viimeisinä päivinä

Anonyymi

on vaikeita aikoja. miten selviytyä ja kestää? miten suojata pois laittomuudelta joka tulee valtaamaan monen valitun sydämen? miten pitäisi huolehtia ettei laittomuus pääsisi valtaamaan sydämen? kässään että laittomuus taitaa olla se joka saa rakkauden kylmenemään?
matt.
24:12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
24:13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

23

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Usein viljelty sanonta. Olikohan vv. 1939-1944 vaikeimpia kuin nämä vuodet? On kinkkua ja laatikoita ym. joulupöydässa. Ja marjoja pakkanen täynnä. Hengellinen puoli: Jumalan sana pitää kyllä tiellä. Keksi sinäkin jotain luovaa, uutta. Sanontasi on niin kovaa kulunut.

• Anonyymi

etkö lukenut raamattua jossa puhutaan että lopunajan viimeiset päivät ovat vaikeita aikoja? anteeksi, ei mielipiteitä vaan raamatun totuutta, ole hyvä ja kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

etkö lukenut raamattua jossa puhutaan että lopunajan viimeiset päivät ovat vaikeita aikoja? anteeksi, ei mielipiteitä vaan raamatun totuutta, ole hyvä ja kiitos.

Eikö se laittomuus ole jo vallalla uskonnollisissa piireissä.He eivät edes tiedä,mitä rakkaus on.Parhaiten suojelee itsensä,kun ei mene näiden lahkolaisten lähelle.Rakkautta saa ihan normi ihmisiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mielipiteitä tähän osastoon kaivataan. En kovin paljon kirjoita raamatun jakeita tähän. Minulla on 5 raamattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mielipiteitä tähän osastoon kaivataan. En kovin paljon kirjoita raamatun jakeita tähän. Minulla on 5 raamattua.

anteeksi tuo on oma mielipiteesi, en tarkoita sitä kaipaan vain raamatun mukaista vastausta voisitko jättää meitä rauhaan koska etsin raamatun mukaista vastausta ja olen väsynyt sun kaltaisuuteen ja näsäviisauteen anteeksi vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

anteeksi tuo on oma mielipiteesi, en tarkoita sitä kaipaan vain raamatun mukaista vastausta voisitko jättää meitä rauhaan koska etsin raamatun mukaista vastausta ja olen väsynyt sun kaltaisuuteen ja näsäviisauteen anteeksi vaan

Kyllä selviää lopunajoista,mitä se sitten tarkoittaakin,onko tekosyy,ettei tarvitse tehdä mitään,olla möllöttää vain,kun on lopun aika.Istutaan kotona,kädet ristissä ja odotetaan ja voivotetaan,paha aika.Raamatussa on sanonta,laiska sanoo,ulkona on leijona.

• Anonyymi

Miksi pitäisi "kestää" tämä kaikki?
      Ei tämä elämämme täällä muutoinkaan ole ikuista.

Antaa hengen mennä, Kristuksen sanan ja uskon tähden.

Kautta kärsimysten voittoon:
      https://www.youtube.com/watch?v=7rlFOPJeQNg

Mutta ei ne tappajatkaan ikuisesti elä. Kerran hekin menevät tileille teoistaan.
      .

• Anonyymi

voisitko pysyä erossa tästä postauksesta kiitos

ei trollausta, ei asiatonta kommenttia, ei solvausta kiitos

• Anonyymi

En ole ennen käsittänyt että laittomuus pääsisi valtaan "sydämessä" vaan kaikessa meidän ympärillä. Kun ollaan Raamattua vastaan kaikessa niin silloin laittomuus on vallassa. Siitä voi lukea kaikista uutisista miten ne haluaa Jumalan pois kaikista opetuksista puheista säännöistä laeista.....

ne haluaa tilalle suvaitsevaisuuden ja terroristit, sitä on vaikea kestää .... loppuun asti, se on kuin kitumista joka päivä kun pahuutta pitää suvaita ja katsella.

