Ettei ex vaimo siitä sitten loukkaannu jos ihan heti otan jonku suhteen?????? Ja en halua mitään trolli viestejä tähän.
Saan varmaan jatkaa eteenpäin jonkun muun kanssa kun olen vasta eronnut ja mietin
39
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No tietenkin saat. Eihän sitä missään kielletty ole. Ja jos ero on tapahtunut yhteis ymmärryksessä nii tuskinpa tuo vaimosi siitä loukkaantuu jos löydät uuden suhteen.
- Anonyymi
Itse asiassa vaimo jätti minut eikä edes kertonut miksi tai muutenkaan ole ollut kiinnostunut juttelee mulle vuosiin nii vähän on vaikeaa arvailla vaimoni reaktioita jos nusssin muiden kanssa tai ylipäätään edes juttelen muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa vaimo jätti minut eikä edes kertonut miksi tai muutenkaan ole ollut kiinnostunut juttelee mulle vuosiin nii vähän on vaikeaa arvailla vaimoni reaktioita jos nusssin muiden kanssa tai ylipäätään edes juttelen muille.
Taidat olla tossun alla tai sitten olet varmaan nii epätoivoisesti rakastunut että haet huomiota häneltä palstalla. Jos hän ei ole halukas edes juttelee nii miksi hänellä olisi mitään uusia suhteita vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla tossun alla tai sitten olet varmaan nii epätoivoisesti rakastunut että haet huomiota häneltä palstalla. Jos hän ei ole halukas edes juttelee nii miksi hänellä olisi mitään uusia suhteita vastaan.
Niinpä. Olen itsekin miettinyt että tuskin hän on edes kiinnostunu minusta tai tekemisistäni mutta kovin on ollu viime aikoina todella mustasukkainen minusta vaikka en ole vielä pettänyt häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Olen itsekin miettinyt että tuskin hän on edes kiinnostunu minusta tai tekemisistäni mutta kovin on ollu viime aikoina todella mustasukkainen minusta vaikka en ole vielä pettänyt häntä.
Onko teillä jotain ongelmaa seksissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko teillä jotain ongelmaa seksissä?
No ei todellakaan ole mitään ongelmaa seksissä kun sitä ei ole edes ollu. Vaimo on huorannu ihan työkseen ja huvikseen nii olisihan se ihme että jos vielä kotona kiinnostaa seksi. Ehkä mä sitte olen nii kuvottava ettei halua olla mun kanssa mutta juuri sen takia mä haluan olla muiden kanssa jotta saisin edes vähän vaimoni huomiota ja tietää onko hän minusta yhtään mustasukkainen
Anonyymi kirjoitti:
No ei todellakaan ole mitään ongelmaa seksissä kun sitä ei ole edes ollu. Vaimo on huorannu ihan työkseen ja huvikseen nii olisihan se ihme että jos vielä kotona kiinnostaa seksi. Ehkä mä sitte olen nii kuvottava ettei halua olla mun kanssa mutta juuri sen takia mä haluan olla muiden kanssa jotta saisin edes vähän vaimoni huomiota ja tietää onko hän minusta yhtään mustasukkainen
Joo mene vaan nussii muita. Voin vakuuttaa ettei ludem ole yhtään kiinnostunu siitä mitä teet tai jätät tekemättä. Älä tuhlaa enempää aikaasi siihe vosuun.
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Joo mene vaan nussii muita. Voin vakuuttaa ettei ludem ole yhtään kiinnostunu siitä mitä teet tai jätät tekemättä. Älä tuhlaa enempää aikaasi siihe vosuun.
Mistä voit noin päätellä että ei ole mustasukkainen. Hän ei todellakaan puhu vaan kostaa jos suuttuu minulle jostain syystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä voit noin päätellä että ei ole mustasukkainen. Hän ei todellakaan puhu vaan kostaa jos suuttuu minulle jostain syystä
Ja Kaisa hihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭jopa minäkin osaan tuohon vastata. Ihan vaan asian vierestä hän olisi jo vastannu tuohon aloitukseen jos olisi yhtään mustasukkainen. Ei millään pahalla.
Anonyymi kirjoitti:
Ja Kaisa hihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭jopa minäkin osaan tuohon vastata. Ihan vaan asian vierestä hän olisi jo vastannu tuohon aloitukseen jos olisi yhtään mustasukkainen. Ei millään pahalla.
Puhut Kaisa kerrankin asiaa. Näin on. Ludem on todennäköisesti joko työssään ja ei ole tavoitettavissa. Jospa hän on löytäny töistä kunnon pano kaverin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika mielenkiintoinen tapa hakea vaimon huomiota. Eikö sitä saa paremmin huomioimalla suoraan sitä vaimoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä ainakin oot mustasukkainen niin sanotusta vaimostasi. Käyttäisit tuonkin energian hänen liehittelyyn. Saattaisit vaikka saada..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua pientä. Kainaloon sut pitäis ottaa. Huomion ja hellyyden kipeä olet. Saisit kyllä kyytiä , jos tässä olisit..taitaisit pitää. Sitähän sä kaipaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä ainakin oot mustasukkainen niin sanotusta vaimostasi. Käyttäisit tuonkin energian hänen liehittelyyn. Saattaisit vaikka saada..
