätessäni.
Esimerkiksi tuo jeesuksesi ei koskaan ollut olemassa. Ensimmäiset fiktiiviset tarinat hänestä kirjoitettiin vuosikymmeniä hänen väitetyn kuolemansa jälkeen. Kukaan ei ollut näkemässä jeesuksen syntymää, elämää, ihmetekoja, opetuslapsia, kuolemaa saati väitettyä ylösnousemusta.
Uskot siis fiktiiviseen hahmoon, eikä siinä mitään jos niin haluaa tehdä. Ehdotan kuitenkin parempaa hahmoa, vaikkapa Harry Potteria, jos välttämättä haluaa uskoa olemattomiin.anteeksi sun täytyy ymmärtää että haluan keskustella vain Jeesukseen uskovien kanssa uskon asioista ja raaamatun asioista milloin tajuat? voisitko ystävällisesti jättää meitä rauhaan mul ei oo voimia selittää sulle enempää mitään kuin vetäytyä pois kokonaan pois koska täällä sunlaisita roikutaan ja se harmittaa viel
Anonyymi kirjoitti:
anteeksi sun täytyy ymmärtää että haluan keskustella vain Jeesukseen uskovien kanssa uskon asioista ja raaamatun asioista milloin tajuat? voisitko ystävällisesti jättää meitä rauhaan mul ei oo voimia selittää sulle enempää mitään kuin vetäytyä pois kokonaan pois koska täällä sunlaisita roikutaan ja se harmittaa viel
Kokeile synkempää manausta, vaikkapa polvirukousta ja huuda kovaan ääneen jeesusta apuun, jospa se ei kuullut ensimmäistä yritystäsi.
Jos sinulla sattuu olemaan kotieläimiä, voisit yrittää kääntää epäjumalasi teot tahtosi mukaisiksi vaikkapa polttouhraamalla koirasi.- Anonyymi
he-ma kirjoitti:
Kokeile synkempää manausta, vaikkapa polvirukousta ja huuda kovaan ääneen jeesusta apuun, jospa se ei kuullut ensimmäistä yritystäsi.
Jos sinulla sattuu olemaan kotieläimiä, voisit yrittää kääntää epäjumalasi teot tahtosi mukaisiksi vaikkapa polttouhraamalla koirasi.sä jaksat kokoajan trollata joten jätän lukematta sun sairaat kommentit ja jatkaa keskustelua vain tervehenkisten uskovien kans koska sul ei oo mitään muuta tekemistä kuin roikkua tääl ja vaille elämän tarkoitusta mun tulee sääliä sua oot eksyksissä kaikkea hyvää sulle ja heipat
Anonyymi kirjoitti:
sä jaksat kokoajan trollata joten jätän lukematta sun sairaat kommentit ja jatkaa keskustelua vain tervehenkisten uskovien kans koska sul ei oo mitään muuta tekemistä kuin roikkua tääl ja vaille elämän tarkoitusta mun tulee sääliä sua oot eksyksissä kaikkea hyvää sulle ja heipat
Ei siis tulosta vieläkään taikauskoisesta manauksestasi!
Kokeile manata minut pois vaikkapa allahin nimeen, jospa vaikka olet erehtynyt epäjumalastasi.
Keskustelijana olet osoittanut kyvyttömyytesi, mutta ainakin olen varoittanut sinua herkkäuskoisuudestasi. Kannattaa ehkä konsultoida virkaholhoojaa, ettei tule suurempia tappioita saarnaajien vaatiessa kymmenyksiään.Anonyymi kirjoitti:
sä yrität viedä pelastuksen pois Jeesukselta eli oot meille vihollinen
Eikö Jeesus olekaan pelastunut? 😮
- Anonyymi
Mikä sinua ahdistaa??Elä elämääsi ja rukoile.Nauti päivistä,jotka Herra on sinulle antanut.Ajattelemalla jatkuvasti vain pahoja asioita,masennut.
- Anonyymi
täällä esitin jo kysymyksiä joihin trollaaja ja näsäviisas kommentoi, ei Jeesuksen uskovat ja kaipaisin raamatun mukaista vastausta
Ei tulevia aikoja kannata murehtia sillä ne tulevat ja se on vapautuksen aikaa .
Ensin tulee se pimeä aika ja silloin ei ole muuta kuin suunta ylöspäin.