• Anonyymi

Väärillä Kristuksilla tarkoitetaan evankeliumeissa ihmiskunnan suurin uskoontulon jälkeisiä ihmisiä, jotka sanovat olevansa Jeesus Kristus,

Sen takia tulee tuo aika, koska Herra ei anna Pyhän Hengen sanojen kuulua ihmiskunnalle,
        Ja lähetystyö kohteita ei löydy
        Siksi Jumala ei anna Henkensä puhua, koska ei riitä resurssit,
        Kun kovuus pahassa nousee, syntiä tehdään suuremmin, niin se vetää muidenkin lähellään olevien rakkautta puihin.
        Uskotaan silloin, että Jeesuksen olisi pitänyt jo tulla, missä hän siis on

• Anonyymi

raamatussa sanotaan että lopunajan viimeisinä päivinä laittomuus pääsee valtaamaan monen sydämen niin se kylmenee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

raamatussa sanotaan että lopunajan viimeisinä päivinä laittomuus pääsee valtaamaan monen sydämen niin se kylmenee

korjaan siis rakkaus Jumalaan kylmenee koska uskoo laittomuuteen joka on raamatun vastakohtainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

korjaan siis rakkaus Jumalaan kylmenee koska uskoo laittomuuteen joka on raamatun vastakohtainen

joulu on yksi laittomuuksista

• Anonyymi

Nuoruudessa tunsin Jumalan palavan rakkauden, rukoilin, evankelioin ja ylistin jumalaa. Tuolloin minulla oli vähän kaikkea materiaalista, nyt olen ollut pitkään työelämässä ja on tullut taloudellista siunausta. Koen olevani nyt penseä, monesti olen miettinyt että ahdistuksessa Jumala on lähempänä kuin yltäkylläisyydessä.

• Anonyymi

totta mul on sama kokemus Jumala on lähempänä kun sydän on särjetty ja murtunut mieli

Jes. 57:15 Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen, jonka asumus on iankaikkinen ja jonka nimi on Pyhä: Minä asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki, että minä virvoittaisin nöyrien hengen ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.

Ps. 34:19 Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.

• Anonyymi

Pyrkimällä elämään jokapäiväistä elämää Jumalan sanan ja tahdon mukaisesti. Samalla ymmärtäen, että meistä ei tule koskaan täydellistä. Ja loppupeleissä meidän on aina turvattava Jumalan armoon ja Jeesuksen sovitustyön kautta tulevaan lahjavanhurskauteen.

Laittomuus on ollut vallalla maailmassa syntiinlankeemuksesta lähtien. Ja ellei uskova valvo, se hiipii helposti myös hänen elämäänsä. Laittomuutta edistävät myös uskovaisten keskinäiset riidat, koskivat ne sitten uskontoa tai politiikkaa. Näinä aikoina on tärkeää pohtia kenen joukoissa seisoo ja millaisia ideologioita tukee.

Uskovaisia jakaa - ihan aiheesta - esim. se, että jotkut uskovaiset ovat asettuneet tukemaan Trumpia, joka oikeastaan on itse Mr. Laittomuus. Ja tästä aiheutuvat riidat ovat jo johtaneet rakkauden kylmenemiseen uskovaisten parissa. Jotkut kristilliset järjestötkin ovat myös ryhtyneet saarnaamaan Kristuksen sijaan äärioikeiston politiikkaa, mikä jakaa myös uskovaisia.

• Anonyymi

oon samaa mieltä kanssasi kiitos vastauksestasi. kiitos paljon jokaisesta viisaasta sanasta

• Anonyymi

Tämä laittomuus ja rakkauden kylmeneminen on mielenkiintoinen alue koko ihmisen käyttäyytmisessä. Siis ihmisen, joka tituleeraa itseään Jeesukseen uskovaksi. Uskosta osattoman ihmisen - jopa luontaista käyttäyytmistä on rakkaudettomuuus - etäällä toisen ihmisen asioiden tiedostamisesta ja
      auttamisesta.

