Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Enevpk1
profiilit
Enevpk1
Enevpk1
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
779
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Liikennevaloista+lähtemisen+hidastelustakin+voi+tehdä+taidetta.+Pitää+lähteä+niin+hitaasti,+että+itse+ehtii+juuri+ja+juuri+vihreällä,+mutta+takana+tuleva+jää+punaisiin.+Moni+on+jo+oppinut+tämän+taidon.
01.11.2018 12:41
Mitä+ihmeen+ylinopeutta+Kehäykkösellä?+Siellähän+on+kamerat.+Ne+panee+monet+ajelemaan+seitsemääkymppiä+ja+allekin.
25.10.2018 21:10
"Minua+ärsyttää+vasemmalla+ajavat+siksi,+että+ne+estävät+minua+ajamasta+vielä+suurempaa+ylinopeutta+kuin+mitä+ne+itse+ajavat.+"+Universaali+totuus,+pätee+myös+laillisten+nopeuksien+alueella.
23.10.2018 09:09
Niin,+oikealta+pääsee+ohi+vähän+matkaa,+kunnes+meno+tyssää+edellä+ajavaan.+Laissahan+on+lisäehto+"kaistaa+vaihtamatta".
22.10.2018 16:52
Olisiko+heijastuminen+absorbtion+asemesta+lähempänä+totuutta,+kun+puhutaan+ilmakehässä+tapahtuvasta++kasvihuone-efektistä?
22.10.2018 08:30
Kyllä,+mutta+se+mikä+meiltä+puuttuu+on+raha.+Tuulivoimaa+meille+tuli+yllinkyllin,+kun+raha+otettiin+veronmaksajilta,+ja+osa+rahasta+ohjautui+suoraan+veroparatiiseihin.+En+ole+kuullut,+että+Suomeen+olisi+tulossa+ydinvoimatukia.+Ehkä+pitäisi.
19.10.2018 11:28
Tämä+ketju+osoittaa,+että+pitkien+ketjujen+säikeiden+seuraaminen+on+mahdotonta+käytännössä.
Ja+silloin+kun+netti+oli+nuori,+korostettiin+nettikettiä,+eli+käyttäytymissääntöjä.+Enää+niitä+ei+löydä+edes+googlaamalla.
18.10.2018 09:58
Nykyiset+Loviisan+voimalat+toimivat+lauhdutusperiaatteella.+Ei+niistä+kaukolämpöä+saa.
14.10.2018 13:52
Ihan+maalaisjärjellä+tuohon+tulokseen+päätyy,+mutta+viittaan+kuitenkin+tutkimuksiin.+Lue+lisää+vaikka+tästä:
http://www.sehinc.com/news/truth-about-speed-limits-explained-engineer
Vahinko,+että+tuossa+linkissä+ei+itse+dataan+pääse+käsiksi.+Parhaimmat+liikennetutkimusraportit+tuppaavat+olemaan+maksullisia.
13.10.2018 15:37
Ajamalla+muita+hitaammin+onnettomuustodennäköisyys+kasvaa,+mutta+törmäysenergia+pienenee.+Vaikea+sanoa,+mikä+on+alinopeuden++kokonaisriskivaikutus.+Ylinopeudella+tilastollinen+kokonaisriski+kasvaa+varmasti.
13.10.2018 13:26
Muutama+lisäkysymys.+Miten+Virolla+olisi+päästöoikeuksia+myytäväksi+asti.+Sehän+tarvitsee+itse+niitä+polttaakseen+palavaa+kiveä?+Espanjaan+voi+myydä+EU+oikeuksia,+mutta+mitä+oikeuksia+Japaniin+voi+myydä?