Silloin ilo on suuri kun vapauttaja ilmestyy taivaalle.- Anonyymi
kiitos... iso kiitos sulle tuo on lohdullista lukea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kannattaa muistaa ajasta sekin fakta että elämäsi on ikuista. Elämäsi ei pääty tähän kuolemaasi tai ylöstempaukseesi vaan jatkuu ikuisesti eikä se aika, ikuisuus, ole huonoa elämää uusi maa mahdollisesti" tukikohtanamme".
Herra ei anna sulle ylivoimaista ahdistusta kestääksesi.
Minäkin olen surullinen. Tässä ajassa liikkuu paljon surullistavia asioita Herraa rakastaville. Mutta suru, huokaus, valitus ovat nekin merkkeinä että tuossa kulkee Jumalan lapsi kun hän suree pahuutta ympärillään.
Rukous on usein avunpyyntöä Jumalalle. Herraa saa avukseen pyytää kaikkiin asioihin mihin vain kokee apua tarvitsevansa.
Commandohauis53cm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kannattaa muistaa ajasta sekin fakta että elämäsi on ikuista. Elämäsi ei pääty tähän kuolemaasi tai ylöstempaukseesi vaan jatkuu ikuisesti eikä se aika, ikuisuus, ole huonoa elämää uusi maa mahdollisesti" tukikohtanamme".
Herra ei anna sulle ylivoimaista ahdistusta kestääksesi.
Minäkin olen surullinen. Tässä ajassa liikkuu paljon surullistavia asioita Herraa rakastaville. Mutta suru, huokaus, valitus ovat nekin merkkeinä että tuossa kulkee Jumalan lapsi kun hän suree pahuutta ympärillään.
Rukous on usein avunpyyntöä Jumalalle. Herraa saa avukseen pyytää kaikkiin asioihin mihin vain kokee apua tarvitsevansa.
Commandohauis53cmkiitos ymmärtäväisyydestä mä tarviin sun kaltaista mun ympärille mut surettaa viel ettei oo missään oikea paikka meille uskoville ja mua surettaa uskovien keskenäinen riita siksi itken
kysyn eikö Jumala hylkää jos usko ei oo riittävästi vahva Jumalaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos ymmärtäväisyydestä mä tarviin sun kaltaista mun ympärille mut surettaa viel ettei oo missään oikea paikka meille uskoville ja mua surettaa uskovien keskenäinen riita siksi itken
kysyn eikö Jumala hylkää jos usko ei oo riittävästi vahva Jumalaan?Eihän Jumala heikkouskoista hylkää vaan hoivaa ja kehottaa kaikkia Jumalan lapsia hoivaamaan heikkouskoista.
Heikkouskoinen kristitty on Jumalalle suuresti rakas. Toisilla on enemmän uskoa kuin toisilla, jotka kulkevat (kuin) ontuen Jeesusta seuraavassa laumassa.
Jumalalle heikkouskoinen on samalla Jeesuksen veren hinnalla ja ostamana yhtä arvokas. Et ole halvempi arvoltasi vaikkakin seurakunnassa on huomattavissa halveksuntaakin heikkouskoista kohtaan ja kunnioitusta annostellaan sitten niille kristityille, jotka arvioidaan kunniajäseniksi Jeesuksen ruumiissa eli on tätä ikävää " olen sua parempi" mentaliteettiakin.
Maailmallisuus on päässyt seurakuntaan eriarvoistavuutena mutta tämä ei koske kaikkia Jeesuksen ruumiissa olevia vaan moni on nöyrä ja muistaa pitää toinen toistaan itseään parempana. Pelastusliivit ovat kaikilla Jumalan lapsilla päällä niin heikkouskoisella kuin uskossaankasvaneemmallakin.
Commandohauis53cm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämää voi elää vain päivän kerrallaan. Siihen voimakin annetaan. Ei kukaan voi kantaa tulevaisuuden murheita. Voimavarasikin saattavat olla erilaiset tulevaisuudessa, kunhan opit luottamaan Jumalaan. Paavali myös kirjoitti, että salliessaan koetuksen Jumala samalla valmistaa pääsyn siitä. Meille ei anneta enempää kuin voimme kestää.
