Suuri Anti- cocid marssi juuri nyt Lontoossa!

Meidän mediamme eivät taatusti näistä kerro yhtään mitään. Miksiköhän ei.

Maailmalaajuiseen sensuroimattomaan uutisointiin on keskittynyt jättimäinen venäläinen uutistoimisto jolla on kuvaajia ympäri maailman.

Mutta tässä livekuvaa Lontoosta:
https://www.youtube.com/watch?v=4Zr1K8hDvXc

17

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole yhdelläkään tyypillä maskia.
      Ausseissa nämä olisi jo niitattu konekivääreillä.

    • Anonyymi

      Hesarissa oli artikkeli, jossa oli viime kevään kuolintilastot, vedenjakajana oli vuosi 1970.
      Olen kysynyt tämän ennenkin, mutta esitän kysymyksen uudelleen.
      Mitä eroa on ihmisillä, jotka ovat syntyneet ennen vedenjakajavuotta tai sen jälkeen?
      Ikä, valta, omaisuus ja ympäristötekijät - tuleeko mieleen jotain muuta?

      • Olin aikoinani Hesarin kestotilaaja kunnes heräsin sen mädännäisyyteen.
        Nyt sen artikkelit ovat maksumuurin takana enkä saatana maksa enää senttiäkään tuolle kommunistiglobalismin saastaiselle sanansaattajalle.


    • Anonyymi

      Ei tuollainen tauti marssimalla lähde.

    • Anonyymi

      Tähän mennessä tapahtunutta.

      Noin 1980 NWO julkaisee kivissä tavoitteen vähentää maailman väkiluvun sen hetkisestä 4.4 miljardista 500 miljoonaan.

      Melkein 40 vuotta myöhemmin ymmärtävät viimein että yritelmä on mennyt pahasti vituiksi kun väkeä on 3.3 miljardia enemmän.

      Mutta sitten jollain sytyttää.

      Lasketaan irralle pandemia, virustauti joka leviää tehokkaasti ja tappaa.

      Viranomaiset reagoivat tähän mittavilla toimilla estääkseen hallitsemattoman taudin leviämisen väestöön jotta sairaiden ja kuolleiden määrä ei kasva yli sietokyvyn.

      Samaan aikaan NWO:ssa pistetään puskasissitoiminta liikkeelle, julistetaan mitenkä viranomaisten suojatoimet pandemiaa vastaan on tarpeettomia ja mitään tautia ei ole, eikä ole mitään syytä välttää joukkokokoontumisia tai muita rajoituksia.

      Seuraus, tauti leviää joukossa ja väkeä kaatuu, terveydenhuolto kaatuu, yhteiskunnan rakenteet ei kestä ja maailma ajaantuu täyteen kaaokseen lisäten kuolleiden määrää.

      Joidenkin vuosien päästä tästä saavutetaan haluttu 500 miljoonaa; eliitti nousee luolistaa ja bunkkereistaan maailmaan jonka halusivat.

      • Anonyymi

        Aivan mahtavaa öyhöttämistä. Äärioikeisto ei pysy enää itsekkään perässä miten koronaa selitään. Onko vaarallinen vai jne.

        Noiden kivien sisältö pääosin äärioikeiston ja fasismin vastaista. Miten ihmisten ja valtioiden väliset oikeudet tuleee järjestää. Ihmekös tuo herättää ärtymystä.

        Verrattain yleinen konteksti ymmärtää taulut on katsoa sitä kylmää sotaa vasten. Se kertoo millä tavalla yhteiskunnat tulee järjestää silloin niin mahdollisena pidetyn ydinsodan jälkeen. Väestön lukumäärä tulee myös ydinsodan tuhoista.

        NWO termi on täyttä höttöä miten salamiehet sitä käyttävät.

        Tutkijat käyttävät sitä neutraalisti myös julkisuus alunperin. Se vain viittaa kv järjestyksen muuttumiseen. Toisen maailman soda jälkeen tuli myös uusi maailman järjestys, kaksinapainen. Nl hajoamisen jälkeen tuli taas uusi, yksinapainen mikä on taas muuttumassa uudeksi.

        Samoin yk nwo dokumentti mitä jaetaan kiertää väärennöksenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan mahtavaa öyhöttämistä. Äärioikeisto ei pysy enää itsekkään perässä miten koronaa selitään. Onko vaarallinen vai jne.

        Noiden kivien sisältö pääosin äärioikeiston ja fasismin vastaista. Miten ihmisten ja valtioiden väliset oikeudet tuleee järjestää. Ihmekös tuo herättää ärtymystä.

        Verrattain yleinen konteksti ymmärtää taulut on katsoa sitä kylmää sotaa vasten. Se kertoo millä tavalla yhteiskunnat tulee järjestää silloin niin mahdollisena pidetyn ydinsodan jälkeen. Väestön lukumäärä tulee myös ydinsodan tuhoista.

        NWO termi on täyttä höttöä miten salamiehet sitä käyttävät.

        Tutkijat käyttävät sitä neutraalisti myös julkisuus alunperin. Se vain viittaa kv järjestyksen muuttumiseen. Toisen maailman soda jälkeen tuli myös uusi maailman järjestys, kaksinapainen. Nl hajoamisen jälkeen tuli taas uusi, yksinapainen mikä on taas muuttumassa uudeksi.

        Samoin yk nwo dokumentti mitä jaetaan kiertää väärennöksenä.

        Onko kukaan tehnyt tutkimusta äärioikeiston pienimunaisuudesta? Väitän yhteyden öyhötyksen määrän ja pienen vehkeen välillä olevan mitä ilmeisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko kukaan tehnyt tutkimusta äärioikeiston pienimunaisuudesta? Väitän yhteyden öyhötyksen määrän ja pienen vehkeen välillä olevan mitä ilmeisin.

        Äärioikeistolaisilla on lyhyemmät siittimet kuin kommunistisossuviehrpiiperoilla?
        Hauska väite......


    • Anonyymi

      Anders Breivik eli myös jonkinlaisessa fantasiamaailmassa. Kuvitteli olevansa jonkinlainen johtaja suurelle oikeistoposselle, vaikka oli ypösen yksin. Muut oikeistolaiset tuomitsivat hänen pelleilynsä.
      Tuli vai mieleen, että mitähän äärioikeisto yleensä miettii littamaankannattajista ja muista salaliittohörhöistä. Taitavat vetää makeita selkäkeikkanauruja.

    • Anonyymi

      Tanssimallahan se sääkin muuttuu. Huutonaurua!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe