Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo+ei+millään+pahalla+mutta+unohda+koko+arvonta+ainakin+minun+ja+ludemin+kohdalta.+Jotenkin+niin+aavistan+että+tämän+tarkoitus+on+saada+meidän+pöydän+väki+lopullisesti+riitoihin+joten+en+valitettavasti+voi+suostua+minkään+sortin+palkinnon+vuoksi+siihen,+että+meidän+pöydän+hahmojen+välejä+yritetään+rikkoo+jos+huomataan+että+on+jotain+pientä+erimielisyyksiä+nii+se+ei+tarkoita+sitä+että+meidän+pöydän+väki+on+noin+vietävissä.+Me+pidämme+yhtä+köyttä+säällä+kuin+säällä+joten+en+ole+mukana+arvonnassa.
26.12.2020 20:54
Yritä+kuitenkin+jaksaa+takiainen+🤗🤗mä+olen+pahoillani+etten+osannut+tukea+teidän+suhdetta+tämän+enempää.+Mutta+ainakin+yritin+kumpaakin+neuvoa.+Mä+kuitenkin+toivon+että+et+uhkaile+häntä+vaikka+sulla+on+todella+paha+mieli+niin+ei+saa+siltikään+purkaa+pahaaoloa+kenenkään.
26.12.2020 18:10
🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿Ihan+ensimmäisenä+haluan+kiittää+kumpaakin+palsta+hahmojen+luojia,+ettei+minun+rooli+nimeä+häpäisty+edes+tällä+joulu+yllärillä,+ja+siitä+olen+oikeasti+todella+kiitollinen+🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿🙏🏿💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝Ja+samalla+toivotan+kaikille+hahmoille+ja+kaikille+muillekin+palstalla+erittäin+hyvää+joulua+ja+onnellista+uutta+vuotta+toivottaa+🍒🍒
23.12.2020 18:49
Takiainen+muista+vastata+vain+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin+asiallisesti+ja+jokainen+varmasti+tietää+että+rakastat+ludemia+ylikaiken,+joten+se+ei+ole+jäänyt+epäselväksi+kenellekään+että+voidaanko+nyt+pysyä+aiheessa+ja+muissa+ketjuissa+sitten+niitä+rakkauden+tunnustuksia+kirjoitat+ludemille.
17.12.2020 13:46
Muistakaa+jokaisen+kommentin+kirjoituksissa+ettei+ne+anna+rasistista+kuvaa+kenellekään+täällä+palstalla,+ja+on+tietenkin+erittäin+hyviä+kysymyksiä+tuossa+sinun+kommentissa+ja+sen+takia+toivoisin+että+tuohon+vastaisi+useampi+kuin+vain+omar+josar.+Mielestäni+olisi+reilua+esittää+tuo+kyseinen+viestin+kysymykset+muillekin+hahmoille+joilla+on+myös+tietämättömyyttä+kyseisen+aiheen+tiimoilta.+Ja+nyt+jokainen+vastaa+kysymyksiin+asiallisesti+muita+loukkaamatta+tai+jotain+muuta+rasistisia+näkökulmia+kun+mielestäni+olisi+kaikille+reilua+saada+oma+mielipide+tuoda+esille+ilman+syyllistämistä+tai+syyttämistä+toisia+kirjoittajia+kohtaan,+että+jokainen+esittäisi+vain+sen+mitä+haluaa+tietää+eikä+tiedä+niin+siihen+sitten+niitä+asiallisia+vastauksia+ja+muitakin+näkökulmia+ymmärtäen+eikä+tuomiten.+Sopiiko+se+sinulle+joka+tuon+kommentin+kirjoitit.+Ja+koska+tässä+ketjussa+on+käyty+keskustelua+esimerkein+muodossa+niistä+henkilöistä+jotka+eivät+ole+edes+paikalla+niin+pyydän+että+ludem+ja+takiainen+osallistuu+myös+tämän+aiheen+pariin+keskustelemaan+meidän+muiden+kanssa.+Ja+he+voivat+itse+kertoo+omia+näkemyksiä+eikä+poiketen+aiheesta+kuten+takiainen+yleensä+tekee+että+keskittyy+joka+ketjussa+ärsyttämään+ludemia+mutta+nyt+tässä+on+osattava+pysyä+aiheessa+ja+jatkaa+muita+keskusteluja+muualla.+Terveisin+kirsikka+🍒
