Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä+ludem+ärsytä+tota+sun+takiaista+kun+nähtävästi+hän+ei+nyt+tällä+hetkellä+ymmärrä+yhtään+mitään.+Joka+tapauksessa+hän+rakastaa+vaan+sinua.+Mutta+se+asia+on+varmasti+myös+sinullekin+täysin+selväksi+tullut+että+olet+takiaisen+ainut+oikea+rakkaus.
25.11.2020 10:37
Ihan+oikein+sulle+takiainen+kun+sulla+on+nyt+paha+mieli+ja+sietää+ollakin.+Olit+taas+uhkaillut+ja+Yllytit+vielä+Kaisan+mukaan.+Mikä+helvetti+sun+ymmärryksessä+on+ettet+pysty+tajuu+ettei+se+uhkailu+ole+sallittua+etkä+todellakaan+saa+ludemia+tolla+tavalla.+Nähtävästi+mun+on+juteltava+sulle+suoraan+kun+et+ymmärrä+vaikka+sulle+kuinka+kauniisti+muotoilee+lauseita+että+älä+uhkaile+ketään.
25.11.2020 10:12
No+niin+ludem+ole+hyvä+vastaus+vuoro+on+nyt+sinun+kerro+nyt+rehellisesti+sun+tunteet+ja+ajatukset+niin+me+muutkin+kerrottiin+lukuun+ottamatta+Kaisaa+jolla+on+nähtävästi+jotain+mikä+ei+kestä+päivän+valoa.+Ja+minä+kun+kerroin+tänne+niitä+asioita+joita+en+edes+hyville+irl+ystäville+kerrro+katsos+kun+se+kulissi+on+nykyisin+niin+muotia+joka+paikassa+mutta+en+minä+ketään+arvostele+enkä+moiti+jokainen+elää+omaa+elämäänsä+niin+kuin+parhaaksi+näkee.+En+minäkään+aina+ole+toiminut+oikein+mutta+sen+takia+neuvon+teitä+kun+teillä+on+ne+vahvat+aidot+tunteet+ja+niitä+kun+ei+kaikilla+ole+vaikka+päälle+päin+näyttäytyy+niin+mutta+teillä+on+oikeesti+ne+tunteet+niin+kohdatkaa+ja+tehkää+teidän+elämästä+ja+suhteesta+sellainen+kuin+itse+haluatte+ja+olette+onnellisia.+Ja+teillä+ei+ole+mitään+jännitettävää+siinä+kohtaamisessa+ettekä+te+menetä+siinä+mitään+mutta+jos+ette+kohtaa+ollenkaan+niin+te+menetätte+kaiken+kauniin+ja+Pyhän+asian+kuten+aito+oikea+rakkaus.+Älkää+luovuttako+minkään+asian+takia.+Ja+tehkää+se+sovinto+että+mä+pääsen+taas+palstalle.
23.11.2020 12:08
Mä+vastaan+mielelläni+kysymyksiin+mutta+en+ole+hahmojen+kanssa+tekemisissä+ennen+kuin+ludem+ja+takiainen+tekee+sovinnon+irl.!!!!!!!!!!
1)+perheen+kanssa+tietenki+olen+joulun,+ei+kai+nyt+kukaan+palstalla+jouluna+ole+ainakaan+toivottavasti+niin+ei+ole+kenellekään.
2)olen+ollut+pitkään+suhteessa+ja+voin+sanoa+että+melkein+ihan+pienetkin+asiat+on+joskus+aika+ärsyttävää+mutta+en+nyt+osaa+sanoa+että+mikä+ärsyttää+eniten,+ehkäpä+se+että+pitkään+kun+on+suhteessa+niin+puoliso+pitää+suhdetta+itsestään+selvänä+eikä+panosta+juurikaan+ollenkaan+mihinkään+kuten+seksi,+ja+muu+vuorovaikutus+saisi+olla+paremmin+mutta+muuten+on+ihan+hyvä+suhde+ainakin+näin+pinta+puolisesti+kun+on+yhteisiä+lapsia+ja+talo+jne+jne.+3)ehdottomasti+en+ole+mustasukkainen+mieheni+on+sen+verran+vanha+ja+muutenki+kiireinen+tutustuu+muihin+niin+ei+ole+ollu+tarvetta+olla+mustasukkainen
4)+olen+jo+kohdannut+ja+onnellisesti+naimissa.