10.10.2018 09:29
Nykytekniikka+todellakin+mahdollistaisi+gps:n+ja+auton+ohjelmiston+yhteiskäytön+nopeusmittarinäytön+tarkkuuttamiseksi.+Näin+virhe+saataisiin+pienennettyä+lähes+olemattomaksi.+Toivottavasti+olet+oikeassa+autosi+suhteen.+Ehkä+tilanne+kokonaisuudessaan+olisi+jo+kahdenkymmenen+vuoden+kuluttua+hieman+parempi,+kun+autokanta+vähitellen+uudistuu.
05.10.2018 11:57
"+Minulla+muuten+mittari+heittää+kesärenkailla+noissa+nopeuksissa+noin+1+km/h.+"
Hyvä+niin.+Hajonta+voi+kuitenkin+olla+suuri+eri+autojen+välillä.
https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2009/20091078#Pidp447663744
Tuon+mukaan+virhe+voi+olla+10+%+++8+km/h,+eli+moottoritienopeuksissa+++20+km/h.
05.10.2018 10:16
Suurkiitos+tuosta+windy.com+vihjeestä!+Olisiko+toteutukseltaan+maailman+ykkönen,+ainaskin+yrnot,+nullschoolit+ja+wingurut+peittoaa+kuusnolla.+Tarkoitan+siis+visuaalista+ilmettä+ja+kattavuutta.+Tietojen+tarkkuus+ja+käyttökelpoisuus+selvinnee+pitkäaikaisen+käytön+myötä.+Oulun+seudulla+lienee+kohta+uutta+lunta+8.6+cm,+jää+nähtäväksi.+Esim+windgurun+2d+tuulianimaatio+on+hauska,+mutta+ennusteena+kelvoton.
Nyt+on+kiva+surffata+etelämeren+tyrskyissä+keinumatta+kotisohvalla.
05.10.2018 09:26
Aloituksen+teksti+voidaan+kyllä+tulkita+niin,++että+kaveri+on+huomioinut+mittarivirheen+ajamalla+60+km+/h+alueella+mittarinopeutta+70+km/h.+Lopputulos+lienee+silloin+pari+kisaa+ylinopeutta.+Se+on+poliisihallinnon+mielestä+ok.
04.10.2018 12:35
Eipä+tuo+Brussels+Times+artikkeli+selvittänyt+ongelmaa+tyhjentäväksi.+Jäin+ihmettelemään,+miksi+voimalaitokset+annetaan+mennä+seisokkiin+samanaikaisesti.+Strategisista+reservistä+annettiin+outo+kuva:+jos+ministeri+päättää,+niin+reservejä+voi+käyttää.++Reservejä+ei+rakenneta+ihan+parissa+kuukaudessa.+Eikä+niitä+rakenneta+muutenkaan,+koska+yhteiskunnan+rahaa+ei+anneta+voimalaitoksiin,+jotka+seisovat+99+%+ajasta.+Laskun+maksajia+ei+ole+ilmoittautunut.+Vallalla+on+käsitys,+että+sähköä+voi+ostaa+naapurimaista+mielin+määrin.
02.10.2018 09:00
Kuka+näitä+lukea+jaksaa.
28.09.2018 15:29
Onko+liian+hyvää+ollakseen+totta?
28.09.2018 15:21
"Eihän+Audikuski+tehnyt+tuossa+videossa+mitään+väärää.+"+Siis+saako+Saksan+moottoriteillä+ohittaa+oikealta?
28.09.2018 13:06
Ei+ole+täysin+itsestään+selvää.+Aloituksesta+voi+saada+sellaisen+käsityksen,+että+oikealla+kaistalla+ei+ole+jonoa.+Silloinhan+vapaata+kaistaa+löytyy+sekä+edestä+että+takaa.++Vain+taakse+pääsee+tuossa+tilanteessa+laillisesti.
Tämä+nyt+on+keinotekoisesti+luotu+tilanne.+Aloittajakin+mainitsi,+että+ei+puututa+siihen,+miten+moinen+pattitilanne+ylipäänsä+on+päässyt+syntymään.
28.09.2018 12:15
23 / 39