Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+etkö+pysty+kertomaan+mitä+tämä+sanoo+minusta?+Joten+valehtelit+taas.+Joka+nyt+ei+taas+ole+mikään+yllätys.+Miksi+muuten+aina+rupeat+lapselliseksi+kun+jäät+valehtelusta+kiinni?
31.07.2021 17:29
Hihi+osuiko+arkaan+paikkaan+taas?+;)
31.07.2021 17:28
Mitä+väliä+poliisin+kannalla+on?+Eivät+he+päätä+syyttämisestä,+eivätkä+he+ole+sanoneet+mitään+siitä+onko+Räsänen+syyllinen+vai+ei,+koska+se+ei+ole+poliisin+tehtävä.
31.07.2021 17:03
Mutta+ei+siltikään+päätä+sitä+että+nostetaanko+syyte+vai+ei.+Ja+tutkinnan+tuloksesta+päättää+syyttäjä+että+johtaako+se+syytteeseen+vai+ei.+Sinulle+näyttää+olevan+kovasti+hakusessa+se+mikä+poliisin+asema+on.
31.07.2021 17:03
Ja+miksi+juuri+sinun+jumalasi,+eikä+joku+muu+niistä+tuhansista?
31.07.2021 15:52
No+nyt+kirjoitan+rekistöröidyllä+nimimerkilläni,+joten+nytkö+myönnät+että+valehtelet?
31.07.2021 15:31
Et+näytä+tietävän+miten+tekstiä+painotetaan,+koska+tuo+typerää+huutamista.+Kertoo+kyllä+paljon+millainen+ihminen+olet,+jos+et+edes+osaa+kirjoittaa+asiallisesti.
Ja+sitten+vielä+hermostut+kun+sinulle+huomautetaan+tuosta+typerästä+käytöksestä.
Ja+kuka+luulet+olevasi+määräämään+mitä+ihmiset+saavat+tehdä+ja+mitä+nimimerkkiä+he+käyttävät?
28.03.2021 17:00
"Mitä+valehtelua+se+on+kun+sinä+Saatanan+hurmoksessa+käytit+hyväksi+kuvaani+ja+nimeni+väärennöstä."
En+ole+koskaan+käyttänyt+nimesi+tai+naamaasi.+Miksi+olisin,+onhan+minulla+tämä+omakin+nimimerkki?
Mutta+pääsitpähän+taas+valehtelemaan+ja+herjaamaan.+Tätäkö+jumalasi+haluaa+sinulta?
Mutta+kiitos+että+tulit+ihan+itse+todistamaan+millainen+valehtelija+olet.+:)
21.03.2021 18:56
No+nyt+kirjoitan+kirjautuneena+joten+en+ole+enää+sinun+kaverisi+saatanan+oma.
Nyt+sitten+voitkin+seuraavaksi+pyytää+anteeksi+tuota+sinun+jatkuvaa+valehtelua.+Onko+pelkurista+siihen,+vai+vetoatko+taas+saatanaan?
21.03.2021 16:27
"Totuus"+varmaan+löytyy+joltain+epämääräiseltä+nettisivulta+johon+hörhöt+postittaa+videoita+:D
31.12.2020 15:31
No+kyllähän+se+on+jo+huomattu+että+sinä+seurailet+miehiä+tällä+palstalla+;)
Sori+vaan,+mutta+olen+hetero+;)
31.12.2020 14:05
Sanoo+kaveri+joka+on+myöntänyt+että+ei+osaa+vastata+kysymyksiin.+Ja+sitten+vielä+valehtelee+että+naureskelee+vaikka+oikeasti+häntä+vituttaa+kun+kukaan+ei+taaskaan+ota+häntä+ja+hänen+höpinöitä+tosissaan.
Ja+jos+alat+herjaamaan+ihmisille,+niin+tekisit+nyt+sen+edes+kunnolla.+Nyt+näytät+vain+kopioivan+mitä+muut+sanovat+sinulle,+koska+et+ole+tarpeeksi+älykäs+keksimään+omia+herjoja.+:D
Mutta+hauska+katsoa+miten+trolli+ampuu+taas+itseään+jalkaa+avaamalla+suunsa+:D
31.12.2020 14:04
No+onhan+se+selvää+koska+palstan+antivapari+on+valehtelemassa.+Kuten+esimerkiksi+tuosta+valehtelusta+ja+herjaamisesta+mitä+sinä+harrastat+;)
31.12.2020 14:01
Enhän+minä+ole+kiusaantunut.+Ihmettelen+vain+miksi+sinä+välttelet+asiasta+keskustelua+ja+siirryt+tuolla+valehtelu+linjalle+aina+kun+sinulle+esittää+kysymyksiä+aiheesta.
Tuollainen+typerä+käytös+ei+anna+sinusta+kovin+hyvää+kuvaa.+Joten+voisitko+vasta+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin+ja+lopettaa+tuon+lapsellisen+käytöksen.
31.12.2020 13:59
Ei+tapeta.+Eikö+sinua+yhtään+hävetä+tuollainen+jatkuva+valehtelu?
31.12.2020 13:27
No+ihan+huvittelun+vuoksihan+minä+teitä+trolleja+jallittelen.+Eihän+sinustakaan+ole+mihinkään+kesksuteluun,+kuten+tässäkin+ketjussa+nähdään,+vaan+sorrut+aina+tuolle+lapselliselle+herjaamis+linjalle.+Oletko+oikeasti+miettinyt+että+miksi+sinut+bannitaan+koko+ajan?
31.12.2020 13:27
Kyllä.+Teille+trolleille+naureskelu+on+aina+hauskaa+:D
31.12.2020 13:24
En+minä+hermostu.+On+hauska+katsoa+miten+palstan+vakio+trolli+on+taas+nolaamassa+itseään+kunnes+bannataan.+:D
31.12.2020 13:24
Miten+luominen+edes+voi+olla+vaihtoehto?+Ensinhän+pitäisi+määritellä+että+mikä+niistä+monista+luomistarinoista+on+se+"oikea"+ennen+kuin+luomista+voi+pitää+minään+vaihtoehtona.
"Ateistit+menevät+mielestäni+liian+pitkälle,+kun+pitävät+varmana+sitä,+että+luomista+ei+ole+voinut+tapahtua"
En+minä+pidä+sitä+mahdottomana.+Siitä+vain+ei+ole+mitään+todisteita,+joten+miksi+se+olisi+edes+mikään+vaihtoehto?
31.12.2020 13:20
Ahahaa+miten+sinä+väännät+mitään+rautalangasta,+kun+et+edes+osaa+suomea+kieltä+kunnolla.+Näytät+luulevan+vähän+liikoja+itsestäsi+:D
31.12.2020 13:05
8 / 83