Niin olenkin mustasukkainen. Mitä sitte jos olen. Hän on kuitenkin ainut joka minua kiinnostaa siinä mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua pientä. Kainaloon sut pitäis ottaa. Huomion ja hellyyden kipeä olet. Saisit kyllä kyytiä , jos tässä olisit..taitaisit pitää. Sitähän sä kaipaat.
Niin kaipaankin. Ja todella paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olenkin mustasukkainen. Mitä sitte jos olen. Hän on kuitenkin ainut joka minua kiinnostaa siinä mielessä
Eihän siinä pahaa ole, jos ei mene mustasukkaisuus liiallisuuksiin. Kunnon kyytiä taitaisit tarvita siis vällyjen heiluttelua. Saisit sitä kyllä, jos todella olet hän. .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika mielenkiintoinen tapa hakea vaimon huomiota. Eikö sitä saa paremmin huomioimalla suoraan sitä vaimoa.
Miten voin edes huomiotani antaa kun en ole huomannut mitään elon merkkiä koko vaimosta moneen vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voin edes huomiotani antaa kun en ole huomannut mitään elon merkkiä koko vaimosta moneen vuoteen.
Ludem 🤣😂älä missään nimessä tarkenna tätä kommenttia vuosiin. 🤭😂🤔Juuri erottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ludem 🤣😂älä missään nimessä tarkenna tätä kommenttia vuosiin. 🤭😂🤔Juuri erottu.
Ei me erota ikinä. Arvaa vaan kuinka hädissään olin koko päivän tänää kun en kuullut mitään susta. Ja tarkoitan siis ihan oikeasti tätä. Mä olen nii sairaanloisen riippuvainen susta. Kerro mulle olenko yhtään sulle tärkeä. Ja ethän sä vaan halua hylkää minua taas. Mä rakastan sinua enkä voi ikinä luopuu susta. Sen takia mä haluan eliminoida kaikki jotka ovat meidän tiellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kaipaankin. Ja todella paljon.
No sittenhän meillä on samat aatokset ja kaipaukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me erota ikinä. Arvaa vaan kuinka hädissään olin koko päivän tänää kun en kuullut mitään susta. Ja tarkoitan siis ihan oikeasti tätä. Mä olen nii sairaanloisen riippuvainen susta. Kerro mulle olenko yhtään sulle tärkeä. Ja ethän sä vaan halua hylkää minua taas. Mä rakastan sinua enkä voi ikinä luopuu susta. Sen takia mä haluan eliminoida kaikki jotka ovat meidän tiellä.
Toivottavasti et kuitenkaan ihan kirjaimellisesti halua eliminoida ketään vaan puhut vertauskuvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tietysti kaipaan. Tuu syliin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eliminoida. 😄😄 oletko katsonut liikaa terminaattoria?
- Anonyymi
Loukkaantuu tai ei loukkaannu, onko sillä sitten oikeasti jotain väliä? Olisiko hänen loykkaantumisensa todella sinulle syy olla aloittamatta uutta suhdetta? Loukkaisiko hänen uusi suhteensa sinua? Ei tähän oikeasti voi sanoa mitään järkevää. Riippuu vähän teidän tilanteestannekin. Oli miten oli, niin ei exän suhteet enää entiselle kuulu.
Mieti enemmän itseäs. Onko uusi suhde järkevä tässä kohtaa, tai se mitä oikeesti kaipaat? Mikä sun motiivi uuteen suhteeseen on? Etkö vaan osaa olla yksin? Vai onko syy vain seksi? Olisko se uusi suhde vain laastari, vai jotain pysyvämpää? Haluatko edes mitään pysyvämpää? Oli sitten kumpi vaan, niin ole asiasta rehellinen sille uudelle kumppanille. Jos et sitten halua kohta kimppuusi kahta vittuuntunutta naista.- Anonyymi
En todellakaan voi kenellekään sanoa että teen kaikkeni että pääsen yli mun vaimosta. Ja vielä vähemmän uskallan sanoa että joudun seksin aikana ajattelee vaimoa jotta voin nauttia seksistä tai ylipäätään edes tulla. No ei tarvitse pilkkaa minua tämän enempää. Tiedän että se on todella sairasta mutta minkä minä sille voin että vaimoni on ainut nainen koko maailmassa jota minä haluan ja himoitsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan voi kenellekään sanoa että teen kaikkeni että pääsen yli mun vaimosta. Ja vielä vähemmän uskallan sanoa että joudun seksin aikana ajattelee vaimoa jotta voin nauttia seksistä tai ylipäätään edes tulla. No ei tarvitse pilkkaa minua tämän enempää. Tiedän että se on todella sairasta mutta minkä minä sille voin että vaimoni on ainut nainen koko maailmassa jota minä haluan ja himoitsen.