23.11.2020 11:48
No+nyt+kyllä+olet+erehtynyt+pahemman+kerran!!!!!!+Tiedän+että+takiainen+inhoaa+Joulua+paljon+enemmän+kuin+sinua+wc+duck,+ja+olen+melko+varma+että+jos+takiainen+sais+valita+kahdesta+pahasta+yhden+niin+aivan+varmasti+istuisi+jopa+sinun+kanssasi+samassa+kahvi+pöydän+ääressä+kunhan+hänen+ei+vaan+tarvitse+kohdata+enää+yhtäkään+joulua.+Joten+varoitan+sinua+viimeisen+kerran+että+suksi+helvettiin+täältä+muita+kiusaamasta.+Ja+jätä+takiainen+rauhaa.+Hänelle+on+erittäin+kova+paikka+kuulla+joulusta+sanakaan+joten+sinä+et+liity+hänen+tämän+hetkiseen+oloon+millään+tavalla.
22.11.2020 16:59
No+voi+kuule+🚾dukc,+älä+nyt+luule+että+kaikki+pyörii+sinun+ympärillä+tai+että+olet+saanut+taas+jonkun+tuhottua.+Voin+kyllä+sanoa+että+sinä+et+liity+tähän+mitenkään.+Niin+tyhmä+ei+takiainen+ole,+että+antaisi+sinun+vaikuttaa+hänen+mielialaan,+joten+voit+jo+lopettaa+sen+ärsyttämisen+tähän+paikkaan.
22.11.2020 16:54
No+kiva+että+mun+olemassa+olo+jotai+edes+piristää.+Mukavaa+sunnuntai+päivää+sinullekin+kuka+lienetkin.
22.11.2020 16:04
Painu+sinäkin+samalla+täältä+kuka+sun+lärviä+jaksaa+kattella.
22.11.2020 15:53
Tämä+ei+tullu+edes+yllätyksenä+minulle.+Tätä+teidän+samaa+loputonta+riitelyä+on+jatkunut+jo+vuoden+kohta+joten+kun+kumpikaan+teistä+ei+kuuntele+mitään+mitä+olen+neuvonut+teille+niin+pitäkää+kumpikin+taukoa+toisistaan+niin+katsotaan+kummalla+tulee+ekana+ikävä.
22.11.2020 15:50
Joo+uskon+mutta+miksi+olet+noin+paniikissa+jos+kaikki+on+mennyt+eilen+hyvin+etkä+ole+ärsyttänyt+ludemia.+Niin+miksi+olet+noin+paniikissa.
22.11.2020 10:53
Oma+on+hölmöys+kun+et+ole+kirjoittanut+mitään+hänelle+muuta+kuin+että+olet+kovin+väsynyt+ja+olet+nukkunu+koko+ajan.+Mutta+oletkos+kertonut+että+miks+olit+niin+kovin+väsynyt.+Ja+miten+sun+eilinen+päivä+meni??????
22.11.2020 10:46
Tota+juuri+tarkoitin+kun+muistin+että+ludem+jossain+kirjoitti+ettei+halua+enään+mitään+vauvoja+eikä+jaksais+enää+hoitaa+niin+mä+pahaa+aavistan+että+ne+vaipan+vaihdot+tulis+mun+vastuulle+ja+sen+takia+mun+kyläilyä+ei+tarvitse+vuosiin+odotella+kun+mä+en+ihan+oikeasti+osaa+toimii+pienten+lasten+kanssa+ne+vaipatkin+todennäköisesti+laitan+niin+väärin+kuin+olla+ja+voi+kun+mä+en+oo+koskaan+joutunut+itse+vaihtaa+vaippoja+niin+mun+taitoihin+ei+kannata+luottaa+vaipan+vaihdossa.
21.11.2020 21:03
Kyllähän+sä+haluat+tehdä+ludemin+kanssa+vauvan+mutta+sun+täytyy+pystyy+myös+hoitaa+se+vauva.+Mä+pahaa+aavistan,+että+te+kumpikin+haluatte+vauvan+siitä+syystä+että+olette+niin+mustasukkaisia+toisistanne+ja+nyt+kun+teillä+on+noin+isoja+lapsia+niin+teillä+on+helpompi+mennä+myös+ystäviä+moikkaa+mutta+sitten+kun+teillä+on+vauva+niin+teille+ei+oikeesti+jää+aikaa+mihinkään+muuhun+kuin+arjen+pyörittämiseen+ja+juuri+niitä+vaipan+vaihtoja.
21.11.2020 20:52
Niin+kerro+ludem+miksi+et+suoraan+sano+sun+rakkaalle+että+miks+et+huoli+tursasta+etkä+ole+koskaan+sanonu+että+mikä+on+sun+tän+hetkinen+tilanne+kun+ei+koskaan+ole+tullut+mitään+vastausta+kun+turkas+on+kysynyt+sinulta+että+koska+suostut+juttelee+hänen+kanssaan+ja+aloittaa+oikean+suhteen+niin+hän+ei+silloin+epäilisi+koko+ajan+missä+liikut+kenenkin+kanssa+kun+jos+hänellä+ei+olis+tollasta+epätietoisuutta+teistä+niin+ei+hän+olisi+menny+tuohon+kuntoon+kuin+nyt+ollut+jo+yli+vuoden.+Joten+kerro+edes+minulle+miksi+et+huoli+häntä.Ja+miksi+vedät+lotan+teidän+riitojen+pää+aiheeksi.+Jokainen+tietää+ja+tajuaa+että+turskas+rakastaa+vain+sinua+ludem.
19.11.2020 22:25
Joo+mutta+et+minun+nimissä+kirjoita+mitään+riitely+viestejä+ludemille+niin+kuin+tahallaan+yritit+ärsyttää+että:+"+miten+lapset+tottuu+uusin+suhteisiin+joo+aiot+jättää+minut+"olisit+aivan+hyvin+voinu+kirjoittaa+jonkun+muun+tunnuksilla+mutta+ei+minun.
19.11.2020 21:31
Kyllähän+kirjoitan+kun+aina+puolustat+ludemia+ja+minun+syy+on+aina+kaikki.+Ja+huomenna+aion+mennä+sinne+missä+on+Lottakin.
19.11.2020 21:29
Älä+turska+viitsi+kirjoittaa+mun+tunnuksillani+kiitos+😠😠😠😠
19.11.2020 21:27
Kyllähän+ne+suhun+tottunut+on+jo+mutta+tarkoitin+uusia+tuttavuuksia+kuten+esimerkiksi+joitain+kavereita+tai+sitten+jotain+suhteita+jos+minut+aiot+jättää
19.11.2020 21:27
Ei+helvetissä+mene+sinne+missä+on+se+huorahtava+Lotta+samaan+aikaan+kylässä.+Minä+en+jaksa+kun+riitelette+turhasta+koko+ajan+kun+totuus+on+se+että+te+olette+kumpikin+niin+mustasukkaisia+että+se+tosiaankin+vaikuttaa+kaikkiin+muihin+mutta+ei+teihin+koska+ette+kumpikaan+edes+huomaa+ettekä+edes+myönnä+että+olette+mustasukkaisia+ja+salaatte+teidän+tunteet+toisiltanne+vaikka+me+muut+tiedetään+että+teidän+tunteet+on+niin+vahvat+ettei+niitä+edes+voi+rikkoo.+Ja+teidän+mustasukkaisuus+johtuu+siitä+kun+ette+ole+kohdanneet+toisianne+ja+elätte+niin+epätietoisuudessa+toistenne+tunteista+ja+muista+asioista+menoista+ja+muusta+ympäristössä+olevista+ihmis+kontakteista+teillä+ei+ole+mitään+tietoa+missä+kulutatte+päivät+ja+yöt+ja+sä+tiedät+että+hän+on+joka+yö+kotona+mutta+sinä+olet+luuhannu+ties+missä+etkä+kerro+missä+olet+jotta+hän+voisi+edistää+teidän+kohtaamista+ja+nopeuttaa+teidän+niitä+hetkiä+nyt+kumpikin+on+kiltisti+kotona+siihen+asti+kunnes+olette+nussineet+koko+vuoden+edestä.+Nyt+täytyy+tulla+sovinto+teille+kahdelle.
19.11.2020 21:12
Samanlaisia+olette+kumpikin.+Ethän+sinäkään+myönnä+että+rakastat+ludemia+ihan+oikeasti+ja+aidosti.+Suurin+osa+sun+teksteistä+on+Lotalle+ja+ludemin+kiusaksi+niin+onko+se+ihme+jos+ludem+suuttuu+siitä+että+olet+itse+mustasukkainen+ja+teet+kaikkesi+jotta+ludemkin+olis+sinusta+mustasukkainen+ja+siitä+teidän+riidat.+Siitä+syystä+kohdatkaa+ja+nussikaa+koko+vuoden+edestä+niin+teidän+tunteet+on+edes+hetkeksi+rauhoittunut.+Ja+nyt+kumpikin+lopettaa+ton+riitelyn.+Ludem+ottaa+nyt+ne+kuvat+pois+sieltä+ja+heti+ja+sinä+tursaksen+ryöläle+et+todellakaan+mene+sun+frendin+luokse+vkl.+Tiedät+tasan+tarkkaan+että+Lotta+on+siellä+ja+te+tietysti+otatte+kännit+ja+sammutte+saunaa+ja+ludem+suuttuu+siitä+sulle+sitte.+Nyt+teette+heti+sovinnon.+Kaikella+kunnioituksella+ja+rakkaudella+kike+🍒
19.11.2020 14:40
5 / 20