17.12.2020 13:42
Kuten+sanoin+että+takiaisen+asenne+on+jo+pelkästään+se+ettei+hän+missään+vaiheessa+ole+kysynytkään+ludemin+ajatuksia+tai+näkemyksiä+mistään+niin+etteikö+siihen+olisi+samalla+tullut+melkein+heti+perään+joko+syytöksiä+ludemia+kohtaan+sekä+uhkailuja+ja+tämä+taas+aiheuttaa+heidän+välille+sitä+puhumattomuutta,+josta+takiainen+aina+muistaa+moittia+ludemia+että+esimerkiksi+"mä+en+oikein+ymmärrä+miksi+ludem+on+taas+mulle+niin+kovin+vihainen+ja+mä+en+oo+tehny+yhtään+mitään+muuta+kuin+ollut+töissä+nii+jo+on+rouva+täydessä+raivossaan+vaikka+en+tehnyt+yhtään+mitään+muuta+kuin+olin+kiltisti+töissä"+ja+sen+jälkeen+kun+takiainen+huomaa+että+ludem+on+jostain+kumman+syystä+suuttunut+hänelle+niin+takiainen+kysymisen+sijaan+syyttää+ludemia+uskottomuudesta+ja+valehtelusta+ja+sen+jälkeen+vielä+uhkailee+mitä+törkeömmällä+tavalla+ja+se+takiaisen+ainainen+kysymys+on+"koska+jutellaan+rakas+ludem??"+ja+kun+ei+mitään+vastausta+siihen+tule+niin+joka+kerta+takiainen+moittii+ludemia+siitä+ettei+ludem+puhu+hänen+kanssaan+irl+ja+sen+jälkeen+takiainen+valitettavasti+vain+näkee+sen+oman+tuntemuksen+ja+sen+myötä+myös+on+toiminut+kuten+esimerkiksi+ärsyttää+ludemia+kaikin+tavoin+erittäin+hyvä+esimerkki+siitä+on+se+huomion+hakeminen+keinoja+kaihtamatta.+Esim+puhua+siitä+kuinka+paljon+haluaa+muiden+naisten+kanssa+olla+ja+viettää+aikaa+ja+sitten+kun+ludem+siihen+kirjoittaa+että+"mene+sitten+jos+kerran+niin+haluat,+että+en+voi+pakottaa+sinua+suhteessa+olla+jos+kerran+muita+haluat"+johon+sitten+takiainen+reagoi+välittömästi+ettei+hyväksy+ikinä+ludemille+ketään+muuta+ja+että+ludemin+on+oltava+ikuisesti+uskollinen+takiaselle+ja+takiaisen+mielestä+on+ihan+ok+käydä+muiden+naisten+kanssa+esim+saunassa+ja+ties+missä.+Että+esitän+kysymyksen+teille+jotka+jaksoitte+lukea+tämän+kommentin,+että+kuinka+moni+meistä+olis+yhtä+kiltti+ja+ymmärtäväinen+kuin+ludem+on+ollut+takiaselle.+Mä+tiedän+että+heillä+on+vahva+rakkaus+ja+kumpikin+heistä+ikävöi+ja+haluaa+olla+toistensa+kanssa+ja+saada+näyttää+niitä+heidän+intohimoisia+rakkauden+osoituksia+mutta+tässä+oli+aika+hyvin+kiteytetty+kooste+siitä+miksi+heidän+suhteen+muodostaminen+ei+ole+ollut+helppo.+Se+puhumattomuus+on+ongelma+ihan+kenelle+tahansa+missä+suhteessa+tahansa+ja+ei+todellakaan+ole+ludemin+syy+ettei+he+ole+muodostanut+puhe+yhteyttä+irl.