Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nasuvaan
profiilit
nasuvaan
nasuvaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
258
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jo+nyt+kirkkosarnoissaan+pappimme+eivät+mainitse+enää+sanaakaan+Jumalasta+ja+ja+Jeesuksesta.
He+puhuvat+lähimmäisen+rakkaudesta+ja+suvaitsevaisuudesta.+Tiedämme+toki+mitä+tuo+tarkoittaa.+Se+tarkoitta+sitä+että+meidän+on+suvaittava+oman+rotumme+tuho.
Myös+pehearvot+ovat+heitetty+helvettiin+kirkoistamme.+Tilalle+ovat+tulleet+kaikenlaiset+perversioiden+hyväksynnät.
Puhdasoppiset+papit+on+potkittu+pois.
27.10.2020 15:33
Bidenin+sairaasta+suvusta:
https://mvlehti.net/2020/10/26/joe-bidenin-tyttaren-ashley-bidenin-vuodettu-paivakirja-paljastaa-isansa-pedofilian/
27.10.2020 15:26
Hra+Juureton+Kulkuri+täppäsi+heti+ensimmäisessä+kommentissaan+asian+ytimeen.
Tässä+"pandemiassa"+on+kyse+nyt+aivan+jostain+muusta+kuin+itse+tästä+lievästä+flunssasta+jota+kenelläkään+ei+edes+ole.
Kyse+on+suurisuuntaisesta+globaalista+kusetuksesta+jolla+kokeillaan+rajoja+kuinka+voidaan+maailman+massoja+hallita.
27.10.2020 15:17
Koko+maailma+on+jakautunut+nyt+kahtia+ja+odottaa+innoissaan+USA:n+presidenttivaalin+tulosta.
Olen+lyönyt+satasen+vetoa+Trumpin+puolesta+ja+toki+toivon+voittoani.
Jos+arvioimme+ehdokkaiden+viimeaikaisia+ulostuloja+niin+katson+Joe+Bidenin+olevan+ääliö+Trumpiin+verraten.+Ymmärrän+toki+että+kotikommunistimme+ovat+toista+mieltä....
27.10.2020 15:09
Tein+kovin+töitä+ja+löysin+vastauksen+kysymykseesi:
https://finnwatch.org/images/kivihiilta_idasta_ja_etelasta.pdf
27.10.2020 15:03
Hieno+kirjoitus+ja+kehoitus.
Kiitoksia.
27.10.2020 14:53
Yksi+työtä+tekemätön+maahanmuuttaja+maksaa+yhteiskunnallemme+miljoona+euroa.
Näitä+on+jo+meillä+300+000.+Voinette+tuosta+laskea+heidän+nettohyötynsä+maallemme....
27.10.2020 14:45
Hellevi+uskoakseni+tömmyytteli+koipiansa+polokan+tahdissa+ja+miksi+ei+olisi+niin+tehnyt?
Polkka+on+aito+suomalainen+sävellaji+jota+koko+muu+maailma+kadehtien+seuraa.
Tästä+tulette+pojat+hyvälle+tuulelle.Oolka+hyvä;+Ievan+polokka:
https://www.youtube.com/watch?v=qz_uq7ypZnc
27.10.2020 14:37
MInä+en+tuosta+vainoamisesta+ymmärrä+höykäsen+pöläystä.
Voihan+olla+että+sitä+on+minuunkin+koetettu+mutta+lienenkö+sitten+immuuni+mokomalle?+Faijakin+minusta+aikoinaan+sanoi+että+kaikesta+tuo+juippi+osaa+kiemurella+pois.
Korostan+että+olin+hyvin+kiltti+poika+ja+toin+hienoja+spettareita+aina+kotiin.
Hienoja+terapiakeitaita+ovat+kulmakuppilat.+Minulle+shakinpelaajana+ne+ovat+oiva+tapa+juoda+ilmaista+kaljaa.+Toki+taitoni+tuntevat+mutta+aina+löytyy+haastaja+joka+haluaa+minut+kukistaa+että+saisi+rintoihinsa+paukutella+muutaman+kuukauden.....
27.10.2020 14:27
Kilpailutin+juuri+sähköni+ja+asetin+ehdoksi+että+saisin+luontoystävällistä+kivihiilisähköä+käyttööni.
Nehän+tuottavat+meille+hiilidioksidia+jota+kaikki+kasvit+ja+metsät+tarvitsevat.
Ne+taasen+tuottavat+meille+elintärkeää+happea.
Uusi+sähköyhtiöni+kirjoitti+että+tuottavat+sekasähköä+joten+vaatimukseni+huomiotiin+ja+olen+tyytyväinen+tältä+osin.
Säästin+myös+vuositasolla+rahaa+kun+vertasin+sitä+viherkommunistien+mainostamaan+sähköön.
27.10.2020 14:17
Kiitoksia+mieleisestäni+kysymyksestäsi+lapsuuteni+talvista.+Ne+tuovat+mieleeni+onnen+aikoja.
