Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

383

  1. En+osaa+sanoa+miksi+ludem+noin+käyttäytyy.+Se+ei+tietenkään+ole+oikein+uhkailla+millään+poliiseilla+tai+muillakaan+ihmisillä.+Mä+luulen+että+ludem+haluaa+nähdä+sut+oikeasti+mutta+jokin+asia+häntä+jännittää.+Jos+sinuakin+jännittää+kohdata+ludem+niin+miksi+ludem+ei+vois+olla+jännittynyt.+Ja+toi+teidän+mustasukkaisuus+on+molemmin+puolista+ettei+sun+tarvi+miettiä+ja+ärsyttää+ludemia+tahallaan+sen+takia+että+haluat+tietää+onko+hän+sinusta+mustasukkainen.+Voin+sanoa+että+kyllä+on.+Ja+ludem+rakastaa+sinua.
  2. Tota+olen+yrittänyt+sanoo+hänelle+mutta+voin+kyllä+vakuuttaa+että+vaikka+hän+on+toiminut+todella+väärin+sinua+kohtaan+ja+noi+uhkailut+ovat+olleet+erittäin+törkeitä+niin+hän+ei+ikinä+tekisi+mitään+pahaa+niille+joista+hän+aidosti+välittää.+Ja+minä+tiedän+ettei+hän+halua+ketään+muuta+kuin+sinut.+Hän+on+erittäin+tunteellinen+vaikka+kieltämättä+hänen+käsityksensä+on+ollut+ettei+hänellä+ole+mitään+tunteita+ja+osittain+se+on+totta+kun+hän+ei+ole+koskaan+aikaisemmin+ollut+rakastunut.+Hän+välittää+kyllä+tärkeistä+ihmisistä+mutta+se+ei+ole+sama+asia+kuin+teidän+välinen+rakkaus.+Hän+on+jäänyt+vain+yhden+tunteen+varaan+koko+elämänsä+aikana+ja+se+on+hänen+vaisto+joka+tunnistaa+vain+yhden+asian+joka+sanoo+että+taistele+tai+pakene.+Hän+erottaa+kyllä+hyvät+ihmiset+pahoista+ihmisistä+ja+siitä+syystä+hän+on+erittäin+kiltti+kun+hän+ei+koskaan+anna+mitään+pahaa+tapahtuu+hänelle+tärkeille+ihmisille+ja+pahoille+ihmiselle+hän+on+myös+kiltti+ja+nöyrä+ja+siitä+syystä+hän+ehdottaa+että+on+valmis+perääntymään+ja+jos+se+ei+ole+auttanut+niin+hän+on+varoittanut+monta+kertaa+ennen+kuin+hyökkää.+Mutta+sinä+olet+hänelle+ensimmäinen+ihminen+joka+on+hänessä+herättänyt+voimakkaan+tunteen.+Tiedät+että+hän+säikähti+jopa+itsekin+sitä+tunnetta+jota+hänessä+herätit+siitä+syystä+hän+pakeni+sinua+ja+vältteli+kun+hän+ei+ymmärtänyt+miksi+juuri+sinä+olet+hänessä+saanu+tuon+tunteen+kuin+rakkaus.+Ja+koska+hän+on+aina+pitäny+itseään+erittäin+vahvana+juuri+sen+takia+että+hän+ei+ole+tuntenut+mitään+rakkautta+ja+yhtä+äkkiä+hän+huomaakin+että+hän+on+täysin+heikko+ja+voimaton+sinun+edessä+se+tunne+säikyttää+häntä+mutta+koska+hän+on+sinuun+rakastunut+nii+hän+ei+voinu+olla+erossa+sinusta+kuten+varmaan+huomasit+että+keinoja+kaihtamatta+hakeutui+sinun+lähelle+koska+olet+hänelle+kuin+huumetta+jota+ilman+hän+ei+voi+olla.+Ja+sitte+kun+hän+huomasi+että+sinulla+on+suhde+nii+hän+tunsi+ensimmäisen+kerran+oikean+hädän+ja+menettämisen+pelon+jolloin+hän+oli+mustasukkainen+niistä+jotka+saivat+olla+sun+lähellä.