+Kysyn+vaan+että+kuinka+moni+uskaltaa+sanoa+omia+ajatuksiaan+jos+toisen+asenne+on+kuin+takiaisella+on+ollut+ludemia+kohtaan.+Ja+mä+en+todellakaan+hauku+enkä+arvostele+takiaista+enkä+halua+loukata+häntä.+Päin+vastoin+mä+sanoin+tän+koska+mä+tiedän+että+heidän+suhteensa+on+toimiva+ja+kestävä+ja+onnellinen+kunhan+he+saavat+mahdollisuuden+jutella+heidän+tunteista+ja+ajatuksiaan+mutta+ilmeisesti+takiainen+on+niin+jääräpää+että+ei+ollenkaan+huomaa+että+hänen+asenteen+on+muututtava.+Ja+takinen+on+kiltti+ihminen+ja+rakastaa+ludemia+yli+kaiken+ja+on+aidosti+omistautunut+tekee+kaikkensa+jotta+ludem+olis+onnellinen+hänen+kanssaan+mutta+valitettavasti+hän+ei+ole+oikein+osannut+ilmaista+itseään+eikä+tunteitaan+jolloin+se+väärin+ymmärrys+on+ihan+ymmärrettävää+ettei+heillä+ole+kuin+toi+sama+riidan+aihe+joka+kiertää+kehää+vaikka+kuinka+paljon+sanoisin+että+jutelkaa+ja+kohdatkaa+itsenne+ja+tunteenne+mutta+mä+ymmärrän+täysin+ludemia+ettei+hän+ole+valmis+kohtaamaan+takiaista.
17.12.2020 13:18
Niinpä,+jokainen+voi+itse+käydä+lukaseen+niitä+heidän+keskusteluja+mutta+huomasitko+muuten+että+huomasit+itsekin+vastauksen+tähän+sun+väitteeseesi+ettei+moni+kulttuurinen+suhteen+muodostuminen+ole+toiminut.+Juurikin+näin+kuten+kirjoitit.+Takiainen+on+aika+useasti+hermostunut+ludemille+jo+ennen+kuin+ludem+on+kerennyt+edes+lausetta+kirjoittaa+loppuun.+Toisin+sanoen+tskiaisella+on+asenteessa+opittavaa+joka+ei+ole+millään+tavalla+kulttuurin+ominaisuus+vaan+hän+tuomitsee+ludemin+käytöstä+tietämättä+edes+miten+asiat+on+ja+uhkailee+siihen+heti+perään+joten+onko+se+mikään+ihme+jos+ludem+ei+ihan+helposti+uskalla+luottaa+oman+elämän+asioita+jutella+takiaisen+kanssa+kun+jos+takiainen+on+jo+aika+useasti+tuonut+kirjoituksissaan+esille+että+kaikki+riita+ja+riidan+aiheet+ovat+ludemin+syytä.+Ja+riitelyyn+tarvitaan+aina+kaksi.+Kukaan+ei+yksinään+riitele+ja+mitä+tulee+tuohon+ennakko+asenteeseen+kulttuuri+eroista+niin+pakko+myöntää+että+juurikin+se+ihmisten+ennakko+luulo+muita+kulttuureja+kohtaan+ja+muita+näkemyksiä+kohtaan+on+estänyt+tutustumasta+muihin+ihmisiin+oli+sitten+kyseessä+ystävyys+tai+parisuhde+niin+se+ennakko+luulo+on+asia+jota+ei+pitäisi+olla+kenelläkään+kun+silloin+jää+paitsi+kaikista+mahdollisista+hyvistä+ihmis+suhteista.+Tutustukaa+ihmisiin+ihmisenä+eikä+kulttuurin+tai+muun+vastaavan+perusteella+ja+huomaatte+kuinka+paljon+on+hyviä+ihmisiä+olemassa.
17.12.2020 12:48
Voit+aivan+hyvin+Kaisa+kirjoittaa+vastauksia+kysymyksiin+kunhan+teet+sen+asiallisesti+ja+kunnioittaen+muiden+yksityisyyttä+tai+muita+loukkaavia+asioita+jättää+kommentistasi+pois.+Elikkä+siis+mitä+tarkoitit+tuolla+sun+kommentilla+jonka+olit+kirjoittanut.