Jeesus itse opetti:
Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa. (Matteus 6:34) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos ymmärtäväisyydestä mä tarviin sun kaltaista mun ympärille mut surettaa viel ettei oo missään oikea paikka meille uskoville ja mua surettaa uskovien keskenäinen riita siksi itken
kysyn eikö Jumala hylkää jos usko ei oo riittävästi vahva Jumalaan?"kysyn eikö Jumala hylkää jos usko ei oo riittävästi vahva Jumalaan?"
Älä pelkää, ei sinulta vaadita enempää kuin sinulla on. Profeetta Jesaja ennusti Jeesuksesta: "Murtunutta ruokoa hän ei muserra, ja lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta." Jumala tietää varsin hyvin miten rikki ja heikkoja me omassa voimassamme olemme. Ja Hän sanoo meille kuten sanoi Paavalillekin: "Minun armossani on sinulle kylliksi, sillä minun voimani tulee täydelliseksi sinun heikkoudessasi". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysyn eikö Jumala hylkää jos usko ei oo riittävästi vahva Jumalaan?"mua surettaa uskovien keskenäinen riita siksi itken"
Ketäpä se ei surettaisi. Mutta emme voi katsoa epätäydellisiin ihmisiin. Meidän on katsottava Jeesukseen ja opittava Hänestä. Täällä maailmassa voimme saada Jumalan lasten yhteydestä korkeintaan ajoittaista esimakua. Täydellisyys astuu kuvaan vasta tuonpuoleisessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Jumala heikkouskoista hylkää vaan hoivaa ja kehottaa kaikkia Jumalan lapsia hoivaamaan heikkouskoista.
Heikkouskoinen kristitty on Jumalalle suuresti rakas. Toisilla on enemmän uskoa kuin toisilla, jotka kulkevat (kuin) ontuen Jeesusta seuraavassa laumassa.
Jumalalle heikkouskoinen on samalla Jeesuksen veren hinnalla ja ostamana yhtä arvokas. Et ole halvempi arvoltasi vaikkakin seurakunnassa on huomattavissa halveksuntaakin heikkouskoista kohtaan ja kunnioitusta annostellaan sitten niille kristityille, jotka arvioidaan kunniajäseniksi Jeesuksen ruumiissa eli on tätä ikävää " olen sua parempi" mentaliteettiakin.
Maailmallisuus on päässyt seurakuntaan eriarvoistavuutena mutta tämä ei koske kaikkia Jeesuksen ruumiissa olevia vaan moni on nöyrä ja muistaa pitää toinen toistaan itseään parempana. Pelastusliivit ovat kaikilla Jumalan lapsilla päällä niin heikkouskoisella kuin uskossaankasvaneemmallakin.
Commandohauis53cm"Toisilla on enemmän uskoa kuin toisilla, jotka kulkevat (kuin) ontuen Jeesusta seuraavassa laumassa."
Vahvempi usko ei ole syntymäominaisuus. Eikä kenenkään usko ole aina vahva, jokaisella on heikkoja hetkiä. Mutta usko vahvistuu, kun uskova oppii luottamaan Jumalan armoon ja kasvaa Kristuksen tuntemisessa. Se tapahtuu vähitellen, kun saa kokea Jumalan johdatusta elämän eri vaiheissa.
Jumalan perhe on kuin mikä tahansa perhe. Siellä on vastasyntyneitä lapsia, kävelemään opettelevia, uhmaiässä olevia känkkäränkkiä, vähän pitemmälle Jumalan koulua käyneitä sekä vanhoja konkareita, jotka ovat vaeltaneet vuosikymmeniä Herran seurassa. Kaikki ovat Jumalalle yhtä rakkaita. >Silloin ilo on suuri kun vapauttaja ilmestyy taivaalle.
Tarkoitatko Venäjän ilmavoimia?- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysyn eikö Jumala hylkää jos usko ei oo riittävästi vahva Jumalaan?>>>kysyn eikö Jumala hylkää jos usko ei oo riittävästi vahva Jumalaan?<<<
Kuinka paljon uskoa ajattelet olleen ihmisillä, joita Jeesus paransi?
Jeesus paransi kaikki heidän sairaansa. Ei Jeesus vaatinut ihmiseltä
uskoa parantaakseen heidät. Hän paransi heidät säälistä ja rakkaudesta.
Jeesuksen parantamistoiminta perustui Häneen itseensä, Hänen rakkauteensa
ihmistä kohtaan. Se ei perustunut ollenkaan ihmisen hyvään elämään, hyviin
ansiokkaisiin saavutuksiin, eikä edes ihmisen voimakkaaseen uskoon.
