Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+näin+helposti+sain+sinut+taas+valehtelemaan.+Olet+niin+helppo,+siksi+sinua+onkin+hauska+trollata.+:D
27.08.2021 21:08
"Pahat+ja+pahukset+menevät+helvettiin+"
Eli+jos+ateisti+elää+hyvän+ja+onnellisen+elämän,+pääsee+hän+taivaaseen+vaikka+ei+haluasi?
15.08.2021 21:18
No+sittenhän+meitä+on+kaksi.+;)
15.08.2021 21:14
Mutta+hyväksytkö+omasi?
15.08.2021 20:56
En+maksa+veroja+Suomeen.
Mutta+miksi+taas+väistelet+kysymyksiin+vastaamista?
Väität+että+tähän+on+käytetty+veron+maksajien+rahoja.+Ja+verorahat+eivät+ole+veron+maksajien+rahoja,+joten+paljonko+sinun+tililtä+on+siirretty+vapareille+rahaa?+
Vai+kävikö+tässä+taas+niin+että+puhut+asiasta+mitä+et+ymmärrä?+:)
05.08.2021 11:08
En+minä+sinua+tunne,+mutta+sinun+jatkuvat+valehtelut+kyllä.+Niin+kuin+tässäkin+viestissä.+Etkö+pysty+kirjoittamaan+yhtä+vastausta+ilman+valehtelua?+;)
05.08.2021 11:05
"Esim.+kirkko+ei+voi+saada+tuollaista+tukea+lainkaan.+"
Ei,+koska+kirkko+ei+ole+järjestö.+Kuinka+pihalla+oikein+olet+tästä+asiasta?
"Epäreilua,+että+vapareilla+on+valtiollinen+erityisasema+tuensaajana."
Miten+niin+on+epäreilua?+Mikä+tahansa+järjestö+voi+hakea+tätä+tukea,+joten+puheet+epäreiluudesta+ovat+vain+taas+valetta.
05.08.2021 11:04
Ja+lisää+valehtelua.+Mutta+kiitos+että+tulit+taas+todistaaneeksi+että+et+ole+mitään+muuta+kuin+valehtelija.+Olet+niin+helppo+:D
05.08.2021 11:03
Miksi+valehtelet+näin+paljon?+Etkö+pelkää+helvettiä?
05.08.2021 11:00
"No+no+huolehdi+nyt+vain+siitä+omasta+kuopastasi."
No+onhan+tuo+noloa+sinun+kannalta+että+"kommentoit"+artikkelia+jota+et+edes+ole+lukenut.
Lol+kai+tiedät+että+"oikeanmedia"+ei+ole+mikään+oikea+media,+vaan+se+voidaan+rinnastaa+blogiin?+Ja+jututkin+on+samaa+(huonoa)+tasoa,+lähinnä+mielipiteitä+ilman+mitään+todisteita.
"...täysin+vieran+suomalaiselle+kulttuurille."
Miten+niin+muka+on?+Mistä+sinä+tämän+valeen+repäisit?
05.08.2021 10:58
Kenelle+oikein+taas+luulet+valehtelevasi?+
Ei+minun+nikkiä+ole+koskaan+bannattu,+kun+en+käyttäydy+kuin+sinä.
05.08.2021 10:52
"Mutta+on+epäreilua,+että+vaparit+saavat+jäsenmääräänsä+nähden+käsittämättömän+suurta+yleisavustusta.+"
Millä+tavalla+se+on+epäreilua?+Eihän+tätä+tukea+ole+sidottu+jäsenmäärään+vaan+siihen+järjestö+toiminnan+tukemiseen.+Etkö+tätäkään+tiennyt?
"Miksi+vapareilla+on+tuollainen+valtiollinen+erityisasema?"
Ei+vapareilla+ole+mitään+erityisasemaa.+Ihan+samanlailla+heidän+pitää+tukea+hakea+ja+samoilla+kriteereillä+se+päätetään+kun+muidenkin.
02.08.2021 14:16
Ja+mitä+nyt+olen+sekoittanut?+Vai+onko+tämä+taas+vain+yksi+sinun+valheellinen+väittämä?+Sinä+kun+olet+tunnettu+valehtelija+tällä+palstalla,+etkä+ikinä+pysty+todistamaan+väitteitäsi.+;)
02.08.2021 14:14
Miksi+luulet+että+sinut+ilmoittasi+vain+yksi+ihminen+ylläpitoon?+Etkö+ole+jo+huomannut+että+et+ole+kovinkaan+pidetty+kirjoittaja+tällä+palstalla.+Sen+takia+sinua+ja+sinun+höpinöitä+ei+enää+kukaan+ota+enää+tosissaan.+Joten+mitä+luulet+saavuttavasi+tällä+typerällä+käyttäytmisellä?
02.08.2021 12:23
Ei+tässä+mistään+uskaltamisesta+ole+kiinni.+Älä+peilaa+omaa+pelkuruuttasi+muihin.+;)
Ja+itsehän+jäät+tässäkin+ketjussa+koko+ajan+kiinni+valehtelusta,+joten+sinuna+en+hirveästi+syyttelisi+muita.+;)
02.08.2021 12:16
Edelleenkään+poliisi+ei+tee+tätä+päätöstä.+Kuinka+vaikea+sinun+on+näin+yksinkertainen+asia+ymmärtää?
"Toiviainen+päätti+lähteä+syyttämään."
Varmaankin+siitä+syystä+että+hän+tekee+päätöksen+tästä+syyttämisestä.+Sehän+on+syyttäjän+tehtävä.+Näytät+olevan+täysin+pihalla+siitä+miten+oikeus+Suomessa+toimii.
02.08.2021 12:15
Hihi+sanoo+kaveri+joka+ensin+tekee+väitteen+minusta+ja+sitten+ei+edes+pyydettäessä+pysty+todistamaan+väitettään.+Taisi+osua+arkaan+paikkaan+kun+näin+älähdit+;)
"Ilmoitin+muuten+sinusta+myös+ylläpitoon."
Ja+mitä+sitten?+Soitatko+seuraavaksi+äidillesi+kun+aikuiset+eivät+taaskaan+ota+sinua+tosissaan?+:D
02.08.2021 12:13
Ja+mikä+oli+se+väärä+väittämä+mitä+minä+olen+tehnyt?+Kaikki+voivat+tästä+ketjusta+ihan+itse+tarkistaa+miten+uskovainen+valehteli.+Ei+tarvitse+uskoa+minua.+;)
31.07.2021 18:28
ja+lisää+valehtelua.+Eikö+se+riitä+että+valehtelit+tuosta+poliisin+päätöksestä?
31.07.2021 17:42
Ja+lisää+valehtelua.+Sinähän+olet+tänään+liekeissä+:D
31.07.2021 17:30
7 / 83