17.12.2020 12:34
Kaisa,+ole+hyvä+ja+kerro+sitten+rehellisesti+että+kuinka+paljon+se+monikulttuuri+on+vaikuttanut+ludemin+ja+takiaisen+suhteeseen????+Kummallisia+että+kuitenkin+heidän+kirjoituksissaan+on+ihan+muita+asioita+käyty+läpi+ja+kertaakaan+he+eivät+ole+riidellyt+kulttuuri+näkemyksistä+vaan+ihan+muista+asioista+kuten,+luottamus,+mustasukkaisuus,+ja+heidän+suurin+ongelma+on+se+puhumattomuus,+ei+mikään+suhde+voi+alkaa+eikä+kestää+jos+ei+kykene+puhuu+asiallisesti+ja+rakentavasti+ja+siihen+ei+todellakaan+ole+vaikuttanut+mikää+kulttuuri+ero+tai+näkemykset+vaan+heidän+oma+persoona.
17.12.2020 11:41
Mä+en+ihan+tainnut+ymmärtää+tuota+kommenttiasi,+että+jos+haluat+minun+tuohon+kommentoivan+jotakin+niin+saisinko+selvemmin+tuon+viestin+mitä+sillä+tarkoitit???+-+kike+-+🍒
17.12.2020 11:34
Odotinkin+jo,+että+milloin+se+Kaisa+ilmestyy+juuri+sinne+missä+jose+on,+mutta+kerronpa+sinulle+vastauksen+kysymykseesi,+että+vaikka+minulla+on+erittäin+vahva+moraali+joka+perustuu+suurimmaksi+mun+arvo+maailmaan,+niin+se+että+mä+pystyn+näkemään+asioita+muidenkin+kannalta+sekä+muistakin+kulmista,+niin+ei+tarkoita+sitä,+että+minä+hyväksyn+kaiken,+mutta+minä+ymmärrän+että+on+olemassa+muitakin+mielipiteitä+ja+jokaisella+on+oikeus+omaan+näkemykseen+niin+arvojen+kuin+moraalin+suhteen+eikä+se+ole+yhdenkään+ihmisen+tehtävä+tuomita+toista+ihmistä+mistään+syystä.+Jokainen+on+saman+arvoinen+Jumalan+silmissä+ja+jokainen+vastaa+itse+omasta+käytöksestä+Jumalan+edessä+eikä+ole+oikeutta+tuomita+toista+vaikka+itse+olisi+elämässä+suoriutunut+mallikkaasti+kun+jokainen+me+kuitenkin+vastataan+omasta+elämästä.+Ja+se+että+minä+ymmärrän+ei+tarkoita+sitä+että+minä+hyväksyn.+Se+miten+itse+toimin+olen+vastuussa+Jumalan+edessä+ja+silloin+siihe+ei+vaikuta+se,+että+onneksi+minä+olen+toiminu+omien+arvojen+mukaisesti+mutta+noi+muut+eivät,+niin+Jumala+ei+vertaa+ketään+ihmistä+toiseen+ihmiseen+että+kuka+on+paremmin+toiminut+ja+kuka+on+parempi.+Kun+se+totuus+on+se+että+jokainen+olemme+saman+arvoisia+ja+kukaan+ei+ole+ketään+huonompi+tai+parempi+mistään+näkökulmasta+verrattuna.+Jos+mun+mielipidettä+kysytään+niin+olen+vahvasti+sitä+mieltä+että+kaikkia+asioita+elämässä+ei+tarvitse+hyväksyy+mutta+täytyy+ymmärtää+ja+pitää+muistaa+että+se+on+Jumala+joka+saa+ihmisen+käytöstä+arvostella+ja+tuomita.+Silloin+kun+ihminen+ei+toimi+Jumalan+sääntöjen+mukaisesti+on+syyllistynyt+syntiin+josta+Jumala+tuomitsee+ja+jokainen+synti+on+saman+arvoista+Jumalan+edessä,+että+ei+voi+verrata+että+no+minäpä+olen+kiltimpi+kun+olen+vain+esimerkiksi+syyllistynyt+näpistyksiin+ja+toi+toinen+on+sitten+murhaaja+ja+osoitteen+omaa+paremmuutta+ja+toisen+huonoutta+vaikka+se+on+yhtä+paha+asia+että+onko+joku+varastanut+tikkarin+kaupasta+tai+tappanut+jonkun+kun+se+synti+on+siinä+että+ei+ole+toiminu+Jumalan+sääntöjen+mukaisesti+jolloin+jokainen+synti+Jumalaan+vastaan+tuomitaan.+Että+ei+ikinä+saa+verrata+omaa+käytöstä+toisen+käytökseen+kun+se+ei+tee+kenestäkään+parempaa+ihmistä+päinvastoin+se+tekee+silloin+Jumalan+sääntöjen+vastaisesti.