Matt 14:14 "Ja astuessaan maihin Jeesus näki paljon kansaa, ja hänen kävi
heitä sääliksi, ja hän paransi heidän sairaansa."
4:24 "hänen luoksensa tuotiin kaikki sairastavaiset, monenlaisten tautien ja
vaivojen rasittamat, riivatut, kuunvaihetautiset ja halvatut; ja hän paransi heidät.
12:15 " Ja monet seurasivat häntä, ja hän paransi heidät kaikki,"
MITEN TÄMÄ SITTEN LIITTYY PELASTAVAAN USKOON?
Pelastuksemme on Jumalasta ja se perustuu Jumalaan ja Hänen rakkauteensa
ihmistä kohtaan. Kristus on pelastuksemme ja Pelastajamme. Hän on ainoa
pelastuksen perusta. Kukaan ei voi laskea pelastustaan muulle perustalle
(1 Kor 3:11).
Pelastava usko on sitä, että ihminen antaa itsensä Jeesuksen pelastettavaksi
koska hän käsittää, ettei hän itse kykene itseään pelastamaan, ei hyvillä töillä,
ei olemalla hyvä ihminen, eikä edes voimakkaalla uskolla. Jeesus on ainoa Pelastaja.
Hän pelastaa Hänelle itsensä antavan ihmisen. Jeesukselle itsensä luovuttavalla ihmisellä on riittävästi uskoa. Jeesus Kristus sitten antaa uskovalle kaiken
perille lopulliseen pelastukseen tarvittavat "tykötarpeet". Hän, Jeesus Kristus,
itse on uskovan Pelastus. "Kristus teissä, kirkkauden toivo" (Kol 1:27).
Jes 12:2 "Katso, Jumala on minun pelastukseni; minä olen turvassa enkä pelkää
sillä Herra, Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, hän tuli minulle
pelastukseksi.
Apt 2:40 ""Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta."
Jes 45:22 "Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret
kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole."
2. Kor:5:20 "Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa
meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa."
- Anonyymi
minua ahdistaa ajatus tulevista vaikeista ajoista
Onkohan joku uskovainen nyt onnellinen kun on saanut yhden mielen sairaaksi pelotteluillaan
tämä nyt on surullinen ja pelkää olemattomia eikä osaa olla onnellinen normaaali ihminen
uskonto on mielen sairaus- Anonyymi
voisitko pysyä erossa tästä postauksesta kiitos
ei trollausta, ei riidanalaista kommenttia, ei solvausta ja ei asiatonta kommenttia kiitos - Anonyymi
En nyt sanoisi,että uskonto on mielensairaus,jos ei mene liiallisuuksiin.Mutta jatkuva pelko ja vouhotus lopunajoista on ahdistavaa.On niin paljon fanaattisia,jatkuvasti raamatulla päähän lyöviä,uskonnollisia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En nyt sanoisi,että uskonto on mielensairaus,jos ei mene liiallisuuksiin.Mutta jatkuva pelko ja vouhotus lopunajoista on ahdistavaa.On niin paljon fanaattisia,jatkuvasti raamatulla päähän lyöviä,uskonnollisia ihmisiä.
lopeta en tarkota sitä mitään voisit pysyä tästä erossa kiitos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää käyttäkö murteita hengellisillä palstoilla, Herralle ei saa puhua niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lopeta en tarkota sitä mitään voisit pysyä tästä erossa kiitos
Mikä sinä olet määräilemään,kuka täällä saa kommentoida,sinä haluat vain tuoda ahdistusta ja toivottomuutta.Ilo Herrassa on meidän väkevyytemme,iloitkaa aina Herrassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää käyttäkö murteita hengellisillä palstoilla, Herralle ei saa puhua niin.
Mitä ihmeen murretta tuossa kommentissa on?
- Anonyymi
"Onkohan joku uskovainen nyt onnellinen kun on saanut yhden mielen sairaaksi pelotteluillaan"
Sinun kaltaisillasi taitaa olla vielä vähemmän annettavaa ahdistuneelle ihmiselle. Usko on oikein ymmärrettynä voimavara. Ja me uskovaiset olemme sen verran tasapainoisia, ettei ole esim. tarvetta häiriköidä ateistien sivuilla. Saatte tehdä omat elämänvalintanne ihan rauhassa. Teidän häiriköintinne on kuin hyttysen pirinää sille, jolla on koeteltu uskonvakaumus.:) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron vuosikymmenten kokemuksella, että yli 90 prosenttia uskovaisista ei elä jatkuvassa pelossa ja vouhota lopun ajoista. Päinvastoin, Jeesuksen sanoma oli: älkää mistään murehtiko.
