Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oikein+huulia+kirvelee+kun+joudun+ottamaan+kantaa+mihinkään+sellaiseen+jossa+mun+pitää+tehdä+päätöksiä+kuka+olisi+vähemmän+ärsyttävä+ollut+tällä!!!+mutta+äänestän+ehdottomasti+jarnoa!!!hän+sentään+osaa+pitää+minut+erittäin+tyytyväisenä!!!!!
08.07.2020 13:10
Ihan+totta+mä+en+keksi+mitään+kuka+olisi+mun+suosikki!!!+tällä+viikolla+olen+herpaantunut+melkein+kaikkiin+täällä!!!
08.07.2020 13:06
Mode+kiltti+anna+mä+äänestän+itseäni!!!!+mä+oon+oikeesti+niin+suora+puheinen+neiti+että+minun+on+erittäin+vaikeaa+näytellä+muuta+kuin+olen!!!+olethan+sen+huomannut+kuinka+suoraan+puhuin+muistotilaisuuden+aikana!!!!!!
08.07.2020 13:03
Totuus+ei+tulessa+pala+👌👌😂😂😂😂😂😂😂😂🔥🔥
08.07.2020 11:15
En+tietenkään+ole+mustasukkainen+jostain+Portosta!!!!!!!!!!!+päinvastoin+minua+suorastaan+hävettää+hänet+edes+tuntee!!!!!!!!!!!paskiainen+tyhjenti+aina+baariin+herkku+varastot+omaan+kitaansa!!!!!!!!!+ja+sitten+kun+oli+just+jotain+pikku+jouluja+niin+sain+hävetä+silmät+päästä+kun+Se+lehmä+veteli+kaksin+käsin+torttuja!!!!
08.07.2020 10:17
Siitä+sait+kun+mua+moitit!!!!!!!!!+mulla+on+sentään+joku+realistinen+tavoite+elämässä+ollut+aina!!!!!!!!!!!
08.07.2020 10:12
Tätätäkö+tarkoitus+tehdä???https://www.kesa.fi/tv-elokuvat/nain-dramaattisia-muodonmuutoksia-ollaan-nahty-hengenvaarallisesti-lihava-ohjelmassa/
🎥+Näin+dramaattisia+muodonmuutoksia+ollaan+nähty+...+-+Kesä!
08.07.2020 10:11
Kyllä+mä+muistin+siistiä+pöydän+jottei+Punakuono+siitä+sitten+huomauta+kun+on+sotkuinen+kahvi+hetki+ollut!!!!+hän+on+erittäin+vakava+persoona!!!!!!!!!!+mutta++sen+yhden+vosun+takia+mä+en+mitään+pöytiä+putsannu!!!+päinvastoin+pyyhin+perseeni+hänen+kaula+huiviin+kerran!!
08.07.2020 09:23
Oliko+tuo+joku+yllätys!!!??????????+huoraaminen+on+sulle+tuttua+juttua!!!!!saanen+kysyä+että+mitä+sinä+sitten+haluat+hänestä+jos+sulla+on+joku+muu+mies+jonka+kanssa+asut+ja+vietät+ne+sellaiset+hetket????????+Ei+toi+huntu+tee+sinusta+kunnollista!!!!!!!+suomalainen+on+valitettavasti+sellainen+sika+että+ei+saa+kunnollista+suhdetta+yhdenkään+suomalaisen+kanssa!!!!!!!!!
08.07.2020 06:57
Jarno+jumalauta+Nyt+riittää!!!!+henkilökohtaisuuksiin+ei+saa+mennä+edes+riidan+yhteydessä!!!!!!!!!!+olen+niin+vittua+myöten+täynnä+kun+täällä+palstalla+muutama+leidi+on+juuri+tästä+asiasta+vitsaillut!!!!!+kyllä+mä+yleensä+ajelen+jalka+karvat+mutta+joskus+on+vain+päiviä+kun+ei+ole+kerennyt!!!!+kyllä+säkin+oot+kummallinen+kun+kiinnität+huomioon+jos+esimerkiksi+minulla+on+karvaiset+jalat!!!!!!!
06.07.2020 12:17
Joo+kyllä+täytyy+ihmetellä+että+jos+kokonaisen+teippi+rullan+on+käyttänyt+siihen+että+naama+pysyy+edes+hetken+peruslukemilla!!!!!!+Mää+sanon+asiat+aina+päin+näköä!!!!+inhottaa+kun+jengi+puhuu+selän+takana+paskaa!!!
06.07.2020 12:05
Älä+puhu+potaskaa+Kaisa!!!!!sä+naurat+jopa+muistotilaisuuden+aikana!!!!!!!!!!+kyllä+se+on+niin+nähty!+Rasta+ganja
06.07.2020 12:00
Vaikka+heti!!
24.06.2020 22:36
Annatko+rakas+mun+mennä??
24.06.2020 19:35
Lopeta+tollanen+hekotus+Kaisa!!!!+toivottavasti+ei+ole+mulle+tarttunut+siellä+baarissa!+Sitten+en+pelkästään+potkaise+sinua!!!!!😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
24.06.2020 18:59
Mä+voin+viilentää+hänet!!!minä+en+ole+ujo!!!
24.06.2020 18:15
Paraskin+puhuja+!!!!
24.06.2020 18:12
Puhu+vaan+omasta+puolestasi+lumppu
24.06.2020 18:10
Jopa+minä+osaan+vastata+tohon!hän+matkii+minua!!!sama+väri+joka+päivä+paidassa!!!!+väri+ei+ole+muuttunut+kolmeen+kk!!!+joten+vastauksen+tiedät+koska+sinä+näet+hänet+mutta+hän+ei+näe+sinua!!+ja+jos+oikeasti+rakastat+häntä+niin+haluan+että+tiedät+että+hän+on+oikeasti+sinuun+rakastunut+ja+aidosti!!!+eikä+minusta+tarvitse+olla+mustasukkainen!!+olen+vain+Palstalla+hahmo!!!+mutta+sinä+ja+hän+olette+oikeasti+kaksois+Liekki!!!!te+kuulutte+yhteen!!!+ja+haluan+että+tiedät+että+jokainen+Palstalla+on+huomannut+että+sinäkin+rakastat+häntä!!+miksi+muuten+olisit+suuttunut+hänelle+siitä+että+hän+on+kirjoittanut+muille+IRL+viestejä!!se+mustasukkainen+tunne+tulee+siitä+kun+sinäkin+olet+rakastunut+häneen!!!!!!+lupaan+että+en+koskaan+tule+teidän+rakkauden+väliin!!!!
21.06.2020 13:20
Jarno+jumalauta+älä+edes+harkitse+käyttää+mun+profiilia+kun+kirjoitat!!!ei+tule+KYSYMYKSEENKÄÄN+jos+et+voi+luoda+uutta+profiilia+saadakseen+juteltua+hänen+kanssaan
21.06.2020 12:30
19 / 20