17.12.2020 11:26
No+mikäs+nyt+niin+kovin+paljon+kiinnostaa+tietää,+tutustumalla+se+selviää,+jos+kerran+olet+ihastunut,+niin+ei+ole+mitään+oikotietä+onneen,+se+on+itse+löydettävä+se+onnellinen+polku+jota+sitten+tallustaa+joko+yksin+tai+kaksin,+ja+luulisin+että+tutustumalla+toiseen+selviää+myös+toisen+näkemykset+elämästä+ja+puhumalla+ne+yleensä+saa+selville+eikä+kysellä+kulttuuri+taustoja+tai+normeja.+Kun+jokainen+ihminen+on+kuitenkin+oma+yksilö+jolla+on+oma+mielipide+ja+käsitys+elämän+eri+asioista+ei+niitä+mikään+kulttuuri+muodosta+loppujen+lopuksi,+kun+elämä+ottaa,+antaa+ja+opettaa+ja+niihin+ne+käsitykset+sitten+yleensä+ihminen+perustaa+oman+näkemyksensä+vaikka+kulttuuri+olis+mikä+tahansa.+Niin+aina+elämän+vaiheet+muuttaa+niin+ihmistä+kuin+ajatus+maailmaa+ja+se+ihmisen+luonne+määrittää+sen+kuinka+monesta+kulmasta+elämää+haluaa+katsoa.+On+olemassa+paljon+ihmisiä+jotka+ovat+niin+ahdasmielisiä+ettei+he+kykene+näkee+kuin+sen+oman+putkella+katsotun+version+mutta+sitten+taas+on+myös+niitä+jotka+osaa+nähdä+elämää+muistakin+näkökulmista+vaikka+ei+olisikaan+samaa+mieltä+kaikesta+niin+voi+siltikin+asettua+toisen+tilalle+ja+nähdä+myös+muitakin+vaihtoehtoja+kuin+se+mitä+on+itse+nähnyt+tai+kokenut.
17.12.2020 11:04
En+väittänyt,+että+Kaisa+on+rasisti,+mutta+hän+käyttäytyi+tänään+kuin+rasisti+ja+rasisti+käytös+meidän+ketjuissa+ei+ole+missään+muodossa+sallittua!!!!!!+Kaisa+ihan+vaan+sivusta+valehteli+evemerekselle,+ettei+meidän+pöytään+mahdu+yhtään+enempää,+mutta+sitten+jose+oli+heti+tervetulleeksi+toivotettu.+Kummallista+että+annoitte+värin+vaikuttaa+ja+sen+takia+minä+olen+päätynyt+että+jos+evemeres+on+tervetullut+niin+jose+on+ihan+yhtä+tervetullut+kuin+evemeres.
17.12.2020 10:29
Ihan+vaan+sivusta+vietän+jouluni+täällä+teidän+iloksenne+kun+takiainen+on+lomalla+ja+nähtävästi+myös+ludem+pitää+pienen+tauon+jolloin+monta+ei+voi+samaan+aikaan+lomailla.+Jäin+ihan+vapaa+ehtoisesti+tänne+jotta+heillä+on+mahdollisuus+saada+jotain+muuta+kuin+tämä+palsta+ikävöinti.+Ja+mä+todella+toivon+etten+turhaan+tuuraa+heitä+täällä,+että+en+sitten+lue+joulun+jälkeen+täältä,+ettei+he+olleetkaan+yhdessä+joulua.