+Joka+tapauksessa+yritän+sanoo+sinulle+että+hän+on+erittäin+tunteellinen+ja+tuntee+kaikki+tunteet+100000kertaa+voimakkaampana+kuin+tavallinen+ihminen+joka+on+aikaisemminkin+kokenut+rakkauden+ja+sen+tuomat+kymmenen+muuta+tunnetta+kuten+viha+pelko+ja+mustasukksuus+mutta+joka+tapauksessa+ne+ovat+aitoja+ja+hän+kyllä+näyttää+sinulle+että+hän+on+lupausten+takana+eikä+valehtele+tai+petä+sinua.+Ja+se+törkeä+uhkailu+oli+hänen+tapa+saada+sinulta+huomiota+eikä+toteuttaa+niitä+sinuun.+Jos+hän+oikeasti+ajattelisi+noin+että+olet+huora+johon+hän+ei+halua+ikinä+koskea+niin+miksi+hän+yrittää+kaikkensa+saada+sinut+itselleen+ja+miksi+hän+sanoo+koko+ajan+ettei+hyväksy+avointa+suhdetta+koska+hän+itse+haluaa+olla+sinulle+täysin+rehellinen+ja+kunnioittaa+sinua+ja+teidän+suhdetta+koska+et+ole+hänelle+huora+vaan+nainen+jonka+kanssa+hän+haluaa+olla+koko+loppuelämä.+Ja+jos+hän+olisi+halunnut+tappaa+sinulle+tärkeät+ihmiset+nii+hän+olisi+jo+tehnyt+niin+jos+hänen+tarkoitus+olis+vaan+jutella+sun+kanssa+ja+toivottaa+hyvää+jatkoa+uuteen+suhteeseen+mutta+hän+mielummin+odottaa+että+itse+otat+yhteyttä+kun+jos+hän+ei+olis+tosissaan+teidän+suhteessa+nii+hän+olisi+jo+etsinyt+sinut+keinoja+kaihtamatta+mutta+hän+ei+uskalla+kun+hän+tietää+että+menettää+sinut+silloin.
  3. Mun+on+pakko+nyt+kommentoida+tätä+jotta+et+aiheuta+uutta+riitaa+tohon+edellisen+riidan+päälle+jottei+tule+niin+isoja+ongelmia+ettei+niitä+pysty+kukaan+ratkomaan.+Jos+olet+ihmetellyt+miksi+ludem+ei+ole+sinulle+kirjoittanut+tai+mitä+olet+tehnyt+että+hän+on+sinulle+loukkaannut+niin+voisitko+vaikka+kirjoittaa+itsellesi+ylös+niitä+asioita+joita+eilen+teit+tai+vaikka+viikonlopun+aikana+jotka+ovat+mahdollisesti+loukannut+ludemin+tunteita.+Ihan+selvästi+ludem+on+palstalla+tälläkin+hetkellä+mutta+oletko+miettinyt+miksi+hän+ei+halua+vastata+juuri+sinun+viesteihin.+Mieti+näitä+asioita+joita+kirjoitin+ja+kirjoita+vaikka+itsellesi+ylös+niitä+asioita+joita+sanoit+ja+joista+ludem+on+sinulle+loukkaantunut.+Sitten+kun+olet+tarpeeksi+miettinyt+niitä+nii+sitten+voit+miettiä+kuinka+voisit+toimii+toisella+tavalla+kuin+aikaisemmin+että+saisit+ilmaista+ludemille+sun+tunteita+ja+ajatuksia.+Ja+edelleen+muistutan+ettei+uhkailu+tai+väkivalta+ole+ratkaisu+mihinkään.+Se+kuuluu+ihan+yleis+sivistykseen+ethän+sä+mikään+moukka+halua+olla.+Tiedän+että+pohjimmiltaan+olet+kiltti,+ja+rauhallinen+ihminen+vain+silloin+kun+asiat+menevät+juuri+sinun+toivomalla+tavalla+mutta+se+rauhallisuus+täytyy+sinulla+olla+myös+silloinkin+kun+jotkut+asiat+/tilanteet+eivät+sinua+miellytä.+Jos+haluat+ilmaista+tunteita+tai+ajatuksia+nii+tiedosta+ensin+itse+mitä+tunnet+milläkin+hetkellä+ja+pohdi+niitä+hetki+itsesi+kanssa+ja+mieti+missä+tilanteessa+tunnet+vihaa+tai+surua+tai+jotain+muuta+mutta+käytä+hetki+aikaa+itsesi+kanssa+siihen+että+pohdit+omia+tuntemuksia+ennen+kuin+tuot+niitä+esille+väärällä+tavalla.+On+hyvä+että+osaat+näyttää+tunteita+etkä+piilota+niitä+mihinkään+mutta+sun+täytyy+oikealla+tavalla+niitä+ilmaista.
  4. Ei+helvetti+😡😡😡taasko+tämä+alkaa+teidän+joka+viikkoinen+riitely+ja+nyt+on+sitten+ihan+turha+syytellä+ludemia+kun+itse+haastat+riitaa+minkä+kerkeät.+Ja+huomasitko+taas+miten+muotoilit+uhkailu+muodossa+sen+lauseen+jonka+olisit+halunnut+ludemille+oikeesti+sanoa.+Ensinnäkin+et+halua+edes+erota.+Ole+kuitenkin+rehellinen+siinä+mitä+kirjoitat+vaikka+et+selvästikään+osaa+ilmaista+itseäsi+ja+tunteitasi+oikein.+On+totta+että+haluat+jutella+ludemin+kanssa+asiallisesti.+Tietenki+teidän+kuuluu+jutella+vaikka+päätyisittekin+erota.+Mutta+kun+toi+teidän+jatkuva+riitely+ahdistaa+meitä+kaikkia+täällä+palstalla.+Kun+noin+kirjoitat+ja+sitte+kun+joka+riidan+yhteydessä+menet+ludemin+kiusaksi+sopii+sun+kaverin+kanssa+menoa+ja+sitten+kun+ludemi+siitä+asiallisesti+sinua+huomauttaa+ettei+ole+ihan+fine+viettää+aikaa+lotan+seurassa+nii+sä+joka+kerta+kirjoitat+että+kun+mä+kerkesin+jo+lupaamaa+mun+kaverille+mennä+enkä+voi+mitenkään+perua+mun+lupauksia+ja+sitten+kun+ludem+siitä+loukkaantuu+niin+hän+ei+sittenkään+uhkaile+sinua+eikä+ketään+muutakaan+mutta+ärsyttää+sinua+juurikin+niillä+hänen+tinder+suhteillaan+ja+sitten+taas+riita+sen+kun+kasvaa+ja+kumpikaan+ei+ymmärrä+miten+se+teidän+riitely+kuluttaa+teitä+niin+henkisesti+kuin+fyysisesti.+Jos+teillä+on+noin+paljon+energiaa+ja+voima+varoja+nii+hyödyntäkää+ihmeessä+teidän+voimia+johonki+järkevää+kuten+esimerkiksi+menkää+yhdessä+johonki+talkoo+hommiin+vaikkapa+haravoimaan+tai+käyttäkää+tuo+energia+toistenne+auttamiseen+eikä+syyttämiseen.+Ja+nyt+jumalauta+te+sovitte+teidän+riidat+ja+yhtään+kiusaa+en+anna+teidän+tehdä+toisilleen.+Rehellisesti+sanottuna+teidät+kaksi+pitäisi+viedä+johonki+hotelli+huoneeseen+josta+ette+poistu+ennen+kuin+olette+kohdanneet+teidän+tunteet+ja+rehellisesti+sanottuna+teidät+pitäisi+lukita+sinne+viikoksi+jotta+voitte+kunnolla+tutustua+toisiinne+nii+te+ette+ainakaa+epäile+toista+pettämisestä+kun+teillä+on+silloin+hyvin+aikaa+keskittyä+teihin.+Ihan+oikeasti+nyt+teidän+täytyy+ymmärtää+että+tuo+riitely+on+turhaan+ja+se+pitää+loppua
  5. Tää+on+just+taas+tätä.+Tästä+syystä+kiellän+monesti+muita+puuttumasta+teidän+riitoihin+tai+ylipäätään+teidän+suhteeseen+kun+kumpikin+olette+niin+huomion+hakuisia+ettei+mitää+rajaa.+Ja+sinä+rauhoitu+nyt+heti.+Et+voi+ketään+uhkailla+siinä+varmasti+on+sinulle+syy+miksi+ludem+ei+suostu+kohtaamaan+sinua+kun+olet+oikeasti+todella+arvaamaton+kun+suutut.+Ja+missä+vaiheessa+ludem+on+kirjoittanut+että+suostuu+ylipäätänsä+mihinkään+avoimeen+suhteeseen+sun+kanssa??????+Päinvastoin+ludem+on+useasti+tuonut+esille+kirjoituksissaan,+että+haluaa+vain+sinun+kanssasi+viettää+niitä+hetkiä+ja+on+erittäin+selväksi+tehnyt+että+hän+on+vähintään+yhtä+mustasukkainen+sinusta+kuin+sinä+lusemista.+Tietenki+teidän+riidat+on+erittäin+haastavaa+luettavaa+kaikille+mutta+ainoastaan+ludem+ymmärtää+sen+ettei+ketään+voi+uhkailla+tappaa+tai+muutakaan.+Ja+vaikka+ludem+on+ollut+mustasukkainen+ja+vihainen+sinulle+mitä+ihmeellisimmistä+asioista+nii+hän+ei+ole+koskaan+uhkaillut+kenenkään+henkeä+tai+terveyttä+(fyysistä+tarkoitin)+😂,+mutta+tarkoitan+että+vaikka+olet+useasti+ajanut+ludemin+ihan+hermon+partaalle+nii+koskaan+ludem+ei+käsittele+vihan+tuntemuksia+uhkaamalla+tai+olemalla+muutenkaan+väkivaltaisesti.+On+totta+että+henkisesti+hän+on+todella+paljon+sinua+ärsyttänyt+kuten+esimerkiksi+kirjoittamalla+muista+suhteistaan+tai+pettämällä+sinua+tai+sitten+kiusaa+sinua+jollain+hänen+exällään+no+ei+se+varsinaisesti+ole+ludemin+vastuulla+jos+sinä+siitä+hermot+menetät.+Sinä+itse+olet+vastuussa+siitä+mitä+tunnet+ja+miten+kohtaat+sun+tuntemukset+ja+miten+käsittelet+sun+vihan+ja+mustasukkaisuuden+tunnetta.+Ludemin+vika+ei+ole+se+jos+sinä+et+vielä+ole+ymmärtänyt+että+hän+tuntee+sinusta+mustasukkaisuutta+ja+hänen+toiminta+malli+on+tuottaa+sinullekin+samanlaista+tunnetta+jota+sinä+hänessä+aiheutat+esimerkiksi+kun+aika+useasti+kirjoitat+että+haluat+nussia+lottaa+tai+jotain+muuta+ja+pilkkaat+teidän+yhteisiä+hetkiä+sanomalla+että+katsot+toisen+naisen+kuvia+kun+nussit+vaimoasi.+Tossa+vaiheessa+minä+olisin+jo+jättänyt+jos+noin+törkeän+lauseen+kuulisin+mutta+en+usko+että+edes+tosta+teille+tulisi+ero.+Te+kumpikin+jännitätte+teidän+kohtaamista+ja+ihan+turhaan.+Toivottavasti+ette+tarvitse+minua+pitää+kädestä+kiinni+kun+kohtaatte+ekan+kerran+voin+jo+nyt+sanoa+ettei+kukaan+tule+teitä+häiritsee+tai+tsemppaa.+Rohkeasti+vaan+kohtaatte+ja+muistakaa+myös+nussia+koko+vuoden+edestä+nii+palstalla+on+edes+vähän+aikaa+rauhallista.+Kaikella+rakkaudella+neuvon+teitä+kumpaakin.+Ja+nyt+tänää+ette+riitele+yhtään+ja+kukaan+ei+eroa+ennen+kuin+olette+edes+yrittäny+tulla+toimeen+suhteessa.