Lunta+oli+niinä+talvina+enemmän+kuin+nykyisin+ja+innostuin+mäkihypystä.+Tavallisilla+Karhu-+maastosuksilla+hyppelin+Vallilan,+Toukolan,+Käpylän,+Maunulan+ja+Alppilan+mäistä.
Kotimäkeni+Lauttasaari+oli+jo+suurempi+eikä+siellä+sallittu+hyppäämistä+ilman+kunnollisia+mäkisuksia.+Niitä+sitten+manguin+ja+olin+kiltti+ihan+pidemmän+aikaa+kunnes+Joulupukki+ne+minulle+toi+vaikeasti+arvattavassa+lahjakääreessä.+
Nyt+nämä+kaikki+mainitsemani+mäet+on+purettu+ja+kummallestellaan+miksi+Suomi+ei+enää+pärjää+mäenlaskussa.
27.10.2020 14:06
Kieli+solmussa+on+oikein+hauska+sanonta.+Sillä+voidaan+kuvata+änkyttäjää+tai+ihmistä+jonka+ajatukset+karkailevat+kesken+lauseen.+Syynä+voi+toki+myös+olla+sairaus.
Maailman+tunnetuin+ajatuksensa+katkoilija+on+nyt+Joe+Biden+ja+hänen+hauskimpia+ulostulojaan+on+25.10.2020+sanomansa:
-OLEMME+RAKENTANEET+VALTAVAN+VAALIVILPIN+!
Näin+varmasti+onkin+mutta+voimme+tästä+sanoa+että+Joen+kieli+oli+solmussa+ja+ajatus+sammakon+päästä:
https://mvlehti.net/2020/10/27/joe-bidenin-kampanja-taysin-lassahtanyt-tapasi-vain-muutamia-kannattajia-kotinsa-lahella-video/
27.10.2020 13:54
Eikös+nuo+turkkilaiset+ole+tuoneet+jo+maastamme+hävitetyt+kirput,+luteet,+täit,+keuhkotaudin,+tippurin+ja+kupankin?
27.10.2020 13:41
Vauhdikasta+kirjoittelua,+ei+siinä+mitään.+Kommentoin+tässä+vain+aloittajaämmän+haasteeseen.
Tässä+on+reaalikuvaa+taivaan+tarkkailukohteista.+Ovat+hieman+erilaisia+kuin+NASAn+maalaukset.+Mitä+tästä+ajattelette?+
https://www.youtube.com/watch?v=z8p5Dk-Aof4
27.10.2020 13:36
Afrikka+jo+kohta+pullistelee+väestöräjähdyksensä+parissa.+Syy+on+länsimaiden+jotka+ovat+tukeneet+taloudellisesti+noita+alikehittyneitä+maita.+Ilmaista+terveydenhoitoa+on+myös+viety+sinne+suurin+mitoin.
Ehdotan+että+kaikki+tuki+lopetetaan+Afrikan+valtioita.+Tulkoot+toimeen+omillaan+niin+jo+vain+väestömäärä+lähtee+laskuun.
26.10.2020 19:08
Kaikelle+on+aikansa,+myös+minulle.
Toki+kaikki+haluaisivat+elää+ikuisesti+ja+seurata+mihin+tämä+umpihullu+maailmamme+onkaan+menossa.
26.10.2020 19:00
Tässä+maskiprotesteja+ympäri+Euroopan.
Näistä+ei+oma+mediamme+hiisku.+Miksiköhän+ei?
https://www.youtube.com/watch?v=GmvVOialh0U
26.10.2020 18:48
Miksi+ylläpito+poisti+viestini+joka+sisälsi+toimimattoman+suoran+linkin+suomalaista+keskitysleireistä?+Nehän+olivat+toki+julmempia+kuin+voimme+kuvitella.
Meille+on+annettu+kaunis+vaikutelma+että+venäläiset+sotavangit+olivat+töissä+maataloissa+ja+iltaisin+peuhailivat+piikojen+kanssa+ja+aurinko+paistoi.
Totuus+on+kuitenkin+karmaiseva.+Keskitysleirejä+oli+toista+sataa+ja+niistä+kerrotaan+että+ne+olisivat+natsi-+Saksan+ylläpitämiä.+Väite+on+naurettava.
26.10.2020 18:43
Mistä+tästä+nyt+pitäisi+väitellä?
Siitäkö+etten+vastaa+kysymyksiin+ja+väitteisiin+joita+ei+ole?........++:-)
26.10.2020 18:33
Suvakit+ällöävät+ja+inhoavat+valkoista+heteromiestä.
Se+on+heille+pahinta+mitä+voi+mailmassa+olla.+Tilalle+täytyy+saada+umpityhmiä+negroja+tai+ainakin+ananastukkaisia+sliipattuja+arabeja.+
Näillä+mennään+mutta+ei+tästä+hyvä+heilu......+++:-)
25.10.2020 23:15
9 / 58