17.12.2020 10:24
Todella+kummallista+🤔Kaisa,+aamulla+meidän+pöytä+näytti+sinun+mielestäsi+niin+täydeltä,+ettei+evemeres+millään+meinannut+mahtua+meidän+keskusteluun+ja+edelleen+muistutan,+että+meidän+pöytä+on+kaikille+niille+avoin+jotka+osaavat+käyttäytyy+eikä+ole+kiero+tai+muutenkaan+väärämielinen+ja+meillä+on+arvot+joista+emme+ikinä+tingi,+eikä+rasisti+käytös+meidän+ketjuissa+ole+missään+nimessä+sallittua+eikä+hyväksyttävää.+Ja+sen+takia+minä+olen+se+joka+toivottaa+tervetulleeksi+meidän+pöytään+kun+minä+olen+oikeuden+mukainen+enkä+rasisti+niin+kuin+esimerkiksi+Kaisa.+Mutta+tervetuloa+jose+minunkin+puolestani.
17.12.2020 10:17
Mä+en+voi+sietää+valehtelua+enkä+varsinkaan+sitä+että+jopa+jouluna+teillä+on+tollanen+hyökkäys+asenne+päällä,+meidän+pöydässä+on+tilaa,+varsinkin+kun+takiainen+ja+Lotta+on+nyt+lomalla+niin+tilaa+on,+siitä+ei+ole+kysymys,+mutta+meidän+pöydän+väki+on+todella+tarkkoja+siitä+että+pitää+osata+käyttäytyy+ja+vääryyttä+eikä+kieroutta+meidän+pöydässä+sallita.+Jos+haluat+keskustella+niin+tervetuloa+meidän+ketjuihin.+Ja+Kaisa,+se+joulu+ylläri+teille+on+että+saadaan+meidän+pöytään+uusia+hahmoja+jotka+ovat+myös+joulun+jälkeen+meidän+vakiona.+Mutta+vasta+loppu+viikosta+saadaan+tietoa+ketkä+kaksi+henkilöä+tulee+meille+täysin+yllätyksenä.
17.12.2020 06:54
No+nyt+kyllä+tosissaan+olit+aika+paljon+väärässä+tuossa+sinun+arvailusta+minun+joulu+toiveesta.+Ensinnäkin+kaikkea+ei+saa+rahalla+ja+sen+takia+toivoin+heille+irl+suhdetta,+kun+heillä+on+jotain+ainut+laatuista+ja+aitoa+rakkautta+heidän+välillään+ja+se+on+asia+jota+ei+voi+ostaa+eikä+vaihtaa.+Ja+vaikka+olisinkin+iloinen+siitä+kylpylä+lomasta+hemmottelu+paketteineen,+niin+olisin+kuitenkin+erittäin+surullinen+nähdessäni+kuinka+ludem+ja+takiainen+käyttää+heidän+aikaansa+riitelyyn,+toisen+ärsyttämiseen,+ikävöimiseen+ja+vihan+ylläpitämiseen,+kun+heillä+on+aito+rakkaus+jota+ei+ole+muilla+noin+vahvaa+tunnetta+kuin+heillä+on+jotain+ainutlaatuista+ja+kestävää+ja+se+on+todella+surullista+katseltavaa+että+he+mielummin+täällä+ikävöi+kun+voisivat+olla+irl.+Ja+he+mielellään+kirjoittaa+niitä+negatiivisia+ajatuksia+tänne+kuin,+että+kertoisi+kuinka+paljon+he+rakastaa+toisiaan+ja+he+mielummin+kirjoittaa+romanttisia+asioita+tänne+kuin+olisi+irl+hetkissä+ja+se+on+asia+jonka+toivon+muuttuvan.