Ahdistuksen syyt ovat muualla kuin raamatussa. Suurin osa Suomen ahdistushäiriöisistä ei ole uskovaisia. Mutta totta kai uskovaisissakin voi olla niitä, joista elämänkokemukset ovat tehneet herkän ja haavoittuvan. Ja heitä pitäisi lempeästi tukea näkemään Jumala-suhde arkipäivän voimavarana.
Nettisivujen perusteella ei voi tehdä johtopäätöksiä siitä mitä seurakunnissa tapahtuu. Täällä "opettavat" ääripään ihmiset, joilla on usein ilmiselviä henkilökohtaisia ongelmia. He eivät edusta seurakuntia tai tavallisia kristittyjä. Opetus, joka ei ole raamatullista, rakkaudellista ja rakentavassa hengessä esitettyä ei ole Jumalasta.
Jumalan ilmoitus on selvä lopunajoista siis nyt seuraava eli Herran paluu hakemaan omansa .
Jos jotakin oikeasti peloittaa niin uskallan luvata ,että saat Jumalalta voiman ja pelko siirtyy pois niin ,että et tiedä ,mitä on pelko ....pyyntö rukous anomus Jumalalle siis.
Itsekkin olen nähnyt suuria peloittavia asioita maailmanlopusta ja maailman alustakin ja kaikkea siltä väliltä monia näkyjä ja keskusteluja suoraan ja saatanan kaksi kertaa nähnyt ,mutta milloinkaan ei ole edes pienintäkään pelkoa ei ole ollut kun Jumala on antanut voiman täydellsenä sydämmeen.
Siispä jokaiselle vielä pelkäävälle ,että rukousta ja pyyntöä peliin ja uskokaa se saavanne niin tulette saamaan.- Anonyymi
kiitos paljon kyl tuo on todella lohdullista kiitos että mul vahvistuin äsken uskossa tuo on siunaavaa ja lohdullista ja rohkaisua kiitos paljon:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos paljon kyl tuo on todella lohdullista kiitos että mul vahvistuin äsken uskossa tuo on siunaavaa ja lohdullista ja rohkaisua kiitos paljon:)
Epäterveissä yhteisöissä tapahtuu kaikenlaista, paras kun ei todellakaan mene liiallisuuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäterveissä yhteisöissä tapahtuu kaikenlaista, paras kun ei todellakaan mene liiallisuuksiin.
joo sen huomataan kyl joten en oo mikään tyhmä kuin luulet joten lopeta yläpuolelle asettuminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo sen huomataan kyl joten en oo mikään tyhmä kuin luulet joten lopeta yläpuolelle asettuminen
Sinä olet vähän pihalla elämästä,onko sinulla ongelmia eihän edellinen kommentoija yrittänyt sinun yläpuolellesi,oletko oikeesti uskossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet vähän pihalla elämästä,onko sinulla ongelmia eihän edellinen kommentoija yrittänyt sinun yläpuolellesi,oletko oikeesti uskossa?
sun kommentin mukaan luulit jotain musta ja sit rupesit neuvomaan ja se johti riitaan en halua riidellä kanssasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sun kommentin mukaan luulit jotain musta ja sit rupesit neuvomaan ja se johti riitaan en halua riidellä kanssasi
Hello,tää yksi kommentoija sanoi totuuden,että epäterveissä yhteisöissä tapahtuu kaikenlaista,se on totta.Onhan ollut tuomionpäivää odottavia lahkoja,joissa pastoria uskoen,on lahkon jäsenet tappaneet itsensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hello,tää yksi kommentoija sanoi totuuden,että epäterveissä yhteisöissä tapahtuu kaikenlaista,se on totta.Onhan ollut tuomionpäivää odottavia lahkoja,joissa pastoria uskoen,on lahkon jäsenet tappaneet itsensä.