Väitämpä, koska näen kaikkialla - miten tänä aikana uskonnollinen ihminen piiouttautuu rakkaudettomuudessaa rukoilemisen verohon taakse. Joka tilassa hokee ; rukoillaan asian puolesta ja näin etääntyy vastuuttomuuteen tilanteesta ja teosta. Auttaisesta. Kuunteleminen ei vaadi korkeaa koulutustasoa.
      Rukoileminen jonkun asian puolesta on paikallaan, jos ihminen ei ymmärrä miten toimia tai ajatella vaikeassa asiassa.
      Taas, jos esim. ihminen tiedostaa, miten jonkun vahuksen pihalla on lunta lumisateen jäljiltä, niin tässä ei rukoileminen enää auta. Taikka, jos ihminen tiedostaa miten jotakin ihmistä on kohdannnut vastoinkäyminen tai ohjaantuu arjessaan siihen tilanteeseen - ihmiseen, niin terve keskustelu ja myötäelminen on juuri rakastamista. Siis elää arkeaan - joutuessaan luontaisesti eri tilanteisiin, niin auttamisen asenteella. Ihan tervettä toisesta välittämistä ja keskustelua ja asioiden selkeyttämistä ja ymmärryksen laajentumista. Sitä rikasta elämää. Keskinäisestä yhteydestä ihmisten välillä on kysymys.

Siis laittomuus on sama käsite kuin etääntyminen toisen ihmisen huomioimisesta / rakastamisesta. Jo toisen huomioiminen - tervehtiminen - on jo paljon ja kertoo asenteesta.

"Sentähden, kaikki, mitä te tahdotte ihmisten teille tekevän, tehkää myös te samoin heille; sillä tämä on laki ja profeetat."

Siis toteuttaa asioita tilanteissa, joita tahtoisi itselleen tehtävän ollessaan samassa tilanteessa. Lihallisuuden vastakohta..

Ajatellen jumalatonta ihmistä, - lihallisuuttamme - niin tämän ihmisen luontainen käyttäyytminen on kuin Kapitalistinen elinympäristö. Jokainen tulkoon omillaan toimeen. Ihminen itse haluaa etuja ja auttamista, mutta ei itse tekisi toiselle samaa.

Laittomuus ja rakkauden kylmeneminen on ydinsanomaan liittyvä asia. Laki ja profeetat.

m.l

• >>> Ajatellen jumalatonta ihmistä, - lihallisuuttamme - niin tämän ihmisen luontainen käyttäyytminen on kuin Kapitalistinen elinympäristö. Jokainen tulkoon omillaan toimeen.

Mitä itse ehdotat kapitalismin tilalle? Olisiko kommunismi parempi vaihtoehto?

• Anonyymi
        Henki kirjoitti:

>>> Ajatellen jumalatonta ihmistä, - lihallisuuttamme - niin tämän ihmisen luontainen käyttäyytminen on kuin Kapitalistinen elinympäristö. Jokainen tulkoon omillaan toimeen.

Mitä itse ehdotat kapitalismin tilalle? Olisiko kommunismi parempi vaihtoehto?

Jos tarkkoja ollaan, niin molemmissa Kapitalismissa ja Kommunismissa onn hyvää ja huonoa.

Jos pohditaan ihmisen elinympäristön positiivista kehitystä, niin se lepää vapaan , avoimuuden ja keskustelevan tekijöiden varassa. Ymmärrän, ettemme vaaleilla muuteta asioita,- vaan ihmisen ymmrryksen laajentamisen kautta. Ymmärtää ihmisen perusolemus. Kuten tiedämme, niin vapaa ideointi ja yrittäminen on positiivinen asia kehityksessä, mutta taas ihmisen olemukseen liittyen valtion hallussa tulee olla ihmisen perustarpeisiin liittyvät alueet. Terveydenhoito, koulutus jne..... eli alueet, jotka ovat perustarpeita. Jos nämä yksityistetään kuten Kapitalismissa on, niin silloin positiivinen kehitys vaarantuu.

Tavallaan Kapitalismi vapauksineen ja siihen liitettävä ihmisen kasvu vastuullisuudesta elinympäristöään / ihmisiä kohtaan lienisi lähin järjestelmä hyvän elinympäristön lähtökohdaksi.