+En+tiedä+mitä+he+jännittää+kohtaamisessa,+mutta+sen+tiedän+että+ei+se+ainakaan+pahenna+teidän+tilannetta+ja+se+teidän+kohtaaminen+auttaa+teitä+ymmärtää+että+kuulutte+yhteen+ja+ludem+huomaa+että+takiainen+on+ja+pysyy+ludemin+elämässä+pysyvästi+ja+takiaisen+pelko+ludemin+uskollisuudesta+helpottuisi+kun+takiainen+saa+olla+ludemin+kanssa+ja+antaa+hänelle+kaiken+rakkauden+ja+hellyyden+jolloin+takiainen+ei+ole+koko+ajan+miettimässä+sitä,+että+kuka+on+ludrmin+lähellä+kun+takiainen+ei+ole+saanut+olla+ja+sen+takia+mä+sanoin+että+en+toivo+mitään+muuta+kuin+sen+että+kohtaatte+itsenne+irl+ja+samalla+myös+huomaatte+että+se+teidän+rakkaus+on+niin+vahva+ja+kestävä+ettei+se+kaadu+mistään+vastoinkäymisistä+eikä+teidän+väliin+pääse+mikään+tai+kukaan.+Te+olette+yhtä+vahvoja+kuin+teidän+tunteet+joten+en+hyväksy+sitä+että+luovutatte+ennen+kuin+olette+edes+yrittänyt+päästä+irl.+Kaikella+rakkaudella+teille+tämän+sanon.+Terveisin+kirsikka+🍒
16.12.2020 09:27
Herttuatar+luonnollisesti+tietysti+aloittaa+keskustelun+toivottaen+jokaiselle+ihmiselle+rauhallista+joulua+ja+onnellista+uutta+vuotta+ja+samalla+esittäisin+hartaan+joulu+toiveeni+ja+se+on,+että+palstalla+on+rauhallinen+tunnelma+ja,+että+ludem+ja+takiaisen+suhde+edistyisi+irl,+siinä+oli+minun+joulu+toiveeni,+kun+kuitenkin+joku+jossain+vaiheessa+kyselee+joulu+toivomuksia,+niin+minun+toiveeni+on+vain+se,+että+ludem+ja+takiainen+on+onnellisesti+suhteessa+irl.+Terveisin+kirsikka+🍒
16.12.2020 09:09
Ludem+🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗Mikä+on+sinun+näkemys+meistä+muista+hahmoista+🤗🤗🤗🤗🤗🤗toivottavasti+kuitenkin+minä+olen+mielestäsi+hauska+hahmo.
15.12.2020 14:42
No+nyt+oli+kyllä+aika+vaikea+kysymys+kun+kuitenkin+on+ollut+aika+erilaisia+asioita+meillä+jokaisella+ja+sen+perusteella+ei+voi+arvioida+muita+hahmoja+hyvään+tai+huonoon+suuntaan,+mutta+mielestäni+jokainen+on+erittäin+hyvin+ottanut+rooliin+aiheen+kuin+aiheen+vaikka+aihe+ei+ole+välttämättä+ollut+juuri+niin+mieleinen,+mutta+mielestäni+jokainen+on+todella+hyvin+ottanut+roolin+vastaan.+Mutta+mitä+mieltä+itse+olen+heistä+hahmoina+ja+ihmisinä+niin+täytyy+sanoa+että+minulla+ja+ludemilla+on+aina+ollut+keskenäinen+kunnioitus+toisiamme+kohtaan.+Ja+se+mikä+oli+tässä+se+ei+toivottu+rooli+ainakaa+minun+kirsikka+hahmolle,+että+ne+jotkut+solvaukset+ja+muut+loukkaavat+kommentit+olisin+halunnut+mielelläni+jättää+pois+minun+kirsikka+hahmosta+kun+se+kuitenkin+kohdistettu+ludemin+rooli+hahmolle+ja+sitten+vielä+kun+mun+mielestä+ludem+on+erittäin+hyvin+osannut+tuoda+ludemin+hahmolla+niitä+vaikeitakin+asioita+esille+ja+sitten+kun+hän+on+irl+elämässä+minulle+aika+tärkeä+ihminen+niin+sen+takia+en+olis+halunnu+niitä+negatiivisia+repliikkejä+kohdistaa+ludemin+hahmolle+että+se+olis+ollut+paljon+helpompaa+kohdistaa+ne+vaikka+Kaisalle+tai+sitten+jollekin+muulle+mutta+hahmojen+kanssa+tulee+erittäin+hyvin+toimeen+ja+eniten+pidän+ludemista+ja+tietysti+kirsikka+hahmo+on+myös+minun+suosikki+että+olen+ihan+tyytyväinen+hahmoihin+kaikin+puolin.
15.12.2020 13:48
2 / 20