Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoitin+alunperin+kirjoittaa+mikä+lie+tauti+pesäke+mun+kone+tais+olla+viisaampi+ja+keksi+minua+ennen+ton+tauti+Pekka+muokkauksen.+Oikeesti+se+tuli+vahingossa+mutta+kun+sen+huomasin+nii+ei+voinut+muuta+kuin+nauraa+että+onpas+nykyään+todella+vitsikkäitä+koneita.+Eihän+tässä+tarvii+kohta+itse+sanella+mitään+nasevaa+kun+kone+tekee+sen+mun+puolesta+🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣🤣😂
04.10.2020 20:32
Toivottavasti+et+tunne.+Mikä+lie+tauti+Pekka+on+kyseessä.
04.10.2020 20:28
Pidä+sinä+ludeⓂ️+se+pääsi+kiinni+ihan+vaan+sivusta+käsken+sinua+tämän+yhden+kerran+hyvällä+lopettaa+ton+vinoilun.
04.10.2020 20:25
Nyt+on+pakko+puuttuu+tohon+sun+törkeään+vittuiluun.+Lude+Ⓜ️
04.10.2020 20:22
Mitä+vittua????+Eikö+kukaan+kaipaa+minua.+Kummallista+kyllä.+🤔🤔
04.10.2020 20:17
Ettäs+kehtaat+nimitellä+minua+sinä+senkin+anonyymi+lude+™️⚖️nyt+kannattaa+puntaroida+että+onko+mitään+järkeä+nimitellä+minua.+Palstan+rakastettua+valtiatarta.
04.10.2020 17:06
No+en+todellakaan+ole.+Kaikki+jotka+ovat+minun+munkit+nähny+nii+on+todellakin+jääny+riippuvaiseksi+minusta.+Suoraan+sanottuna+olen+kuin+huumetta+niille+jotka+ovat+minut+nähny+alasti.
04.10.2020 16:59
No+kun+minä+olen+erittäin+tasokas+ja+määrätietoinen+nainen+ja+ennen+kaikkea+uskollisesti+naimisissa.+Muuten+kyllä+voisin+vaikka+vahingossa+vilauttaa+ja+pyllistellä+aina+tilaisuuden+tullen+🎾
04.10.2020 16:56
No+vilauta+nyt+edes+säälistä+sille+kun+toinen+nii+kauniisti+kysyi.
04.10.2020 16:53
Pakkohan+se+on+puuttuu+kun+ei+itse+ole+halunnu+sun+kanssa+selvittää+tota+asiaa.+Mistään+muusta+tuskin+edes+olet+hänelle+vihainen+kuin+vain+siitä+että+hän+on+pettänyt+sinua.
04.10.2020 14:45
Lopeta+toi.+Mä+en+koskaan+ole+väkivaltainen+kenellekään+mutta+voin+kyllä+ottaa+asian+puheeksi+ja+autan+mielelläni+sinua.+Nyt+kuitenki+sinun+täytyy+rauhoittuu+ihan+oikeasti.+Et+todellakaan+saa+uhkailla+ketään.
04.10.2020 13:45
Rauhoitu+nyt+heti.+Mikä+on+kerro????????
04.10.2020 13:39
Ei+tässä+siitä+ole+kyse+vaan+siitä+että+oma+jengi+on+ollut+aina+niin+tärkeä+osa+minun+elämää+joten+mene+sinä+🚶♀️muualle+tuuraa+häntä.+Joka+tapauksessa+mä+haluan+että+talon+oma+rouva+ottaa+paikan+haltuun.+Kunhan+vaan+minun+keksejä+ei+napostella+ominpäin.
04.10.2020 08:43
Mikä+sinulla+on???+Ei+mulle+tarvitse+olla+mitenkää+kateellinen+mistään.+Taidat+olla+mustasukkainen+jostain+kumman+syystä+minulle.+Jos+et+muista+että+meillä+on+ollut+aina+hyvät+välit+irl+sun+kanssa.+Turhaan+riidellään+jostain+mitättömästä+yhden+päivän+jutusta.+Tehtyä+en+saa+tekemättömäksi+mutta+haluan+että+se+ei+vaikuta+meidän+väleihin+mitenkää.+Toivottavasti+nähdään+pian.+Se+lauta+käy+jo+mun+hermoille+ja+sitte+vielä+luulee+olevansa+joku+isokin+vaikuttaja+täällä.+Sun+kanssa+oli+paljon+kivempaa+tehdä+yhteistyötä.+Tulisit+jo+takas+meidän+jengiin+🤗🤗🥂
04.10.2020 08:37
Kaisa+jumalauta+sun+kanssa.+Kenen+puolella+sä+oikein+olet???????+Oot+jo+pitkään+nähny+vaivaa+minusta+ja+Sannasta.+Sä+oot+mulle+yhtä+tärkeä+kuin+muutkin+meidän+pöydästä.+Samakait+se+on+kuka+meistä+VOITTAA+tämän+tyhmän+skaban.+Pääasia+että+joku+meistä+nii+saadaan+puhtaalla+omatunnolla+ottaa+kuppia+ilman+että+joku+meitä+arvostelee+deekuiks.+🥂🤗😘
04.10.2020 08:14
Pidä+sinä+portto+se+pääskiinni+ihan+vaan+sivusta+huomautan+sinua,+että+minä+en+todellakaan+ole+mitenkää+huomion+hakuinen.+Onko+se+sinulta+pois+jos+jengi+täälläkin+äänestää+minut+vuoden+parhaaksi+naiseksi.+Tämähän+ei+siis+olisi+eka+kerta+kun+minut+kruunataan+vuoden+parhaaksi+naiseksi.+Rehellisyys+ja+avoimuus+ja+ennen+kaikkea+olen+erittäin+suorapuheinen+ja+minua+on+todella+helppo+lähestyä.+🥂Malja+sille+🤗😘
04.10.2020 07:59
Minä+äänestän+ehdottomasti+meidän+pöytää+🤗❤️❤️❤️❤️😘😘😘❤️❤️❤️❤️😘❤️❤️❤️❤️https://youtu.be/y_Lg4DmD5zw
04.10.2020 05:46
Jos+vielä+kerran+ärsytät+häntä+nii+minä+puutun+sun+käytökseen+ihan+irl+☕
01.10.2020 00:29
Ja+kaisa+ei+todellakaan+saa+puuttuu+tähän+porton+kirjoitukseen!!!!!+Uskalla+kaisa+edes+hihittää+tälle+asialle.+Me+emme+ota+mitään+kantaa+vieraisiin+pöytiin.+Varsinkaan+niiden+hörhöjen.
01.10.2020 00:12
No+ensinnäkin+se,+että+et+tule+koskaan+pääsee+yli+sun+tunteista+vaimoos+kohtaan!!!on+todella+totta,+että+se+ns+portto+vaimos+ei+todellakaan+ansaitse+mitään+kunnioitusta+tai+muutenkaan+mitään+uskollisuutta+sinulta+tai+ylipäätään+edes+olla+sinun+vaimosi!!!+mutta+sitä+tosiasiaa+emme+voi+kieltää,+etteikö+se+vaimos+olisi+sun+elämän+ainut+rakkaus+ja+vieläpä+ainut+joka+on+kirjaimellisesti+vienyt+sun+sydämen+pysyvästi!ei+ne+tunteet+siitä+mihinkään+muutu+vaikka+kuinka+paljon+olisi+laastareita+sulle!
28.09.2020 23:23
9 / 20