Jos tarkkoja ollaan niin Suomessa on erittäin hyvä taso tästä, mutta valitettavasti se on murenemassa / vaarantumassa. On erittäin hyvä sananvapaus kuin myös median ja kouluttautumiselle ei ole rajoja ihmisen varallisuudesta riipumatta.

Mutta, niin kaunis ideologia kuin Kommuismi on, niin sen toteutuminen positiiviena elinympäristömä on täysin sula mahdottomuus. Ainoastaan mielenkiintoiseksi asian tekisi, jos KAIKKI maan kansalaiset olisivat saaneet uskon Jesukseen ja näin ihmisen perusolemuksen / itsekkyys olisi alhaisemmalla tasolla.

m.l

• Anonyymi kirjoitti:

Jos tarkkoja ollaan, niin molemmissa Kapitalismissa ja Kommunismissa onn hyvää ja huonoa.

Jos pohditaan ihmisen elinympäristön positiivista kehitystä, niin se lepää vapaan , avoimuuden ja keskustelevan tekijöiden varassa. Ymmärrän, ettemme vaaleilla muuteta asioita,- vaan ihmisen ymmrryksen laajentamisen kautta. Ymmärtää ihmisen perusolemus. Kuten tiedämme, niin vapaa ideointi ja yrittäminen on positiivinen asia kehityksessä, mutta taas ihmisen olemukseen liittyen valtion hallussa tulee olla ihmisen perustarpeisiin liittyvät alueet. Terveydenhoito, koulutus jne..... eli alueet, jotka ovat perustarpeita. Jos nämä yksityistetään kuten Kapitalismissa on, niin silloin positiivinen kehitys vaarantuu.

Tavallaan Kapitalismi vapauksineen ja siihen liitettävä ihmisen kasvu vastuullisuudesta elinympäristöään / ihmisiä kohtaan lienisi lähin järjestelmä hyvän elinympäristön lähtökohdaksi.

Jos tarkkoja ollaan niin Suomessa on erittäin hyvä taso tästä, mutta valitettavasti se on murenemassa / vaarantumassa. On erittäin hyvä sananvapaus kuin myös median ja kouluttautumiselle ei ole rajoja ihmisen varallisuudesta riipumatta.

Mutta, niin kaunis ideologia kuin Kommuismi on, niin sen toteutuminen positiiviena elinympäristömä on täysin sula mahdottomuus. Ainoastaan mielenkiintoiseksi asian tekisi, jos KAIKKI maan kansalaiset olisivat saaneet uskon Jesukseen ja näin ihmisen perusolemuksen / itsekkyys olisi alhaisemmalla tasolla.

m.l

Jos aivan tarkkoja ollaan niin UT:n opetukset ovat kuin kommunismin oppikirjasta: kaikki kuuluu tasapuolisesti kaikille. Taivas kuuluu kaikille, anteeksianto kuuluu kaikille, maallinen omaisuus pitää jakaa tasan kaikkien kanssa jne.

Jopa sellainenkin komminismin jättiläinen kuin Lenin tykkäsi lainata palavissa puheissa Raamattua, joskin hieman muuneltuina totuuksina. Nuo ajatukset vetosivat hyvin kansaan, kuten "jos joku ei tee työtä, olkoon syömättä".

• Anonyymi
    • Nyt on protetia uskosta luopuminen päällä...samaa kuin sodomassa se yltäkylläisyys ja vauraus kun on saatu Jumalan kanssa niin se perkele sitten seuloo omiaan pois oikeilta raiteilta ,jossa tämä suomi oli.
      Kun tarpeeksi pitkälle mennään niin tuho tulee luopioille ja itku.
      Suomi menee nyt ennennäkemättömällä tavalla alas .
      Pimeys täytyy tulla ennen aamunkajoa ja juuri ennen valoa on se tihein ja synkin pimeys.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      2987
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      2497
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      47
      2317
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2094
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1808
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1429
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1047
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      1002
    10. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      36
      994
    Aihe