No kuka hitto sulle sitten sano, että sun tarvii tollasia yksityiskohtia kertoa. En ainakaan minä.
Muotoilen pätkän "ole asiasta rehellinen sille uudelle kumppanille" uudelleen. Jos kyseessä on laastarisuhde, tai pelkkä satunnainen seksisuhde, niin ole rehellinen siitä. Älä esitä etsiväsi esim. pysyvää parisuhdetta. En tiedä mahtaako satunnaista seksikumppania kauheasti kiinnostaa ketä sä siinä pannessas mietit tai himoitset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuka hitto sulle sitten sano, että sun tarvii tollasia yksityiskohtia kertoa. En ainakaan minä.
Muotoilen pätkän "ole asiasta rehellinen sille uudelle kumppanille" uudelleen. Jos kyseessä on laastarisuhde, tai pelkkä satunnainen seksisuhde, niin ole rehellinen siitä. Älä esitä etsiväsi esim. pysyvää parisuhdetta. En tiedä mahtaako satunnaista seksikumppania kauheasti kiinnostaa ketä sä siinä pannessas mietit tai himoitset.Saanko mä siis mennä sinne kaverin frendille jatkoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko mä siis mennä sinne kaverin frendille jatkoille.
Et saa, jos mut todella haluat. Vaan tietty saat, jos leikit vaan ajatuksella etkä mitään oikeaa kanssani halua. Valinnoilla on seuraukset aina.Itse vastaat omista valinnoistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko mä siis mennä sinne kaverin frendille jatkoille.
Tuu kulta kotiin. Kylmä on ilman sua. Lämmitä mua. Huulet etsii huulia, lantio lantiota jne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa, jos mut todella haluat. Vaan tietty saat, jos leikit vaan ajatuksella etkä mitään oikeaa kanssani halua. Valinnoilla on seuraukset aina.Itse vastaat omista valinnoistasi.
Rakas mä haluan vain sinut. Ja oikeesti vain sinun lähellä haluan olla enkä kenenkään muun kanssa. Miks luulet että en ole ollut tosissaan sun suhteen. Mä haluun sua enemmän kuin osaan edes sanoittaa niitä tunteita ja ajatuksia sinusta. Rakkaus voidaanko jo lopettaa tämä vastustelu kun me kumpikin halutaan rakastella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas mä haluan vain sinut. Ja oikeesti vain sinun lähellä haluan olla enkä kenenkään muun kanssa. Miks luulet että en ole ollut tosissaan sun suhteen. Mä haluun sua enemmän kuin osaan edes sanoittaa niitä tunteita ja ajatuksia sinusta. Rakkaus voidaanko jo lopettaa tämä vastustelu kun me kumpikin halutaan rakastella.
Saitko nukuttua? Uni tekee hyvää. Haluan ihollesi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saitko nukuttua? Uni tekee hyvää. Haluan ihollesi...
Rakas tehdään sitä oikeesti ja paljon. Se auttaa meitä kumpaakin ymmärtää näitä tunteita ja voi jopa lievittää sitä mustasukkaisuus tunnetta molemmilta. Kun sillon en epäile sua koko ajan pettämisestä. Väkisinkin tulee mielee että petät minua kun meillä ei ole mitään sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas tehdään sitä oikeesti ja paljon. Se auttaa meitä kumpaakin ymmärtää näitä tunteita ja voi jopa lievittää sitä mustasukkaisuus tunnetta molemmilta. Kun sillon en epäile sua koko ajan pettämisestä. Väkisinkin tulee mielee että petät minua kun meillä ei ole mitään sellaista.
Me tarvittais kiireetön kahdenkeskinen viikonloppu ja paljon hellyyttä siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me tarvittais kiireetön kahdenkeskinen viikonloppu ja paljon hellyyttä siihen.
Mä olen samaa mieltä. Mulle käy milloin vain. Milloin sulle käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen samaa mieltä. Mulle käy milloin vain. Milloin sulle käy?
Järjestelykysymys, mutta toteutettavissa.
- Anonyymi
Ja plääplääplää. Oletko täysin sekoämmä?
- Anonyymi
Tyhmäkö olet? Aloitat samantien uuden suhteen? Eikö kannattais hetken olla yksin ja miettiä asioita.
- Anonyymi
Tuo mustasukkaisuuskin on samaa kuin Nykäselle.
Yötä hyvää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo mustasukkaisuuskin on samaa kuin Nykäselle.
Yötä hyvääNykäs fani liikkeellä..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283