Epäterveitä yhteisöjä on loppujen lopuksi vähän. Suurin osa ihmisistä sellaisen kyllä tunnistaa ja ymmärtää kävellä ulos. Epäterveitä ihmisiä on sen sijaan enemmän. Yhteisöön jääminen kertookin aina myös henkilökohtaisista ongelmista.
Ääriyhteisöihin -uskonnollisiin tai maallisiin - vetoa tuntevilla on yleensä tietty psykologinen profiili, johon kuuluu mm. tavallista suurempi miellyttämisen tarve, yhteisöllisyyden ja vahvan karismaattisen johtajan kaipuu. Ja usein myös vahvojen ja erikoisten kokemusten kaipuu.
- Anonyymi
Kyllä täällä liikkuu Raamatun osaajia
jotka silloin tällöin näyttävät sanan voiman.Minä itse pyrin noudattamaan
Raamatun sisältöä ,mutta vaikka minulla on pitkä sukujen tietous taustalla joudun silti joskus tarkistamaan asioita.Kiusanhenki pyrkii
heti kumoamaan kaiken oikean opin
se on totuus tästä palstasta.Joskus
osa on oikeata Raamatun oppia ,mutta
sen kyllä huomaa kun valhetta tulee sivuun. - Anonyymi
Kirkosta ja sen tuomasta ahdistuksesta on helppo erota tämän linkin kanssa:
http://www.eroakirkosta.fi- Anonyymi
en oo kirkon uskovaisii eikä tääl oo ketään kirkkoon kuuluvia uskovia tuo linkki kuuluu luterilaisille
- Anonyymi
Kannattaa liittyä kirkkoon ja jos
Piispat ajavat homo synnin kirkossa
siunatuksi hyveeksi ,silloin minä poistun ja vaihdan kirkko uskontoa tai
ryhmää.Sitä saa mitä tilaa.Jeesus
on minun Jumala.- Anonyymi
lopeta tekeytyä uskovaksi ja lopeta trollaaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lopeta tekeytyä uskovaksi ja lopeta trollaaminen
Mikä pakkomielle sinulla on trollaamiseen,trolli siellä,trolli täällä,mistä tiedät,että edellinen on tekeytyy uskovaksi,onko sinussa tietäjähenki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pakkomielle sinulla on trollaamiseen,trolli siellä,trolli täällä,mistä tiedät,että edellinen on tekeytyy uskovaksi,onko sinussa tietäjähenki?
ei, tää on mun postaukseni ei sun tartte kysyä tollasta ja keskity rauhaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saarnatkaa suuret sanat minne vain,
Rukoilkaa aina Jumalan mielen mukaan
Mikään ei ole uskovalle mahdotonta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kysyn,mitä haluan kysyä,kenen postaus,missä,anonyyminä täällä kirjoitellaan,oletko se sinä,vai joku toinen,en tiedä.Minulla on rauha Jumalan kanssa,Hän antoi,ilon ja hyvän olon,en pelkää lopunaikoja.
- Anonyymi
Tässä puheessa Jumala puhuu juuri sinulle armon sanoja:
http://Jeesus-on-Herra.com/wp-content/uploads/2019/12/Tiituksen-kirjeen-2.-luku-21.12.2019-.mp3 Esko Valtaojan mukaan pelossa eläminen ja kauhukuvien maalailu ovat evolutiivisesti edullisia, koska silloin vihollinen ei pääse yllättämään niin helposti. Voit kuolla stressiin, mutta iloisena siitä että et joutunut saaliiksi. 😀
- Anonyymi
Juuri uskoon tulleitten kannatta mennä seurakuntaan rohkeasti ja kasvaa siellä vahvaksi uskossaan. Täällä hallitsee saatana, joka on saanut ovelasti nämäkin kirjoittajat valtaansa .Tosi uskovia he eivät heiluta vähäänkään .Tulee vain sääli näiden saatanan sokaisemien puolesta, kun tietää varmasti ,mikä heitä odottaa. Mutta armollinen Jumala ojentelee kättään näillekin sonnassa rypeville.Ilosanoma Jeesuksen sovitustyöstä on heillekin tarjolla.Tarttukaa siihen,niin tulette huomaamaan onko kristinoppi totta vai ei.
- Anonyymi
No,johan oli rumaa tekstiä uskovalta.Olisi kasvun paikka,puhdista mielesi saastasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h372987- 1322497
- 472317
- 1582094
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201808- 401429
- 511047
- 861015
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241002- 36994